MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

TES V: Skyrim
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39858
Strona 104 z 109

Autor:  raggnarok [ 23 lip 2013, 11:57 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Podlinkuje jak wstanie forum Nexusa, ale z tego co pamietam to Tendo (autor Redone) pisal, ze mozna po prostu wrzucic Morrowloota za Redone i bedzie sie mialo 'reasonable experience', ale szczegolow nie podal, takze sadze, ze on sam do konca nie wie co bedzie dzialalo, a co nie. Po prostu musisz sie przygotowac na to, ze moga byc jakies konflikty.

Autor:  Kabraxis [ 23 lip 2013, 12:03 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Z tego co mi wiadomo na temat loveled lists w TESach to jesli Morroloot ma static loot a redone tak jak Skyrim randomized, ew. semi-randomized za pomoca wlasnie leveled lists to po ustawieniu Morroloot za Redone static loot nalozy sie na ten randomowy.
Mozna prboowac mergowac listy - zreszta pewnie sie nie obejdzie bez tego.

Z tym ze oba mody to troche wiecej niz sam loot (zmiany vendorow/craftu, itd..) wiec imho bedize albo CTD albo clusterfuck.

Szkoda w sumie.

A tbh to Redune nei jest modularny? W sensie ze mozna nektore rzeczy wylaczyc? Perk overhaul jest zajebisty i mozna go zostawic (plus nowe itemki i spelle) a loot wziac z Morrowloota. Ale to moja spekulacja. Pewnie sie nie da.

Autor:  raggnarok [ 23 lip 2013, 12:16 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Jest modularny, ale levelling list jest zintegrowane w glownym pluginie, bez ktorego nie da sie w SkyRe grac :) Poza tym jak piszesz, Morrowloot to nie tylko statyczne itemy powrzuce w danych lokacjach, ale pare innych zmian :( W sumie imho bez Morrowloota mozna spokojnie grac, bo te itemy sa jednak poukrywane i latwo sie ich tak nie znajdzie - to nie jest tak, ze po 5h bedziesz mial wszystkie unikaty :) Raczej jak znajdziesz 1-2 przez cala rozgrywke to bedzie sukces, takze mozna bez tego zyc... Ciekawsze sa te zmiany w normalnym loocie ograniczajace dostep do sprzetu klasy glass/dwemer/ebony - w SkyRe spotkasz je juz kolo 19-20lvl...

Autor:  zaboleq [ 23 lip 2013, 12:26 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Eee Ebony około 20 lvlu? Ja nie przypominam sobie aby ebony dropiło na takim lvlu. Z tego co kojarze to ebony jes chyba 40 albo 50+ a Daedric od 60 lvl. Owszem, raz na jakiś czas spotka się kogoś kto nosi jakiś tam element zbroi ale nie przypominam sobie, że ebony tak łatwo było znaleźć :P. Anyway, czas kończyć skyrima i powoli zaczynać raz jeszcze z Dragonbornem.

Ahh niestety niedługo wychodzi Misery 2.0 i nie będzie jak zaczynać :F...

Autor:  Kabraxis [ 23 lip 2013, 12:31 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

@ragna

No wlasnie o to tu chodzi. Nie o unikaty w sumie tylko o itemki powyzej Dwemer. To jest kwintesencja tego moda i jego "morrowindowatosci". :)

Wlasnie ten levelowany/tierowany loot zywcem wyjety w World Of Warcraft i dostepnosc SUPER rzadkich wg lore itemow zeby dzieciaczki sie cieszyly z swiecacej szklanej zbroi zrobionej bez wychodzneia z miasta ( :roll: :roll: :roll: ) powoduje ze Obek i Skyrim sa CHUJOWYMI TESAMI. :) Tzn. miedzy innymi to, bo jest tego wiecej.
Sam pomysl zeby deadric/ebony/glass mogl dropic randomowo jest idiotyczny. Niewazne na jakim levelu.

W morku takie itemy byly albo ukryte/strzezone albo noszone przez koksow.
W Skyrim naprawia to wlasnie Morroloot a w Obku czesciowo FCOM/OOO.
I wtedy mozna grac. :)

Autor:  Razoth [ 23 lip 2013, 12:32 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Wybaczcie, że przerwę wam konwersację o modach dla peasantów, ale:

http://www.youtube.com/watch?v=dtwm9iQzuuI

Teaser Enderala. ;d

Autor:  Kabraxis [ 23 lip 2013, 12:34 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

ohh yes :)

Autor:  zaboleq [ 23 lip 2013, 13:09 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Ehh kuwa to tyle czasu jeszcze... Może sobie Nehrima odświeżę :F?

Kabra trochę przesadzasz z tym zajebistym rozmieszczeniem itemów w Morku. Deadric itemy i glass można było już ukraść na Plantacji Dren na samym początku praktycznie ale to i tak nic nie dawało bo nie miało się statów. PowerLeveling niestety potraił sprawić, że gra stawała się dość łatwa ale trzeba było się pilnować. Full Ebony/Orcish też można było w usmie dość szybko zdobyć a zanim się dorwałeś dla full setu to i tak w morku było się już koksem. Nie zmienia faktu, że bez odpowiedniego lvla nawet dobry set nic nie dawał ;).

Autor:  Kabraxis [ 23 lip 2013, 13:40 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Mi chodzi o zachwanie realizmu i logiki zaboleq, i klimatu/lore. Losowy i levelowany loot nich sobie zostanie w HnS i WoWie. Niestety ze wzgledu na oglupianie gatunku i rownanie wszytkiego w dol zawitalo to tez do TES.

I kurwa... nei jest wazne jak szybko mozna zdobyc ten lot w morku explotujac gre, jadac z poradnika i jebac 45 razy load/save czy znajac gre na pamiec i swiadomie sobie ja psujac. Pozatym te itemy trzeba bylo w wiekszosci ukrasc i dalo sie to zrobic tylko dlatego ze AI i skrypty bylo/y w tamtych czasach mocno ulomne (np podpierdalanie miecza w balmorze spod nosa guarda). Z takim samym systemem w Skyrim (pomine wkladanie garnka na glowe :roll: ) juz by tak latwo nie bylo je zdobyc. Z tym ze w Skyrim nie takiego samego systemu a szkoda.

Wazne jest ze grajac pierwszy raz te przedmioty byly nieosiagalne.. byly celem i marzeniem gracza, byly czyms niemal mistycznym, czyms co 'definiowalo' te gre, ten swiat. Budowalo ten niesamowity klimat, nadawalo grze glebi. W Obku/Skyrim sa poprostu kolejnym tierem niczym nie rozniacym sie od tieru radiowego dodawanego przez raid w WoW. To jest jedna z roznic miedzy starymi RPGami a nowymi.

O tym mowie. Nie o balansie ktorego nigdy nie bylo i nie bedzie w tak duzych grach.
Poprostu taki sastem jak w Morku jest realistyczniejszy, bardziej satyskacjonujacy i glebszy.. nowy to "o kurwa! mam lvl 56 wiec od teraz dropi mi itemlvl5578 daedric!@111 Kurwa! omg!" - srsly... niech z takim czyms spierdalaja.

Az sie w sumie nie moge doczekac jak jeszcze bardziej idiotycny i splycony bedzie TES 6.

Autor:  zaboleq [ 23 lip 2013, 15:59 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

W tym miejscu tylko dodam, że to wina konsol :). Dlatego nowe Bioshocki w porównaniu do SS/SS2 ssą pałkę (to nadal fajne fpsy ale dupy nie urywają, chociaż SS2 potrafił nie raz kopnąć mocno w jaja poziomem trudności ale wtedy to raczej nikogo nie zniechęcało).

Na szczęście Kabra są jeszcze modderzy i dzięki temu nawet jakby któryś z core ficzerów zjebali to można fixnąć :). Wiem, że tak nie powinno być ale co poradzisz.

Autor:  sula [ 23 lip 2013, 16:11 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Niby tak, ale modowanie niestety zajmuje czas zarówno twórców jak i potem użytkowników i czasem irytuje, a poza tym niestety są rzeczy, których modami nie naprawisz.

Autor:  Gleader [ 9 sie 2013, 16:49 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Kupiłem w końcu tego skyrima i pytanie jakie mody od razu warto zainstalować ?

Autor:  raggnarok [ 9 sie 2013, 16:54 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Google => Skyrim GEMS i sobie wybierasz. Albo przeczytaj ostanich pare(nascie) stron tego tematu. I nie mow, ze ci sie nie chce, bo jak ci sie nie chce, to nawet sie nie zabieraj za mody do tej gry :)

Autor:  sula [ 9 sie 2013, 17:00 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Już nie mówiąc o tym, że nie napisałeś na czym ci zależy, żeby mody poprawiły lub zmieniły, i w jaki sposób to zrobiły.

W każdym razie nie tyle mody, ale dwa programy na start, które ułatwią ci życie moddera:

-Nexus Mod Manager
-BOSS

Autor:  ShadorVD [ 9 sie 2013, 17:15 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Zagraj bez modów i tyle - skoro nigdy nie grałeś. Potem zacznij kombinować.

Autor:  Highlander [ 9 sie 2013, 18:51 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Jak chcesz bez modow to ok... ale popraw chociaz grafe. Hiresy jakis lightening np. RCRN. woda Waters itp. SkyUi to tez must have.

Mozesz tez sobie wrzucic redone. Imo bez zmiany combatu to bida. Inny duzy to requiem al emi jakos nie podpadlo do gustu.
moja lista modow jak cus
Spoiler:


garsc screenshotow jak to wyglada http://imgur.com/a/Li9Fu

ok imo sa dwie opcje odnosnie combatu:
Cytuj:
1. SkyRe (combat module), locational damage, ASIS, animated potions, realistic ragdoll, dodge mod
2. ACE, ASIS, Duke Patrick, animated potions, realistic ragdoll, dodge mod

Duke Patrick jest hardcorszy ale trudny do ustawienia :/

http://forums.nexusmods.com/index.php?/ ... t-realism/ duzy post o combacie w tym linku

Autor:  Gleader [ 9 sie 2013, 19:45 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Po minimalizacji mam czarny ekran wtf i podwójne wejście w proces nic nie daje -.-'

Autor:  ShadorVD [ 9 sie 2013, 20:03 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Gleader napisał(a):
Po minimalizacji mam czarny ekran wtf i podwójne wejście w proces nic nie daje -.-'


Kliknij na pasek na górze a potem alt+tab do Skyrima.

Autor:  Gleader [ 9 sie 2013, 22:06 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Nie działa.

Autor:  Highlander [ 9 sie 2013, 22:07 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

a window mode jakies nie pomoze?

Strona 104 z 109 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team