MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Wars: The Old Republic
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30312
Strona 104 z 203

Autor:  Gefaran [ 12 sie 2011, 13:27 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
.
No i pytanie co ma zrobic taki biedyny idiota z blasterem, kiedy wyskakuje na niego jedi z mieczem świetlnym ? No bez przesady według kanonu to taki smuggler może co najwyżej w gacie narobić..


Zgadzam się z Tobą co do wszystkiego z powyższym wyjątkiem. Sami devsi się wypowiadali, że kładą nacisk na to żeby ludzie grali nie tylko latarkowcami, że robią klasy full heroic tak, żeby taki trooper czy wspomniany smuggler mogli stanąć i wygrać z jedi, więc ten 'kanon' generalnie trza by wywalić do kosza w tej produkcji.

Autor:  Sathorn [ 12 sie 2011, 14:03 ]
Tytuł: 

Balansowanie to rownowazenie - a wiec ciagle zmiany i tak ma byc. Jedyne czego sie nie da zrobic to wprowadzic pelna rownowage.
Troche to akademickie gadanie ale lubie mowic jasno.

Autor:  Lorath [ 12 sie 2011, 14:17 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Lorath napisał(a):
>>>>>>>>Balansu sie nie osiagnie nigdy<<<<<<<< ale przynajmniej powinno sie unikac sytuacji gdzie klasa staje sie bezuzyteczna jesli tylko ktos ja bezposrednio zaatakuje i wygoni zza 1 z 3 kamieni-zaslon dostepnych na polu bitwy.


Nie da się osiągnać balansu w MMO. Live with it.


Taaaa... :roll:

Cytuj:
Im bardziej będzie rozbudowany system rozowju postaci, tym trudniej będzie osiągnać chociażby szczątkowy balans.
Pytanie jest co wolisz.
MMO w którym każdą postacią gra sie tak samo, co by jakis idiota nie płakał, że go ownuja.
Czy mmo w której każda postać jest inna i może pożereć bez problemu inna postać a ją z kolei inna postać ?


Ani jedno ani drugie. Wole MMO w ktorej roznice w skutecznosci postaci beda (nie da sie uniknac)... ale nie absurdalne.

Cytuj:
No i pytanie co ma zrobic taki biedyny idiota z blasterem, kiedy wyskakuje na niego jedi z mieczem świetlnym ? No bez przesady według kanonu to taki smuggler może co najwyżej w gacie narobić..


Biedny idiota nic ale byli tacy goscie w galaktyce ktorzy potrafili loic tylki jedi. O ile pamietam Jango Fett mial kilku szlafrokowcow na sumieniu... chyba nawet zabitych golymi rekoma.

A juz pomijajac to. Jesli ktos mysli ze w TORze force users z zalozenia sa klasami mocniejszymi od innych to jest w bledzie. Developerzy pare razy deklarowali ze nic takiego nie planuja.

Edit: wlasnie sie doczytalem ze instalka TORa w obecnej becie to 38gb :P

Autor:  Szlam [ 12 sie 2011, 14:31 ]
Tytuł: 

38 gig mam nadzieje że skompresują trochę

Autor:  Arturnik [ 12 sie 2011, 14:32 ]
Tytuł: 

"Hokey religions and ancient weapons are no match for a good blaster at your side, kid." :<

Autor:  Lorath [ 12 sie 2011, 14:59 ]
Tytuł: 

Arturnik napisał(a):
"Hokey religions and ancient weapons are no match for a good blaster at your side, kid." :<


Na Jedi to automatyczna srutowka by sie nadala. Niech by chmure stali sprobowal taki szlafrokowiec odbic swoim swiecacym kijaszkiem :P

http://www.youtube.com/watch?v=p4ebtj1jR7c

Autor:  Xanth [ 12 sie 2011, 16:30 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
Na Jedi to automatyczna srutowka by sie nadala. Niech by chmure stali sprobowal taki szlafrokowiec odbic swoim swiecacym kijaszkiem :P

Po co mialby odbijac? Mocą zatrzyma ;)

X.

Autor:  iniside [ 12 sie 2011, 16:36 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
Cytuj:
Im bardziej będzie rozbudowany system rozowju postaci, tym trudniej będzie osiągnać chociażby szczątkowy balans.
Pytanie jest co wolisz.
MMO w którym każdą postacią gra sie tak samo, co by jakis idiota nie płakał, że go ownuja.
Czy mmo w której każda postać jest inna i może pożereć bez problemu inna postać a ją z kolei inna postać ?


Ani jedno ani drugie. Wole MMO w ktorej roznice w skutecznosci postaci beda (nie da sie uniknac)... ale nie absurdalne.

Może powinienś w BC2 grac albo BF3 albo TF ?

Autor:  Lorath [ 12 sie 2011, 16:47 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Cytuj:
Ani jedno ani drugie. Wole MMO w ktorej roznice w skutecznosci postaci beda (nie da sie uniknac)... ale nie absurdalne.

Może powinienś w BC2 grac albo BF3 albo TF ?


Shootery mnie nie wciagaja. Ale rozumiem ze sugerujesz ze MMO moga tylko i wylacznie byc calkowicie i totalnie spartolone pod wzgledem balansu? I ze jesli calkowity gniot pod tym wzgledem komus nie pasuje to juz musi w FPSach szukac?

Xanth napisał(a):
Lorath napisał(a):
Na Jedi to automatyczna srutowka by sie nadala. Niech by chmure stali sprobowal taki szlafrokowiec odbic swoim swiecacym kijaszkiem :P

Po co mialby odbijac? Mocą zatrzyma ;)

X.


Ja mysle ze zanim by sie zorientowal ze to nie blaster to juz by mial pluca na scianie :P

Autor:  iniside [ 12 sie 2011, 17:19 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
iniside napisał(a):
Cytuj:
Ani jedno ani drugie. Wole MMO w ktorej roznice w skutecznosci postaci beda (nie da sie uniknac)... ale nie absurdalne.

Może powinienś w BC2 grac albo BF3 albo TF ?


Shootery mnie nie wciagaja. Ale rozumiem ze sugerujesz ze MMO moga tylko i wylacznie byc calkowicie i totalnie spartolone pod wzgledem balansu? I ze jesli calkowity gniot pod tym wzgledem komus nie pasuje to juz musi w FPSach szukac?

Sugeruje, że jak niechcesz gry z rpzbudowanym rozwojem postaci to powinienś grać w shootery.
Rozbudowany rozwoj postaci NIGDY nie będzie szedł w parze z balansem.
No chyba, że chcesz się cofnąć w rozwoju do poziomu WoWa, gdzie blizzard "rozwój" postaci sprowadził do wydania punków w talenty które tylko blizzard uznał za słuszne.. A i tak w kazdym patchu jest tam zaglowanie cyferkami, co uważam osobiście za najgorszą rzecz jaka spotkała te grę.

Jak dla mnie w MMO twórcy powinni najpierw się skupić na rozwoju postaci, potem ewntualnie doklei jakieś PvP, a jak ci sie nie podoba, że ktoś lepiej rozdał jakieś punkty - spierdalaj.

Autor:  Lorath [ 12 sie 2011, 17:31 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Rozbudowany rozwoj postaci NIGDY nie będzie szedł w parze z balansem.


Rozbudowany rozwoj postaci nie musi isc w parze z tworzeniem klas bedacych inwalidami w porownaniu do innych.

Cytuj:
No chyba, że chcesz się cofnąć w rozwoju do poziomu WoWa,


No tu nie ma co rozmawiac, drzewka TORa sa bardzo WoWowe.

Cytuj:
Jak dla mnie w MMO twórcy powinni najpierw się skupić na rozwoju postaci, potem ewntualnie doklei jakieś PvP, a jak ci sie nie podoba, że ktoś lepiej rozdał jakieś punkty - spierdalaj.


W systemie bezklasowym nie widze problemu. W systemie z klasami albo zapewnisz graczom PvP porownywalny potencjal klas albo predzej czy pozniej powiedza ci: spierdalaj.

Autor:  iniside [ 12 sie 2011, 17:32 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
iniside napisał(a):
Rozbudowany rozwoj postaci NIGDY nie będzie szedł w parze z balansem.


Rozbudowany rozwoj postaci nie musi isc w parze z tworzeniem klas bedacych inwalidami w porownaniu do innych.

Cytuj:
No chyba, że chcesz się cofnąć w rozwoju do poziomu WoWa,


No tu nie ma co rozmawiac, drzewka TORa sa bardzo WoWowe.

Cytuj:
Jak dla mnie w MMO twórcy powinni najpierw się skupić na rozwoju postaci, potem ewntualnie doklei jakieś PvP, a jak ci sie nie podoba, że ktoś lepiej rozdał jakieś punkty - spierdalaj.


W systemie bezklasowym nie widze problemu. W systemie z klasami albo zapewnisz graczom PvP porownywalny potencjal klas albo predzej czy pozniej powiedza ci: spierdalaj.

Pozwole się nie zgodzić. Znacząca cześć graczy MMO woli PvE.
A graczom PvE "balans" PvP wisi i powiewa.

Autor:  Lorath [ 12 sie 2011, 17:34 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Pozwole się nie zgodzić. Znacząca cześć graczy MMO woli PvE.
A graczom PvE "balans" PvP wisi i powiewa.


Po raz kolejny zwroce ci uwage zebys czytal posty na ktore odpowiadasz. Oczywiste ze graczom czysto PvE balans PvP wisi.

Autor:  Teo [ 12 sie 2011, 17:47 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Jak dla mnie w MMO twórcy powinni najpierw się skupić na rozwoju postaci, potem ewntualnie doklei jakieś PvP, a jak ci sie nie podoba, że ktoś lepiej rozdał jakieś punkty - spierdalaj.

Ale przecież GW to arenki, cały rewolucyjny content z queścikami można olać lub nawet jak kogoś to bawi to przejść szybko, czyli wszystko czym się jarasz w tym temacie szybko każdy zostawi z tyłu i dobije do endgame.
Zresztą nie wiem co można wymyśleć by gracze w endgame nie mieli traumy wow-owej, jakaś nadzieja jest w swtor ze bioware dotrzyma słowa i będzie rozwijała cały czas fabułę, ale kto to wie jak będzie.

Autor:  iniside [ 12 sie 2011, 17:48 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
iniside napisał(a):
Pozwole się nie zgodzić. Znacząca cześć graczy MMO woli PvE.
A graczom PvE "balans" PvP wisi i powiewa.


Po raz kolejny zwroce ci uwage zebys czytal posty na ktore odpowiadasz. Oczywiste ze graczom czysto PvE balans PvP wisi.

Znaczy chcesz mi wmówić, że TOR to gra dla PVPerów ?
Bo ci co graja pvp ot tak sobie tez maja gdzies balans.
Cytuj:
Ale przecież GW to arenki, cały rewolucyjny content z queścikami można olać lub nawet jak kogoś to bawi to przejść szybko, czyli wszystko czym się jarasz w tym temacie szybko każdy zostawi z tyłu i dobije do endgame.
Zresztą nie wiem co można wymyśleć by gracze w endgame nie mieli traumy wow-owej, jakaś nadzieja jest w swtor ze bioware dotrzyma słowa i będzie rozwijała cały czas fabułę, ale kto to wie jak będzie.
\
No w GW były arenki i gra była stworzona pod nie. Nikt tego nie krył, więc nie wiem o co bijesz piane ?
W GW2 natomiast, nie ma czegoś takiego jak endgame content.
Dlatego, że nie ma czegoś takiego jak end-game rewardy.
Jak chcesz arenowe PvP w GW2 to sobie tworzysz postać pod te areny, która ma max level, dostęp do wszystkich skili i całe sprzętu. Nic nie musisz farmić poza szacunem na dzielni.
Na 80lvl będziesz robił to samo co na 1. Bo o zgrozo content twoja postac będzie się automatycznie skalować do danego eventu a zeventów nie będą dropić żadne itemki, poza fame i AFAIR tokenami za które będzie można kupić taki sprzęt jaki chcesz.
Naprawde poczytaj najpierw o GW2 a potem, wnoś swoje "mądrości" na temat tej gry.
Ja rozumiem trauma z AoC jeszcze nie minęła.. Ale dajmy spokoj..

Autor:  kamilus [ 12 sie 2011, 18:08 ]
Tytuł: 

Balans PvP w MMO jest dla tępych cipek. W MMO liczy się teamplay i dobry leader, a nie 1v1.

Autor:  Isengrim [ 12 sie 2011, 18:23 ]
Tytuł: 

Myślę że narzekanie na balans w TOR (balans, czyli to że każda klasa ma swoje mocne i słabe strony ; frakcje są zrownoważone. A nie balans = " ja mogę dokopać każdemu, nikt nie może dokopać mi!!!"). jest nieco przedwczesne. Ten koleżka co rDPSem dostał łomot w mid range (bo skakał na niego melas, a nie wierzę żeby leap miał zasięg ~100m) jak opanował podstawy walki (z tyłu się stoi rdpsem) to hedów natłukł. Więc to raczej przykład balansu. PvP to gra zespołowa,solotardy mogą sobie grać w oldskulowe FPSy czy sapera.
Oczywiście się okaże że klasy nie są zbalansowane. rDPS będzie miał za mały burst, melas za słaby armor, heal będzie za mocny itd. To jest we wszystkich MMORPG, łącznie z Riftem. Głowa devsów w tym by szybko wprowadzać pacze, bo ja na przykład kwartału na pacz balansujący czekać nie będę. I wątpię bym był jedynym. Władowali w tę grę sporo kasy, więc niech chociaż nie spartolą podstawowej sprawy.
Ja tam widzę przy projektowaniu PvP rękę ludzi z Mythica - jest dynamika, są proste zasady, będzie sporo mordowania :D Byleby serwer uciągnął większe starcia RvR, a gracze byli w stanie intelektualnie opanować podstawowe zasady PvP.

Mam jeszcze pytanie, wykrywania kolizji chyba nie będzie,nie?

Autor:  Lorath [ 12 sie 2011, 18:23 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Znaczy chcesz mi wmówić, że TOR to gra dla PVPerów ?
Bo ci co graja pvp ot tak sobie tez maja gdzies balans.


Alez skad. Wszyscy wiemy ze w TORa nie zagraja zadni fani PvP oraz gracze PvE/PvP, ze bioware ich nie chce w grze, ze wsadza do gry kontent pvp po to zeby nikogo do gry nie przyciagnal i zeby nikt z niego nie korzystal.

Czy PvP bedzie zainteresowanych 1/5 graczy czy 1/8 to BW bedzie chcialo ich w grze zatrzymac. A ci 'od tak sobie' pierwsi raban podniosa jak im 10 razy pod rzad inna klasa dupe rozjedzie w BG albo podczas levelowania. A BW bedzie chcialo im dogodzic.

Isengrim napisał(a):
a nie wierzę żeby leap miał zasięg ~100m


Ma 30m. Zasieg klas ranged wynosi 30m. Snajper z talentami ma 35m. Afaik.

Cytuj:
Mam jeszcze pytanie, wykrywania kolizji chyba nie będzie,nie?


Nie.

Autor:  Teo [ 12 sie 2011, 18:55 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Na 80lvl będziesz robił to samo co na 1. Bo o zgrozo content twoja postac będzie się automatycznie skalować do danego eventu a zeventów nie będą dropić żadne itemki, poza fame i AFAIR tokenami za które będzie można kupić taki sprzęt jaki chcesz.

No to zapowiada się bajecznie, queściki w kółeczko do farmy tokenów, zapewne nie znudzi się to nigdy bo jest unikalne i w żadnej grze tego nie było :wtf:

Autor:  Isengrim [ 12 sie 2011, 18:58 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
Ma 30m. Zasieg klas ranged wynosi 30m. Snajper z talentami ma 35m. Afaik.

O cholera, tego się nie spodziewalem.:har: 35 metrow?! To co to za ranged...
Chyba że TOR 35m = 100y w WAR czy WoW,Rift (w sensie szybkość poruszania się postaci)

Strona 104 z 203 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team