mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 8 lut 2014, 19:14 
Cytuj  
10 za 1 h , bilet do kina drozej wychodzi :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 lut 2014, 21:12 
Cytuj  
Ja 45zł i tyle jest warta.


_________________
psn

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 9 lut 2014, 23:17 
Cytuj  
Skończyłem część fabularną (4 akty). Nie znalazłem 1 pomnika(8/9), i tak samo z książkami. Nie wiem też co zrobić w tym bonusowym lochu za 40u (Secret Temple of Meow). Ostatni shard do elemental forge to light shard? gdzie go dorwać ? Chyba, że to dream shard? < do czego on ?

Szkoda, że finałowa walka była taka bez walki :D

Oby więcej takich gier mocne 8/10 ( grałem coś koło 14 dni po 1-4 godzinny i zadowolony jestem z tego zakupu :P )

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2014, 23:54 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
Skończyłem część fabularną (4 akty). Nie znalazłem 1 pomnika(8/9), i tak samo z książkami. Nie wiem też co zrobić w tym bonusowym lochu za 40u (Secret Temple of Meow). Ostatni shard do elemental forge to light shard? gdzie go dorwać ? Chyba, że to dream shard? < do czego on ?

Szkoda, że finałowa walka była taka bez walki :D

Oby więcej takich gier mocne 8/10 ( grałem coś koło 14 dni po 1-4 godzinny i zadowolony jestem z tego zakupu :P )


Light shard jest w Karthal w tej rezydencji.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 10:03 
Cytuj  
Patch ma ukazać się na dniach.
Kod:
1.4 version release note.

o    New Content:   
•    3 new dungeons:
•    Exclusive Dream Dungeon
•    Community Dungeon
•    Limbo Dungeon

o    Changes
•    16:10 resolutions are now available with UI accordingly updated.
•    Hint for texture details option is added in game (it still only configurable in the  main menu)
•    Asian language fonts are now only loaded if needed (memory improvement)
•    Reduced the amount of path-finding calculations per monster each turn (caused performance issues on certain places in the world map)

o    Balancing changes
•    Added Dark Nova to Faceless (Core and Elite)
•    Split monster ability "Battle Spirit" into three different variations: for Militia Captain, Black Guard Captain and Naga Warlord
•    Increased 2-Handed Weapon Damage and Crit Chance
•    Increased Ranged Weapon Damage and Crit Chance
•    Increased 2-Handed Magical Focus Damage
•    Reduced Magical Focus Crit Damage Increase
•    Reduced Magical Focus Damage Increase (Grand Master Bonus)

o    Bug fixes
•    Issues reported by the community
•    Quest UI bug when you click the "Show finished quest" option, the page number text "Page x/x" will glitch.
•    The 'Dual Wield' skill does not provide a number on Attack Value increase on the off-hand weapon.
•    Alesia - Healer doesn't refill Mana, only Health.
•    Radiant Weapon spell incorrect behavior, enemies still block attacks.
•    Paladin Promotion quest - You can obtain another copy of the 2nd Stone Disc fragment if you discuss again with the Blackfang Smuggler.
•    In “The Slums” area in Karthal City, a barrel containing a spider teleports in a different location of the map.
•    Bow and Crossbow Grandmaster Trainers have an incorrect conversation string when asking for training after completing their quests. They consider that you’re already a Bow or Crossbow Grandmaster.
•    Acid Splash spell incorrect behavior (decreases the armor rating by 50% and removes 50% of melee block attempts).
•    Mispell of "Consumed" with Elixir of Potency = conusmed (loc issue)
•    Typo in the description for the different masteries of the Medium Armor skill.
•    The letter related to the siege of the castle in the Aegyn Peninsula does not disappear after finishing act 1.
•    Bug in the Bestiary entry bug, Minotaur's skill Crush description says '404 MONSTER_ABILITY_CRUSH_INFO'
•    Romuald Hireling (Negotiator)- Incorrect behavior when buying a mana potion, price is “86” but “100” is removed from purse.
•    After completing Naga Tea quest, it is possible to receive duplicate copies of the various teas from the original people.
•    The "Doctor" Hireling ability can be used in battles without costing a turn. This makes status changes too easy to dispell.
•    'Hour of Power' buff tooltip you can obtain by praying at shrines says you get a bonus of 10, which only provides 4.
•    Dodge Expert incorrect training cost at Seahaven.

o    General bug fixes
•    The defender cannot finish the promotion quest if the player kills the Davros and free the Dwarves before getting the promotion quest.
•    Lore books in Lore page cannot be fully displayed if unchecking "Show all books".
•    The SFX of Manco's spell - Chain Lightning is incomplete, in Cave_3.
•    Lev cannot send the party from “Elemental Forge 4” back to “The Castle Portmeyron”.
•    The tooltip of Cyclops' magic power contains debug info.
•    The party can get tokens “Tea” again, even the quest is already completed.
•    The hireling Alesia can only restore HP and inconsistent with the description in the tooltip.
•    The token “Hidden Scrolls” should not display as usable token in map “Karthal_Sewers”.
•    The objective stating "Find Kirk" of quest "Lost Lambs" shows improperly under a certain circumstance.
•    One word in the Lore Book "A Tour of the Free Cities" is incorrect.
•    The token "Flute" won't disappear after playing right notes with it in front of the crystal in Sudgerd.
•    The last dialog with Blind Shaman always shown as "You are not chosen" even if player has already completed the quest "Warmonger Promotion".
•    The Heame still talks about same sentence, even after finished the quest "Haart has its reason".
•    The page footer will be corrupted after checking the "Show finished quests" in quest book.
•    The Magic Power data of Moonsilk Spider in Bestiary is not complete.
•    The SFX of spell “Fire Blast” displayed improperly when turning camera.
•    The ongoing quest Jassad’s Bestiary needs one more tip to notice players that Bosses and Elites are not counted.
•    The second step of “Darkness in the lighthouse” cannot be updated.
•    Player can bring Falagar to city Karthal without blocking.
•    The collision of the shadow dragons is improper in Tomb_of_Thusend_Terrors_4.
•    The action “Harpoon” still affects enemies, even it is blocked or missed.
•    The quest: Partners in crime (3/4) updated incorrectly when the party goes to the Skull_Rock and get the Blackfang’s Chest first.
•    The battle music keeps playing instead of reverting to normal with high probability.
•    Entire dungeon will be reset if the party teleported by casting the spell Spirit Beacon then revisit the dungeon.
•    The players get the two slides for completing ‘Haart has its reasons’ with telling the truth mostly to Heame.
•    The close button doesn’t work when answering Lord Kilburn’s questions.
•    There is no prompt in option, when the party doesn't have enough money to identify items in store.
•    Monster (Elite) Naga Warlord still can trigger the ability Sweeping Attack when it casts spell Battle Spirit.
•    The UI of the door to the Vigil_3 in Vigil_2 (1,14) should be a downstair icon.
•    The text of the potion: Elixir of Potency is improper.
•    The actual effect when Facehugger triggered the ability Mana Leech or cast spell Chain Lightning is improper.
•    The token will always display on the right-bottom corner even nobody in the party can use it.
•    The side quest: Pirate Truce cannot be finished if the player enters The Crag before getting this quest, and reenters it.
•    The paladin promotion quest token can be sold again after this quest has been done.
•    The damage from monster dealt by the ability "Overwhelming Assault" will delay for a second.
•    The effect of any entrance will vanish after saving and loading game when standing in front of it.
•    Normal save will change into Auto-save after inputting certain name.
•    The fight music won't stop after killing enemies in maps Cave_2, Pao_Kai_Nest_1 and Karthal_UnderSiege.
•    Potion or scroll doesn’t be discounted after buying it with hireling “Romuald”.
•    The Boss who has a dialog will perform an extra action when the dialog was triggered.
•    The corpse of Pao Kai is floating in the air.
•    The description of “Terror” is “Lasts 0 turns”.
•    Identify items from the hireling Karim still charges fees.
•    The aggro flag turns red after the first action of the monsters.
•    The locked chest cannot be looted for the second time.
•    The stackable items cannot be sold when there's only one in the Inventory .
•    The SFX of spell “Fire Shield” can be triggered by retaliation from enemies.
•    Cost in game is always the same.
•    The SFX of Manco's spell - Regeneration presents only on the weapon, in Cave_3.
•    The message of Rest within Owl Cave still showes after promotion is finished.
•    The monster who has ability Pain reflection cannot reflect the melee damage caused by Magic Focus.
•    The sound-fx of solving the secret will replay after the party back to Den_of_Thief_1 from DoT_2.

o    Dev Tools update
•    Code update so that with the new version created mods are compatible with the game again

o    New assets added
•    City assets updated with buildings from Seahaven, Karthal and The Crag.
•    Faceless dungeon set
•    Karthal Palace dungeon set

o    Usability improvements implemented
•    Default configurations for a faster placement of monster, doors, secrets and other interactive objects
•    Automatic updates is no longer overriding all previous settings
•    Terrain type definitions added
•    Zone specific lighting
•    General visibility improvements


_________________
Obrazek

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 10:04 
Cytuj  
Pytanko, ten kit do robienia modów już wyszedł?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 10:25 
Cytuj  
Perrin napisał(a):
Patch ma ukazać się na dniach.


Oj, a tak lubiłem ten bonus za Magic Focus.. Ech, szkoda - takie ładne crity leciały :D

Swoją drogą Perrin to jestm Ci winien podziękowania bo dzięki Tobie nabyłem MMX mimo wcześniejszych wątpliwości i dawno się tak dobrze nie bawiłem przy single grze. Dla fana RPG to must have IMO.


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 11:15 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
Swoją drogą Perrin to jestm Ci winien podziękowania bo dzięki Tobie nabyłem MMX mimo wcześniejszych wątpliwości i dawno się tak dobrze nie bawiłem przy single grze. Dla fana RPG to must have IMO.


Cała przyjemność po mojej stronie, sam z ta grą do dzisiaj doskonale się bawię. Od lat nie miałem takiego ubawu z żadnym RPGiem ;).


_________________
Obrazek

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 11:25 
Cytuj  
Popłuczyny przy mm7. Do tego straciłem save przez zjebany system zapisu.


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 11:44 
Cytuj  
Niah napisał(a):
Popłuczyny przy mm7. Do tego straciłem save przez zjebany system zapisu.


Dużo zależy z jakimi oczekiwaniami do tego tytułu podszedłeś - jeśli oczekiwałeś M&M VII ver 2.0 to niestety ale pudło, to jedynie odniesienie do świata i lore M&M, cała reszta podana na nowo. Niemniej jednak jako przypomnienie oldschoolowych RPGów - M&MX jest super. Dawno nie miałem tak, że dzień w dzień odpalałem ten sam tytuł i siedziałem nad nim do późnej nocy. Jak wyjdzie patch to chyba spróbuję drugi raz przejść na nowo z innym składem drużyny.


_________________
For the pony!

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 12:06 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Pytanko, ten kit do robienia modów już wyszedł?


Ten kit jest w teorii w wersji deluxe (ale nie wiem gdzie tego szukać). Gdzieś mi się obiło o oczy, że po odpaleniu ma sie 30 dni na korzystanie z niego za free, później trza wykupić licencje ?) Pewnie z uplay a jakoś dostępny.

U mnie MMX też jest top 3 z ostatnich czasów.
1.MMX
2.FE LH
3. Rising Storm

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 13:14 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
Pytanko, ten kit do robienia modów już wyszedł?


Ten kit jest w teorii w wersji deluxe (ale nie wiem gdzie tego szukać). Gdzieś mi się obiło o oczy, że po odpaleniu ma sie 30 dni na korzystanie z niego za free, później trza wykupić licencje ?) Pewnie z uplay a jakoś dostępny.

U mnie MMX też jest top 3 z ostatnich czasów.
1.MMX
2.FE LH
3. Rising Storm


Te 30 dni o których wspominasz to prawdopodobnie wersja professional Unity. Ten kit działa pod Unity:

http://www.youtube.com/watch?v=uI05pKeq-g0

No ale jeżeli kit miałby wykorzystywać wersje pro z Unity (która tak naprawdę różni się tylko exportami oraz licencją na sprzedawanie gier) to byłby strzał w stopę.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 17:17 
Cytuj  
Wygląda na to, że właśnie wypuścili tego patcha. Update 1,1GB ;P. Spore, ale 3 nowe dungeony, trochę nowości i masa poprawek zajmować trochę muszą ;).


_________________
Obrazek

*

Posty: 169
Dołączył(a): 2.09.2007
Offline
PostNapisane: 30 mar 2014, 16:52 
Cytuj  
bump.

Update 1.5 wyszedł wraz z dlc lista zmian - https://mightandmagicx-legacy.ubi.com/o ... -available

Nie pamiętam kiedy ostatnio się dobrze bawiłem grając na kompie. Myślałem, że już nic mnie nie przykuje na dłużej. Kozak gierka.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.