MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Rift trzyma poziom, SWTOR w Q4, Xsyon failuje? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38676 |
Strona 11 z 11 |
Autor: | Kole0 [ 6 kwi 2011, 15:08 ] |
Tytuł: | |
Huragan napisał(a): ubeck napisał(a): Prawda jest taka, ze nic nie jest wieczne - nawet WoW;) Engine WoWa jest wydajny i to najwazniejsze, dynamika walk jest najlepsza z wszystkich gier mmo i do tej pory zadna gra nie dorownala dynamice combatu WoWa. so much true. no moze troche przesadziles z wydajnoscia bo daje rade ale super nie jest(mi w sumie na 3 letnim gracie chodzi na 75fps - wystarczy przesunac kilka suwakow, ktore doslownie nie zmieniaja nic), a niestety z combatem to w same sedno trafiles - w zadnym innym mmo w ktorym gralem nie spotkalem sie z takim combatem, gdzie bez problemowo postac przechodzi z castowania do biegu w sposob plynny. chyba tylko widzac gameplay gw2 moge powiedziec, ze tam postaci podczas walki poruszaja sie jak nalezy i przejscia tez sa dobre. |
Autor: | ubeck [ 6 kwi 2011, 17:15 ] |
Tytuł: | |
Huragan napisał(a): Ludzie nadal graja w Diablo 1 czy w Warcrafta, mimo, ze to gry juz bardzo wiekowe. Zgadnij dlaczego ![]() Ludzie pisza nadal demka i gry na atari 65xe. Ostatnio mieli nawet jakies copy party. Takze takie przyklady o niczym nie swiadcza. Huragan napisał(a): Blizzard zawsze bardziej stawial na grywalnosc niz na wodotryski enginu. Tu sie w 100% zgadzam. I uwazam to za jak najbardziej sluszne podejscie. Huragan napisał(a): Engine WoWa jest wydajny i to najwazniejsze, dynamika walk jest najlepsza z wszystkich gier mmo i do tej pory zadna gra nie dorownala dynamice combatu WoWa.
Engine wowa nie jest wydajny. Nie moze taki byc, bo byl pisany na karty poprzednich generacji. Krotko mowiac nie potrafi w pelni wykorzystac mocy drzemiacej w obecnym sprzecie, co zreszta widac. Do tego grafika jaka generuje, jest po prostu slaba. Do dynamiki walki akurat nic nie mam. Gorzej z jej mechanika, ktora juz mi (a wiem, ze nie tylko mi) sie przejadla. Ogolnie powiedzialbym, ze to, ze Wow nadal kroluje swiadczy raczej o tym jak slaba ma konkurencje, a nie jaka to zajebista gra. Bo zajebista to byla kiedys. Teraz jest przestarza. Dopracowana, ale przestarzala. |
Autor: | Huragan [ 6 kwi 2011, 19:19 ] |
Tytuł: | |
ubeck napisał(a): Ogolnie powiedzialbym, ze to, ze Wow nadal kroluje swiadczy raczej o tym jak slaba ma konkurencje, a nie jaka to zajebista gra. Bo zajebista to byla kiedys. Teraz jest przestarza. Dopracowana, ale przestarzala.
Tu sie zgodze z toba. Konkurencja popelnia straszne bledy i dlatego WoW nadal kroluje. Tez chcialbym wreszcie zobaczyc gre, ktora da mi tyle emocji, dramy, humoru i funu co dal kiedys WoW, ale niestety nie zapowiada sie na taka gre. |
Autor: | Isengrim [ 6 kwi 2011, 19:25 ] |
Tytuł: | |
Wszyscy byli trochę młodsi jak grali w WoW, a w takiej perspektywie wszystko było lepsze. Ja bym chciał wreszcie grę w klimatach steampunka. Może być z elfami, orkami byleby wreszcie coś choć trochę nowego. Tak przy okazji, to w Rift wprowadzono 2 ciekawe - z punktu widzenia metagamingu - rzeczy. Przy każdym achivemencie gra robi screena i wysyła go na tweetera, oraz można z poziomu gry kręcić filmiki i wysyłać je na youtube. Chwalenie się swoim epeenem jeszcze nigdy nie było tak proste. |
Autor: | Ravushimo [ 6 kwi 2011, 20:28 ] |
Tytuł: | |
Takie rzeczy to mial chocby Football Manager ![]() |
Autor: | Dana [ 6 kwi 2011, 20:30 ] |
Tytuł: | |
Nie ma to nic wspólnego z metagamingiem. |
Autor: | Isengrim [ 6 kwi 2011, 21:34 ] |
Tytuł: | |
Fakt, meta nie jest najlepszym określeniem. Ale przesyłanie w czasie rzeczywistym tweetów i yt jest nowością i nieco zaciera granice między grą a realem. Nie zdziwię się jak dodadzą jeszcze integrację z fejsbukiem, a ekoledzy będą klikać "lubię to!" jak ubijesz Greenscale'a. Moim zdaniem jest to faktycznie nowość w MMO, takiej automatyzacji i integracji z realnym światem do tej pory nie było. |
Autor: | Huragan [ 6 kwi 2011, 21:54 ] |
Tytuł: | |
Isengrim napisał(a): Moim zdaniem jest to faktycznie nowość w MMO, takiej automatyzacji i integracji z realnym światem do tej pory nie było.
Facebook realnym swiatem ? ![]() |
Autor: | vilhelm [ 1 maja 2011, 17:14 ] |
Tytuł: | |
Conana kupiło 700k ludzi, a ile gra teraz ![]() To nic nie znaczy pytanie jak długo utrzymają te gry poziom subskrypcji i entuzjazm. |
Strona 11 z 11 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |