mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 314  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2012, 14:54 
Cytuj  
cypis napisał(a):
Lina to support/ganker.
Twoim glownym zmartwieniem sa wardy i counterwardy (jesli nie ma innego supportu w teamie)
Itemy poza wardami:
mana boots
drums (jesli nikt inny nie sklada)
push stick/blink dagger

aghs to _najgorszy_ mozliwy item na linie/lionie. Jak juz masz fetysz ksowania to lepiej dagona zlozyc


lolwut? gdzie ona ma skille supportujące i jak można nazwać supportem kogoś z ulti robiącym 1k bazowego dmgu na 3 poziomie :O Równie dobrze każdy inny champion jest supportem bo przecież każdy może kupić wardy i być wieszakiem na aury.... Chyba że chodzi Ci o Lunę, a nie Linę, to dwie różne postacie.


_________________
steam: Deathel

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2012, 15:05 
Cytuj  
Pytasz sie o pomoc, kilka osob napisalo ci ze budujesz to zle, krzywdzisz team i jedyne co z tego masz to kilka killing blows.
I jeszcze starasz sie udowadniac tym ktorzy ci odpisali ze nie maja racji. Geeez, pokory troche...

Lina to support, deal with it. To nie jest postac ktora ma farmic, zbierac CK czy Killing blowy. Dmg czerpie ze skilli, wiec itemki carry niepotrzebne. Ma zbierac wszystko co pomoze teamowi.
No tu maly wyjatek, jest jedna z kilku int gankerow, ktorzy potrafia calkiem niezly r-click damage zrobic, ale to tak troche przy okazji.

I nie chodzi o lune, to akurat carry jest.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2012, 15:29 
Cytuj  
EloNis napisał(a):
lolwut? gdzie ona ma skille supportujące i jak można nazwać supportem kogoś z ulti robiącym 1k bazowego dmgu na 3 poziomie :O


tu nie chodzi o skille supportujace, tylko to, ze nie potrzebuje zadnych konkretnych i drogich itemow zeby byc przydatna -> mozna odstapic farmy komus jakiemus hard carry -> jej wystarczy do zycia arcane butki + pipe/mek/drum dla teamu + cos do mobilnosci (force staff/blink/niektorzy nawet z lotharem lataja, ale osobiscie wole juz force staffa).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2012, 15:56 
Cytuj  
To sie potem pokłocimy, ale nie tu. Tutaj trzymaj z nami ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2012, 17:09 
Cytuj  
Nigdzie nie napisałem że krzywdzę team, zwykle kończę z najlepszymi statami. Obstawiam przy swoim bo mam na tyle oleju w głowie żeby móc samemu myśleć i jest to dla mnie dziwne że postać z tak mocnymi nuke'ami i nie posiadającą niczego przydatnego teamowi robisz na support. A to wytłumaczenie że to dlatego że ma mocne skille jest głupie i nielogiczne. Grałem trochę w gry MOBA i supporta od nukera odróżnić akurat potrafię. Szczególnie takiego jak Lina, którego można też zrobić na normalne carry i młóci nieziemsko (bonusowy attack speed z E + zajebiście mocne skille żeby było jeszcze trochę burst dmgu).

Siła skilli skaluje się z obrażeniami czy statystyką główną?


_________________
steam: Deathel

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2012, 17:36 
Cytuj  
No wlasnie napisales 2 rzeczy ktore przekreslaja twoja wiedze absolutnie:

Nigdzie nie napisałem że krzywdzę team, zwykle kończę z najlepszymi statami - no wlasnie, a to nie twoja rola.

Siła skilli skaluje się z obrażeniami czy statystyką główną? - Z niczym, skille to fixed dmg. Czy teraz rozumiesz gdzie popełniasz błedy w rozumieniu postaci na najbardziej podstawowym poziomie?

Zanim zaczniesz myslec, obstawiac i chwalic sie olejem zacznij moze czytac na temat, popytaj, poogladaj, pograj. Jak juz do tego etapu dojdziesz mozesz zaczac konstruowac sobie jakis poglad na gre i role.
Obecnie to najwyzej sa fantazje i pobozne zyczenia czlowieka ktory gral pewnie w LoLa. Skonczysz z podobnymi teoriami i kombinowanie pod górke jakie w Rifcie uprawiałes.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2012, 17:45 
Cytuj  
Z niczym sie nie skaluje.
Jak masz fantazje budowac line jako carry to nie ma sprawy. Problem w tym, ze jest ograniczona ilosc golda na mapie i sila rzeczy zabierasz ten farm ludziom ktorzy go bardziej potrzebuja. Moze na nizszych bracketach to nie ma znaczenia, ale na wyzszym ELO bys dostal opierdol za takie jazdy.


_________________
cypis#2942
Obrazek

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2012, 18:30 
Cytuj  
Hmm to sporo zmienia, dzięki, nie wiedziałem o tym. Na moim poziomie chyba po prostu będę budował linę pod mp/survi w takim razie, supporty na moim poziomie gry to strata slota na gracza. Może w takim razie Arcane bootsy, Bloodstone, blink dagger i Shiva's Guard jako core, do tego może linken sphere i scepter? Zaznaczam że nie gram na high elo, support jest na moim elo zbędny.


_________________
steam: Deathel

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2012, 19:15 
Cytuj  
Jakby tak sie licytowac, to Lich na mid w takich grach gdzie rozpierdala jest jeszcze lepszy. Albo Dazzle w "takich grach" rucha tak ze koles na midzie w exp range nie podejdzie (a potem Deso).

Miedzy semi-carry a czyms co bym nazwal situational-semi-carry to jednak przepasc jest.


Elonis join kanal mmorpg.pl i pograj z mirtulem/slawkiem, podciagna cie i pozbedziesz sie nalecialosci z LoLa ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 696
Dołączył(a): 18.06.2005
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2012, 19:18 
Cytuj  
roball napisał(a):
Lina to [...] - semi carry, moze supportowac pod warunkiem, ze nie ma w teamie zadnej innej postaci, ktora mogla by sie tym zajac.


lol skoncz, to jest support prawie identyczny jak venga, chodzacy stun z mozliwoscia zrobienia niezlego burstu, tyle.

a tekst
EloNis napisał(a):
Na moim poziomie chyba po prostu będę budował linę pod mp/survi w takim razie, supporty na moim poziomie gry to strata slota na gracza.


hahaha, wlasnie dlatego przegrywa sie puby, bo kazdy bierze carry, semi-carry nie potrafiac nawet zrobic tych 4 cs na minute, supporty sa mega wazne i w zaleznosci czy robimy trilane czy nie, powinno byc okolo 2 na team

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2012, 22:50 
Cytuj  
lolwat
https://www.dropbox.com/s/a7rff01zegk1p ... 347914.jpg

Nowe ui calkiem si, chociaz znowu sporo miejsca u gory sie marnuje


_________________
cypis#2942
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2012, 22:57 
Cytuj  
Nice, na testowej wersji jest dostepne te ui czy skad ten ss?


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2012, 23:45 
Cytuj  
phttp://i.imgur.com/auDu1.jpg
Nowe itemy, mekansm przestaje wygladac jak wikinska czapka z rogami zamiast bananem :(

No i Phantom Lancer


_________________
cypis#2942
Obrazek

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 26 kwi 2012, 08:13 
Cytuj  
Ui dalej zabiera pół ekranu, mogliby je jakoś zmniejszyć bo zasięg widzenia jest przez nie bardzo ograniczony


_________________
steam: Deathel

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2012, 23:19 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Y5XpjmpR78

Minecraft ;) Dotastyle


_________________
Obrazek

***

Posty: 677
Dołączył(a): 1.03.2008
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 09:46 
Cytuj  
fantom lęser na test kliencie http://dev.dota2.com/showthread.php?t=33851

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 10:03 
Cytuj  
Chuj tam jakis srancer

Cytuj:
Spectators can now directly draw onto the map.

Wkoncu bedzie mozna kutasy malować \o/


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 20:14 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=XvHJb6G2YWw&t=5m28s

ror

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 20:37 
Cytuj  
Najsmieszniejsze jest to, ze lich mial 206 hp jak go dogonilo, a ten skill na tym levelu atakuje za podobno 206.5 (nie chcialo mi sie samemu sprawdzac ;]).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 20:49 
Cytuj  
Ze mu CMka salve nie wrzucila ;[ Cale jest dobre, poszli troche w funny stuff (przynajmniej ep 8 i 9 sa lepsze gameplayowo).
Ale uciszyc SingSinga na 20+sec jako #1 phihihi.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 314  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.