MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Tanks
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38819
Strona 105 z 147

Autor:  Deshroom [ 22 lis 2012, 16:32 ]
Tytuł:  Re: Odp: World of Tanks

Pójdzie na tym Wot?

http://xfxforce.com/en-us/Products/Grap ... -ZDF2.aspx

Mam low profile della w pracy...

Autor:  Atherius [ 22 lis 2012, 20:30 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Na starym engine jak powyłączasz większość opcji to spokojnie 60fps z vsync będzie.

Autor:  Atherius [ 22 lis 2012, 22:19 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Potestowałem trochę czołgi z test serwera, ruskie to jakieś melanże typów58, t-34, is-3, jest jeden fajny light, bardzo szybki i ma bębenek..
Z nowej linii amerykańskiej to ciekawe połączenia podwozia od m103 z francuskimi wieżami i bębenkami, ze wszystkimi wadami (pancerz papier) i zaletami (szybkość, zwrotność).
Może być ciekawie. ;>

Autor:  Deshroom [ 22 lis 2012, 23:25 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

klienta testowego można updatowac czy zawsze ma być świeży do nowego testu?

Autor:  Atherius [ 22 lis 2012, 23:28 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Nie wiem.. ściąga się w mgnieniu oka także nawet nigdy nie próbowałem update robić.

Autor:  Deshroom [ 23 lis 2012, 23:42 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Chińskie heavy wyglądają na zajebiste !

Autor:  Damien [ 29 lis 2012, 15:23 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Czy ten kalkulator efficiency rating jest wiarygodny? Czy raczej uzywa przestarzalych wzorow? Bo slyszalem ze kiedys ludzie podbijali efficiency przez wylacznie zajmowanie baz i potem to znerfiono.

http://wot-news.com/stat/calc/en/ru

Autor:  Karol66 [ 3 gru 2012, 17:26 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Damien napisał(a):
Czy ten kalkulator efficiency rating jest wiarygodny? Czy raczej uzywa przestarzalych wzorow? Bo slyszalem ze kiedys ludzie podbijali efficiency przez wylacznie zajmowanie baz i potem to znerfiono.

http://wot-news.com/stat/calc/en/ru


Bardzo wiarygodny.
Skoro ja mieszczę się w topowych 2% to musi być po prostu super :)

Autor:  Oyci3C [ 3 gru 2012, 18:20 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Jak kiedyś odpaliłem to mi się smutno zrobiło i stwierdziłem, że nie działa.
He he he.

Autor:  Damien [ 3 gru 2012, 19:43 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Karol66 napisał(a):
Damien napisał(a):
Czy ten kalkulator efficiency rating jest wiarygodny? Czy raczej uzywa przestarzalych wzorow? Bo slyszalem ze kiedys ludzie podbijali efficiency przez wylacznie zajmowanie baz i potem to znerfiono.

http://wot-news.com/stat/calc/en/ru


Bardzo wiarygodny.
Skoro ja mieszczę się w topowych 2% to musi być po prostu super :)

Wybrales EU?

Autor:  Karol66 [ 4 gru 2012, 01:14 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Damien napisał(a):
Wybrales EU?


lol, dobre
tak - wybrałem :)

a tak już na poważnie
Nie ma algorytmu, który by sensownie odwzorowywał rzeczywisty skill gracza.
Gość który ma go wysoko, bo np. rewelacyjnie gra medami, może dawać dupy na TD, arcie lub heavy więc "naśladowanie go" bo ma dobry wynik w jakimś programiku/modzie mija się z celem.
Liczenie dps też ma średnie znaczenie, bo np. bardzo często się trafiają tacy goście, którzy mając dobrze opancerzony sprzęt typu IS4 strzelają zza pleców tierów 7-8, pozwalając przeciwnikowi szybko wyciąć swój team. I to, że potem jeszcze zdążą władować ze 2k dmg jak zostają sami Vs 10 przeciwników, którzy na wyścigi jadą go dobić, też nie da jakiegoś bonusa "dla teamu", a jemu samemu da dobre statsy.
Nawet WR jest zwodniczy. Scorp swego czasu miał na Type rewelacyjne WR (coś pod 70% po 200 walkach? - nie pamiętam już dokładnie) a było to efektem tego, że grał tym czołgiem tylko w plutonach.
Pomijam już takie sytuacje, gdy ludzie grają zdecydowanie trudniejszym sprzętem (wiadomo, że pewne czołgi są łatwiejsze do prowadzenia a inne "mniej wybaczają") więc i statsy mają gorsze.
Anyway - ja bym się nie sugerował tymi wynikami. To trochę jak porównywanie kto ma fajniejsze medale i nie znaczy, że gość który np. "nie ma Kołbanowa" gra gorzej, od faceta któremu się przyfarciło i na 10k walk zrobił takie 2.
Tym bardziej, że randomy są na tyle randomowe, że największej lamie może się przyfarcić tak, jak dobremu graczowi na 1000 walk się nie uda.
I na tym zresztą polega piękno tej gry :)

Autor:  Oyci3C [ 4 gru 2012, 01:47 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

To jest tzw teamplay.
Wiele osób nie rozumie (i nie zrozumie), że w niektórych grach ilość kills się nie liczy tak jak ogólne zwycięstwo samo w sobie.
Chyba nie ma online gry PvP gdzie nie występuje ten problem i z reguły o to leci flam na chat czy zazwyczaj przez wyścig za killami owe bitwy się przegrywa.
No ale random to random, każdy chce "poszczelać i ftrafiać" a największego bonera ma będąc top w ilości PK ^^

Autor:  Niah [ 4 gru 2012, 01:54 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Serio? Naprawdę oczekujesz, że w random meczach, w których najczęściej gra się samemu ktoś będzie się zastanawiał co jest lepsze dla jego teamu, a nie dla niego? Tym bardziej w takiej grze jak wot, z expem i mapkami na 15min

Autor:  Drusek [ 4 gru 2012, 11:15 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Ci co grają sami automatycznie mają efficiency ratring mniejszy od tych co prawie zawsze grają w plutonach.

Autor:  Karol66 [ 4 gru 2012, 15:45 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Oyci3C napisał(a):
To jest tzw teamplay.
Wiele osób nie rozumie (i nie zrozumie), że w niektórych grach ilość kills się nie liczy tak jak ogólne zwycięstwo samo w sobie.
Chyba nie ma online gry PvP gdzie nie występuje ten problem i z reguły o to leci flam na chat czy zazwyczaj przez wyścig za killami owe bitwy się przegrywa.
No ale random to random, każdy chce "poszczelać i ftrafiać" a największego bonera ma będąc top w ilości PK ^^


To nie do końca tak.
Gra nieźle promuje team play (choćby 50% bonusem dla wszystkich, którzy byli w zwycięskim teamie) i w pewien sposób "karze" camperów (połowa ich XP i kasy idzie dla tego, kto "podświetlił" cel) ale to jest z deczko niedopracowane.
Przed chwilą swoim TD wykrywałem i podświetlałem 3 arty, które zniszczyła nasza arta, ale nie dostałem punktów, bo pociski uderzały sekundę po tym, jak cel "znikał - zaliczyło mi tylko pierwsze ich wykrycie a nie połowę punktów za zniszczenie (mimo, że między moim podświetleniem a zniszczeniem, nikt inny ich nie widział).
Mozna wygrać przez cap ale takie zwycięstwo zawsze wiąże się z mniejszą ilością XP niż zniszczenie wszystkich, a powinno być dokładnie odwrotnie.
Gieka ma potencjał bardziej strategiczny niż shoterowy ale tego nie wykorzystano (aż się prosi o zrobienie systemu "dowodzenia" z punktami za wykonywanie rozkazów, ala dawne gry serii battlefield).
Sensowna "strategia" jest dopiero na poziomie kompanii i clan warsów.
etc etc etc.
IMO "nie jest źle" ale mogło by być lepiej.
Tym bardziej, że zmiany w kierunku uwypuklenia walorów strategicznych w randomach mogły by być opcjonalne - można by spokojnie sobie odznaczyć w opcjach, że chcesz grać tylko grach typu "arcade" i trafiał byś wtedy tylko do takich starć.

Autor:  Deshroom [ 4 gru 2012, 15:48 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

jak oceniacie gold ammo za kredyty ?

Autor:  Oyci3C [ 4 gru 2012, 16:45 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Ja zawsze oceniałem jako OP.
Kiedyś zostało mi gold oraz dostałem zwrot jakiegoś gold (nawet nie wiem za co) to sobie kupiłem do T1 rampage meczy.
Ogólnie to ruchałem wszystko i wszystkich.
No ale to może być tylko takie moje odczucie, nie wiem jak na wyższych tierach i jak to się potem skaluje.

Autor:  Atherius [ 4 gru 2012, 17:33 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Deshroom napisał(a):
jak oceniacie gold ammo za kredyty ?


Wszyscy, z którymi gram mają zawsze kilka sztuk na specjalną okazję, gdy mm będzie wyjątkowo przykry i trzeba sobie to jakoś wynagrodzić.

Autor:  Deshroom [ 4 gru 2012, 21:02 ]
Tytuł:  Re: Odp: World of Tanks

To straszne :-(

Liczyłem że to nie prawda.

Autor:  Razoth [ 4 gru 2012, 21:22 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Czy w tej grze można sobie wbić w kilku z kumplami na mapę i grać w takim miniteamie? :)

Strona 105 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team