No jest masa uproszczeń w stosunku do klasyków, ale czuć Wizardy. Pierwszy raz od kilkunastu miechów grałem do 2 w nocy. Zrobiłem elitarne podziemia (z fire gigantami) i pewny siebie poszedłem do nastepnych, wcześniejsze miały po 4 poziomy, a te z 8 lub 9. Wyprztykałem się ze wszystkiego, bosowi może z 5% zabrałem (a jeszcze kilka band npc ów laziło) Straciłem all golda jaki zebrałem w nich i itemy, a co gorsza 40 min w plecy i za wskrzeszenie drużyny ponad 10 000 g ( zostało mi jakieś 6 tys). Tak , więc wipe był blisko. Nie zainwestowałem w broń i tarcze lepsze ( jak widze to trza upgrejdowac sprzęt). Jest tez możliwość upgrejdowania klas, ale to raczej dalej w grze bo koszta spore i składników na oczy nie widziałem. To co fajne to sposób pozyskiwania nowych bohaterów. Znajduje się tickety w podziemiach (zwykłe , adventure i elite) Przy zwykłych i adventure jest rzut 3 kośćmi k10 wynik 26 + daje elite bohatera (random). Elite ticket to rzut 3 kośmi k20. miałem dwa takie i rzuty powyżej 20-30 miałem co dalo zwykłe rare elity.. Wynik powyżej 50 da random legendarnego bohatera ( Mają duże lepsze statystyki, skile na starcie i legendarny gear). Bohaterów możemy lev i ulepszać poprzez " zjedzenie " zbędnych crapowatych hirosów. Oceniam na 8,5/10 Jedyne ale to grafika i w początkowych podziemiach ten sam wygląd podziemi.
A i jest podobna mechanika jak w Darkest Dungeon (zużywa sie punkty "światła", p o ich zużyciu leci dmg dla drużyny- naa rzie bylo to problem 2 razy, nie jet bardzo uciążliwe)
Generalnie to bardzo dobry mix dungeon crawlera z rougelike iem (każde podziemia są losowo generowane). Kolejne poziomy to wyższy poziom trudności i nowi przeciwnicy.
Screeny z gry:
http://steamcommunity.com/app/494320/screenshots/Po Warband bushido to 2 gra , którą kupiłem na premierę i nie rzałuję ani grosza (obie gry polecam)