MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Battlefield
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38431
Strona 106 z 295

Autor:  Turbot [ 2 lis 2011, 11:22 ]
Tytuł: 

Zrobili juz kolejki na servery i rezerwacje slotow

Autor:  Sou [ 2 lis 2011, 11:42 ]
Tytuł: 

pieniek82 napisał(a):
Zrobili juz kolejki na servery i rezerwacje slotow


BOGACTWO :> Jestem ciekaw jak to się dzieje, że tak podstawowe rzeczy są "zapominane" ?

Autor:  Deshroom [ 2 lis 2011, 11:44 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
pieniek82 napisał(a):
Zrobili juz kolejki na servery i rezerwacje slotow


BOGACTWO :> Jestem ciekaw jak to się dzieje, że tak podstawowe rzeczy są "zapominane" ?
fajne, czyli jak chce dołączyć do kolego na full serwie to ustawiam się w kolejce?

Autor:  Marti [ 2 lis 2011, 11:45 ]
Tytuł: 

mam pytanie, czy recoon ,moze odblokowac jakis gadged ,tak bym ta luneta mu sie nie swiecila jak psu jaja po deszczu?

Autor:  Turbot [ 2 lis 2011, 11:57 ]
Tytuł: 

A powiedzcie mi bo przez to lacze sie 1 na 10 razy prawie zawsze mi wyskakuje

Game could not login to EA Online backend.

Czy ktos ma podobny blad

Autor:  Sobtainer [ 2 lis 2011, 11:59 ]
Tytuł: 

Marti napisał(a):
mam pytanie, czy recoon ,moze odblokowac jakis gadged ,tak bym ta luneta mu sie nie swiecila jak psu jaja po deszczu?


że co?

Autor:  Sou [ 2 lis 2011, 12:11 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Marti napisał(a):
mam pytanie, czy recoon ,moze odblokowac jakis gadged ,tak bym ta luneta mu sie nie swiecila jak psu jaja po deszczu?


że co?


Jak recon kampi to widać go bo mu się światło odbija w lunecie.

Nie wiem czy coś na to jest:/ Na pewno jest takie coś co ci ukrywa płomień jak strzelasz z karabinu żeby nie było widać skąd nawalasz;]


Czy ktoś wie jak się wykorzystuje ten namierzacz na podczerwień od recona? Niby jest napisane, że można walić rakietami nie widząc celu... no ale recon musi przy tym stać i ten cel sam namierzać... to co to za różnica?

Autor:  Sobtainer [ 2 lis 2011, 12:13 ]
Tytuł: 

Ah o to mu chodziło. No nie ma nic takiego, i bardzo dobrze. Mapy są tak duże, że w trawie bez tego odbicia snajper by był bezkarny :)

Autor:  Yog-Sothoth [ 2 lis 2011, 12:14 ]
Tytuł: 

Bo prawdziwy snajper otwiera zaślepkę lunety dopiero na chwilę przed strzałem 8)

Autor:  Yuurei [ 2 lis 2011, 12:21 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
Czy ktoś wie jak się wykorzystuje ten namierzacz na podczerwień od recona? Niby jest napisane, że można walić rakietami nie widząc celu... no ale recon musi przy tym stać i ten cel sam namierzać... to co to za różnica?


O ile się orientuje to nie musi przy tym stać bo to jest zdalnie sterowane. Teoretycznie możesz postawić SOFLOAM na budynku, schować się do wewnątrz i namierzać cele. Dzięki temu ponoć Ci z rakietami mają łatwiej bo nie muszą namierzać celów. Ale jak to działa w praktyce to nie wiem bo skorzystałem z tego dwa razy i nie zauważyłem czy komuś to moje namierzenie pomogło.

Autor:  Marti [ 2 lis 2011, 12:22 ]
Tytuł: 

bo teraz lunety nie odbijaja swiatla ,
Yog - namierzasz jakis czolg /pojazd i dzieki temu bomby spadaja w wyznaczony cel ,nie wiem niestety czy dostajesz punkty za asyste czy za killa tam samo , nie bawilem sie tym dlugo

Autor:  Deshroom [ 2 lis 2011, 12:29 ]
Tytuł: 

Marti napisał(a):
mam pytanie, czy recoon ,moze odblokowac jakis gadged ,tak bym ta luneta mu sie nie swiecila jak psu jaja po deszczu?
to wynika z opisu najlepsze lunety odbijają ale te z mniejszym zasięgiem nie. jak chcesz x12 to nie kamp.

ostatnio przekonałem się że nie jestem taki najgorszy jako snajper w BF, BF musi być naprawdę łatwy bo to pierwsza gra w której wychodzi mi :wink:

Autor:  Sou [ 2 lis 2011, 12:31 ]
Tytuł: 

No do budynku sie chyba nie schowasz bo ja musialem na to klikac E zeby moc namierzac;< Mozliwe ze po namierzeniu juz samo podaza za celem.

Tylko jeszcze raz. Po chuj to jak rownie dobrze zamiast tym namierzac moge namierzyc wyrzutnia i od razu strzelic?;o

Autor:  Ravushimo [ 2 lis 2011, 12:34 ]
Tytuł: 

Jesli w heli siedzi dwoch gosci z wlaczonymi flarami wtedy mozesz sobie wystrzelic nawet 10 razy i ich nie sciagniesz. Te namierzenie laserowe daje wlasnie to ze wystrzelenie flar nie sciaga rakiet z ogonu.

Sou napisał(a):
BOGACTWO :> Jestem ciekaw jak to się dzieje, że tak podstawowe rzeczy są "zapominane" ?

Obie rzeczy byly w sofcie serwerow w becie, ale ze wzgledu na pare bledow wylaczyli je i zapowiedzieli ze przywroca je niedlugo po premierze.

Autor:  Enderhawk [ 2 lis 2011, 18:07 ]
Tytuł: 

recon rozstawia soflam ktory namierza cele, te można zniszczyć z czołgu, heli czy samolotu pare km dalej nawet nie widząc celu (np. javelin leci najpierw do góry, potem spada na cel, bez soflam'u leci prawie w linii prostej).
Są o tym filmiki na jewtube

Autor:  Yuurei [ 2 lis 2011, 19:37 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
No do budynku sie chyba nie schowasz bo ja musialem na to klikac E zeby moc namierzac;< Mozliwe ze po namierzeniu juz samo podaza za celem.


Na tym filmie jest pokazane, że można postawić SOFLAM'a w jednym miejscu i z innego się na niego "logować" ;) i spotować cele np. :)

http://www.youtube.com/watch?v=0oVr5uQsifo

Autor:  Morgul [ 2 lis 2011, 20:41 ]
Tytuł: 

Przeszedlem singla, lipa troche, nuda i te fale wybitne tepego ai pchajace sie pod muszke. Do przejscia i zapomnienia, z biegem lat coraz bardziej doceniam singla z crysisa1, tak swoja droga to lasy z crysis miazdza to co jest w bf3. Ogolnie mam wrazenie, ze giera robi takie dobre wrazenie jedynie dzieki super oswietleniu. Chyba sobie instalne crysisa zeby sie przekonac i porownac na zywo, przed premiera bf3 akurat gralem w metro2033 i jak wlaczylem bf3 to bylo: eeee gdzie ta zajebista grafika? Takze singiel ssie, jak kogos nie interesuje multi to gre omijac z daleka, szkoda ze nie dali nam tam polatac samolotem.

Autor:  Atherius [ 2 lis 2011, 20:51 ]
Tytuł: 

Crysis był grą robioną tylko i wyłącznie na pc, także devsów nic nie ograniczało - czyt. zamknięta architektura konsol. Btw cały czas jedynka i warhead są najlepiej wyglądającymi grami i tytułami, które mają największe wymagania sprzętowe.

Autor:  iniside [ 2 lis 2011, 21:22 ]
Tytuł: 

BF3 wyglada lepiej.
Crysis to głównie ładne artystycznie otoczenie. Ale pod względem technicznym to już niestety zeszła epoka.

Autor:  Morgul [ 2 lis 2011, 21:30 ]
Tytuł: 

Wlasnie chodzi mi o to, ze "las" w bf3 wyglada slabo, ziemia, krzaki, drzewa - ilosc tego i jakosc(na ultra) - jest taka misja ze zrzutem rosjan gdzie na poczatku idziemy chwile przez lasek. Do lasu(dzungli) z crysisa to nie ma porownania, jak crysis to zeszla epoka to poprosze taka zeszla epoke w tym bf3.

Zajebiscie za to wygladaja otwarte przestrzenie (ale to juz glownie mutli) - naprawde tam oswietlenie robi cuda z widokiem. (bo kwadratowe kamienie tez kluja w oczy)

Strona 106 z 295 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team