MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dark Souls
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39681
Strona 107 z 224

Autor:  Aldatha [ 8 gru 2012, 18:03 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Razoth napisał(a):
Zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak skurwia marke to sie to na nich zemsci a debilami nie sa, wiec ja bylbym spokojny mimo wszystko.


Na jakim Ty swiecie zyjesz..
robi sie dobra gre na poczatek a potem odcina kupony

ludzie i tak kupia ,zasada pierwszego wrazenia

Autor:  Razoth [ 8 gru 2012, 18:13 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Na swiecie, w ktorym zaufanie buduje sie latami a traci w sekunde. Zwlaszcza, ze community Dark Souls jest akurat specyficzne. Nic w tej serii nie jest casualowe, wiec w przypadku radykalnych zmian straca duza czesc obecnej klienteli i zrobia sobie bardzo zly PR.

Autor:  Dana [ 8 gru 2012, 18:20 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Jeżeli gra jest niszowa, to raczej przeważy zysk nowej klienteli. Biznes jest biznes. Alda ma rację, i tak każdy kupi.

Autor:  Mendol [ 8 gru 2012, 18:29 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

nie taka niszowa skoro sprzedali po milion egzemplarzy.
co biorac pod uwage 'wymagania' gry jest calkiem dobry wynikiem wedlug mnie.
ale to w duzej mierze dzialalo na zasadzie - zajebista jedynka, druga czesc ma byc taka sama - kupuje i polecam znajomym.
a tutaj juz zaczynaja cos pieprzyc - co nie nastraja mnie pozytywnie.

i nie do konca bedzie tak, ze wszyscy sie rzuca i kupia jesli bedzie crapik. beda woleli grac w poprzednie czesci.

Autor:  Ravushimo [ 8 gru 2012, 18:29 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Razoth napisał(a):
Zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak skurwia marke to sie to na nich zemsci a debilami nie sa, wiec ja bylbym spokojny mimo wszystko.

Dead Space 1/2/3

Autor:  Razoth [ 8 gru 2012, 19:11 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Dana napisał(a):
Jeżeli gra jest niszowa, to raczej przeważy zysk nowej klienteli. Biznes jest biznes. Alda ma rację, i tak każdy kupi.

Gra wypromowala sie glownie dzieki graczom, wiec dzieki graczom moze rowniez zaliczyc finansowego faila. Chyba, ze wydawca zrobi odpowiednia kampanie marketingowa by przyciagnac nowy target.

Autor:  Oyci3C [ 8 gru 2012, 20:19 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Poziom trudności tej gry (szczególnie pierwszej części) to było to co przykuwa, druga kwestia to klimat i ogólnie wykonanie.
Jeśli zrobią ją 'ez' to niestety będzie to kompletnie inna gra :(

Autor:  RufeN [ 8 gru 2012, 20:35 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

slasherek zrecznosciowy robia.

Autor:  Xender [ 9 gru 2012, 03:02 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Swoją droga, połatali Dark Soulsa oficjalnymi paczami czy nadal trzeba go ręcznie modować?




Ja sobie DS 2 wyobrażam tak, normalny tryb dla wanów części pierwszej oraz easy mode opatrzony ikonką - cipą...

Autor:  Karol66 [ 10 gru 2012, 00:32 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Ja tam DS nie ceniłem nigdy przesadnie za klimat czy wykręcony poziom trudności (bazujący w większości na niewiedzy/zaskoczeniu - jak już wiedziałeś jaki przeciwnik gdzie jest i co potrafi to nagle gra się robiła za łatwa) tylko za system walki.
Pomijając lekko zjebany backstab (fajny w PvM ale psujący mocno PvP) nie było i nie ma gry z lepszym systemem walki broń+tarcza.
Czego ta firma nie zrobi, bazującego na tym pomyśle, to biorę w ciemno :)

P.S. A jeśli sam miałbym coś zmienić w grze, to lista zmian by się ograniczała do 3 pozycji:
- fix backstaba w PvP
- obowiązek grania online z 5 min logoutem jeśli ktoś się "przypadkowo" disconectuje po inwazji
- randomowe generowanie rozłożenia mobków na levelu (tak żeby się nie grało "na pamięć" w PvM)

Autor:  ShadorVD [ 10 gru 2012, 13:06 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Mendol napisał(a):
niech sie skupia na tym co w poprzednich czesciach.
z kolegami mozna bylo grac normalnie, wymagalo to tylko troche cierpliwosci i ogolnie dodawalo klimatu.
i najpierw wersja na konsole, potem na blaszaki ;p


Co ty pieprzysz? Czasem nawet godzina schodzila na tym zeby kumpel zobaczyl znak... to jest ewidentnie do poprawienia.

I nie mów mi ze to wina lacza - testowane na ps3/pc i dwoch roznych ISP + wiele osób zgłaszało ten sam issue.

Autor:  sula [ 10 gru 2012, 13:22 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Karol66 napisał(a):
Ja tam DS nie ceniłem nigdy przesadnie za klimat czy wykręcony poziom trudności (bazujący w większości na niewiedzy/zaskoczeniu - jak już wiedziałeś jaki przeciwnik gdzie jest i co potrafi to nagle gra się robiła za łatwa)

Jak większość gier kontra AI. Cała zabawa dla części osób jest wtedy jak jeszcze nie wiesz i jest trudno. Właśnie odkrywanie 'schematów' i 'umiejętności' komputerowych przeciwników nie dając się zabić i przechodząc za pierwszym(ymi) razem(ami). Oglądając filmiki / walkthrough, itd można zbanalizować sobię 90% gier, podobnie nie próbując tylko specjalnie 'chodzenie na rzeź' aby poznać schematy kompa. Dlatego w wielu grach w tym DS są kary za śmierć, żeby zniechęcić do takiego zachowania.
Jednym z niewielu wyjatków są gry robione na zasadzie wziętej z 'Nintendo hard' gdzie trudność jest robiona na zasadzie małpiej zręczności.

Tak będzie dopóki ktoś nie stworzy prawdziwego AI. Co równie dobrze może nigdy nie nastąpić, a w każdym razie nie za naszego życia.

Autor:  Keii [ 10 gru 2012, 13:35 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Ja bym nie panikował, From zrobiło masę gier z serii Armored Core i nawet te nowsze (czyli zapewne planowane jako bardziej przystępne) są w dalszym ciągu kilkukrotnie bardziej skomplikowane niż reszta tego typu produkcji na rynku.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 10 gru 2012, 14:01 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

sula napisał(a):
Tak będzie dopóki ktoś nie stworzy prawdziwego AI. Co równie dobrze może nigdy nie nastąpić, a w każdym razie nie za naszego życia.


A po co do tego prawdziwe SI? Przecież przeciwnik w grze nie ma myśleć w ścisłym sensie, tylko oszukać gracza, że tak jest.

Autor:  sula [ 10 gru 2012, 14:09 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Tor-Bled-Nam napisał(a):
sula napisał(a):
Tak będzie dopóki ktoś nie stworzy prawdziwego AI. Co równie dobrze może nigdy nie nastąpić, a w każdym razie nie za naszego życia.


A po co do tego prawdziwe SI? Przecież przeciwnik w grze nie ma myśleć w ścisłym sensie, tylko oszukać gracza, że tak jest.

Oskryptowanie w szerokim zakresie jest zbyt kosztowne i dlatego, w większości gier w moment można nauczyć się schematów przeciwnika. Nie mówię, że to jest złe, to była odpowiedź na to, że jak ktoś oczekuje czegoś więcej to może się szybko nie doczekać - bo oszukanie gracza w dużo większym stopniu lub / i na dużo dłużej wymagało by olbrzymiego zwięszenia liczby skrytpów i testów co jest bardzo kosztowne.

Poza tym dla większości graczy obecna sytuacja w wystarczającym stopniu stwarza wrażenie 'inteligencji' przeciwników i dla tego ponoszenie większych kosztów na tzw. Ai w grach z punktu widzenia większości wydawców jest niepotrzebne.

Autor:  Razoth [ 10 gru 2012, 15:38 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Ja bym w sumie chciał bardziej zarysowaną fabułę. Pod koniec Dark Souls już nie chciało mi się cisnąć, nie czułem żadnego "popędu" i w sumie dobrze - zakończenie było tragicznie chujowe.

Tyle tam zajebistych "nieoszlifowanych" postaci tam było, że masakra. Dobrze wyszło z Artoriasem i Sifem, ale to wyjątek raczej.

Autor:  Mendol [ 10 gru 2012, 16:16 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Shador von Dal napisał(a):
Co ty pieprzysz? Czasem nawet godzina schodzila na tym zeby kumpel zobaczyl znak... to jest ewidentnie do poprawienia.
I nie mów mi ze to wina lacza - testowane na ps3/pc i dwoch roznych ISP + wiele osób zgłaszało ten sam issue.


schodzila godzina, ale od poczatku bylo raczej wiadomo, ze nie bedzie invitowania z friend listy. bo nie o to chodzilo.
a jak juz ci zeszlo pol godziny to musiales sie starac 3 razy bardziej.

Autor:  redruM [ 10 gru 2012, 16:25 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

jesli chodzi o wishliste do DkSII to fajna uwage dal EpicNameBro na swoim yt chanie tzn AI jest ustawione na 1ego gracza i jest slabe w coopie, mobki nie ogarniaja multiple targetow i robi sie latwo, przyjemnie byloby miec ciekawe walki takze grajac w kilka osob ; nie obrazilbym sie tez na powrot World Tendency albo czegos pochodnego

Autor:  Mendol [ 10 gru 2012, 20:01 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

w sumie karol ma racje :)

Autor:  Morgul [ 10 gru 2012, 20:11 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Razoth napisał(a):
Ja bym w sumie chciał bardziej zarysowaną fabułę.


No to by bylo dobre i mam nadzieje, ze te ich zapowiedzi ze robia bardziej bezposrednia i zrozumiala gre to gl tycza sie fabuly. Brakowalo mi troszke wiecej historii w grze.

Strona 107 z 224 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team