MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pillars of Eternity
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44181
Strona 11 z 57

Autor:  yabaddi [ 6 mar 2015, 14:29 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Postaram sie cos skrobnac wieczorem.

Autor:  zaboleq [ 6 mar 2015, 14:35 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Pytanie - skoro endurance tracimy w trakcie walki to kiedy tracimy Health :)?

Autor:  yabaddi [ 6 mar 2015, 14:39 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

zaboleq napisał(a):
Pytanie - skoro endurance tracimy w trakcie walki to kiedy tracimy Health :)?

W tej samej chwili co Endurance (i w tej samej ilosci).

Autor:  zaboleq [ 6 mar 2015, 15:26 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Aha czyli np, nasz warrior ma 50 endurance i 250hp. Czyli powiedzmy może nam paść 4 razy i zostanie mu 50hp. Rozumiem, że jak straci całe hp to nie regeneruje mu sie endu i umiera czy jak?

Autor:  tomugeen [ 6 mar 2015, 16:08 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

No to mnie bardzo zastanawia, bo chciałem isc w sustain, priest, pala i chanter na heal nastawiony. I spokojnie zjadać przeciwników. Całą walke przetrzymają na endurance rosnącym, a HP im zleci w tym czasie ;]
Jak sie okaze ze nie działa, to sie skonczy na stanadrdowym alpha strike z magiem i sciaganie połowy przeciwników zanim sie walka zacznie. Ale to nuda.

Autor:  yabaddi [ 6 mar 2015, 18:05 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

zaboleq napisał(a):
Aha czyli np, nasz warrior ma 50 endurance i 250hp. Czyli powiedzmy może nam paść 4 razy i zostanie mu 50hp. Rozumiem, że jak straci całe hp to nie regeneruje mu sie endu i umiera czy jak?


Od początku. Fighter class, level 1, Endurance 94, Health 5xEndu=470.

Wariant 1
W trakcie walki dostaje hit 20, a więc End=74, Health=450. Dajmy na to, że walka na tym się kończy. Fighter zaczyna regenerować End i wraca do 94. Health pozostaje na 450 do chwili Rest'a. Jeśli walka trwa dalej to po chwili włącza się zdolność klasowa Fightera (i tylko Fighter'a) do automatycznej regeneracji Endurance (parę punktów co jakiś czas - mniej więcej jak co 1 atak).

Wariant 2
Załóżmy, że walka trwa dalej i gość obrywa kolejne hity sprowadzające go do 15 Endurance. Dostaje kolejny hit 20, który sprowadza go do End 0, postać otrzymuje status Knocked Unconscious i pada na ziemię. Z tą chwilą przestaje regenerować Endurance, a wszelkie obrażenia schodzą bezpośrednio z Health. Leżąca postać jest bezbronna więc Health schodzi błyskawicznie. Jeśli na skutek działania zdolności lub czarów zostanie ocucony (revived) to wstanie i zacznie regenerować Endurance. Na tym etapie trzeba bardzo pilnować jego Health bo może być bliskie 0. Jeśli osiągnie ten poziom to nawet ocucona wcześniej postać przewraca się, dostaje status unconscious i do końca walki nie może już brać w niej udziału (wstaje dopiero po walce).

Jeśli w opcjach gry mamy włączony permadeath to z chwilą osiągnięcia Health=0 postać otrzymuje status Maimed. Każdy następny cios po tym zabije ją. Jeśli postać przetrwa walkę to status Maimed utrzymuje się do pierwszego Resta, a do tej pory mamy duże penalty do Accuracy i Defense.

Autor:  warhameron [ 6 mar 2015, 18:37 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

http://forums.obsidian.net/topic/70786- ... try1577818

Autor:  yabaddi [ 6 mar 2015, 18:43 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

warhameron napisał(a):
http://forums.obsidian.net/topic/70786-new-screenshots-lets-look-at-some-dragons/#entry1577818


W becie smoków nie było, tylko te Wurmy (coś jak te małe, czarne upierdliwce z Redridge Mountains w WoWie) ale i tak potrafiły dać popalić (dosłownie - obrażenia typu Burn) :P

Autor:  zaboleq [ 6 mar 2015, 20:15 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

warhameron napisał(a):
http://forums.obsidian.net/topic/70786-new-screenshots-lets-look-at-some-dragons/#entry1577818


Taki szczęśliwy :) .

Autor:  Stobek [ 6 mar 2015, 23:38 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

tomugeen napisał(a):
No to mnie bardzo zastanawia, bo chciałem isc w sustain, priest, pala i chanter na heal nastawiony. I spokojnie zjadać przeciwników. Całą walke przetrzymają na endurance rosnącym, a HP im zleci w tym czasie ;]
Jak sie okaze ze nie działa, to sie skonczy na stanadrdowym alpha strike z magiem i sciaganie połowy przeciwników zanim sie walka zacznie. Ale to nuda.

No tak bo nie ma innych opcji...

Autor:  yabaddi [ 6 mar 2015, 23:41 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Uff, skończyłem Klasy, dopisałem pierwszą część Taktyki i uzupełniłem wiele innych tekstów. Enjoy. Padam na ryło.. /hrrrr

Autor:  tomugeen [ 7 mar 2015, 10:13 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Stobek napisał(a):
No tak bo nie ma innych opcji...


Nie napisałem, ze nie ma innych. Tylko ze takie opcje mnie interesują. Ale spoko, juz wiem ze na high endurance mozna tez jechać.

Po prostu zakreciłem sie na Pala + Priest + Chanter w teamie.
Priest i Pala maja fajne powiązanie mocy skilli danych przez Bóstwo/Zakon w zależności od Disposition. Czyli zachowanie i wybóry które są nagradzane lub nie wskazane.

Popełniłem przy śniadaniu tabelke z możliwymi kombinacjami i info, które z nich powodują konflikty "charakteru", a które dobrze się pod tym kątem uzupełniają. Wg strony klasowej z wiki:

Obrazek

No chyba, ze sie okaże ze robiąc custom team i tak Disposition wpływa tylko main hero ;] Wtedy zostanie jako ciekawostka.

Autor:  yabaddi [ 7 mar 2015, 10:58 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

tomugeen napisał(a):
No chyba, ze sie okaże ze robiąc custom team i tak Disposition wpływa tylko main hero ;] Wtedy zostanie jako ciekawostka.


Dokładnie, wpływa tylko jeśli Paladyn/Priest to main character.

Ps. Niezłe zestawienie Tomu ;)

Autor:  Mendol [ 7 mar 2015, 11:06 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

chcialem rangera to mi znowu jakies pety dokladaja.
mozna rogalem z luku pizgac?

Autor:  tomugeen [ 7 mar 2015, 11:08 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Yab, No to będzie dla tych, ktorzy RPGują własny team :]

Mendol, mozna z łuku, duzo specjalnych zdolności działa z ranged weapons, ale same w sobie maja range wymagane, czyli nie walniesz nimi z daleka. Taki mid-range bedziesz miał.
Tez marudziłem na peta u rangera, ale mozna mieć lwa ;]

Autor:  Mendol [ 7 mar 2015, 11:11 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

eh czyli bede musial z jakims kotkiem biegac.

Autor:  yabaddi [ 7 mar 2015, 16:55 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Ranger jest nawet całkiem ok - ma fajne skille i potencjał. Wkurza tylko ten jego zwierzak - nawet jak wybierałem niedźwiedzia ze zwiększonym DR to schodził błyskawicznie i potem biegał z 0 HP na Maimed. Jak chcecie grać z permadeath to trzeba na niego uważać bo dzieli Health z Rangerem - tzn. jak padnie wam zwierzak to padnie i Ranger..

Autor:  tomugeen [ 7 mar 2015, 17:23 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Szkoda ze nie ma jakiegoś zwierzaka który moze siedzieć na tyłku, ładnie wyglądać i tylko dawać jakiegoś buffa.

Autor:  raggnarok [ 7 mar 2015, 17:25 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Tez rangerem gracie? :) Ja jeszcze Monka rozwazam :)

Autor:  WinterS [ 7 mar 2015, 17:53 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

a cipher jak się sprawdza? nie grałem nic w betę

Strona 11 z 57 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team