MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mass Effect 3
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40494
Strona 11 z 19

Autor:  raggnarok [ 13 mar 2012, 15:14 ]
Tytuł: 

Well, wg. tego zioma co stworzyl Reapersow, to AI zniszczyloby CALE zycie organiczne w galaktyce, tak wiec lepiej robic hard reset co 50tys. lat niz pozwolic na calkowite zaglade. Jest w tym jakas pokretna logika, ale mocno nieprzekonywujaca :)

Autor:  iniside [ 13 mar 2012, 15:24 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Well, wg. tego zioma co stworzyl Reapersow, to AI zniszczyloby CALE zycie organiczne w galaktyce, tak wiec lepiej robic hard reset co 50tys. lat niz pozwolic na calkowite zaglade. Jest w tym jakas pokretna logika, ale mocno nieprzekonywujaca :)

Logiki to w tym nie ma żadnej.
Gethy sobie żyją z Quaranami w pokoju.
EDI tez sobie żyje dobrze z resztą załogi.

A tu nagle wpierdalają sie Reaperzy którzy chcą zabić całe życie organiczne, aby chronić to życie organiczne przed stworzeniem AI która je zniszczy (na co jest już za późno bo powstało już takie AI).

Wychodzi na to, że to Reaprzy są tym złym AI które chce zniszczyć życie oragniczne.

Sorry, ja tu nie widze nawet pokrętnej logiki. Ja tu widze napisany na szybko scnariusz, przez kogoś kto nawet nie widział reszty gry, a chwilowo był zafascynowany BSG (którego notabene też nie zrozumiał..).

Pierwotna wersja scenariusza była dużo lepsza i spójniejsza.

Troche to podobna filozofia do Forkrull Assailow (obdarzymy was wiecznym pokojem). Tylko, ze oni przynajmnie nie dorabiali do tego pozbawionej logiki, logiki :roll:

Autor:  Razoth [ 13 mar 2012, 15:48 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Well, wg. tego zioma co stworzyl Reapersow, to AI zniszczyloby CALE zycie organiczne w galaktyce, tak wiec lepiej robic hard reset co 50tys. lat niz pozwolic na calkowite zaglade. Jest w tym jakas pokretna logika, ale mocno nieprzekonywujaca :)


Albo po prostu czuwać nad cywilizacjami i gdy stworzą AI to je zniszczyć. (ale tylko AI a nie dane cywilizacje).

Motyw z AI byłby dobry OBOK motywu z mroczną materią. Czyli np. Reaperzy powstali w akcie desperacji w momencie gdy jakaś cywilizacja była niszczona przez AI które sama stworzyła. Od tamtej pory powtarzano cykl, by powiększyć liczbę Reaperów która zapewni obronę przed AI stworzonymi przez inne cywilizacje.

Przy okazji dowiedziano się o tym, że mroczna materia może pochłonąć galaktykę - więc w takim wypadku celem Reaperów byłaby ochrona którejś z kolei cywilizacji, aż ta znajdzie sposób na ochronę galaktyki i jednocześnie interwencja w przypadku wynalezienia sztucznej inteligencji która zacznie się za mocno rządzić.

To co wymyślili panowie z Bioware jest idiotyczne niestety moim zdaniem.

Autor:  Dana [ 13 mar 2012, 16:50 ]
Tytuł: 

Ziew, Deus Ex syndrome. Masz tutaj 2 zakończenia, se wybierz i nie pierdol. Aż załadowałem sejw by zobaczyć drugie, które jest praktycznie identyczne.

Cała gra fabularnie lepsza niż dwójka, ale końcówkę to zjebali.

I czy ja to dobrze zrozumiałem ? Syntetyki (Reaperzy) istnieją po to, by unicestwić zaawansowane rasy, by te nie stworzyły syntetyków które ich unicestwią ? herp derp ?

Autor:  Razoth [ 13 mar 2012, 17:12 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Syntetyki (Reaperzy) istnieją po to, by unicestwić zaawansowane rasy, by te nie stworzyły syntetyków które ich unicestwią ? herp derp ?


Yep.

ALE PRZECIEŻ REAPERZY NIE POSTRZEGAJĄ SIĘ JAKO SYNTETYKI, WIĘC WSZYSTKO JEST LEGIT.

Autor:  kozas15 [ 13 mar 2012, 17:38 ]
Tytuł: 

Mogli by dodać choćby takie zakończenie( powiedzialbym wrecz tradycyjne dla serii ;))

- Patrzcie, syntetyki pomagaja nam( EDI, Gethy) was zniszczyć. Poświęcają się dla nas. W tym momencie reaperzy zdezorientowani robia masowe sepuku.

Juz niedlugo w eksluzywnym DLC za jedynie 10 dolcow ^^

Edit. A, i ostatecznie w CDA ocena nowego mass effecta to nie 9 tylko 10 :)

Autor:  iniside [ 13 mar 2012, 18:44 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=PZ7bsIpEKIg

Ten gosc moze miec racje (nawet jesli taki nie byl zamysl BW od poczatku, to teraz jest na 100%). I zanego zakończenia nie było. Zeby zobaczyć prawdziwe zakończenie musisz kupić kolejne 30 DLC :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Autor:  Mendol [ 13 mar 2012, 19:05 ]
Tytuł: 

no skoro tak juz bylo w me2 to pewnie w me3 wystarczy poczekac na dlc z zakonczeniem :)

Autor:  Razoth [ 13 mar 2012, 19:07 ]
Tytuł: 

No na chwilę obecną dowolne zakończenie ME3 wyklucza właściwie jakiekolwiek następne gry z tego universum, więc na pewno coś zmienią.

Autor:  kozas15 [ 13 mar 2012, 19:19 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
No na chwilę obecną dowolne zakończenie ME3 wyklucza właściwie jakiekolwiek następne gry z tego universum, więc na pewno coś zmienią.


No nie wiem, zawsze moga zrobic strategie z wojny pierwszego kontaktu :] Albo walka miedzy tymi wszystkimi rasami, ktore zostaly w Ukladzie Slonecznym...
Wiem, ze kiedys byly pogloski o tym, ze ME3 bedzie koncem historii Sheparda, ale te uniwersum zostanie jeszcze wykorzystane. Jak na to dzis sie zapatruje to nie wiem, ale to w koncu $$$

Autor:  Mendol [ 13 mar 2012, 19:31 ]
Tytuł: 

co by nie powiedziec o bioware to mass effect naprawde zaczal sie fajnie - i byl jak dla mnie zajebista gra.
nie skonczylem jeszcze 3, ale nawet 2 mi sie podobala (chociaz te wszystkie poboczne story questy byly juz momentami nudne).
z tego co czytam to zakonczenie w me3 mozna by rozwinac na wiele sposob i wiele czesci :)

Autor:  iniside [ 13 mar 2012, 19:34 ]
Tytuł: 

kozas15 napisał(a):
Razoth napisał(a):
No na chwilę obecną dowolne zakończenie ME3 wyklucza właściwie jakiekolwiek następne gry z tego universum, więc na pewno coś zmienią.


No nie wiem, zawsze moga zrobic strategie z wojny pierwszego kontaktu :] Albo walka miedzy tymi wszystkimi rasami, ktore zostaly w Ukladzie Slonecznym...
Wiem, ze kiedys byly pogloski o tym, ze ME3 bedzie koncem historii Sheparda, ale te uniwersum zostanie jeszcze wykorzystane. Jak na to dzis sie zapatruje to nie wiem, ale to w koncu $$$

Kazde zakonczenie ktore:
a) niszczy mass relays
b) niszczy technologie pozwalajace je odbudowac
Jest wykluczone.
Na Prequelach nieda rady z byt daleko zajechać.

Pozatym z Arrival doskonale wiemy co sie dzieje przy zniszczeniu MR. Ja jestem absolutnie przekonany, ze na kanoniczne zakończenie trzeba poczekać kilka(nascie) DLC.
A kanoniczne zakończenie będzie takie, które pozwoli kontynuować serie w przyszłość (czasu gry), a nie w przeszłości.
Dla mnie to poprostu logiczne. I przypuszczam, ze dal tych którzy liczą w EA/BW dolary także.

Autor:  EloNis [ 13 mar 2012, 20:11 ]
Tytuł: 

mam szczerą nadzieję, że tak właśnie będzie. ten filmik rzucony przez iniside jest bardzo przekonujący. ja wybrałem zakończenie środkowe i mi shepard też nie wstał więc może coś w tym być. takie zakończenie serii nie może być, zatem trzeba mieć nadzieję że to nie koniec i że wyjdą jakieś dlc które to naprostują (nieważne jak chujowe to jest, od czego są warezy. za coś takiego powinno się ich za jaja powiesić a nie im jeszcze płacić).

chociaż z drugiej strony, jeżeli to było rzeczywiście zakończenie to co z tą parą na końcu (dziadek z wnukiem)? to też jest zastanawiające.

Autor:  iniside [ 13 mar 2012, 23:36 ]
Tytuł: 

Eh. Zobaczylem bitwe wokol ziemi (w kosmosie) i moją pierwszą myślą było "co za debil trzyma całą flote w zwartym szyku..".

Cytuj:
chociaż z drugiej strony, jeżeli to było rzeczywiście zakończenie to co z tą parą na końcu (dziadek z wnukiem)? to też jest zastanawiające.

To oznacza, że Reaprzy zostali zniszczeniu (suprise!), a galaktyczna cywilizacja przetrwała (suprise 2!).

Autor:  Dana [ 13 mar 2012, 23:46 ]
Tytuł: 

Notabene dziadek to Buzz Aldrin :d

Autor:  Xender [ 14 mar 2012, 13:19 ]
Tytuł: 

Dana jaka jest idea tego tekstu z tym buzzem? Zart jakis czy rzeczywiście masz jakies powody zeby tak wnioskowac? :P

Autor:  Dana [ 14 mar 2012, 13:20 ]
Tytuł: 

Głos tej postaci podkłada Buzz Aldrin, to miałem na myśli.

Autor:  zaboleq [ 14 mar 2012, 14:18 ]
Tytuł: 

Czy to DLC Prothean jest w sieci? Bo ja tylko widze jakieś From Ashes?

Autor:  Dana [ 14 mar 2012, 14:26 ]
Tytuł: 

From Ashes to właśnie Protean...

Autor:  WithnesS [ 14 mar 2012, 16:20 ]
Tytuł: 

:F

Strona 11 z 19 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team