mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 203  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 12:56 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
Jakiś tester podał przykładowy quest (i co mozemy zrobic) na innym forum:

Cytuj:
1. You acquire a quest. A worried father wants to find his daughter
*You accept it without questioning, and you get Light Side points.
*You demand a good reward, you get Dark Side points
*Later on, depending which side dominates more on your character, it can affect the quests you recieve and their outcome.
2. After talking to several people in the village, you get enough info about her location.
*You kill all the baddies and save the girl (+ Dark Side)
*You make a deal with the baddies and save the girl. (+ Light Side)
*You intimidate the baddies and save the girl.
*Whatever you pick, you find more info about their organization (chain quest)
3. After a short talk with the girl, you realize that her father is abusive towards her and does not wish to come back to him.
*Drag her by force and get your reward
>The quest ends, you get Dark Side points. The father gives you info about his friend which needs "people like you" to help his business. You follow the info and get to a quest hub.
*Help her escape
>While escorting the girl, her father caughts up with you with several
mercenaries and demands to hand her over.
-You refuse. You kill the baddies and gain Light Side points. The girl
mentions a village where her friend lives. It's a quest hub, but it's
different than the one her father would
-You accept. The man refuses to pay you for your attempted
betrayal
>Kill him. The girl won't trust you anymore and runs away. You find
location of the next quest hub while checking his corpse.
>Let him be. He gives you half of the coins he promised you and the
location of the next quest hub.


Brzmi ciekawie (chyba jeszcze czegos takiego nie bylo w mmo)! Chyba nawet fajniej sie zapowiada niz dynamiczne eventy w GW2 (ktore za bardzo kojarza mi sie z public questami w WARze, fajny pomysl i dosc kiepska realizacja).

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 12:58 
Cytuj  
Git. Mam nadzieje, ze wiekszosc questow bedzie taka i odejda wreszcie od standardu "kill ze boarz". Tak wiem tutaj tez jest zakamuflowane ubijanie jakichs tam zbojnikow ale otoczka jest fajna i killowanie opcjonalne :) ...

T.


_________________
Templair_@PSN

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 12:59 
Cytuj  
Minusem jest, ze przy robieniu questow grupowych ogladamy rezultat wybrany przez osobe, ktora dostala najwiekszy roll (ale dalej dostajemy punkty za swoj wybor).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 13:07 
Cytuj  
Well, do tego sprowadza sie zycie w grupie :) Czasem to ty masz ostatnie slowo, a czasem ktos inny :)

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 13:14 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Brzmi ciekawie (chyba jeszcze czegos takiego nie bylo w mmo)! Chyba nawet fajniej sie zapowiada niz dynamiczne eventy w GW2 (ktore za bardzo kojarza mi sie z public questami w WARze, fajny pomysl i dosc kiepska realizacja).

Pozostaje mi tylko parsknąć śmiechem. :lol:


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 13:54 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
Jakiś tester podał przykładowy quest (i co mozemy zrobic) na innym forum:

Cytuj:
1. You acquire a quest. A worried father wants to find his daughter
*You accept it without questioning, and you get Light Side points.
*You demand a good reward, you get Dark Side points
*Later on, depending which side dominates more on your character, it can affect the quests you recieve and their outcome.
2. After talking to several people in the village, you get enough info about her location.
*You kill all the baddies and save the girl (+ Dark Side)
*You make a deal with the baddies and save the girl. (+ Light Side)
*You intimidate the baddies and save the girl.
*Whatever you pick, you find more info about their organization (chain quest)
3. After a short talk with the girl, you realize that her father is abusive towards her and does not wish to come back to him.
*Drag her by force and get your reward
>The quest ends, you get Dark Side points. The father gives you info about his friend which needs "people like you" to help his business. You follow the info and get to a quest hub.
*Help her escape
>While escorting the girl, her father caughts up with you with several
mercenaries and demands to hand her over.
-You refuse. You kill the baddies and gain Light Side points. The girl
mentions a village where her friend lives. It's a quest hub, but it's
different than the one her father would
-You accept. The man refuses to pay you for your attempted
betrayal
>Kill him. The girl won't trust you anymore and runs away. You find
location of the next quest hub while checking his corpse.
>Let him be. He gives you half of the coins he promised you and the
location of the next quest hub.

Fajne.

Myślałem ,że nie ma szans ,żeby ta gra mnie sobą zainteresowała ,ale hmm to jej daję spory +.
Teraz tylko jest pytanie ile takich jest questów w porównaniu do całkowitej ilości questów?
Jeżeli 30% lub więcej to spoko !

****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 13:59 
Cytuj  
Wszystkie sa takie, niektore bardziej niektore mniej, zasada z Mass efecta (3 odpowiedz zawsze jest najgorsza) nie sprawdza sie tu


_________________
Sathorn#2230

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 15:16 
Cytuj  
wodny napisał(a):
mrynar napisał(a):
Brzmi ciekawie (chyba jeszcze czegos takiego nie bylo w mmo)! Chyba nawet fajniej sie zapowiada niz dynamiczne eventy w GW2 (ktore za bardzo kojarza mi sie z public questami w WARze, fajny pomysl i dosc kiepska realizacja).

Pozostaje mi tylko parsknąć śmiechem. :lol:


moglbys rozwinac swoja blyskotliwa wypowiedz?

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 15:17 
Cytuj  
Hehe no i wlasnie tak to sobie rozkminialem Dark / Light :

"Wszechświat jest w stanie wojny, Republika i Imperium są śmiertelnymi wrogami, prowadzą swego rodzaju zimną wojnę. Uważamy, że nie miałoby sensu, gdybyś mógł opuścić jedną stronę i zaczął współpracować z drugą. Jeśli nie popierasz działań twojego rządu, zazwyczaj nie dołączasz do przeciwnika, a próbujesz zmienić władzę. I na tym właśnie się koncentrujemy. Jeśli urodziłeś się w Imperium Sithów i nie jesteś szczególnie zły, ze względu na to, że to twoja ojczyzna i ponieważ trwa tu wojna, zaopiekujesz się swoimi ludźmi i nie pozwolisz ich skrzywdzić."

Bedzie dobrze i sensownie

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 15:19 
Cytuj  
a co jak bedziemy robic questy w party?
bedzie glosowanie, ktora odpowiedz wybrac? ;p

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 15:21 
Cytuj  
Mi sie wydaje ze tutaj glownie chodzi o kontakty ze swoimi kompanami + wybory moralne rozwiazujac Historie postaci , w tych 2kierunkach bedzie najwiecej punktow L/D

kreator postaci :
http://www.alterswtor.com/archives/773
http://www.alterswtor.com/archives/787

Finding your companion :
http://www.alterswtor.com/archives/790

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 15:24 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
a co jak bedziemy robic questy w party?
bedzie glosowanie, ktora odpowiedz wybrac? ;p


Glosowac bedzie ciezko, bo jest ograniczony czas na wybranie odpowiedzi afaik. Dlatego wlasnie dupa, bo roll'a dostaje ktos inny i nie zobaczymy tego rezultatu, ktory chcemy...

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 15:31 
Cytuj  
niezle

zazwyczaj reputacja to byla zjebana farma , a tu prosze - quesciki


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 15:33 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Brzmi ciekawie (chyba jeszcze czegos takiego nie bylo w mmo)! Chyba nawet fajniej sie zapowiada niz dynamiczne eventy w GW2 (ktore za bardzo kojarza mi sie z public questami w WARze, fajny pomysl i dosc kiepska realizacja).


W GW2 masz personal story ktora rowniez oferuje mozliwosc podejmowania decyzji wplywajacych na dalszy rozwoj fabuly.

DE moga ci sie kojarzyc z PQ ale nimi nie sa (to jakby powiedziec ze TOR kojarzy sie z SWG). Ze bedzie to jakas rewolucja w mmo nie bede ci probowal wmawiac ale po filmikach z Gamescomu widac ze jest to co najmniej solidna, dobrze funkcjonujaca mechanika gry.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 15:40 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
Ze bedzie to jakas rewolucja w mmo nie bede ci probowal wmawiac ale po filmikach z Gamescomu widac ze jest to co najmniej solidna, dobrze funkcjonujaca mechanika gry.


Spoko, spoko. Mnie tam cieszy kazde fajne rozwiazanie w mmo, ale o Public questach tez sie mowilo ze to rewolucja, zreszta na poczatku naprawde dawaly fun, ale potem juz sie nikt w to nie bawil.

Jesli wiekszosc GW2 jest w ten sposob zbudowana to ok, ale jesli tylko czesc swiata to ludziom niekoniecznie bedzie sie chcialo w to bawic.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 15:55 
Cytuj  
I te dynamic eventy są fajne i questy w Old Republic, choć dla mnie ważniejsze jest to, że w Old Republic zagram już za miesiąc, może dwa, a w Guild Warsy.. no właśnie kiedy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 15:58 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Lorath napisał(a):
Ze bedzie to jakas rewolucja w mmo nie bede ci probowal wmawiac ale po filmikach z Gamescomu widac ze jest to co najmniej solidna, dobrze funkcjonujaca mechanika gry.


Spoko, spoko. Mnie tam cieszy kazde fajne rozwiazanie w mmo, ale o Public questach tez sie mowilo ze to rewolucja, zreszta na poczatku naprawde dawaly fun, ale potem juz sie nikt w to nie bawil.

Jesli wiekszosc GW2 jest w ten sposob zbudowana to ok, ale jesli tylko czesc swiata to ludziom niekoniecznie bedzie sie chcialo w to bawic.

W GW2 nie ma questow typu pogadaj z kims i idz cos zrob.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 16:21 
Cytuj  
iniside napisał(a):
mrynar napisał(a):
Lorath napisał(a):
Ze bedzie to jakas rewolucja w mmo nie bede ci probowal wmawiac ale po filmikach z Gamescomu widac ze jest to co najmniej solidna, dobrze funkcjonujaca mechanika gry.


Spoko, spoko. Mnie tam cieszy kazde fajne rozwiazanie w mmo, ale o Public questach tez sie mowilo ze to rewolucja, zreszta na poczatku naprawde dawaly fun, ale potem juz sie nikt w to nie bawil.

Jesli wiekszosc GW2 jest w ten sposob zbudowana to ok, ale jesli tylko czesc swiata to ludziom niekoniecznie bedzie sie chcialo w to bawic.

W GW2 nie ma questow typu pogadaj z kims i idz cos zrob.


Nie wiem kto cie tak brzydko oszukał ze w GW2 nie bierze sie qestow :wtf:

GamePlay z komentazem z GC'11
http://tvgry.pl/?ID=1871

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 16:25 
Cytuj  
iniside napisał(a):
W GW2 nie ma questow typu pogadaj z kims i idz cos zrob.


Nie no, zeby byc uczciwym to trzeba powiedziec ze sa i juz nawet byly tu linkowane na forum filmy z nimi. W strefie startowej Nornow w ramach personal story NPCka kaze ci na przyklad przyniesc trofea X, Y, Z zebys mogl wziasc udzial w Wielkim Polowaniu.

http://www.youtube.com/watch?v=n-7a1nrn ... page#t=66s


Ostatnio edytowano 25 sie 2011, 16:29 przez Lorath, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 sie 2011, 16:28 
Cytuj  
Który to jest personal story.

Ja mówie o otwartym świecie i questach dla wszystkich a nie indywidalnych tylko dla gracza. Bo notabene misje personal story będą instancjowane..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 203  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.