MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 11 z 99

Autor:  sula [ 10 maja 2012, 13:08 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Wklej jako miniaturkę z linkiem do więszej wersji bo w tym rozmiarze to się czytać nie da ani oglądać.

Autor:  Aldatha [ 10 maja 2012, 14:17 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

wiedzialem ze jak redziu wpadnie ze swoja recenzja to poleca masowe cancele preorderow D3 i Gw 2 ;)

Autor:  gufnowapnjasz [ 10 maja 2012, 14:19 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

zarzuccie linka skad sciagaliscie arme 2 podstawke ;d
dodatek juz kupilem i sie sciaga (bistudio.com)

Autor:  Highlander [ 10 maja 2012, 14:29 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Arma.2.CLONEDVD-iTWINS

;)

btw. mam nadzieje, ze w arma 3 nie zjebia i nie zrobia z tego casual style shitu.

Autor:  gufnowapnjasz [ 10 maja 2012, 14:50 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
Arma.2.CLONEDVD-iTWINS


no wlasnie to lykam z tpb, ale transfer jest slaby. moze jak sciagnie sie dodatek to sie przyspieszy ;p

Autor:  gufnowapnjasz [ 10 maja 2012, 15:36 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

tak slabego transferu dlugo nie widzialem. 0,0% od godziny. az sprawdzilem inny torrent, czy firewall mi nie poblokowal albo cos, ale rozpedzil sie do max przepustowosci lacza w pare minut.

nie ma jakiegos direct downloada? jakis inny link moze? :( tamten dodatek sciagnal mi sie w 40 minut zz

Autor:  gufnowapnjasz [ 10 maja 2012, 15:57 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

dodatek sciagnalem po zakupie klucza z bistudio.com

mecze sie teraz z podstawka

Autor:  vivendi [ 10 maja 2012, 15:58 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

ja sciagnalem reloaded wersje ale ta trzeba patch 1.03 wtedy dac zeby bez problemow zainstalowac

Autor:  Spyke [ 10 maja 2012, 15:59 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Macie jakieś fajne gameplaye jeszcze tutaj nie wklejone,cobym mogł sobie hype podnieść?

Autor:  gufnowapnjasz [ 10 maja 2012, 16:07 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

vivendi napisał(a):
ja sciagnalem reloaded wersje ale ta trzeba patch 1.03 wtedy dac zeby bez problemow zainstalowac


dzieki, sciagam juz ta wersje reloaded

Autor:  redruM [ 10 maja 2012, 16:21 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Spyke napisał(a):
Macie jakieś fajne gameplaye jeszcze tutaj nie wklejone,cobym mogł sobie hype podnieść?


replay streama giantbomb

http://www.giantbomb.com/what-else-is-g ... z/17-5959/

+

na twitch.tv sa nonstop jakies streamy live, te z podpisem playing sa na zywo

http://pl.twitch.tv/search?query=dayz#stq=dayz&stp=1

Autor:  Dana [ 10 maja 2012, 18:36 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

redruM napisał(a):
Spyke napisał(a):
Macie jakieś fajne gameplaye jeszcze tutaj nie wklejone,cobym mogł sobie hype podnieść?


replay streama giantbomb

http://www.giantbomb.com/what-else-is-g ... z/17-5959/


No właśnie obejrzałem i powiedziałem nie, dziekuję :)

Poczekam aż wyjdą z alfy, będzie wersja 1.0 i do tego czasu pewnie CO będzie za grosze.

Autor:  Highlander [ 10 maja 2012, 18:41 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

gufnowapnjasz napisał(a):
Highlander napisał(a):
Arma.2.CLONEDVD-iTWINS


no wlasnie to lykam z tpb, ale transfer jest slaby. moze jak sciagnie sie dodatek to sie przyspieszy ;p



dziwne, mi szsybko ten torrent poszedl, choc na poczatku jak probowalem to tez dupa lecialo ;p

Autor:  Highlander [ 10 maja 2012, 22:34 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jest juz 1 server na 100 osob, liczba serwerow i ludzi wzrasta w niesamowitym tempie.

Autor:  gufnowapnjasz [ 10 maja 2012, 23:20 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
gufnowapnjasz napisał(a):
Highlander napisał(a):
Arma.2.CLONEDVD-iTWINS


no wlasnie to lykam z tpb, ale transfer jest slaby. moze jak sciagnie sie dodatek to sie przyspieszy ;p



dziwne, mi szsybko ten torrent poszedl, choc na poczatku jak probowalem to tez dupa lecialo ;p


sciagnalem, probowalem wrzucic patcha i komunikat ze arma 2 corrupted. mysle wtf. sprawdzam - sciagnalem wersje skidrow. kurwamac, to mozna isc spac, moze jutro sie sciagnie to clonedvd bo teraz sie sciaga konkretnie

Autor:  Highlander [ 11 maja 2012, 00:15 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

ja tez sporo walczylem z ty.

Obrazek
:D

Autor:  redruM [ 11 maja 2012, 02:33 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

kilka fajnych recek z historyjkami do poczytania

http://www.rockpapershotgun.com/2012/05 ... part-zero/

http://crudepixel.com/2012/05/oh-my-dayz/

http://www.nerd-age.com/day-z-guide-and-mini-review/

http://www.dsogaming.com/news/dayz-mod- ... -released/

---

co do dzisiejszych akcji to kilka smieszno-grubych sie zdarzylo (poscigi przez pol miasta za typem tylko po to zeby zabic go i zabrac jego puszke fasoli...) ale highlight wieczoru mialem na sam koniec, biegajac po elektro w nocy pogryzly mnie zedy okropnie, duza strata krwi bleeding itepe wiadomo ekran trzesie ekran zamazany max ze ciezko rozroznic budynek od drzewa no i mimo to trzeba bylo szukac po smietnikach painkillerow ktorych mi akurat braklo ; dochodze do stacji benzynowej gdzie wiem ze moga lezec i bam wyskakuja kolejne zedy lekko mnie gryzac, typ mi mdleje potem wstaje probuje jeszcze z nimi walczyc ale kolejny wsiada mi na plecki ; trupki sobie mnie jedza :|

welcome to dayz.

Autor:  Highlander [ 11 maja 2012, 05:56 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

hyhy moja postac jest obecnie w jakims pietrowym budynku obecnie i sie wykrwawia, nikt mi nie chce pomoc z blood packiem ;p

btw. czy w ogole zombiaki kiedykolwiek przestaja nas gonic? oprocz sytuacji gdy je zabijemy?

Autor:  vivendi [ 11 maja 2012, 07:17 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

zombie beda gonic caly czas

Autor:  ShadorVD [ 11 maja 2012, 08:30 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
hyhy moja postac jest obecnie w jakims pietrowym budynku obecnie i sie wykrwawia, nikt mi nie chce pomoc z blood packiem ;p

btw. czy w ogole zombiaki kiedykolwiek przestaja nas gonic? oprocz sytuacji gdy je zabijemy?


Zjedz jakieś żarło :)

vivendi napisał(a):
zombie beda gonic caly czas


Nieprawda :) Jak przebiegniesz przez budynek, most albo jakiś hangar to przestają gonić :)

Strona 11 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team