MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Torchlight 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39483 |
Strona 11 z 25 |
Autor: | Xender [ 13 wrz 2012, 17:21 ] |
Tytuł: | Re: Torchlight 2 |
diablo3 takie słabe że potrzebą innego następcy dwójki? W D3 nie grałem... |
Autor: | Rzeznik [ 13 wrz 2012, 17:27 ] |
Tytuł: | Re: Torchlight 2 |
No jest slabe. Fajnie sie gra te 20 moze 30h, pozniej coraz gorzej. Mi po cirka 100h sie odechcialo zupelnie i zaczalem wyprzedawac wszystko z postaci na RMAH i teraz zagladam raz na jakis czas wystawic resztki rzeczy i golda |
Autor: | raggnarok [ 13 wrz 2012, 18:37 ] |
Tytuł: | Re: Torchlight 2 |
Podpiecie TII pod Steama ma w sumie jedna zalete: dostep do Steam Workshop, ktory bedzie wspierac TII w kwestii modow. |
Autor: | Kabraxis [ 13 wrz 2012, 20:16 ] |
Tytuł: | Re: Torchlight 2 |
No tak ale napewno wszystkie mody beda tez na fansiteach. Do Skyrima tez jest niby Workshop ale ja go uzywam eventualnie tylko do przegladania niektorych rzeczy a mody zasysalem z nexusa tak czy siak i dalej bede uzywal nexusa. Cytuj: Beta Neverwinter? To jakis extras przy zamowieniu? Przy preorderze od PWE masz bete Neverwinter. |
Autor: | tomugeen [ 13 wrz 2012, 21:03 ] |
Tytuł: | Re: Torchlight 2 |
raggnarok napisał(a): Podpiecie TII pod Steama ma w sumie jedna zalete: dostep do Steam Workshop, ktory bedzie wspierac TII w kwestii modow. Wiem ze to temat o T2, ale chyba wyjde na fanboja valve (hej, w koncu dote2 robia), bo tak jak mierzily mnie wszelkie dziwne platformy dystrybucji cyfrowej i unikalem jak ognia. Zapomnialem wrecz o koncie na impulse etc, dopiero zgarniajac ostatnio baldury zobaczylem ze tam jestem, to steam odpalilem, podowalem ludzi ktorzy grali w to samo i wszystko pieknie dziala. Gierki same sie updatuja, jak chce mody, to tez zrobli pod to odpowienia podmurówke, nie widze powodu zeby mialoby mi to w Torchlight jakos specjalnie przeszkadzac. Zreszta nie nastawiam sie jakos ogromnie na T2 (jedynka jakos mnie szybko znudzila, chociaz teraz ma byc fajniej), no ale bede widzial ludzi online i latwo sie szybko z kims zebrac na partyjke od czasu do czasu, nawet troche po premierze. Troche licze na cos typu custom mapek dla fixed lvl charow czy cos takiego - nie odmiana tej samej gry, tylko np. dwu-/trzygodzinne mini przygody dostepne na workszopie, tak zeby wlasnie z kims wejsc i pizgnąc wieczorkiem. Albo wybrać sie na coś i zebrac lewt. Co w ogole o endgame wiadomo? |
Autor: | Kabraxis [ 13 wrz 2012, 21:18 ] |
Tytuł: | Re: Torchlight 2 |
Taki sam jak w PoE (mapy). Wkleilbym opis ale runicgamesfansite mi sie nie wczytuje a tam byl najnowszy wywiad. PS. Workshop jest do jakiegokolwiek powazniejszego modowania chujowy jak nieszczescie, zwlaszcza w polaczeniu z autoupdate'ami ze Steama ale to nie temat do rozpisywania sie o tym. |
Autor: | tomugeen [ 13 wrz 2012, 21:29 ] |
Tytuł: | Re: Torchlight 2 |
Ale takie jak pisalem, 2-3h czy raczej "wejdz i rozjeb, lewt i do miasta"? To pierwsze chyba rzeczywiscie jako custom modziki. Wiem wiem, to hns. Chyba dawno dobrego pve mmorpga nie bylo, zeby pojsc i 3h siedziec wieczorem kombinujac z kazdym pullem [teraz to ciagle widze spacerek od bossa do bossa, bo casual sranie]. Takie uczucie: "Hej, a co my teraz zrobimy" "nie wiem, ja biegne a ty nie daj mi zginac" "o shi...." |
Autor: | RufeN [ 15 wrz 2012, 07:17 ] |
Tytuł: | Re: Torchlight 2 |
dodali preload na steamie. mam jeszcze jedna kopie z 4packa(czyli bonusowo torchlight1 wysylam tez) jakby co |
Autor: | raggnarok [ 16 wrz 2012, 11:40 ] |
Tytuł: | Re: Torchlight 2 |
Jestem ciekaw jak zywotny okaze sie ostatecznie ten tytul. Wszyscy wiemy co oznacza otwarta struktura multi i jak moze to wplynac na dlugowiecznosc gry. No nic, zobaczymy jak sobie Runic poradzi z tym problemem, bo twierdzenie 'graj tylko ze znajomymi' to taki troche weak argument... |
Autor: | tomugeen [ 16 wrz 2012, 12:02 ] |
Tytuł: | Re: Torchlight 2 |
Gra ma opcje multiplayer. I tak to rozumiem, jak multiplayer za dawnych czasów (tcpIP/IPX/LAN), czyli grasz ze znajomymi. Nie jak dzisiaj, ze wszystko to 'mmo' od siedmiu bolesci jest. Nie widze tego jako gry do grania z randomami z jakiegos lobby (czy, bron boze, automatchowania playerow). |
Autor: | Dana [ 16 wrz 2012, 12:06 ] |
Tytuł: | Re: Torchlight 2 |
Jest normalnie serwer browser. |
Autor: | RufeN [ 16 wrz 2012, 20:46 ] |
Tytuł: | Re: Torchlight 2 |
one more torchlight2+t1 gifta mam jakby co (kontakt na steamie albo pm) |
Autor: | Dana [ 18 wrz 2012, 15:26 ] |
Tytuł: | Re: Torchlight 2 |
Torchlight II - Act 2 Gameplay [Direct Feed] (PAX Edition) Jak ktoś chce sobie zespoilić. |
Autor: | Dana [ 18 wrz 2012, 18:53 ] |
Tytuł: | Re: Torchlight 2 |
http://www.torchlight2game.com/news/201 ... oundtrack/ |
Autor: | raggnarok [ 19 wrz 2012, 12:43 ] |
Tytuł: | Re: Torchlight 2 |
Polska (pudelkowa) premiera przesunieta na 5 pazdziernika. |
Autor: | wodny [ 19 wrz 2012, 12:52 ] |
Tytuł: | Re: Torchlight 2 |
Jest jakiś sens w kupnie pudełkowej? Chyba nie z tego co się orientuję. Te klucze z MUVE są na Steam? |
Autor: | raggnarok [ 19 wrz 2012, 13:11 ] |
Tytuł: | Re: Torchlight 2 |
http://swap.muve.pl/forum/thread/torchlight-pudelko Kupione |
Autor: | raggnarok [ 20 wrz 2012, 00:13 ] |
Tytuł: | Re: Torchlight 2 |
http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/1 ... eators_of/ |
Autor: | wodny [ 20 wrz 2012, 07:33 ] |
Tytuł: | Re: Torchlight 2 |
raggnarok napisał(a): http://swap.muve.pl/forum/thread/torchlight-pudelko Kupione Też kupiłem. |
Autor: | Kabraxis [ 20 wrz 2012, 10:02 ] |
Tytuł: | Re: Torchlight 2 |
Wie ktos czy mozna zassac gdzies pelnego klienta? Kluczyk jest ale download jeszcze nieaktywny. :/ Moze byc pirat - whatever. |
Strona 11 z 25 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |