MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Battlefield
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38431
Strona 107 z 295

Autor:  Atherius [ 2 lis 2011, 21:41 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
BF3 wyglada lepiej.
Crysis to głównie ładne artystycznie otoczenie. Ale pod względem technicznym to już niestety zeszła epoka.


Chyba cię pojebało zdrowo. ;> W crysis możesz budynek rozjebać na drobne kawałeczki, destrukcja nie jest oskryptowana jak w bf3. Już nie wspominając o jakości tekstur, które na ultra w battlefieldzie momentami pozostawiają wiele do życzenia.
Technicznie cryengine 2 kładzie frostbite 2 na łopaty. O ce3 celowo nie wspominam, bo to już było pisane pod konsolę i portowane na pc.

Autor:  iniside [ 2 lis 2011, 21:44 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
iniside napisał(a):
BF3 wyglada lepiej.
Crysis to głównie ładne artystycznie otoczenie. Ale pod względem technicznym to już niestety zeszła epoka.


Chyba cię pojebało zdrowo. ;> W crysis możesz budynek rozjebać na drobne kawałeczki, destrukcja nie jest oskryptowana jak w bf3. Już nie wspominając o jakości tekstur, które na ultra w battlefieldzie momentami pozostawiają wiele do życzenia.
Technicznie cryengine 2 kładzie frostbite 2 na łopaty. O ce3 celowo nie wspominam, bo to już było pisane pod konsolę i portowane na pc.

Wiesz. Różnica jest taka, że w BF3 destrukcja musi działać na wszystkich graczy, wiec musi być prebaked tak czy inaczej. Inaczej u kazdego by to wygladalo inaczej ;p.

Tekstury w Crysis sa bardzo niskiej rodzielczosci z od 256 zaczynaac na high-res to 512. Wiec wiesz ;p

Nie pojebalo mnie. Sprawdzilem od środka poprostu ;p.

Ogólnie. Nie masz racji. Ale szczegóły techniczne nie ma sensu sie wdawać.
Aha. i CE3 jest dużo bardziej zaawansowany niż CE2.

Autor:  Dana [ 2 lis 2011, 21:46 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Różnica jest taka, że w BF3 destrukcja musi działać na wszystkich graczy, wiec musi być prebaked tak czy inaczej. Inaczej u kazdego by to wygladalo inaczej ;p.


Co ? W BC2 ty grał ?

Autor:  Marti [ 2 lis 2011, 21:46 ]
Tytuł: 

teoretycznie ,mozna przyczepic sie do wiekszej ilosci rzeczy ,np jako snajper zrobisz zoom na tlo (mam na mysli jakies gory w oddali etc) ,to widac ,ze to jest tandetna bit mapa ,ale srsly ,liczy sie ogien z dupy ,a tutaj bf3 daje taka porcje burito ,ze przez najblizsze miesiace ludzie z przyslowiowego klopa nie beda w stanie sie oderwac

Autor:  iniside [ 2 lis 2011, 21:55 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Cytuj:
Różnica jest taka, że w BF3 destrukcja musi działać na wszystkich graczy, wiec musi być prebaked tak czy inaczej. Inaczej u kazdego by to wygladalo inaczej ;p.


Co ? W BC2 ty grał ?

BC2 destrukcja też była bakowana.
Wyobraź sobie, że server musi obliczyć w czasie rzeczywistym destrukcje otoczenia a potem ją propagować na wszelkich podłączonych klientów. Nie na takie maszyny nie mogliby sobie pozwolić gracze, żeby stawiać dedyki.
Do tego musisz się upewnić, że każdy gracz otrzymał DOKŁADNIE te same wyniki.
Wiec tak. Destrukcja kluczowych (istotnych dla gameplaya), elementów była i jest prebaked. Destrukcja propow nie majacych znaczenia dla gameplaya, nie była.
I tak grałem w BC2.

Autor:  Dana [ 2 lis 2011, 22:17 ]
Tytuł: 

W BC2 fizyka była liczona dynamicznie po stronie klienta, nie byłe prebakeowana.

Autor:  Kabraxis [ 2 lis 2011, 22:19 ]
Tytuł: 

Podsumuje wasza dyskusje bo iniside znowu zaczyna sie niezdrowo podniecac.. :)

1. Crysis i Warhead wygladaja duzo ladniej niz BF3 i tak jak pisze Atherius fizyka i destrukcja wymiata. I jest liczona realtime, podobnie zreszta (chyba - tak na 90%) jest w BC2. Crysis jeden to techniczne i wizualne cacuszko - deal with it. I trzeba sie zgodzic ze niektore rzeczy w BF3 wygladaja jak w grze sprzed paru lat (sytuacja podobna co w Rage).
BTW. nie wiem o uj chodzi z tym: "destrukcja w BF3 dziala na kazdego z graczy" ? WTF? Chodzi o multi? W Crysis tez jest multi.

2. CE3 moze i jest bardziej zawansowany niz CE2 ale poki co gry na nim wygladaja gorzej niz gry na CE2 a Crysis 2 wyglada gorzej niz jedynka i gorzej niz BF3 (choc ma moznety ze wyglada lepiej niz BF3 ale to jzu za dlugo sie by rozpisywac co i jak).

3. Po analizie na chlodno jedyna naprawde mozna strona tego engiene'u (Frostbite 2), patrzac na BF3 w akcji to jest ultra-zajebiste oswietlenie. Reszta juz byla lub jest zrobiona lepiej u konkurencji. No.. performance ogolnie tez jest OK.
No i ogolnie, szeroko pojete audio..... mega.


Tyle. Nie klocic sie juz.

Autor:  iniside [ 2 lis 2011, 22:20 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
W BC2 fizyka była liczona dynamicznie po stronie klienta, nie byłe prebakeowana.

Była.
Jak dowód, możesz sobie strzelać w jeden budynek do usrania. I zobaczysz, że jest kilka gotowych wariantów jego rozpadania.

Liczenie destrukcji otoczenia po stronie klienta w sposob dynamiczny to prosty sposob do kompletnego rozjebania rozgrywki. Bo jednemu sciana rozwali się tak, a drugiemy inaczej.

Cytuj:
BTW. nie wiem o uj chodzi z tym: "destrukcja w BF3 dziala na kazdego z graczy" ? WTF? Chodzi o multi? W Crysis tez jest multi.

W multiplayer w Crysis fizyka była wyłączona.
Powiem więcej, kiedy tworzy się mape multy, nie można nawet używać obiektów które są physicalized.

Cytuj:
Crysis i Warhead wygladaja duzo ladniej niz BF3 i tak jak pisze Atherius fizyka i destrukcja wymiata.

Nie wyglądaja. Słabsze tekstury, słabsze modele, dużo DUZO gorsze oświetlenie.
Notabene Z destrukcja to bym nie przesadzał. Bo jedyne co się dało niszczyć w Crysis to budynki stworzone z blachy (za chuj nie rozwalisz czegoś innego np. betonu albo cegieł) i drzewa.
Prawdziwa proceduralna destrukcja i deformacja jest dopiero w CE3, ale nie została użyta w Crysis2.
Cytuj:
Po analizie na chlodno jedyna naprawde mozna strona tego engiene'u (Frostbite 2), patrzac na BF3 w akcji to jest ultra-zajebiste oswietlenie. R

Które to, jest najistotniejsza częścią techniczną oprawy graficzne. Deal with it.
Ciemnie są ciemne tam gdzie potrzeba i jsane tam gdzie potrzba.

Cytuj:
Reszta juz byla lub jest zrobiona lepiej u konkurencji.

Tzn. jaka reszta. Mówimy o oprawie technicznej. I o silniku. Nie o jakości assetów.
HBAO to patent DICE którego nie ma innych grach. Odbicia w czasie rzeczywistym, też są tylko we Frostbite i UnrealEngine 3 DX11 (CE3 ma tylko Screen-based Reflection).
Ogólnie wszystko sprowadza się do oświetlenia. COZ ZA ZASKOCZENIE OLABOGA!
Aha. No i do postporessingu.
Zapomniałes też zauwazyc jak pięknie Forsbite2 potrafi renderować ogromne tereny. Nie jakieś tam popułczyny rodem z CE2 albo Unreala, tylko Landscape który można postawić obok VUE i pomylić.
Cytuj:
2. CE3 moze i jest bardziej zawansowany niz CE2 ale poki co gry na nim wygladaja gorzej niz gry na CE2 a Crysis 2 wyglada gorzej niz jedynka i gorzej niz BF3 (choc ma moznety ze wyglada lepiej niz BF3 ale to jzu za dlugo sie by rozpisywac co i jak).

Ja nie mówie o grach. Gry wyglądają tak dobrze jak content który są w stanie przygotować artysci.

Z grami na CE2 to bym nie przesadzal też. Bo gier na CE2 to były Raptem... Dwie. Crysis i Warhead. Ano i Archeage który jest portowany na CE3. O reszcie nie mówie, bo słuch po nich zaginął.

Cytuj:
I trzeba sie zgodzic ze niektore rzeczy w BF3 wygladaja jak w grze sprzed paru lat (sytuacja podobna co w Rage).

Przy tak długim cyklu produkcyjnym jest to nie do unikniecia. Zawsze zostają jakieś starsze materiały których nikt nie poprawia, bo nie zwyczajnie czasu, zeby się bawić w poprawanie paru tekstur albo meshy.
Moge ci sporo takich rzeczy wyciągnąć z Crysisa, które są zwyczajnie brzydkie. Jedyne co Crysis miał ładne to Drzewa. A i to, nie jest jakiś cuda świata. Zobacz Polished Landscapes zrobione przez gutkafiutka do Mount&Blade.

Cytuj:
Crysis jeden to techniczne i wizualne cacuszko - deal with it.

Crysis był tym do czasu premiery BF3.
Sorry BF3 wyznacza nowy standard tego jak gry mają wyglądać. Może ci sie nie podobać strona artystyczna /care.
Pod względem technologicznym to jest aktualny majstersztyk do którego powinna dążyć reszta developerów.

Cytuj:
Tyle. Nie klocic sie juz.

Będe się kłócił. A jak nie chcecie słuchać mnie, odsyłam na forum crydev.net poczytaj sobie posty Cry-Styves (do nie dawna Xzero, aktualnie pracuje w Cryteku nad CryEngine).

Autor:  Varenthin [ 3 lis 2011, 00:25 ]
Tytuł: 

koleś jest przechuj, nie wiem jak ludzie to ogarniają

http://www.youtube.com/watch?v=MJn8B-lDx5g
http://www.youtube.com/watch?v=ypPH84IGuJY

Autor:  bomer [ 3 lis 2011, 07:22 ]
Tytuł: 

Varenthin napisał(a):



Sorry, ale przeciwnicy na tych filmikach to jakieś totalne noobki. Gdzie są technicy? Z tego co widzę na serwerach nie ma szans, żeby helikopter sobie tak długo latał. Przecież przy tak bliskiej odległości to najłatwiejszy cel do strącenia.
Już ktoś podawał, ale wkleje jeszcze raz
http://www.youtube.com/watch?v=e5h6QU3Y ... re=related
to jest dopiero skill.

Autor:  Sou [ 3 lis 2011, 07:57 ]
Tytuł: 

No właśnie. Jak zaczną w nich nawalać z rakiet, CKMow i AA a oni dalej będą tak sobie latać to wtedy będą pro;]

Autor:  Templair [ 3 lis 2011, 08:13 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
No właśnie. Jak zaczną w nich nawalać z rakiet, CKMow i AA a oni dalej będą tak sobie latać to wtedy będą pro;]


Eeee tam. Z tego co zauwazam to kazdy kto po 15 sec lotu nie wpierdoli sie w sciane lub ziemie jest pr0 ;) ...

T.

Autor:  Deshroom [ 3 lis 2011, 09:48 ]
Tytuł: 

to ja nie jestem pro :wink:

padem do xboxa mi nie szło wczoraj więcej polatałem jak zmniejszyłem czułość myszy z 1000 do 200 :wink:

Autor:  zaboleq [ 3 lis 2011, 09:53 ]
Tytuł: 

Jak w ogóle można pisać, że Crysis ma lepszą grafę niż BF 3 :E? Ktoś chyba się z kutasem na łby pozamieniał? Postaw sobie model/dowolną scenę z obu gier i porównaj.

Autor:  KomaNczos [ 3 lis 2011, 09:54 ]
Tytuł: 

http://actofvalor.com/bf3/ - 5 dodatkowych niesmiertelnikow za zobaczenie trailera

Autor:  4fr0 [ 3 lis 2011, 10:00 ]
Tytuł: 

jak zmienić język z polskiego na eng? nie mogę nigdzie tego znaleźć

Autor:  gufnowapnjasz [ 3 lis 2011, 10:31 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Jak w ogóle można pisać, że Crysis ma lepszą grafę niż BF 3 :E? Ktoś chyba się z kutasem na łby pozamieniał? Postaw sobie model/dowolną scenę z obu gier i porównaj.


no to moze najpierw zagraj w crysisa z modami i dobrym configiem. bf3 to moj graficzny numer 2, rowno z metro, ale crysis caly czas 1st od 2007 :)

Autor:  SnowPanther [ 3 lis 2011, 12:51 ]
Tytuł: 

KomaNczos napisał(a):
http://actofvalor.com/bf3/ - 5 dodatkowych niesmiertelnikow za zobaczenie trailera


Thx man :wink:

Autor:  Rzeznik [ 3 lis 2011, 14:15 ]
Tytuł: 

4fr0 napisał(a):
jak zmienić język z polskiego na eng? nie mogę nigdzie tego znaleźć


tu probowales?

http://www.google.pl/search?source=ig&h ... j+w+Google

:wink:

Tu masz rozpiske:
http://www.cjs-cdkeys.com/battlefield-3 ... 3lang.html
Generalnie sprowadza sie do skopiowania plikow danego jezyka, podmianie w rejestrze sciezki do pliku dll i zmianie w 2 czy 3 miejscach rejestru z pl_PL na en_US...

Autor:  zaboleq [ 3 lis 2011, 14:25 ]
Tytuł: 

gufnowapnjasz napisał(a):
zaboleq napisał(a):
Jak w ogóle można pisać, że Crysis ma lepszą grafę niż BF 3 :E? Ktoś chyba się z kutasem na łby pozamieniał? Postaw sobie model/dowolną scenę z obu gier i porównaj.


no to moze najpierw zagraj w crysisa z modami i dobrym configiem. bf3 to moj graficzny numer 2, rowno z metro, ale crysis caly czas 1st od 2007 :)


Z modami i dobrym configiem? To samo można by powiedzieić o BF3. Morrowind też z modami i dobrym configiem wyglądaj fajnie, o wiele lepiej niż x lat temu, ale pewnych rzeczy nie przeskoczysz w ten sposob. Modele/oświetlenie i tekstury na pewno nie są lepsze niż w bf3. Pokaż mi screena jakiegoś.

Strona 107 z 295 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team