MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Tanks
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38819
Strona 110 z 147

Autor:  Deshroom [ 4 cze 2013, 20:52 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

http://www.pcgamer.com/2013/06/04/world ... -presence/

czy to znaczy że wywalą złote ammo ?

Autor:  Atherius [ 4 cze 2013, 21:28 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Dlaczego mają wywalić ? W tej chwili każdy może kupić takie ammo za kredki także nie ma już przewagi graczy płacących złotem (prawdziwą kasą), to samo jeśli chodzi o ulepszone materiały eksploatacyjne. Jedyna przewaga jaka teraz jest to, że z premką zdobywasz szybciej kredki i xp, nic więcej. Dla mnie wzorcowy model biznesowy gier f2p.
Co do artykułu to ciekawe co knują, może konwersja free xp i konta premium za kredyty ? :P

BTW ostatniej dyskusji, takie tam na "setce". :D
http://wotreplays.com/site/214269#murov ... amx_50_100

Autor:  Dana [ 4 cze 2013, 21:42 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Wzorcowy model to bez premium.

Autor:  Atherius [ 4 cze 2013, 21:47 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

To sobie postaw serwer w domu i hostuj. :)

Autor:  sula [ 4 cze 2013, 21:56 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Atherius napisał(a):
Dlaczego mają wywalić ? W tej chwili każdy może kupić takie ammo za kredki także nie ma już przewagi graczy płacących złotem (prawdziwą kasą), to samo jeśli chodzi o ulepszone materiały eksploatacyjne. Jedyna przewaga jaka teraz jest to, że z premką zdobywasz szybciej kredki i xp, nic więcej. Dla mnie wzorcowy model biznesowy gier f2p.

W takim razie wszystkie prawie azjatyckie modele f2p są dla ciebie wzorcowe i zawsze były. W praktycznie każdym możesz wygrindzić wszystko bez wydawania prawdziwej kasy. Dlatego miały / mają łatkę grindery.

Autor:  Yog-Sothoth [ 4 cze 2013, 22:34 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Prem ammo powinni wywalić bo psują poziom gry, wystarczy że taki nubek kupi złote pestki i wali gdzie popadnie, ci ze skillem jednak celują w weakspoty odpowiednio do momentu.

Autor:  Deshroom [ 4 cze 2013, 22:37 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Yog-Sothoth napisał(a):
Prem ammo powinni wywalić bo psują poziom gry, wystarczy że taki nubek kupi złote pestki i wali gdzie popadnie, ci ze skillem jednak celują w weakspoty odpowiednio do momentu.
takie mam zdanie, dlatego przestałem grać

Autor:  zaboleq [ 4 cze 2013, 23:17 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Jaki jest procent graczy co kupuje złote pestki? Bo jednak nawet jak masz złote pestki a jesteś średnim graczem albo słabym graczem to słabe pestki nie podniosą Ci armora w czołgu, nie uchronią Cię przed artą etc.

Autor:  Damien [ 5 cze 2013, 06:26 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Zlote ammo nie daje jakiejs ogromnej przewagi. Ale niestety pograza czolgi, ktorych glownym atutem byl pancerz.
Czolgi te traca wazny feature nie dostajac nic w zamian.
Najbardziej wkurzaja type 59, pare razy mialem akcje gdzie jakis type ostrzeliwywal moje T28 Prot (ktory potrafi WIELE odbic przednim pancerzem) od frontu i kazdy strzal penetrowal.

Autor:  Atherius [ 5 cze 2013, 11:19 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

sula napisał(a):
W takim razie wszystkie prawie azjatyckie modele f2p są dla ciebie wzorcowe i zawsze były. W praktycznie każdym możesz wygrindzić wszystko bez wydawania prawdziwej kasy. Dlatego miały / mają łatkę grindery.


Szczerze ? Nie gram w żadną inną grę f2p także nie mam porównania, po prostu przedstawiłem dla mnie idealny model. Te 50% więcej jest imo uczciwą wartością.

Yog-Sothoth napisał(a):
Prem ammo powinni wywalić bo psują poziom gry, wystarczy że taki nubek kupi złote pestki i wali gdzie popadnie, ci ze skillem jednak celują w weakspoty odpowiednio do momentu.


Zgadzam się, psuje to bardzo balans gry - to o czym wspomniał Damien, jednak moje effi i skill dalej rośnie, czyli nie jest aż tak źle. ;>

zaboleq napisał(a):
Jaki jest procent graczy co kupuje złote pestki? Bo jednak nawet jak masz złote pestki a jesteś średnim graczem albo słabym graczem to słabe pestki nie podniosą Ci armora w czołgu, nie uchronią Cię przed artą etc.


Obecnie większość graczy wozi ze sobą kilka "złotych pestek" (złote to one są już tylko z nazwy, bo od jakiegoś czasu można je kupić za zwykłą walutę a nie za złoto - na które wydawaliśmy rl cash), ja to tłumaczę faktem, że nieraz mm nas wrzuci tak beznadziejnie, że chce się po prostu wyjść z gry, w tym wypadku możemy już coś tam zdziałać.

Damien napisał(a):
Zlote ammo nie daje jakiejs ogromnej przewagi. Ale niestety pograza czolgi, ktorych glownym atutem byl pancerz.
Czolgi te traca wazny feature nie dostajac nic w zamian.
Najbardziej wkurzaja type 59, pare razy mialem akcje gdzie jakis type ostrzeliwywal moje T28 Prot (ktory potrafi WIELE odbic przednim pancerzem) od frontu i kazdy strzal penetrowal.


Tak jak pisałem wcześniej, ja na większości czołgów mam załadowane kilka prem ammo (5-6) sztuk, które rzadko mi schodzą z magazynu, na prem czołgu nigdy nie używam z prostej zasady - on ma zarabiać a nie generować straty.
Faktycznie to co piszesz jest trochę popieprzone, że wyjeżdża taki E-100, maus, kątuje się ładnie a IS-8 wali mu z 400 peny w zasadzie waląc w obrys czołgu i przebija. To samo ostatnio grając moim E-75, które było powoli kończone przez tigera 2, gdzie normalnie jestem dla niego nieprzebijalnym celem jeśli chodzi o przód.

Atm nie ma żadnej alternatywy, póki co bawię się dobrze, to co będzie w WT nie wiem czy w jakimś tam stopniu będzie przypominało WoT także ciężko mówić o ewentualnej przesiadce, czas pokaże. Na razie WG musi się spinać i robić dobrze graczom, żeby przyciągać a nie zniechęcać, pazerność na kasę musi mieć umiar i po ostatnich zmianach widać, że o tym wiedzą.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 5 cze 2013, 12:32 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Ciekawy jestem czy problem premium ammo się rozpowszechnił. Jak kończyłem zabawę z WoT były tylko za gold i w bitwach trafiały się bardzo rzadko. E75 można było karać nubków, którzy odbijali się non stop nie wiedząc jak strzelać. :) Jak wywalą złote ammo to chyba sobie jakieś konto sprawię znów.

Autor:  Atherius [ 5 cze 2013, 15:06 ]
Tytuł:  Re: Odp: World of Tanks

Dla mnie to mogą wywalić prem ammo za kredki z randomków a zostawić na clan warsach, gdzie początkujące klany nie miały by szans, bo tam wszyscy jadą na takiej amunicji. Póki co w kolejnym patchu wejdzie nerf penetracji zwykłych, prem pocisków i zwiększenie ceny prem ammo za kredki. Także na całkowite zlikwidowane tego typu ammo się póki co nie zanosi.

Autor:  Drusek [ 6 cze 2013, 11:29 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

A z Clan Wars mogą wywalić zwykłe ammo ;)

Autor:  Damien [ 14 cze 2013, 20:29 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Wlasnie koncze wbijac T30 i niedlugo przesiadam sie z T28 Prot. Czy warto dawac kamuflaz dla zalogi T30? Bo zaloga, ktora przeniose z T28 Prot nie ma i sie zastanawiam czy powymieniac skille.

Autor:  zaboleq [ 14 cze 2013, 23:11 ]
Tytuł:  Re: Odp: World of Tanks

Atherius napisał(a):
Dla mnie to mogą wywalić prem ammo za kredki z randomków a zostawić na clan warsach, gdzie początkujące klany nie miały by szans, bo tam wszyscy jadą na takiej amunicji. Póki co w kolejnym patchu wejdzie nerf penetracji zwykłych, prem pocisków i zwiększenie ceny prem ammo za kredki. Także na całkowite zlikwidowane tego typu ammo się póki co nie zanosi.


Czyli P2W imo....

Autor:  Atherius [ 14 cze 2013, 23:56 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Damien napisał(a):
Wlasnie koncze wbijac T30 i niedlugo przesiadam sie z T28 Prot. Czy warto dawac kamuflaz dla zalogi T30? Bo zaloga, ktora przeniose z T28 Prot nie ma i sie zastanawiam czy powymieniac skille.


Ja co prawda nie mam T30, ale bardzo podobny T34 i inwestowałem w perki, które poprawiają mobilność i zasięg spota + ofc jak na każdym naprawa i żarówa, bia. Chyba, że grasz TD mega statycznie czyli większość czasu w krzakach, tylko T30 nie jest takim typowym niszczycielem, bliżej mu właśnie do T29/T34.

zaboleku - prem ammo masz za normalną walutę, tylko takie pestki trochę więcej kosztują, z drugiej strony nie masz pewności, że taki pocisk wejdzie.. jak ktoś nie ma skilla to co by nie kupił w tej grze i tak mu nie pomoże
p2w to byłby jakby się dało kupić za kasę jakieś osłony, które zmniejszają zadawane obrażenia od pocisków albo inne głupoty

Autor:  Drusek [ 15 cze 2013, 16:01 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Inwestowanie w umiejętność kamuflażu na czołgach, które słabo się kamuflują jest bez sensu. Niestety ta wartość nie jest jawna , ale T30 raczej ma słaby kamuflaż.

Autor:  Atherius [ 15 cze 2013, 19:10 ]
Tytuł:  Re: Odp: World of Tanks

To logiczne jest to podnosić poprzez perki. ;) T30 akurat można grać jak HT i w takiej roli go najczęściej spotykam. Była gdzieś podana tabelka camo, niby wartość nie podana przez WG tak jak armor poszczególnych części czołgu a jednak dostępna jak się poszuka. ;)

Autor:  Damien [ 15 cze 2013, 20:17 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Jak HT, pod warunkiem ze wystawi tylko wieze, w dol wchodzi wszystko, no i dlugi reload, w starciu bezposrednim sie nie sprawdza.

Autor:  Atherius [ 16 cze 2013, 20:44 ]
Tytuł:  Re: Odp: World of Tanks

Ja na su-152 i isu jeździłem w teren, nie lubie kampy. ;p T30 ma przewagę w postaci obrotowej wieży to tym bardziej, ale zależy od stylu gry. Imo z T30 taki TD jak z amx 50 100 HT, z nazwy. ;)

Strona 110 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team