MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
FireFall https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37959 |
Strona 11 z 14 |
Autor: | iniside [ 12 sie 2012, 16:18 ] |
Tytuł: | Re: FireFall |
Dzisiaj laguje. Takie mini skoki, gubienie klatek. Nie wiem co jest przyczyna. Ping 200, fps w okolicach 60. |
Autor: | Compton [ 14 sie 2012, 10:19 ] |
Tytuł: | Re: FireFall |
FireFall przypadl mi do gustu ... szkoda tylko ze tak nie wiele jest w nim do roboty :/ Orientuje sie ktos kiedy bedzie jakis nowy content? pojazdy? misje? etc... PS. Ma ktos ochote pobiegac razem? |
Autor: | Ravushimo [ 14 sie 2012, 12:20 ] |
Tytuł: | Re: FireFall |
Zrobiles juz wszystko w kazdym miescie? |
Autor: | Kabraxis [ 14 sie 2012, 12:25 ] |
Tytuł: | Re: FireFall |
Contentu jest malo w chuj to prawda ale to ma byc glownie gra PvP, tak mi sie przynajmniej wydaje. PvE bedzie polegalo glownei na rozwoju postaci poprzez craft i zbieranie surowcow (grupowo pewnie). Watpie aby miali ambicje zrobic normalne MMO z wielkim swiatem. Ta mapka co jest atm w grze to nie robi wrazenia wielkoscia a to co juz jest odkryte to w 3/4 puste tereny. Przed tym duzym update patche byly co tydzien, nie wiem jak bedzie teraz. PS. troche rzeczy jest dynamicznych. sa inwacje Chosen takei jak w RIFcie, sa burze/tornada wychodzace z MElding itd.. sprawy. Wszytko pojawia sie an mapie losowo. |
Autor: | Compton [ 14 sie 2012, 12:43 ] |
Tytuł: | Re: FireFall |
Ravushimo napisał(a): Zrobiles juz wszystko w kazdym miescie? Tyle ile sie dalo to zrobilem Ogolnie staralem sie odkryc caly swiat i te questy ktore wyskoczyly zrobilem / byla ich naprawde garstka. Kabraxis napisał(a): Contentu jest malo w chuj to prawda ale to ma byc glownie gra PvP Jesli faktycznie tak bedzie ... cholerna szkoda :/ Bo PvP w takiej formie bardzo szybko sie znudzi :/ Kabraxis napisał(a): PvE bedzie polegalo glownei na rozwoju postaci poprzez craft i zbieranie surowcow (grupowo pewnie) Obys sie mylil, bo taka forma PvE (namiastka) ktora jest aktualnie oferowana mi bardzo odpowiada. Czekam na wiecej ... Kabraxis napisał(a): troche rzeczy jest dynamicznych. sa inwacje Chosen takei jak w RIFcie, sa burze/tornada wychodzace z MElding itd.. sprawy. Wszytko pojawia sie an mapie losowo. To jest ogromny plus tej gierki. Gdyby dodali jeszcze pojazdy, wieksza customiazacje postaci, dwie frakcje, strefy wplywow ahhh marzenia. |
Autor: | iniside [ 14 sie 2012, 12:55 ] |
Tytuł: | Re: FireFall |
Z tego co czytałem, to Firefall miałbyć na początku PvE focused, a potem im sie odwidziało i zaczeli probować z tego robić gre esportową, co masakrycznie odbiło sie na PvE. Uprosczony rozwoj postaci, mniej itemkow, i praktycznie zaprzestanie robienia kontentu PvE. "inwazje" chosen sa smieszne. Wylatuje jakiś pod i wyskakuje z niego 3-4 moby. Zabicie tego wszystkiego to pare jakies 1-2 minuty. Pomysł oczywiscie klawy, tylko jego realizacja jest smiechu warta w tym momencie ;/. Całe PvE w gruncie rzeczy polega na extrakcji surowcow i craftingu. Co oczywiscie byloby super, gdyby nie fakt, ze to tak bardzo okroili ze wzgledu na PvP ;/ A PvP. No coz komuś sie nie może spodować. Dla mnie jest to zdecydowanie za szybkie, za arcadowe i poprostu nieciekawe. |
Autor: | Piaskowy [ 14 sie 2012, 13:05 ] |
Tytuł: | Re: FireFall |
To nie jest inwazja Inwazja to około 20+ mobków, spawnujących się z o wiele większej wieży-bazy, na około niej jest bodajże 6 wieżyczek strzelniczych, dość wysokich i trudnych do zabicia plus okalające pole siłowe Wczoraj z około 10-12 osobami próbowaliśmy szczęścia i padliśmy oczywiście. Ale to była random grupa bez ładu i składu. Fajnym eventem są też tornada na północy. |
Autor: | Kabraxis [ 14 sie 2012, 13:07 ] |
Tytuł: | Re: FireFall |
Powinienes jeszcze wziac pod uwage ze gra nie jest nawet skonczona chyba nawet w 10%. Bo piszesz o niej jakby byla skonczona. To jest bardzo wczesna beta. Cos jak PoE rok temu. I niewiem skad bierzesz info ale np to: Cytuj: Z tego co czytałem, to Firefall miałbyć na początku PvE focused, a potem im sie odwidziało i zaczeli probować z tego robić gre esportową, co masakrycznie odbiło sie na PvE. Uprosczony rozwoj postaci, mniej itemkow, i praktycznie zaprzestanie robienia kontentu PvE. to totalny bullshit na tylu poziomach ze nawet nie chce mi sie ciebie poprawiac. A PvP jest zajebiste. Wlasnie takie skillowe. Super, sprawa bo brakuje takich gier w jakosci AAA. Dla fanow biegania w nameless zergu bez ladu, skladu i celu jest PS2. |
Autor: | iniside [ 14 sie 2012, 13:13 ] |
Tytuł: | Re: FireFall |
No jak nie maja zamiaru robić już zadnego wipe, to uznaje ze jest prawie skonczona ;o. O bieganiu w namless zergu dyskutować nie będe. Bo masz takie same pojęcie o PvP w PS2 jak ja o skilowym PvP w Firefallu ;/. I nie wiem co tam jest bullshitem. Mowie co czytałem. Jestem w stanie w to uwierzyć. |
Autor: | Piaskowy [ 14 sie 2012, 13:17 ] |
Tytuł: | Re: FireFall |
Wipe postaci będzie i to na 100% ale xp zostanie zwrócony. Tylko lub aż całe inventory / kasa poleci razem z postacią. Ale w sumie to nie będzie bolesne skoro xp oddadzą po stworzeniu na nowo postaci. |
Autor: | Kabraxis [ 14 sie 2012, 13:23 ] |
Tytuł: | Re: FireFall |
iniside napisał(a): O bieganiu w namless zergu dyskutować nie będe. Bo masz takie same pojęcie o PvP w PS2 jak ja o skilowym PvP w Firefallu ;/. Za to ty juz jestes specjalista po pograniu pare h w lagujaca jak nieszczescie i crashujaca co 10 minut bete w ktorej nie ma nawet jeszcze za bardzo ludzi. Chyle czola. Gra takie jak PS2 i tryb WvW w GW2 sa dla ludzi, ktorzy lubia biegac w nameless zergu (zreszta cale GW2 jest dla takich ludzi glownie) i tak jak do np. PvE w Gw2 nie mam nic to sorry ale w PvP wole jak zwyciezaja moje umiejetnosci a nie liczba graczy, to ze przeciwnik ma wiekszy lag czy to ze zalogowalismy sie o 4 rano i nie ma kto bronic. I nie wiem czego tu nie rozumiesz. Rozni ludzie, rozne potrzeby. Od zawsze tak bylo w shooterach i MMO. |
Autor: | Compton [ 14 sie 2012, 13:45 ] |
Tytuł: | Re: FireFall |
Kabraxis napisał(a): Powinienes jeszcze wziac pod uwage ze gra nie jest nawet skonczona chyba nawet w 10%. W takim razie nie moge doczekac sie kolejnych kilkudziesieciu procent Ma ktos jakies info dot. ostatecznego "wygladu" FireFall ? Jakies zalozenia / plany ? |
Autor: | sula [ 14 sie 2012, 14:00 ] |
Tytuł: | Re: FireFall |
Kabraxis napisał(a): A PvP jest zajebiste. Wlasnie takie skillowe. Super, sprawa bo brakuje takich gier w jakosci AAA. Ke? Teraz masz złote czasy na 'skillowe' gry i to ze sporymi budżetami. W zasadzie od 'złotej ery' końca 90 i początku XXI i FPS-ów (Quake 3, UT, ET, CS, itp) oraz rts-ów (Starcraft, War3 i parę innych) nigdy nie miałeś lepiej. Jeszcze będziesz imo wspominał 2011-2013 (może 2014) jako kolejne 'złote lata' wysypu skillowych pvp gier jak za ~5 lat 'wahadło' się znowu wychyli w inną stronę. |
Autor: | Ravushimo [ 14 sie 2012, 14:02 ] |
Tytuł: | Re: FireFall |
Compton napisał(a): To jest ogromny plus tej gierki. Gdyby dodali jeszcze pojazdy, wieksza customiazacje postaci, dwie frakcje, strefy wplywow ahhh marzenia. Jest na razie motorek w jednej misji, po wykonaniu jej docelowo masz dostawac nano-print i mozliwosc craftowania go. |
Autor: | Kabraxis [ 14 sie 2012, 14:08 ] |
Tytuł: | Re: FireFall |
sula napisał(a): Kabraxis napisał(a): A PvP jest zajebiste. Wlasnie takie skillowe. Super, sprawa bo brakuje takich gier w jakosci AAA. Ke? Teraz masz złote czasy na 'skillowe' gry i to ze sporymi budżetami. W zasadzie od 'złotej ery' końca 90 i początku XXI i FPS-ów (Quake 3, UT, ET, CS, itp) oraz rts-ów (Starcraft, War3 i parę innych) nigdy nie miałeś lepiej. Jeszcze będziesz imo wspominał 2011-2013 (może 2014) jako kolejne 'złote lata' wysypu skillowych pvp gier jak za ~5 lat 'wahadło' się znowu wychyli w inną stronę. LOL jakie to sa te skillowe gry ze sporymi budzetami? CSGO i Tribes ? Shotmania? Nie zartuj plz. Ostatnia taka gra byl UT3 i od tego czasu chujnia i posucha. W FF budzet i 'AAA-wannabe' widac od pierwszych chwil i to jest jedyna taka gra od ladnych paru lat. Do tego kolesie maja i jakosc i marketing (popatrz sobie jak show robia z FF na targach) i sile przebicia (byli developerzy WoW vanilla) zeby FF bylo czyms wiecej niz darmowa popirdolka w ktora nikt nawet turnieju nie zrobi bo przyjdzie 10 osob. A tak to wyglada atm. |
Autor: | Compton [ 14 sie 2012, 14:11 ] |
Tytuł: | Re: FireFall |
Ravushimo napisał(a): Jest na razie motorek w jednej misji, po wykonaniu jej docelowo masz dostawac nano-print i mozliwosc craftowania go. Fakt, smigalem nim, natomiast crafcic go narazie sie nie da Kabraxis napisał(a): W FF budzet i 'AAA-wannabe' widac od pierwszych chwil i to jest jedyna taka gra od ladnych paru lat. True! IMO np takie oswietlenie miazdzy wszystkie inne MMO ... nigdzie tego nie ma - zajebista sprawa / mila dla oka |
Autor: | sula [ 14 sie 2012, 14:21 ] |
Tytuł: | Re: FireFall |
Kabraxis napisał(a): sula napisał(a): Kabraxis napisał(a): A PvP jest zajebiste. Wlasnie takie skillowe. Super, sprawa bo brakuje takich gier w jakosci AAA. Ke? Teraz masz złote czasy na 'skillowe' gry i to ze sporymi budżetami. W zasadzie od 'złotej ery' końca 90 i początku XXI i FPS-ów (Quake 3, UT, ET, CS, itp) oraz rts-ów (Starcraft, War3 i parę innych) nigdy nie miałeś lepiej. Jeszcze będziesz imo wspominał 2011-2013 (może 2014) jako kolejne 'złote lata' wysypu skillowych pvp gier jak za ~5 lat 'wahadło' się znowu wychyli w inną stronę. LOL jakie to sa te skillowe gry ze sporymi budzetami? CSGO i Tribes ? Shotmania? Nie zartuj plz. Ostatnia taka gra byl UT3 i od tego czasu chujnia i posucha. W FF budzet i 'AAA-wannabe' widac od pierwszych chwil i to jest jedyna taka gra od ladnych paru lat. Do tego kolesie maja i jakosc i marketing (popatrz sobie jak show robia z FF na targach) i sile przebicia (byli developerzy WoW vanilla) zeby FF bylo czyms wiecej niz darmowa popirdolka w ktora nikt nawet turnieju nie zrobi bo przyjdzie 10 osob. A tak to wyglada atm. Trzeba było zaznaczyć, że tylko o FPS-ach mówisz. Ja mówiłem ogólnie o wszystkich rodzajach gier. Zresztą FF mocno średnio wygląda na wysoko budżetową grę, właściwie to na tzw. średni budżet jak już - chyba, że się coś zmieniło mocno w ostatnich 2-3 miesiącach. Wysokiej jakości show i 'znane nazwiska w branży' - tu się zgodzę. Zresztą ile miałeś tych wysoko budżetowych 'skillowych gier' w historii? Quake 3 i serię UT? Jak wyjdziemy poza fps-y to jeszcze Starcraft i War3. Cała reszta to budżety niskie albo średnie. Mogłem o czymś zapomnieć ofc. |
Autor: | iniside [ 14 sie 2012, 16:16 ] |
Tytuł: | Re: FireFall |
Kabraxis napisał(a): iniside napisał(a): O bieganiu w namless zergu dyskutować nie będe. Bo masz takie same pojęcie o PvP w PS2 jak ja o skilowym PvP w Firefallu ;/. Za to ty juz jestes specjalista po pograniu pare h w lagujaca jak nieszczescie i crashujaca co 10 minut bete w ktorej nie ma nawet jeszcze za bardzo ludzi. Chyle czola. Gra takie jak PS2 i tryb WvW w GW2 sa dla ludzi, ktorzy lubia biegac w nameless zergu (zreszta cale GW2 jest dla takich ludzi glownie) i tak jak do np. PvE w Gw2 nie mam nic to sorry ale w PvP wole jak zwyciezaja moje umiejetnosci a nie liczba graczy, to ze przeciwnik ma wiekszy lag czy to ze zalogowalismy sie o 4 rano i nie ma kto bronic. I nie wiem czego tu nie rozumiesz. Rozni ludzie, rozne potrzeby. Od zawsze tak bylo w shooterach i MMO. Jak mowiłem nie będe wchodził w te dyskusje bo to bezcelowe. Jeśli uważasz ze całkowite opanownie mapy w PS2 nie wymaga żadnej strategii ani skila to nie mamy oczym mówić. |
Autor: | raggnarok [ 15 sie 2012, 00:02 ] |
Tytuł: | Re: FireFall |
10,000 keys from AlienWare Arena: http://www.alienwarearena.com/giveaway/ ... -giveaway/ |
Autor: | sula [ 15 sie 2012, 09:00 ] |
Tytuł: | Re: FireFall |
raggnarok napisał(a): 10,000 keys from AlienWare Arena: http://www.alienwarearena.com/giveaway/ ... -giveaway/ dzięki |
Strona 11 z 14 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |