MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Tanks
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38819
Strona 108 z 147

Autor:  Mendol [ 3 sty 2013, 09:11 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

tez cos mam.
i chyba mam na 3 dni premium ;p

Autor:  Oyci3C [ 3 sty 2013, 09:55 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Mendol napisał(a):
tez cos mam.
i chyba mam na 3 dni premium ;p


Ty zapadłeś na taką samą chorobę co reszta - mam, gram a po 2 dniach cisza hehe.

Autor:  Mendol [ 3 sty 2013, 10:09 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

nah.
codziennie gram w ps2 bo wciaga i jest dobra brygada do jebania headow :)

Autor:  White Trox [ 3 sty 2013, 15:05 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

powłaziliście przez tczewiaka na jakieś porno stronki i się zaczeło. :/

Autor:  Deshroom [ 9 sty 2013, 19:31 ]
Tytuł:  Re: Odp: World of Tanks

Zdarzyło Wam się kiedyś w wot żeby same zresetowaly sie ustawienia?

Wystartowal w oknie bez maila i hasła. To się w wocie zdarza?

Wszystkie ustawienia gpu bindy itp zresetowane

Autor:  Yog-Sothoth [ 9 sty 2013, 19:52 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Niet, jakieś mody używasz?

Autor:  Deshroom [ 9 sty 2013, 20:05 ]
Tytuł:  Re: Odp: World of Tanks

Ta. Przywrocilem plik ustawien wota na wczesniejszy. Po problemie.

W sumie pierwszy raz użyłem przywracania wcześniejszej wersji pliku w Windows

Autor:  Isengrim [ 25 sty 2013, 20:01 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Jest jakaś stronka albo spreadsheet gdzie można wygodnie porównywać różne parametry tanków? Coś jak knowlege base na andka, tylko na PC i wygodniejsze :wink:

Autor:  Atherius [ 25 sty 2013, 20:26 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Ja sobie lukam na wotdb.info. W sumie suche parametry dużo nie powiedzą, bo czołg może mieć mało armora ale dobrze skątowany jak is-3 i wtedy odbije więcej niż taki churchil, który ma 152 armora pod katem 90 stopni. ;> Tak samo max speed, który na niektórych czołgach jest osiągalny tylko "z górki". Jak masz jakieś pytania to po prostu pisz na forum, zawsze ktoś odpowie. ;>

Autor:  Isengrim [ 25 sty 2013, 21:05 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Stronka fajna, dzięki przyda się.
Ale ja szukam takiej porównawczej, że wcisnę t5, hull armor i wywali mi wszystkie wartości dla armora wszystkich tire5. Nie chce mi się pamiętać wartości dla wszystkich tanków, a chciałbym wiedzieć kiedy mniej więcej ładować HE, a kiedy nawet na start nie ma sensu. Taki exelowski arkusz :)

Tak przy okazji, odświeżyłem sobie wot by pograć brytolami - imo mieli najlepsze czołgi - i przeżyłem mega zdziwko. Matilda faktycznie wymiata, chociaż żalosny jest dmg, ale cruiser tanki to z papieru zrobili. A przeca to właśnie brytole w cruzach wprowadzili właściwe kątowanie pancerza. A tu lipa, walą w wieżę i wszystko wpada, choć nie powinno. Armatki fajne, ale z podajnika 2 strzał praktycznie zawsze pudłuje na średnim dystansie. Za to skupienie na Matyldzie zmiata - imo best med tego tire. Na wyższych tire odpuściłem. Church 1 to jakaś pomyłka z ilością expa do mniejszej pomyłki, a Crusader ssie.

No i idę w americano. Chyba Jumbo, bo po M3 podobny styl, nie? Szukam czołgu z ładnym skupieniem działa, pierdzielnięciem i z opcja szukania dobrej pozycji i snajpowania. Coś jak niemcy, ale nie niemcy.

Autor:  Atherius [ 25 sty 2013, 21:44 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

HE to ładuj jak jest sytuacja kryzysowa typu musisz zbić capa i trafić za wszelką cenę. Lepiej strzelać celnie - w weakspoty niż odłamkowymi, niby niszczy modułu i załogę ale to najbardziej opłaca się w haubicach.
Takiej stronki porównawczej nie znam, popytam znajomych może ktoś słyszał. Ogólnie po kilku tyś. bitew zna się już wszystkie parametry czołgów także wiedza przychodzi sama. ;>
M3 to w ogóle był dziwny czołg, taki bardziej td z niego niż med. Jumbo z kolei to bardziej HT jeśli chodzi o prędkość i armor wieży także trzeba wykorzystywać pierwszy raz "hull down" no i korzystać z szybkostrzelnego działka.
Brytole mnie w ogóle nie zachwyciły, odblokowałem chyrch VII i jak będzie 50% to kupię, ale w ogóle zero funu z gry nimi.. już chinole się lepiej prezentują ale ich nie robię, bo dużo grałem ruskim a nie chce przeżywać deja vu.

Autor:  Isengrim [ 25 sty 2013, 22:30 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Nie no, jasne. Ja HE używam jako starter, żeby załoga wiedziala że rozmowa będzie na serio. Pierwszy pocisk.Potem lecą AP. Bardziej snajpuję niż na ruska gram, więc czasem mam " o weszło HE! za 3/4 HP bo nie zmienilem ammo!" bo nie pamiętam przebijalności tanków. I czasem mój biedny M4A2E4 zamiast na chama HE, to się bawi jak debil.

Po prostu chcialbym rozpiskę ile armora gdzie, weak spoty znam, bo trochę się interesuję czołgami.

Autor:  Deshroom [ 26 sty 2013, 07:58 ]
Tytuł:  Re: Odp: World of Tanks

Do weak spotow sa legalne skiny. Rozpiski nie znajdziesz.
Tu na forum dostalem kiedys link ale stare i nieaktualne juz.
Oni poprostu nie podaja tych wartosci publicznie.

Autor:  Atherius [ 26 sty 2013, 10:58 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

W zasadzie większość rzeczy podają w filmikach recenzujących dany czołg np. http://worldoftanks.com/news/1541-video ... -pershing/
Poza tym ludzie spędzają dziesiątki godzin na treningach i ostrzeliwują nowe czołgi, żeby poznać weakspoty itp.
Ja polecam paczkę skinów z ww. strony -> http://www.wotdb.info/#country=mods Co prawda ie ma jeszcze chinoli, ale co jakiś czas robią update.
Jak szukam szczegółowego info o danym modelu to po prostu atakuje google frazą wot "model czołgu" weakspots i zawsze znajduję jakieś guide'y i tutki na temat danego czołgu np. http://wotguru.com/weak-spots-guide-t26 ... rpershing/

Są też mody, które w grze pokazują w podglądzie ile dany czołg ma pancerza -> http://i46.tinypic.com/348pwm0.jpg , można to znaleźć w celowniku "hard scope". To jest fajne na sam początek, bo tak jak mówię po iluś tam tysiącach bitew już nie potrzeba ani moda na skórki ani innych wspomagaczy. Dla mnie must have obecnie to "camera zoom" (daje mega przewagę) i jakiś celowniczek opcjonalnie.

Autor:  Drusek [ 26 sty 2013, 14:06 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Tu są weakspoty

Autor:  kapra L [ 27 sty 2013, 16:19 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

http://wotarmory.com/article-galleries/
Tu, ale nie wiem czy wszystkie sa aktualne

Autor:  Damien [ 29 sty 2013, 09:08 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Wczoraj mialem ciekawe zdarzenie. Moj hellcat dostal od artylerii, zginela cala zaloga a hellcatowi zostalo jakies 10% zycia. Chwile stalem takim pustym czolgiem po czym gra uznala mnie za martwego i wyrzucila do standardowego podgladu bitwy po smierci.

Moze fakt ze hellcat jest od gory otwarty spowodowal ze bylo wieksze prawdopodobienstwo smierci calej zalogi?

EDIT: Czy po patchu z angolami lub chinczykami byl jakis ukryty nerf hellcata? Bo mam wrazenie ze cammo jest duzo gorsze niz kiedys. Miejsca z ktorych kiedys moglem strzelac na sredni dystans bez ryzyka wykrycia teraz praktycznie za kazdym razem mnie ujawniaja. Oczywiscie mam siatke + camo 100% + camo z wygladu

Autor:  Atherius [ 29 sty 2013, 09:31 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Masz riplej ? ;>

Autor:  Damien [ 29 sty 2013, 10:39 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Nah, nie nagrywam.

Co do hit zones to takie zestawienie znalazlem, i jest to zarazem mod. Na stronie jest tez pare innych modow.

http://wot-shot.com/penetratrion_zones_hit_zones/

Szcerze powiedziawszy to mam powyzej 5k bitew i wciaz nie znam zbyt dobrze weakspotow. Gram glownie niszczycielami i wiekszosc strzalow pada z powyzej 400m a wtedy mozna zapomniec o celowaniu w cos konkretnego.
Modow do wekspotow tez nie uzywam bo w sumie nie czuje takiej potrzeby, jak cos blizej podjedzie to wiadomo ze wali sie w brzuch jak jest frontem, ew jakies wlazy czy gniazda karabinow.

Autor:  Drusek [ 29 sty 2013, 10:53 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Jak cała załoga zginie to nawet jak zostało ci hp to już nie grasz.

Strona 108 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team