MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dark Souls
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39681
Strona 104 z 224

Autor:  ShadorVD [ 18 wrz 2012, 14:51 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Koleś napisał(a):
eh undead merchant ma a ja go zabiłem...


Czytałeś resztę informacji?

Autor:  Xender [ 18 wrz 2012, 15:00 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

tak ale jeszcze tam nie doszedłem

Autor:  EloNis [ 18 wrz 2012, 15:14 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

jesteś koło blighttown i nie jesteś koło darkwood garden? coś mi tu nie pasi... :/

Autor:  Xender [ 18 wrz 2012, 16:08 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

hm no może mam niedaleko do darkroot ale tam zdaję się jest trudniej? :P

Autor:  Xender [ 18 wrz 2012, 22:07 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

jaki jest sens używania tego miecza skoro zadaje mi obrażenia? http://darksouls.wikidot.com/chaos-blade
Obecnie używam Drake sword i zastanawiam się czy to nie jest fajniejsze ale te obrażenia...

Autor:  tomugeen [ 18 wrz 2012, 22:10 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Do pvp.

Autor:  EloNis [ 20 wrz 2012, 10:54 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

jeżeli dajesz punkty w dexa to się będzie opłacać tak czy siak. natomiast jeśli chodzi o darkroot garden to jak będziesz wyciągać pojedynczo mobki to powinieneś dać radę. mam na myśli tych ludzi co tam biegają. jak zabijesz łucznika i dwóch rycerzy którzy się nie respawnują to tam jest istny raj na ziemi, możesz zdobyć masę souli w krótkim czasie. tylko uważaj na bandytę przy moście, nie chcesz żeby Cię uderzył (jak nie masz resów na min 300 to cie będzie oneshotować). ja tam wbiłem z ok 50tki na 63 SL w 1,5h i do tego w tym czasie nafarmiłem 130k souli na pyro flame +10 (czego teraz trochę żałuję, jak na razie czary pyrka są strasznie tandetne i mają mały zasięg, sorc lepszy imo). idź i spróbuj, ognisko masz tam bardzo blisko (rozwal ścianę przy wejściu do tej części, tam gdzie potrzebujesz tego medalionu do otworzenia drzwi, tam jest ognisko).

Autor:  Targaryen [ 20 wrz 2012, 11:45 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

W dex, str, int i mnd pakuje się tylko tyle ile trzeba aby używać broni (albo i mniej jeśli chodzi o 2handery jeśli mamy zamiar machać oburącz, chyba że ma się ten soul level 100+, 40 endurance i dość hp aby przeżywać backstaby), głównie pakuje się w endu i hp. Dlatego hybryda melee/pyromanta jest taka dobra bo pyromancja scaluje z levelem i bronią, która sama w sobie wymagań nie ma.

Autor:  tiomor [ 20 wrz 2012, 12:13 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Troche mnie gra przytłoczyła, wiec mam pare pytan nooba(co dopiero Assylum demona zabil;p)
1) Czesto w scianach sa jakies szpary za ktorymi cos widac, da sie je rozwalic jakos?
2) Jak najlepiej rozkladac staty na wojownika? Rozumiem ze inteligencja i wiara sie nie przyda zupelnie?
3) Kopniecie - left stick + r1, moj tyklo wali mieczem :p Nie ogarniam tu czegos?
4) Gra bez tarczy ma sens dla nooba?

Autor:  Targaryen [ 20 wrz 2012, 13:08 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

tiomor napisał(a):
Troche mnie gra przytłoczyła, wiec mam pare pytan nooba(co dopiero Assylum demona zabil;p)
1) Czesto w scianach sa jakies szpary za ktorymi cos widac, da sie je rozwalic jakos?
2) Jak najlepiej rozkladac staty na wojownika? Rozumiem ze inteligencja i wiara sie nie przyda zupelnie?
3) Kopniecie - left stick + r1, moj tyklo wali mieczem :p Nie ogarniam tu czegos?
4) Gra bez tarczy ma sens dla nooba?


1. Samemu można rozwalać tylko iluzoryczne ściany, takie ze szparami rozwalają toczące się kule albo się nie da.
2. patrz post powyżej Twojego. W skrócie: takie aby nosić broń, hp i endurance.
3. Jednocześnie przód i lekki atak, potem szybko puszczamy przód. Kop jest o tyle fajny, że odrzuca do tyłu jeśli się nim trafi, rozwala defensywę blokującego albo robimy komuś "this is Sparta" do lawy :)
4. Ogarnięcie każdego rodzaju broni to podstawa aby się nauczyć movesetów więc pogranie trochę bez tarczy nie jest złym pomysłem.

Autor:  Dana [ 21 wrz 2012, 15:58 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

http://www.dsogaming.com/news/new-dark- ... -versions/

Autor:  EloNis [ 21 wrz 2012, 16:34 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

jakby ktoś jeszcze nie wiedział to wystartował dark souls nexus :D

Autor:  Highlander [ 21 wrz 2012, 18:35 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

http://darksouls.nexusmods.com/

koles od dsfixa walnal source do sieci btw

Autor:  Xender [ 24 wrz 2012, 23:18 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Miał ktoś z Was taki problem że gra zaraz po odpaleniu pada?
Nic z nią nie robiłem po prostu po dwóch dniach przerwy nie startuje - tzn wywala błąd pliku exe

Autor:  Morgul [ 24 wrz 2012, 23:24 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Ja tak mam, tzn nie od razu po odpaleniu ale zaczela mi sie sypac po 20-30min no i w sumie przestalem grac. Po tych 4krolach jestem, jakies ~60h gry.

Autor:  Xender [ 24 wrz 2012, 23:25 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Ja niestety dopiero wchodzę do Sen Fortress ;/
Niedługo i tak będę stawiał system na nowym dysku, mam nadzieje że zadziała.

Autor:  EloNis [ 26 wrz 2012, 00:21 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

lepiej zupdate'ujcie sobie DSfixa. Przerzuciłem się z 0.8 na 1.5 i różnica jest KOLOSALNA. Polecam też ściągnąć to: http://darksouls.nexusmods.com/mods/26/

Autor:  ShadorVD [ 26 wrz 2012, 08:15 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

EloNis napisał(a):
lepiej zupdate'ujcie sobie DSfixa. Przerzuciłem się z 0.8 na 1.5 i różnica jest KOLOSALNA. Polecam też ściągnąć to: http://darksouls.nexusmods.com/mods/26/


W czym ta różnica jest?

Autor:  EloNis [ 26 wrz 2012, 08:43 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

ciężko opisać, ale różnica w grafice jest bardzo znaczna, gra wygląda totalnie zajebiście. ciężko określić co dokładnie zrobili, ściągnij i zobacz.

Autor:  EloNis [ 27 wrz 2012, 12:49 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

ktoś chętny do wspólnej gry?

Strona 104 z 224 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team