MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DOTA 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37597
Strona 109 z 314

Autor:  EloNis [ 25 kwi 2012, 14:54 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

cypis napisał(a):
Lina to support/ganker.
Twoim glownym zmartwieniem sa wardy i counterwardy (jesli nie ma innego supportu w teamie)
Itemy poza wardami:
mana boots
drums (jesli nikt inny nie sklada)
push stick/blink dagger

aghs to _najgorszy_ mozliwy item na linie/lionie. Jak juz masz fetysz ksowania to lepiej dagona zlozyc


lolwut? gdzie ona ma skille supportujące i jak można nazwać supportem kogoś z ulti robiącym 1k bazowego dmgu na 3 poziomie :O Równie dobrze każdy inny champion jest supportem bo przecież każdy może kupić wardy i być wieszakiem na aury.... Chyba że chodzi Ci o Lunę, a nie Linę, to dwie różne postacie.

Autor:  tomugeen [ 25 kwi 2012, 15:05 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Pytasz sie o pomoc, kilka osob napisalo ci ze budujesz to zle, krzywdzisz team i jedyne co z tego masz to kilka killing blows.
I jeszcze starasz sie udowadniac tym ktorzy ci odpisali ze nie maja racji. Geeez, pokory troche...

Lina to support, deal with it. To nie jest postac ktora ma farmic, zbierac CK czy Killing blowy. Dmg czerpie ze skilli, wiec itemki carry niepotrzebne. Ma zbierac wszystko co pomoze teamowi.
No tu maly wyjatek, jest jedna z kilku int gankerow, ktorzy potrafia calkiem niezly r-click damage zrobic, ale to tak troche przy okazji.

I nie chodzi o lune, to akurat carry jest.

Autor:  Arturnik [ 25 kwi 2012, 15:29 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

EloNis napisał(a):
lolwut? gdzie ona ma skille supportujące i jak można nazwać supportem kogoś z ulti robiącym 1k bazowego dmgu na 3 poziomie :O


tu nie chodzi o skille supportujace, tylko to, ze nie potrzebuje zadnych konkretnych i drogich itemow zeby byc przydatna -> mozna odstapic farmy komus jakiemus hard carry -> jej wystarczy do zycia arcane butki + pipe/mek/drum dla teamu + cos do mobilnosci (force staff/blink/niektorzy nawet z lotharem lataja, ale osobiscie wole juz force staffa).

Autor:  tomugeen [ 25 kwi 2012, 15:56 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

To sie potem pokłocimy, ale nie tu. Tutaj trzymaj z nami ;]

Autor:  EloNis [ 25 kwi 2012, 17:09 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Nigdzie nie napisałem że krzywdzę team, zwykle kończę z najlepszymi statami. Obstawiam przy swoim bo mam na tyle oleju w głowie żeby móc samemu myśleć i jest to dla mnie dziwne że postać z tak mocnymi nuke'ami i nie posiadającą niczego przydatnego teamowi robisz na support. A to wytłumaczenie że to dlatego że ma mocne skille jest głupie i nielogiczne. Grałem trochę w gry MOBA i supporta od nukera odróżnić akurat potrafię. Szczególnie takiego jak Lina, którego można też zrobić na normalne carry i młóci nieziemsko (bonusowy attack speed z E + zajebiście mocne skille żeby było jeszcze trochę burst dmgu).

Siła skilli skaluje się z obrażeniami czy statystyką główną?

Autor:  tomugeen [ 25 kwi 2012, 17:36 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

No wlasnie napisales 2 rzeczy ktore przekreslaja twoja wiedze absolutnie:

Nigdzie nie napisałem że krzywdzę team, zwykle kończę z najlepszymi statami - no wlasnie, a to nie twoja rola.

Siła skilli skaluje się z obrażeniami czy statystyką główną? - Z niczym, skille to fixed dmg. Czy teraz rozumiesz gdzie popełniasz błedy w rozumieniu postaci na najbardziej podstawowym poziomie?

Zanim zaczniesz myslec, obstawiac i chwalic sie olejem zacznij moze czytac na temat, popytaj, poogladaj, pograj. Jak juz do tego etapu dojdziesz mozesz zaczac konstruowac sobie jakis poglad na gre i role.
Obecnie to najwyzej sa fantazje i pobozne zyczenia czlowieka ktory gral pewnie w LoLa. Skonczysz z podobnymi teoriami i kombinowanie pod górke jakie w Rifcie uprawiałes.

Autor:  cypis [ 25 kwi 2012, 17:45 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Z niczym sie nie skaluje.
Jak masz fantazje budowac line jako carry to nie ma sprawy. Problem w tym, ze jest ograniczona ilosc golda na mapie i sila rzeczy zabierasz ten farm ludziom ktorzy go bardziej potrzebuja. Moze na nizszych bracketach to nie ma znaczenia, ale na wyzszym ELO bys dostal opierdol za takie jazdy.

Autor:  EloNis [ 25 kwi 2012, 18:30 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Hmm to sporo zmienia, dzięki, nie wiedziałem o tym. Na moim poziomie chyba po prostu będę budował linę pod mp/survi w takim razie, supporty na moim poziomie gry to strata slota na gracza. Może w takim razie Arcane bootsy, Bloodstone, blink dagger i Shiva's Guard jako core, do tego może linken sphere i scepter? Zaznaczam że nie gram na high elo, support jest na moim elo zbędny.

Autor:  tomugeen [ 25 kwi 2012, 19:15 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Jakby tak sie licytowac, to Lich na mid w takich grach gdzie rozpierdala jest jeszcze lepszy. Albo Dazzle w "takich grach" rucha tak ze koles na midzie w exp range nie podejdzie (a potem Deso).

Miedzy semi-carry a czyms co bym nazwal situational-semi-carry to jednak przepasc jest.


Elonis join kanal mmorpg.pl i pograj z mirtulem/slawkiem, podciagna cie i pozbedziesz sie nalecialosci z LoLa ;]

Autor:  Randalf [ 25 kwi 2012, 19:18 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

roball napisał(a):
Lina to [...] - semi carry, moze supportowac pod warunkiem, ze nie ma w teamie zadnej innej postaci, ktora mogla by sie tym zajac.


lol skoncz, to jest support prawie identyczny jak venga, chodzacy stun z mozliwoscia zrobienia niezlego burstu, tyle.

a tekst
EloNis napisał(a):
Na moim poziomie chyba po prostu będę budował linę pod mp/survi w takim razie, supporty na moim poziomie gry to strata slota na gracza.


hahaha, wlasnie dlatego przegrywa sie puby, bo kazdy bierze carry, semi-carry nie potrafiac nawet zrobic tych 4 cs na minute, supporty sa mega wazne i w zaleznosci czy robimy trilane czy nie, powinno byc okolo 2 na team

Autor:  cypis [ 25 kwi 2012, 22:50 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

lolwat
https://www.dropbox.com/s/a7rff01zegk1p ... 347914.jpg

Nowe ui calkiem si, chociaz znowu sporo miejsca u gory sie marnuje

Autor:  Ravushimo [ 25 kwi 2012, 22:57 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Nice, na testowej wersji jest dostepne te ui czy skad ten ss?

Autor:  cypis [ 25 kwi 2012, 23:45 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

phttp://i.imgur.com/auDu1.jpg
Nowe itemy, mekansm przestaje wygladac jak wikinska czapka z rogami zamiast bananem :(

No i Phantom Lancer

Autor:  EloNis [ 26 kwi 2012, 08:13 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Ui dalej zabiera pół ekranu, mogliby je jakoś zmniejszyć bo zasięg widzenia jest przez nie bardzo ograniczony

Autor:  ShadorVD [ 27 kwi 2012, 23:19 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Y5XpjmpR78

Minecraft ;) Dotastyle

Autor:  siled [ 3 maja 2012, 09:46 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

fantom lęser na test kliencie http://dev.dota2.com/showthread.php?t=33851

Autor:  iniside [ 3 maja 2012, 10:03 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Chuj tam jakis srancer

Cytuj:
Spectators can now directly draw onto the map.

Wkoncu bedzie mozna kutasy malować \o/

Autor:  Dana [ 6 maja 2012, 20:14 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

http://www.youtube.com/watch?v=XvHJb6G2YWw&t=5m28s

ror

Autor:  Mirtul [ 6 maja 2012, 20:37 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Najsmieszniejsze jest to, ze lich mial 206 hp jak go dogonilo, a ten skill na tym levelu atakuje za podobno 206.5 (nie chcialo mi sie samemu sprawdzac ;]).

Autor:  tomugeen [ 6 maja 2012, 20:49 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Ze mu CMka salve nie wrzucila ;[ Cale jest dobre, poszli troche w funny stuff (przynajmniej ep 8 i 9 sa lepsze gameplayowo).
Ale uciszyc SingSinga na 20+sec jako #1 phihihi.

Strona 109 z 314 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team