MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Elite: Dangerous
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44371
Strona 11 z 28

Autor:  Mendol [ 21 lis 2014, 10:23 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

to nice.
odpalilem wczoraj tego roccat power grida, ale jakos srednio to wygodne dla mnie.

Autor:  zaboleq [ 21 lis 2014, 11:52 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Hehe a tak się zachwycałeś;].

Ja E:D pomęczę dopiero w przyszłym tygodniu jak już będzie gamma i fixna jakieś poważniejsze niedoróbki. No i joya muszę złożyć:D.

Autor:  Mendol [ 21 lis 2014, 11:54 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

no bo wyglada niezle, ale trzeba pokombinowac zeby dobrze ustawic na biurku z joyem i klawa to raz.
dwa na tablecie rozlacza mnie co pare minut.
ogolnie idea jest spoko, fajne gridy ludzie porobili, wszystko jasne i klarowne.

Autor:  Nyx [ 26 lis 2014, 02:03 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

http://polygamia.pl/Polygamia/1,96455,1 ... .html?bo=1 żadne combo nawet 10 projektorow nie podejscia do tego.

Autor:  zaboleq [ 26 lis 2014, 10:02 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Nyx jak dojdzie do mnie nowy telefon to sam spróbuję ale na s5 albo z3 zrobię sobie swoje własne VR google;). Oculus nadal wali pikselami i nie jest idealny i niestety obecnie grać w tym 2h to raczej masakra.

Przetestuje i sam się przekonam:).

Autor:  Lowell [ 29 lis 2014, 17:25 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Malowania do Cobry za darmo do 1 grudnia.
https://store.elitedangerous.com/eur/ga ... -pack.html

Autor:  Mendol [ 29 lis 2014, 21:02 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

jak oceniasz gamme Lowel?

Autor:  Lowell [ 29 lis 2014, 21:21 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

W sumie pozytywnie. Gra jest stabilna, bardzo płynnie działa, póki co nie widziałem rażących błędów. Nie wiem tylko czy będzie wipe przed 16 grudnia i trochę zniechęca mnie to do gry. Już 2-3 razy zaczynałem zabawę od zera. Rozbudowałem już Haulera i ciułam powoli na Cobrę. Zanim jednak kupię i uzbroję Cobre w coś lepszego niż stock to pewnie będzie wipe :P

Autor:  ankuman [ 30 lis 2014, 10:15 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Wipe będzie na 100%

Autor:  Xender [ 30 lis 2014, 19:54 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Da się gdzieś kupić Elite żeby już pograć czy muszę czekać do 16?

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 30 lis 2014, 20:03 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Przy wipe to i tak nie ma sensu. Lepiej kupić merc edition i spokojnie poczekać do 16 grudnia.

Autor:  Mark24 [ 1 gru 2014, 08:50 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

fix:
"najpierw 100cd trzeba gdzies opierdolic"

Autor:  Aludan [ 2 gru 2014, 20:07 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Jest obecnie jakaś inna opcja, żeby zagrać przed premierą niż kupić mercenary i otrzymać dostęp do "Single Player Combat Demo" ?

Bawiłem się Star Citizen i bardzo mi się podobał (na Joy'u, bo myszka+klawa to tragedia) i tak ogólnie bardziej ciągnie mnie w stronę SC, niż Elite: Dangerous, ale naoglądałem się filmików na YT + przeczytałem TEN wątek od A do Z i nie powiem - też się zainteresowałem.

Problem w tym, że nie chcę wydać znowu sporej sumki, pograć kilka dni i zostawić. Ostatnio przejechałem się tak na pre-orderze Civ: BE ...

Ps. Nie grałem nigdy we frontier'a (albo nie przypominam sobie) - pamiętam jedynie Wing Commander i X-Wing ;)

Autor:  zaboleq [ 2 gru 2014, 23:20 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Nie za bardzo...

Autor:  Aludan [ 3 gru 2014, 11:20 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Czyli trzeba zaryzykować ...

A powiedźcie jeszcze jak to jest z trybami, bo na pierwszej stronie jest taka informacja:
Shador von Dal napisał(a):
Jest pare trybów gry.

Solo - tutaj wszystko jasne + latają boty jako "osoby" przewożące różne rzeczy.
Coop - gramy takim czymś jak party + latają boty jako "osoby" przewożące różne rzeczy.
Multi pełną gębą - mamy i boty i graczy. Gracz gracza w dowolnym momencie może zestrzelić.
(...)

Ktoś jeszcze później dodał, że w przypadku multi to są mini instancje na bodajże max 32 graczy - to mi nie przeszkadza ... zastanawia mnie natomiast, czy tryby gry można dowolnie wybierać grając ciągle tą samą postacią, czy już na początku trzeba zdeklarować, że chcemy np. tylko w trybie multi grać?

A jeżeli tryb wybiera się na początku, to czy w przypadku multi sejwy zapisywane są online na serwerze?

Pytam, bo interesuje mnie przede wszystkim multi, a w przypadku jeśli jest to rozwiązane jak np. w Diablo, że save do multi trzymany jest i tak lokalnie, to prędzej czy później pojawią sie cheaterzy i cała zabawa będzie bez sensu ...

Autor:  wenth1 [ 3 gru 2014, 12:03 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Wrzucam poradnik o eksploracji, jakby ktos nie widział, a może komuś się przyda

https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=68161

(napisany przez John Xenir)

Autor:  Aludan [ 3 gru 2014, 13:49 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

---Jako, że nie można edytować postów (dziwna zmiana od kiedy tu ostatnio zaglądałem)---

Znalazłem odpowiedź na swoje pytanie

https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=37875&page=5

Czyli w skrócie jest tak, że jest offline lub online mode i to w tym drugim dopiero 3 kolejne tryby gry, a sejwy trzymane są wtedy na serwerze :) czyli generalnie fajnie ;)

Autor:  raggnarok [ 3 gru 2014, 15:53 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Tryb offline zostal wywalony, zebys sie nie zdziwil jak kupisz :)

Autor:  Aludan [ 3 gru 2014, 15:58 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

raggnarok napisał(a):
Tryb offline zostal wywalony, zebys sie nie zdziwil jak kupisz :)

Aha ;)
Właśnie coś mi się nie zgadzało, bo znajdywałem też jakieś artykuły/posty, że gra wymaga połączenia z internetem...

W każdym razie mnie interesowało najbardziej czy sejwy będą lokalnie czy na serwerze. To czego się dowiedziałem, przekonuje mnie do kupna ;)

Autor:  Aludan [ 4 gru 2014, 14:58 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Kupiłem pre-order i polatalem offline w to demko :)

Muszę przyznać, że trochę dziwnie mi się lata po Star Citizen, bo tam jakoś bardziej czuć moim zdaniem masę statku i siły na niego działające, natomiast na plus na pewno poziom dopracowania gry i to zarówno graficznie (w 1920x1200 działa mi na max'a płynnie) jak i merytorycznie - przeżyłem szok jak zobaczyłem options > controls ile tego jest :D

Do tego najbardziej podoba mi sie fitowanie statków, ilość dostępnych opcji z tym związanych, dystrybucja energii pomiędzy systemi itd - HUD też jest bardzo fajny, dużo tam opcji do ustawiania, a co mnie najbardziej zaskoczyło to panel po prawej ze wszystkimi modułami na statki i możliwość ich włączania/wyłączania oraz panel z opcjami dotyczącymi np. asysty, świateł itd ;]

Poza tym cały pomysł z przegrzewaniem się, energią statku i wpływem poszczególnych modułów oraz heat emission czy jak to się nazywa (widoczność na sensorach innych osób) bardzo mi się spodobało ;)

Tak z ciekawostek to dodam, że gram na razie tylko na Joy + klawa, nie mam przepustnicy.
Zna ktoś jakiś fajny model TYLKO przepustnicy? Mój MS Sidewinder jest nie do zdarcia i bardzo go lubię, brakuje mi tylko czegoś po lewej stronie, żebym nie musiał dotykać tak często klawiatury ;)

Strona 11 z 28 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team