MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

TES V: Skyrim
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39858
Strona 102 z 109

Autor:  Highlander [ 3 maja 2013, 18:16 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

na moj gust o wiele za jasno, ponizej 7 screenshotow ode mnie ;]
http://imgur.com/a/Li9Fu

ze swiatlami sie nie bawilem tylko od razu walnalem RCRN classic http://skyrim.nexusmods.com/mods/1875

Autor:  Razoth [ 3 maja 2013, 19:29 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Yarrow napisał(a):
jakos nigdy nie rozumialem fenomenu DoF, ta rozmyta breja w oddali wyglada paskudnie, bez DoF obiekty na pierwszym planie wcale nie sa bardziej wyostrzone. Mogl by mi ktos lopatologicznie wytlumaczyc po co stosuje sie DoF ?


DoF prawidłowo zastosowane i odpowiednio wplecione w artstyle czyni "cuda" (przykład - Dark Souls).

DoF wymuszone na siłę po prostu szpeci (screeny wyżej).

Autor:  koci [ 12 maja 2013, 22:31 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Mial ktos problem z wrzuceniem modow? Ani na tym Nexusie ani na recznym wrzuceniu do folderu Data addony mi nie dzialaja

I druga sprawa, moze ktos polecic jakis addon z lepszymi perkami i jakis do combat?

Autor:  Deshroom [ 12 maja 2013, 22:37 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

może haczyki musisz jakieś pozaznaczać w launcherze gry. data files.
skyui np tego wymaga

Autor:  Highlander [ 12 maja 2013, 22:51 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

koci napisał(a):
Mial ktos problem z wrzuceniem modow? Ani na tym Nexusie ani na recznym wrzuceniu do folderu Data addony mi nie dzialaja

I druga sprawa, moze ktos polecic jakis addon z lepszymi perkami i jakis do combat?

uzyj mod managera http://skyrim.nexusmods.com/mods/modmanager//? i sciagaj bezposrednio przez niego.

u gory masz rospisane combat mody, duzy wall of text.
moze Skyrim Redone zalatwi sprawe?
http://skyrim.nexusmods.com/mods/9286/? - ma wbudowany combat mod, podobny do moda o nazwie "Duel"

najbardziej hardcorowy do combatu Duke Patrick http://skyrim.nexusmods.com/mods/3646/? , ale dalej testuje czy dziala poprawnie z Redone.

Autor:  koci [ 12 maja 2013, 22:52 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

No wlasnie wogole nie moge wejsc w data files w launcherze :har:

Druga sprawa patche, trzeba wszystkie sciagac po kolei tak jak w wowie rozumiem?

Autor:  Highlander [ 12 maja 2013, 22:58 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Niektore dzialaja tylko z najnowszym patchem. SKSE bez nowego patcha nie da sie odpalic.

Autor:  Yarrow [ 13 maja 2013, 14:10 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

koci napisał(a):
No wlasnie wogole nie moge wejsc w data files w launcherze :har:


w skyrimprefs.ini dodaj

[Launcher]
bEnableFileSelection=1

Autor:  Razoth [ 14 maja 2013, 20:51 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Kilka nowych screenów z Enderala:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

:)

Autor:  sula [ 14 maja 2013, 20:54 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Jest już jakaś (w bardzo mocnym przybliżeniu choćby) ETA kiedy to może wyjść?

Autor:  Razoth [ 14 maja 2013, 21:00 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Pod koniec kwietnia skończyli ponoć jedną wielką zonę z questami, mobkami itd. Czyli już coś konkretnego mają, ale do wyjścia jeszcze spora droga. :)

Autor:  Kabraxis [ 14 maja 2013, 21:09 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Czysta zajebistosc. Przypuszczalnie to bedzie najlepszy sandbox RPG ever. Cos tak czuje. Nehrim bylby na poziomie Morka gdyby nie to ze bylo malo dialogow itd... tu bedzie wszytkiego wiecej.

A co do premiery to prewnie all RPGi z Kicka zdaza powychodzic zanim oni skoncza... ale imho warto czekac.. oj warto.

Autor:  Highlander [ 15 maja 2013, 08:11 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Ok, walcze by uczynic combat w skyrim bardziej fun i trudniejszy. Duke Patrick jednak mi cos zle dziala z Redone i nie chce mnie sie juz z tym babrac :/ Dodalem punkty do staminy, 1h i block i zaczalem one shotowac przeciwnikow na legendary za często :/ Zaluje, bo poprawnie dzialajacy chyba bylby najlepszy, ale ciezko o kombatybilnosc.

Defaultowy combat module z Redone juz jest troche lepiej. Chociaz podobalo mnie sie, ze w Duke Patrick power attack mogl zezrec cala stamine + przeciwnicy uzywali bloku o wiele wiecej.

Teraz wywale combat module i dodam deadly combat albo DUEL.

I chyba tez dodam dodge mod by bylo co robic vs archers : http://skyrim.nexusmods.com/mods/29258
pokombinuje tez moze z :
locational damage: http://skyrim.nexusmods.com/mods/12615
ASIS, cos z tego wybiore http://skyrim.nexusmods.com/mods/18436

Boje sie, ze ostatecznie spierdole wszystko i bede instalowal od nowa :<

Autor:  Highlander [ 16 maja 2013, 23:56 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

ok imo sa dwie opcje odnosnie combatu:
1. SkyRe (combat module), locational damage, ASIS, animated potions, realistic ragdoll, dodge mod
2. ACE, ASIS, Duke Patrick, animated potions, realistic ragdoll, dodge mod

Deadly Combat zabugowany, Duel do dupy.

Sprobowalem tez Requiem, wszystko ok z tym modem gdyby byla jakas konfiguracja, combat jest dlugi, ale latwy oraz nudny:
http://www.youtube.com/watch?v=e5-TeXCH6fU

Duke Patrick to kompletnie inna para kaloszy, trzeba sie troche pobawic z tym modem, ale warto. Mozna nieco poprawic uzywajac ACE.
" I fixed #1 by using ACE - Combat Skills' BYOG feature to add 25 more Stamina, pushing her Stamina up to 85; and I also increased her Stamina Regen Rate my 25% (since Stamina was reduced too much by the Character Creation Overhaul).

I then edited Duke's "aadpCombat" file, making the following changes:
- set aadpBlockStaminaMul to 0.5 ; [default was 1] This reduced the Stamina drain for blocking by 50%
- set aadpTitanSmash to 0.7 ; [default was 1] This reduced the size/strength bonus factor by 30%, she still is at a disadvantage when fighting larger opponents, but she now at least has some chance of surviving. And she can now pull a long bow all the way back."

Dzieki temu Skyrim dla mnie staje sie grywalny...

Autor:  Nyx [ 9 cze 2013, 00:02 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 0C0Kq8Ib6Y tego jeszcze nie grali:p

Autor:  kamilus [ 9 cze 2013, 10:56 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

A jednak - jakieś dwa lata temu: http://www.youtube.com/watch?v=lK9qjFt17gg

Autor:  raggnarok [ 3 lip 2013, 12:24 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Jeblem... https://www.youtube.com/watch?v=XDyW1_RRutA

Autor:  zaboleq [ 8 lip 2013, 12:03 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

O kurwa, w sam raz na poniedziałek w pracy. Ciekawe co mają w głowach ludzie którzy to wymyślają :P.

Autor:  Yarrow [ 14 lip 2013, 12:33 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

http://skyrim.nexusmods.com/mods/37994/?

Falskaar is a new lands mod that adds an entirely new worldspace to the world. It's accessed by a dungeon the first time, then by boat from then on out. Falskaar's goal was to act as a DLC, adding content in almost every area. There is a new land, places, people, quests, dungeons and more for the player to experience. It adds roughly 20+ hours of content, and favors all types of characters.

This is NOT a beta. This is NOT a test version. This is a 100% completed new lands mod.


Features
- An entirely new land independant of Tamriel, roughly the size of 2-3 Skyrim holds.
- 20-30+ hours of gameplay.
- 26 quests, including a 9 quest long main story, and 17 side quests! (Along with some unmarked content)
- New items including new books, recipes, weapons and armor sets. (A mix of brand new, and retextured)
- Two new spells and a new shout.
- A bard with several unique new songs.
- A soundtrack containing 14 brand new tracks composed by Adamm Khuevrr just for Falskaar, adding more than 40 minutes of new music!
- A fully voiced experience, featuring almost 30 semi-professional and professional voice actors and actresses.

Nie jest to rozmach taki jak Enderal, ale po pierwszej godzince grania zapowiada sie calkiem przyjemnie i wyglada na dosc dobrze wykonana robote.

Autor:  Templair [ 14 lip 2013, 14:05 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Chyba juz najwyzszy czas kupic Skyrima i pograc wreszcie :) ...

T.

Strona 102 z 109 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team