MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FPS'y
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=33061
Strona 105 z 162

Autor:  Ravushimo [ 4 mar 2015, 11:10 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Oczywiście że się będzie dało, już masz marketplace dla map, czapek nawet jakiś model tam widziałem. Coś w stylu mutatorow użytkowników też się prędzej czy później pojawi. Na większe modyfikacje raczej trzeba będzie poczekać aż gra nabierze kształtów.

Autor:  Highlander [ 4 mar 2015, 11:17 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Myślałem, że na razie można wszystko w celu rozwoju gry, a co w final relase będzie to jeszcze nie wiadomo.

Wedlug mnie to niestety błąd, lubie mody itp. ale niestety w przypadku takich gier to je zabijają.

Autor:  Ravushimo [ 4 mar 2015, 15:52 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Highlander napisał(a):
...niestety w przypadku takich gier to je zabijają.

Wat? Chyba na odwrot, bez mozliwosci modowania takich gier jak Quake czy Half-Life 1/2 nie mialbys CSa, Team Fortress, Enemy Territory itd.

Autor:  Highlander [ 4 mar 2015, 16:17 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Mowisz o wiekszych konwersjach. A np. w Quaku podzial na vQ3, CPMA, QL itp. wcale na dobre nie wyszedl.

Poza tym... kiedy to ostatnio ktos zrobil jakas sensowna modyfikacje, z ktorej narodzila sie jakas nowa gra fps? To chyba bylo wlasnie w latach CS, ET itp. ;) Wątpliwe, zeby sie mialo powtorzyc. Jak ktos chce zrobic inną gre to bedzie dlubal w UE4 a nie w modach do UT4 ;)

Autor:  Ravushimo [ 4 mar 2015, 17:21 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Highlander napisał(a):
Poza tym... kiedy to ostatnio ktos zrobil jakas sensowna modyfikacje, z ktorej narodzila sie jakas nowa gra fps? To chyba bylo wlasnie w latach CS, ET itp. ;) Wątpliwe, zeby sie mialo powtorzyc. Jak ktos chce zrobic inną gre to bedzie dlubal w UE4 a nie w modach do UT4 ;)

Zacznijmy moze od tego ze od czasu Half-Life 2 nie wyszlo nic tak otwartego na mody w fpsach. :P

Autor:  Highlander [ 4 mar 2015, 17:48 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

w sumie też racja :p

Autor:  iniside [ 4 mar 2015, 19:31 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Highlander napisał(a):
no chyba jedyny arena fps, który może się przebije chociaż trochę.

Ciekawe czy dadzą na końcu możliwość modowania, chyba byłbym przeciwny, za małe community.


Nowy UT, to ma na siebie zarabiać dzięki modom.

Pozatym dzisiaj na GDC Tim, powiedzial, ze kazda gra ktora bedzie zrobiona na UE4, bedzie modowalna. Tzn. nie ma żadnych technicznych przeszkód, zeby ja modować. Tak wiec.. Jedyny powod dla ktorego gier na UE4 nie bedzie sie dało modować to albo krotko wzroczność tworców, albo chec masowej sprzedaży DLC ;p.

Cytuj:
Wątpliwe, zeby sie mialo powtorzyc. Jak ktos chce zrobic inną gre to bedzie dlubal w UE4 a nie w modach do UT4 ;)

Mylisz sie. Duzo ludzi nie ma:
1. Czasu
2. Umiejetnosci.
3. Checi.

Zeby wszystko zaczynac od zera. w UT bedzie solidny core gry, którzy bedzie mozna modifikowac, nie wspominajac o duzej ilosci gotowego darmowego contentu.


A tutaj jedna skonczona mapa:
https://www.youtube.com/watch?v=a4tNU2jgTZU

Ogolnie to nowy UT, jest bardzo fajny, pomimo bycia na bardzo wczesnym etapie.

Autor:  Vences [ 6 mar 2015, 12:28 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

https://www.youtube.com/watch?v=li0OCzVqjOU Nowy trailer.
Jeśli grywalność będzie taka, jak w 99 albo chociaż jak w 2k4 to będę wniebowzięty;)

https://accounts.unrealtournament.com/register/index po uprzednim zarejestrowaniu się można już coś tam przetestować, ale jak na razie strona wisi:/

Autor:  Atherius [ 6 mar 2015, 12:31 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Tak, było na poprzedniej stronie.

Autor:  Xender [ 7 mar 2015, 15:21 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Nowy UT jest świetny xD

Autor:  Atherius [ 7 mar 2015, 15:28 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Tak. :)

Autor:  Xender [ 7 mar 2015, 16:31 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Aczkolwiek pograłem półgodziny na outpost23 DM z 30 graczami, to prawie epilepsji dostałem :D

Autor:  Xender [ 7 mar 2015, 20:43 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

BTW, dzięki darmowemu dostępowi do UE4, do source code UT itp spodziewam się wysypu modów, darmowych shooterów i gier bazujących na tym. Szczególnie że biorąc source UT mamy gotowy framework do dowolnej gry fps, dodajemy nasze ficzery i jest pr0 :D Tylko czekać.
Osobiście liczę na Tremulous Reborn, a może sam zrobię :DD

Autor:  Highlander [ 7 mar 2015, 20:48 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Oby tak się stało.

Na tym to mozna Quake zrobic tez ;)

Autor:  Xender [ 7 mar 2015, 21:44 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Dokładnie, to jest taka platforma do robienia fps based game że szok, High rób quake'a, serio nie jest trudno ^^

Autor:  gosugamer1 [ 8 mar 2015, 00:16 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Koleś napisał(a):
Dokładnie, to jest taka platforma do robienia fps based game że szok, High rób quake'a, serio nie jest trudno ^^


A co myślisz, że spam na forum to sam się robi? High nie ma czasu na pierdoły. :D

Autor:  Highlander [ 8 mar 2015, 13:08 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Koleś napisał(a):
Dokładnie, to jest taka platforma do robienia fps based game że szok, High rób quake'a, serio nie jest trudno ^^


Kiedyś pewnie się pobawię. ;)
Widziałem juz modyfikacje na UE4 z bunny hopping, strafe jumping , cpma like, wiec ograniczeń za bardzo nie ma ;)

Autor:  kluczmen [ 9 mar 2015, 11:03 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

gram sobie na delegacji w tego ut4 na lapku z amd a4 i po pobawieniu się z configiem daje sie grać komfortowo nawet w dużych tłumach (chociaż gra wygląda jak ut99 :D), a na youtubie znalazłem filmik jak ktoś testuje ut4 na identycznym rigu do mojego w domu
https://www.youtube.com/watch?v=GGMk0Sc6gxk
(który i tak będę w kwietniu zmieniać bo GTAV)
także silnik jest jest już bardzo elastyczny, a w patch notes do nowego buildu napisali że to tylko początki optymalizacji :D

o samej grze :

pierwsza i dla mnie najważniejsza kwestia - JEST BIND POD DASH ! za każdym razem gdy grałem w poprzednie ut odpadałem bo paru godzinach bo od napierdalania dwa razy s, dwa razy w itp czułem, że moje stawy w palcach dostają przedwczesnego artretyzmu czy coś, teraz każdy kto się przesiada z kwaka nie powinien mieć problemów :)

na niektórych serwerach już jest masa bardzo grywalnych map, tylu nowych map naraz nie widziałem w ql przez 6 lat :)

movement wydaje się szybszy od ut3, ale jak dla mnie mogliby jeszcze podnieść szybkość +forward o jakieś 10%, tak jak to było w 2k4 i będzie cud malina, jestem na etapie zaznajamiania się z tym jak szybko się przemieszczać po mapie wykorzystując dashe i crouch slide które mi z jakiegoś powodu w ogóle nie wychodzą (może dlatego, że przez wifi w hotelu mam wszędzie ping 200+), więc o tym jak działają nie będę się wypowiadać, wydaje się, że dużo zależy od konstrukcji mapy; więc biorąc pod uwage to, że mapmaking już nabiera solidnego rozpędu myślę, że w finalu to już będzie bosko :)

ogólnie nie oczekuję, że ut stanie się jakimś dużym tytułem na esl, ale jeżeli uda mu się zebrać wokół siebie scene z jakimiś ligami tdm ctf czy pickupami irc i będę mieć gdzie się powyżywać 3 razy w tygodniu na dobrej platformie będę bardzo kontent, a na to się zapowiada :D


mam tylko nadzieję, że faktycznie dadzą sobie spokój z pojazdami, bo pozniej znowu bedzie tak, że najwiecej bedzie serwerów z dziecmi na czyms w stylu ons-torlan (bo 'hurr durr czołgi', wypierdalać na battlefieldy, tyle ode mnie), a nie znioslbym gdyby kolejny dobry tytul tak się zmarnował, smutno by mi było po prostu

Autor:  Highlander [ 9 mar 2015, 11:15 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

zapodaj proszę linkzora do aktualnej wersji ;)

Autor:  kluczmen [ 9 mar 2015, 11:24 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

wchodzisz na oficjalna strone i sciagasz ten ich program, (coś a'la origin), robisz konto i gra sama ci się updatuje :)

Strona 105 z 162 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team