MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dark Souls
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39681
Strona 108 z 224

Autor:  Karol66 [ 10 gru 2012, 21:38 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Mendol napisał(a):
schodzila godzina, ale od poczatku bylo raczej wiadomo, ze nie bedzie invitowania z friend listy. bo nie o to chodzilo.
a jak juz ci zeszlo pol godziny to musiales sie starac 3 razy bardziej.


Tia - nawet tak odpisali na forum, że ta gra nie jest liczona na co-op z friendsmi, z którymi możesz gadać na skype, bo by była za łatwa.
Co nie zmienia faktu, że jak byłeś w tym samym convenancie (np. warriors of sun) to przywołanie się nie było problemem - traciło się na to 5-10 min max (ja cała grę przeszedłem ze scorpem i pod PvP też się "teamowo" zestawialiśmy.
Trudniej było się we 3 zestawić ale we 2 to tylko zaraz po premierze były problemy.

Autor:  Mendol [ 10 gru 2012, 21:39 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

no nic, trzeba czekac :)

Autor:  ankuman [ 11 gru 2012, 08:56 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Panowie, mam problem z DS. Z miesiąc temu pograłem trochę w "wersje demonstracyjną" żeby sprawdzić jak tytuł będzie się zachowywał na moim sprzęcie. Problemów nie miałem żadnych, jedyny mankament to sterowanie, więc zakup oryginału odłożyłem do momentu aż zdobędę jakiegoś sensownego pada. F310 już mam, DS na parówie jest ale za cholere nie chce się uruchomić:( Wyskakuje mi inforamcje, że program DSPTDE executable przestał działać, a to szczegóły:


Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH
Nazwa aplikacji: DATA.exe
Wersja aplikacji: 1.0.0.1
Sygnatura czasowa aplikacji: 50090197
Nazwa modułu z błędem: xlive.dll
Wersja modułu z błędem: 3.5.88.0
Sygnatura czasowa modułu z błędem: 4da10de9
Kod wyjątku: c0000005
Przesunięcie wyjątku: 001635af
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.48
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje 1: 0a9e
Dodatkowe informacje 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Dodatkowe informacje 3: 0a9e
Dodatkowe informacje 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

Wie ktoś jak rozwiązać ten problem?

Autor:  iniside [ 11 gru 2012, 09:04 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Do mojej małej wishlisty co do DS2 dorzuce jedną rzecz. Niech naprawia kamere, albo dadza opcje zeby mozna ja bylo szytwno do plecow przyczepić. Bo serio, wiecej razy w tej grze zdechełem przez to ze kamera wariowała niż dlatego ze wrog byl trudny.

Autor:  EloNis [ 12 gru 2012, 21:35 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

zjebana praca kamery przy stray demonie strasznie wkurzała. paluchy na padzie szło sobie połamać żeby jakoś sensownie kamerę obracać.

Autor:  Xender [ 13 gru 2012, 00:40 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

A ja bym sobie życzył aby było naprawdę grywalnie na klawie i myszy.

Autor:  iniside [ 15 gru 2012, 17:00 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Cytuj:
Edge Magazine has a blow out on Dark Souls 2 this month, and the details are out. Brace yourselves for the horror and anticipation of a brand new journey.

- Edge says they were shown a 10 minute playthrough of Dark Souls 2, and it is a huge step forward graphically. It looks on par with Watch Dogs and Star Wars 1313 in terms of "next-gen"-ness, or so they claim.

- Miyazaki is not working on the development of Dark Souls 2. He is not a director or producer, and is merely a "supervisor".

- Even as a supervisor, he isn't making any development decisions. He only tried to reinforce the team's commitment to releasing things on time, because of the bad experience they had with the patches in Dark Souls, and he also recommended the return to server-based gameplay ala Demon's Souls.

- The new directors, Tomohiro Shibuya and Yui Tanimura, are indeed the From Software staff who previously directed the Another Century's Episode series. The decision to have the two directors replace Miyazaki was a company decision made by both From Software and Namco Bandai Games to help move the series forward in a fresh direction.

- Miyazaki is working full time on directing a new game. He will not disclose if it is a new IP or a sequel to something else.

- Darks Souls 2 will be a direct sequel, and have an open world of about the same size, but more dense with content.

- It does not take place on Lordran. The name of the world is the key of the story, they will reveal it at a later date.

- One thing Shibuya wants to enhance is the action in the game. He feels that he can contribute because of his experience working on action games in the past.

- Shibuya says he wants to make things like the Covenant system clearer and more accessible, and he wants to make the story and messaging less subtle.

- He promises there will still be "hidden" elements in the story and world which can be missed.

- Development started in September last year, and was done in parallel with some of the Dark Souls patches and DLC content.

- The game is 25% complete, and the team is substantially larger than Dark Souls. The world creation internal staff for the sequel is nearly double that of the first game.

- The game might not make it for 2013.

- They showed a fat grotesque creature, which Shibuya said was the result of the fusing of different creatures by a mad scientist character in the game, like Frankenstein.

- Another new enemy is a Nazgul-like black rider, who apparently serves as an executioner of evil doers. Shibuya confirms there is some sort of morality system in the game.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=504253

Cytuj:
-This the article source for the infamous "we want the skyrim audience" quote. To be perfectly clear, even though this was already known, this quote is from the writers of the article and not From Software.

-Huge leap in graphical quality. The game is compared to Watch Dogs and Star Wars 1313. Dynamic lighting and smoother animations all around.

-Hidetake Miyazaki, the director for Dark/Demon's souls, will not be directing the game and will only be lightly involved in the production. To be perfectly honest it basically seems like his name is there to be there- his involvement is mostly about getting the project started and occasionally checking in on it.

-The unknown nature of the games came from Miyazaki's interest in western fantasy/mythology and his relative inability to read the English text as a child, leaving him to fill in the blanks.

-Miyazaki was disappointed about having to patch Dark Souls, saying that they pushed the game out without being 100% complete. Dark Souls II will be complete when it launches.

-Server based PVP is back (yay!)

-The information about the directors for the game is worrying. Information is unclear whether or not Miyazaki willingly stepped down from the director's chair. Namco calls is a "company decision" and has this disturbing anecdote to share:

"For the IP to evolve and provide a new experience within the Dark Souls world the new wind from directors Shibuya and Tanimura is key to providing players with a brand new Dark Souls experience. In order to maintain expectations and satisfaction and the rewards players experience this was the time to bring in new characteristics and tastes of the directors for the series to continue evolving."

That **** sounds worrying to me. I could just be paranoid since this is one of the last bastions of hardcore gaming being released, but it sounds too much like PR bull ****.

-Miyazaki is working on a new game he can't talk about.

-Miyazaki is disappointed he doesn't have a greater role in Dark Souls II

-The Graphics are shockingly close to the trailer's quality

-According to Shibuya, one of the co-directors, the player's ability to parse meaning from subtle hints or clues will determine the difficulty of the game and the challenges that are there to experience.

-The map is roughly the same size, but has more content and more "areas of interest".

-The notion that Dark Souls needs to evolve was "common". Edge says not to expect a minor update.

-In designing map areas, the main concept was to create areas that had not been in either game.

-Talks of implementing a system that will let you reveal the clues you've learned over the course of the game (wut?)

-Shibuya talks about "limiting players options for the early portion of the game, making it simpler to understand new concepts. Then, after a certain amount of time has elapsed, they will suddenly experience the true dark souls experience".

http://www.neogaf.com/forum/showpost.ph ... count=3233

Autor:  raggnarok [ 15 gru 2012, 19:58 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Czyli praktycznie mamy potwierdzenie, ze gra odchodzi od tego co bylo w oryginalach i rusza na podboj szerszej publicznosci. Wiecej akcji, trzymanie za raczke na poczatku i wszystko ladnie i lopatologicznie wyjasnione, faktycznie brzmi mi to jak kolejna gra AAA jakich wiele na rynku. Ciekawe jak daleko sie posuna w rznieciu tej marki.

Autor:  sula [ 15 gru 2012, 21:17 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Cytuj:
- Miyazaki is not working on the development of Dark Souls 2. He is not a director or producer, and is merely a "supervisor".

Pierdu pierdu. Wyraźnie ktoś dostrzegł potencjał zbudowania dużego AAA hiciora / serii hiciorów, która się będzie opierała na 'legendzie' Demon/Dark Souls.
Coś jak 'legenda' CoD2/4, BF2, Morrowind, BG->DA, KotoR->Swtor, D1&2->D3, itd

Jak "bardziej dostępne" DS II odniesie sukces (a pewnie odniesie) to DS III / IV to będa już casualowe pierdy.

W sumie nic nowego w historii gier. Lepiej sprzedać grę 5 milionom 'szerokiej publiczności' niż 1,5 mln 'hardcore graczom'.

Autor:  goatguy [ 16 gru 2012, 16:11 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

I tak (prawie) wszyscy kupicie. Ja zresztą też. :)

Autor:  Keii [ 16 gru 2012, 16:25 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

sula napisał(a):
Cytuj:
- Miyazaki is not working on the development of Dark Souls 2. He is not a director or producer, and is merely a "supervisor".

Pierdu pierdu. Wyraźnie ktoś dostrzegł potencjał zbudowania dużego AAA hiciora / serii hiciorów, która się będzie opierała na 'legendzie' Demon/Dark Souls.
Coś jak 'legenda' CoD2/4, BF2, Morrowind, BG->DA, KotoR->Swtor, D1&2->D3, itd

Jak "bardziej dostępne" DS II odniesie sukces (a pewnie odniesie) to DS III / IV to będa już casualowe pierdy.

W sumie nic nowego w historii gier. Lepiej sprzedać grę 5 milionom 'szerokiej publiczności' niż 1,5 mln 'hardcore graczom'.

Jak pisałem wcześniej - Miyazaki, odpowiedzialny jest za serię Armored Core, która w dalszym ciągu nie jest casualowa i nawet najnowsza część zawiera masę skomplikowanej customizacji.

Autor:  sula [ 16 gru 2012, 16:42 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Tylko niespecialnie musi mieć to jakiekolwiek przełożenie na sytuację DS. Zresztą nvm - okaże się po premierze.

Autor:  raggnarok [ 16 gru 2012, 18:25 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Keii napisał(a):
sula napisał(a):
Cytuj:
- Miyazaki is not working on the development of Dark Souls 2. He is not a director or producer, and is merely a "supervisor".

Pierdu pierdu. Wyraźnie ktoś dostrzegł potencjał zbudowania dużego AAA hiciora / serii hiciorów, która się będzie opierała na 'legendzie' Demon/Dark Souls.
Coś jak 'legenda' CoD2/4, BF2, Morrowind, BG->DA, KotoR->Swtor, D1&2->D3, itd

Jak "bardziej dostępne" DS II odniesie sukces (a pewnie odniesie) to DS III / IV to będa już casualowe pierdy.

W sumie nic nowego w historii gier. Lepiej sprzedać grę 5 milionom 'szerokiej publiczności' niż 1,5 mln 'hardcore graczom'.

Jak pisałem wcześniej - Miyazaki, odpowiedzialny jest za serię Armored Core, która w dalszym ciągu nie jest casualowa i nawet najnowsza część zawiera masę skomplikowanej customizacji.


YPB, Keji? Miyazaki nad DSII nie pracuje tak wiec w tym momencie to czy robi gry hardcorowe czy nie ma juz znaczenia. Poza tym wyraznie pisza, ze w proces decyzyjny skupiajacy sie na kierunku, w jakim podaza DSII bralo aktywnie udzial Namco i chce otworzyc sie na szersza publicznosc. Naprawde potrzebujesz bardziej oczywistych znakow, ze gra bedzie bardziej casualowa?

Autor:  Morgul [ 16 gru 2012, 20:18 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Z tego co pamietam z serwisow growych (bo nie gralem) ostatnie armored core to bylo jakies gowno ze sterowaniem na kinecta/move?.

Autor:  Keii [ 16 gru 2012, 22:04 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

raggnarok napisał(a):
YPB, Keji? Miyazaki nad DSII nie pracuje tak wiec w tym momencie to czy robi gry hardcorowe czy nie ma juz znaczenia. Poza tym wyraznie pisza, ze w proces decyzyjny skupiajacy sie na kierunku, w jakim podaza DSII bralo aktywnie udzial Namco i chce otworzyc sie na szersza publicznosc. Naprawde potrzebujesz bardziej oczywistych znakow, ze gra bedzie bardziej casualowa?

Zbyt dużo nazwisk w jednym tekście sprawiło, że pokićkali mi się ludzie, którzy przychodzą i odchodzą. Szkoda, że directorami będą ludzie od ACE boli, ale nie dlatego, że mogą grę scasualić, tylko z powodu tego, jaki najnowszy z tej serii był beznadziejny.

@Morgul - pomyliło Ci się ze Steel Battalion: Heavy Armor.

Autor:  Aldatha [ 17 gru 2012, 15:56 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

dzisiaj wiara w to ze ktos nie skurwi wlasnej marki dla kasy jest rowna wierze w Swietego Mikolaja :)

Autor:  Keii [ 19 gru 2012, 10:50 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Wywiad z Famitsu.
Fragmenty:
Cytuj:
If we're going to announce this as a sequel to Dark Souls then I think there's certainly a core that we need to protect," Miyazaki said. "I'm talking about how we think about the difficulty level and how you achieve things in-game; about the concepts behind the mechanics and level design.

Cytuj:
The trailer embodies the sense of solitude and desperation, both of which are core parts of the previous games

Oby to nie było jedynie PR pitu pitu. :)

Autor:  iniside [ 21 gru 2012, 12:59 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

http://www.computerandvideogames.com/vi ... &id=295280

Autor:  Rzeznik [ 1 sty 2013, 17:10 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Pytanie mam bom wlasnie sobie sprawil gre na amazonie...a w zasadzie dwa:

1) Czy to norma ze moj pad PC od Xa ma inaczej pobindowane klawisze? X to w grze A itp
2) Jakie mody sa warte instalacji poza dsfixem?

Autor:  ShadorVD [ 1 sty 2013, 17:47 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Rzeznik napisał(a):
Pytanie mam bom wlasnie sobie sprawil gre na amazonie...a w zasadzie dwa:

1) Czy to norma ze moj pad PC od Xa ma inaczej pobindowane klawisze? X to w grze A itp
2) Jakie mody sa warte instalacji poza dsfixem?


1. Nie - poszukaj w sieci bo gdzies mi sie juz w oczy rzucil ten problem
2. Jesli masz pada to w sumie żadne.

Strona 108 z 224 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team