MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Torchlight 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39483
Strona 11 z 25

Autor:  Xender [ 13 wrz 2012, 17:21 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

diablo3 takie słabe że potrzebą innego następcy dwójki?
W D3 nie grałem...

Autor:  Rzeznik [ 13 wrz 2012, 17:27 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

No jest slabe. Fajnie sie gra te 20 moze 30h, pozniej coraz gorzej. Mi po cirka 100h sie odechcialo zupelnie i zaczalem wyprzedawac wszystko z postaci na RMAH i teraz zagladam raz na jakis czas wystawic resztki rzeczy i golda :wink:

Autor:  raggnarok [ 13 wrz 2012, 18:37 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Podpiecie TII pod Steama ma w sumie jedna zalete: dostep do Steam Workshop, ktory bedzie wspierac TII w kwestii modow.

Autor:  Kabraxis [ 13 wrz 2012, 20:16 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

No tak ale napewno wszystkie mody beda tez na fansiteach.
Do Skyrima tez jest niby Workshop ale ja go uzywam eventualnie tylko do przegladania niektorych rzeczy a mody zasysalem z nexusa tak czy siak i dalej bede uzywal nexusa.

Cytuj:
Beta Neverwinter? To jakis extras przy zamowieniu?


Przy preorderze od PWE masz bete Neverwinter.

Autor:  tomugeen [ 13 wrz 2012, 21:03 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

raggnarok napisał(a):
Podpiecie TII pod Steama ma w sumie jedna zalete: dostep do Steam Workshop, ktory bedzie wspierac TII w kwestii modow.


Wiem ze to temat o T2, ale chyba wyjde na fanboja valve (hej, w koncu dote2 robia), bo tak jak mierzily mnie wszelkie dziwne platformy dystrybucji cyfrowej i unikalem jak ognia. Zapomnialem wrecz o koncie na impulse etc, dopiero zgarniajac ostatnio baldury zobaczylem ze tam jestem, to steam odpalilem, podowalem ludzi ktorzy grali w to samo i wszystko pieknie dziala.
Gierki same sie updatuja, jak chce mody, to tez zrobli pod to odpowienia podmurówke, nie widze powodu zeby mialoby mi to w Torchlight jakos specjalnie przeszkadzac.

Zreszta nie nastawiam sie jakos ogromnie na T2 (jedynka jakos mnie szybko znudzila, chociaz teraz ma byc fajniej), no ale bede widzial ludzi online i latwo sie szybko z kims zebrac na partyjke od czasu do czasu, nawet troche po premierze.
Troche licze na cos typu custom mapek dla fixed lvl charow czy cos takiego - nie odmiana tej samej gry, tylko np. dwu-/trzygodzinne mini przygody dostepne na workszopie, tak zeby wlasnie z kims wejsc i pizgnąc wieczorkiem.
Albo wybrać sie na coś i zebrac lewt.

Co w ogole o endgame wiadomo?

Autor:  Kabraxis [ 13 wrz 2012, 21:18 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Taki sam jak w PoE (mapy).

Wkleilbym opis ale runicgamesfansite mi sie nie wczytuje a tam byl najnowszy wywiad.

PS. Workshop jest do jakiegokolwiek powazniejszego modowania chujowy jak nieszczescie, zwlaszcza w polaczeniu z autoupdate'ami ze Steama ale to nie temat do rozpisywania sie o tym.

Autor:  tomugeen [ 13 wrz 2012, 21:29 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Ale takie jak pisalem, 2-3h czy raczej "wejdz i rozjeb, lewt i do miasta"? To pierwsze chyba rzeczywiscie jako custom modziki. Wiem wiem, to hns.

Chyba dawno dobrego pve mmorpga nie bylo, zeby pojsc i 3h siedziec wieczorem kombinujac z kazdym pullem [teraz to ciagle widze spacerek od bossa do bossa, bo casual sranie].
Takie uczucie:
"Hej, a co my teraz zrobimy"
"nie wiem, ja biegne a ty nie daj mi zginac"
"o shi...."

Autor:  RufeN [ 15 wrz 2012, 07:17 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

dodali preload na steamie. mam jeszcze jedna kopie z 4packa(czyli bonusowo torchlight1 wysylam tez) jakby co ;)

Autor:  raggnarok [ 16 wrz 2012, 11:40 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Obrazek

:D

Jestem ciekaw jak zywotny okaze sie ostatecznie ten tytul. Wszyscy wiemy co oznacza otwarta struktura multi i jak moze to wplynac na dlugowiecznosc gry. No nic, zobaczymy jak sobie Runic poradzi z tym problemem, bo twierdzenie 'graj tylko ze znajomymi' to taki troche weak argument...

Autor:  tomugeen [ 16 wrz 2012, 12:02 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Gra ma opcje multiplayer. I tak to rozumiem, jak multiplayer za dawnych czasów (tcpIP/IPX/LAN), czyli grasz ze znajomymi. Nie jak dzisiaj, ze wszystko to 'mmo' od siedmiu bolesci jest.
Nie widze tego jako gry do grania z randomami z jakiegos lobby (czy, bron boze, automatchowania playerow).

Autor:  Dana [ 16 wrz 2012, 12:06 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Jest normalnie serwer browser.

Autor:  RufeN [ 16 wrz 2012, 20:46 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

one more torchlight2+t1 gifta mam jakby co (kontakt na steamie albo pm)

Autor:  Dana [ 18 wrz 2012, 15:26 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Torchlight II - Act 2 Gameplay [Direct Feed] (PAX Edition)

Jak ktoś chce sobie zespoilić.

Autor:  Dana [ 18 wrz 2012, 18:53 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

http://www.torchlight2game.com/news/201 ... oundtrack/

Autor:  raggnarok [ 19 wrz 2012, 12:43 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Polska (pudelkowa) premiera przesunieta na 5 pazdziernika.

Autor:  wodny [ 19 wrz 2012, 12:52 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Jest jakiś sens w kupnie pudełkowej? Chyba nie z tego co się orientuję. :)

Te klucze z MUVE są na Steam? :)

Autor:  raggnarok [ 19 wrz 2012, 13:11 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

http://swap.muve.pl/forum/thread/torchlight-pudelko

Kupione :)

Autor:  raggnarok [ 20 wrz 2012, 00:13 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/1 ... eators_of/

Autor:  wodny [ 20 wrz 2012, 07:33 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

raggnarok napisał(a):
http://swap.muve.pl/forum/thread/torchlight-pudelko

Kupione :)

Też kupiłem. :D :D :D

Autor:  Kabraxis [ 20 wrz 2012, 10:02 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Wie ktos czy mozna zassac gdzies pelnego klienta? Kluczyk jest ale download jeszcze nieaktywny. :/

Moze byc pirat - whatever.

Strona 11 z 25 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team