mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 1057, 1058, 1059, 1060, 1061, 1062, 1063 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 20:51 
 
Kaban napisał(a):
A mogłem kupić Automate na PS4. Z lenistwa poleciałem w wersję STEAM i po prostu brak mi słów na tę optymalizację.

i7 i GTX 1080 i zaliczyłem podczas pierwszej misji kilka spadków animacji (szczególnie podczas tej ostatniej scenki). No co to kurwa ma być? To były takie solidne chrupnięcia.

I mam pytanie. Gra ktoś z was na hardzie? Bo ja chciałem, ale jak musiałem 3 raz rozpoczynać początkową sekwencję, to postanowiłem zmienić na "normal". Przeciwnicy zajebali mnie na 2 strzały, a przy drugim podejściu boss mnie ściągnął na hita (miałem z 60% HP). Tak to właśnie jest w tych jebanych grach. W jednej ustawiasz "ultra hard" i ziewasz podczas gry a w innej na zwykłym przeciwniku zapocisz całego pada.

PS. Gierka jest zajebista i już nie mogę się doczekać co dalej.


Gierka jest rewelacyjna. Co do pytania. Prolog musisz przejść w całości, bo śmierć = zaczynasz kompletnie od nowa a to od 40 minut do 1h gry. Proponuję więc zmienić na razie poziom trudności na niższy. Pamiętaj też, że najtrudniejszy tryb to taki, gdzie 1 hit = śmierć.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 20:59 
 
TobiAlex napisał(a):

Gierka jest rewelacyjna. Co do pytania. Prolog musisz przejść w całości, bo śmierć = zaczynasz kompletnie od nowa a to od 40 minut do 1h gry. Proponuję więc zmienić na razie poziom trudności na niższy. Pamiętaj też, że najtrudniejszy tryb to taki, gdzie 1 hit = śmierć.


No właśnie zmieniłem na ten normalny, bo jakbym miał jeszcze raz zaczynać prolog to chyba bym zwątpił. Jakim trzeba być hardkorem, żeby grać na tym trybie - one hit KO..

Dzięki Gokulo, ten mod faktycznie poprawił mi trochę stabilność i fixnął problem z pełnym ekranem.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 21:03 
 
zaboleq napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
Destiny 2 ponoć 8 września.


Czekam na oficjalną zapowiedź oraz na wersję PC :).


W tym roku wyjdzie na 100%, bo w Destiny wchodzi podsumowanie całości. A na PC też wyjdzie :wink:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 21:20 
 
Kaban napisał(a):

I mam pytanie. Gra ktoś z was na hardzie?


Ja gram na hardzie. Prolog jest przejebany, potem w miarę zdobywania chipów +HP +DEF robi się łatwiej, już nie schodzisz na hita i poziom trudności jest imo optymalny, bo dalej jednak trzeba się pilnować. Normal z chipami był dla mnie po prostu zbyt łatwy, no nie miałem jak zginąć.

Szkoda, że zjebali port, bo gra zasługuje na jak największy odbiór swoją zajebistością. No ale kij im w oko za to, trzeba było dopracować produkt - rynek PC chłonie takie gry jak gąbka.

Na PS4 Pro za to śmiga aż miło. :)


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 21:45 
 
Razoth napisał(a):

Szkoda, że zjebali port, bo gra zasługuje na jak największy odbiór swoją zajebistością. No ale kij im w oko za to, trzeba było dopracować produkt - rynek PC chłonie takie gry jak gąbka.



z tym chłonięciem jak gąbka to bym nie przesadzał. Gry tego typu to domena konsol.

A że port zjebay to rzeczywiście szkoda.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 21:49 
 
Tak, o Dark Souls też tak mówili, że domena konsol.

Jak wyszedł to nagle okazało się, że na PC sprzedało się więcej kopii niż na jakiejkolwiek konsoli.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 22:02 
 
A po prologu mogę zmienić poziom trudności na hard? Lubie wyzwania, ale słuchanie tego początkowego tutorialu 3 razy mnie złościło. Własnie boje się, że gra później będzie za łatwa i zacznie mnie nużyć.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 22:07 
 
Poziom trudności możesz zmieniać kiedy ci się żywnie podoba.

Przejdź prolog na normalu a potem jedź na hardzie. Nie bawię się w propwnzora, ale po prostu jest większy fun, bo jest ryzyko.

I włącz koniecznie opcje sieciowe, dzięki temu będziesz widział trupy graczy, które można wykorzystać (no necro).


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 23 mar 2017, 22:44 
 
Razoth napisał(a):
Tak, o Dark Souls też tak mówili, że domena konsol.

Nawet Demon Souls już na PC :wink:

https://www.youtube.com/watch?v=PI7nRkq9CEo


PS. Andromeda już na wyprzedażach 20-25%

https://www.destructoid.com/mass-effect ... um=twitter

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 24 mar 2017, 08:12 
 
Razoth napisał(a):
Tak, o Dark Souls też tak mówili, że domena konsol.

Jak wyszedł to nagle okazało się, że na PC sprzedało się więcej kopii niż na jakiejkolwiek konsoli.


powiedzmy sobie szczerze nie porównywałbym bardzo głosnego DS-a do bardzo azjatyckiego Nier-a.

W sumie więcej, niż osiem milionów sztuk! Robi wrażenie, ale najciekawsze w tych danych jest to, jak w ich świetle wypada popularność serii na pecetach. Jak pokazują dane dostępne na serwisie SteamSpy, ponad trzy miliony z tych kopii rozeszło się na Steamie.
Obstawiam, na PS4 sprzedaje się nawet 2x więcej niż na Xbox One. Resztę już można sobie wyliczyć.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 24 mar 2017, 08:22 
 
Czemu Nier'a do DS bys nie porownywal? Akurat powiedzialbym, ze to dobre porownanie.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 24 mar 2017, 08:32 
 
Nie wnikając w to gdzie się co lepiej sprzedało - jedno jest pewne DS się na PC sprzedał dobrze. Najwiekszym dowodem jest to, że wyszły wszystkie 3 części na PC i jeżeli będzie DS4 to pewnie na PC też się pojawi.

Do do Nier-a to nie wiem czy się sprzeda tak dobrze jak by się mógł sprzedać, gdyby port był lepszy, ale uważam, że sprzeda się na tyle dobrze, że kolejny Nier jeżeli powstanie też będzie miałe wersje na PC.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 24 mar 2017, 09:27 
 
sprawdzilem.
167k wg. steamspy czyli bardzo dobry wynik jak na takiego dziwolaga ;)

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2017, 10:12 
 
Nier sprzedał się w 800.000 sztuk. Mało, a i tak powstała kolejna część, więc w przypadku Toko Yaro jednak ilość nie ma znaczenia, nieważne na jaką platformę.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 24 mar 2017, 14:15 
 
Pytanie w jakiej ilości się sprzedała do tej pory na PS.

Było nie było to nie jest aż tak wielka produkcja jak typowe AAA hity, a gra dość specyficzna. Jak miałbym stawiać to ona będzie się nienajgorzej sprzedawała przez długi okres czasu. Imho rodzaj niszowego instant classica.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 24 mar 2017, 15:59 
 
w samej japonii 199k w ciagu pierwszego tygodnia.
Worldwide pewnie w okolicy miliona.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 24 mar 2017, 16:55 
 
No w Japonii to wiadomo, że będzie wielka sprzedaż. Playstationowy rynek gigant i gra od kultowego japońskiego twórcy.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2017, 20:28 
 
Zabiłem tego bossa na pustyni w Nier. O ja pierdole, ale wrażenia. Jeżeli dalej będzie jeszcze lepiej, to jestem mocno nakręcony :D

****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 25 mar 2017, 10:26 
 
Trzeba przyznać, że na HARD to Automata jest naprawdę trudna (co uważam za ogromny plus). No i ma rewelacyjnie rozłożone auto-save. Gdybym musiał za każdym razem rozpoczynać walkę z tą
Spoiler:
to bym chyba zwątpił. A tak w połowie walki ładnie się gra zapisała i każdy następujący potem wpierdol wywoływał u mnie tylko uśmiech, a nie podirytowanie. Przynajmniej na początku taka jest. Ukończyłem drugą lokację i gierka ciągle mnie czymś zaskakuje. Bez kitu, jak ktoś jeszcze się zastanawia to powinien zainwestować w Automatę (tylko na PS4, żeby nie męczyć się jak ja - w cut-scenkach mam chwilowe spadki na 15 klatek).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 25 mar 2017, 10:49 
 
No na hard trzeba się już dostosowywać pod movement przeciwnika, bo małą chwila nieuwagi i jest się trupem. Człowiek zaczyna wtedy kombinować i odkrywa całkiem spore pokłady customizacji (każda broń ma dwa różne movesety w zależności od slotu, w jaki się ją włoży - różne combosy / dwa pody więc i dwa skille do swapowania, różne chipy, samych podów też jest kilka rodzajów nie tylko ogień maszynowy).

Ogólnie bez spoilowania można to podsumować tak - jest kuźwa dobrze. :D


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 1057, 1058, 1059, 1060, 1061, 1062, 1063 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.