MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Age of Conan - polski fansite
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=22665
Strona 12 z 18

Autor:  Perrin [ 16 sty 2008, 22:42 ]
Tytuł: 

Kupic kupie, az tyle to nie kosztuje, wiec przynajmniej ten jeden miesiac pogram i mam nadzieje, ze nie beda to wyrzucone w bloto pieniadze (a takie wnioski mozna wysnuc czytajac zamieszczane tu informacje z bety).

Autor:  zax [ 16 sty 2008, 22:46 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Kuźwa co znowu gorzej ?

V.


Wszystko tbh. Interesuje się tym tytułem od około dwóch lat i *dosłownie* im bliżej premiery tym gorzej. Zapowiadali wszystko, zajebisty content, pve i pvp, skill based sterowanie, housing -miasta graczy i związane z nimi mass pvp, niesamowity craft, całkowity brak farmingu, grindu etc etc.
Z tego co widzę zdążyli zrobić już engine i mniej więcej grafike, a kiedy reszta?
Przesunąć kolejne dwa razy po pół roku się już nie da. Najprawdopodobniej wyjdzie kolejny crap.

BTW to akurat, że gra od samego początku robiona była pod kątem pve, a pvp to chwyt reklamowy było wiadomo ponad rok temu i nie jest żadną tajemnicą.
Prawda jest taka, że na gry z najbardziej "brutalnym" pvp czyli FFA+loot chętnych w rzeczywistości jest niewielu, a wiekszość potencjalnych pvp'erów najchętniej walczy jedynie na forach. Ciekawym faktem potwierdzającym powyższe jest to, że w najlepszym obecnie pvp MMO na rynku - EVE, około 80% graczy siedzi w hi sec (safe zone).

Autor:  Viracept [ 16 sty 2008, 23:03 ]
Tytuł: 

Jeśli tylko sieges będą dobrze rozwiązane, dobry performance + znośna mechanika gry i pvp group balance to mi wystarczy.

A co do FFA+loot...gra z takim systemem nie może być gear centric bo sorry nie każdy ma czas i chęć grindować godzinami/dniami na jakiś item i go stracić w 5 sec. Jak powstanie mmorpg w którym itemy będą tylko dodatkiem to może więcej będzie chętnych na FFA.

Co do EvE to już pisałem, że ujmując w skrócie-pvp jest imo nudne po pewnym czasie gdy sie już wszystkiego doświadczyło plus nie mam czasu ani chęci farmić npce po parenaście godzin żeby móc sobie w weekend polatać pvp.

V.

Autor:  Varenthin [ 16 sty 2008, 23:12 ]
Tytuł: 

delikatny offtopic, mam taką propozycję, aby zrobić już podforum dla AoC i wrzucić tam 3 aktywne topiki o AoC z Ogólne, Beta Testy i Newsy

Autor:  Viracept [ 16 sty 2008, 23:25 ]
Tytuł: 

Czas najwyższy Panowie admini...

V.

Autor:  Kabraxis [ 16 sty 2008, 23:58 ]
Tytuł: 

Ta.... a miesiac po premierze bedziemy miec martwe subforum tak jak bylo z City Of Heroes czy Vanguard. Dajcie spokoj.

Wiekszosc opinii o grze jest daleka od zachwytu. Jak nie przesuna daty pemiery to wyjdzie crap nieprzecietny - jak przesuna nie ma sensu robic dzialu dla gry ktora wyjdzie za rok.


Jeśli tylko sieges będą dobrze rozwiązane, dobry performance + znośna mechanika gry i pvp group balance to mi wystarczy.

95% graczy nie wystarczy wiec wiesz......... A pewnie nawet tego nie bedzie bo narazie jest do dupy. :-)

Autor:  RufeN [ 17 sty 2008, 00:56 ]
Tytuł: 

martwe podforum? co w tym złego? teraz w sumie WSZYSTKIE poza WOWem są martwe, a praktycznie jedyne posty tam się pojawiające są w stylu "czy ktoś jeszcze gra?". imho po tym jak założono podforum do Vanguarda i LOTRO to dla AoC też się należy - szczególnie, że jest zainteresowanie ;)

Autor:  konrador [ 17 sty 2008, 01:02 ]
Tytuł: 

Prawda jest taka, że na gry z najbardziej "brutalnym" pvp czyli FFA+loot chętnych w rzeczywistości jest niewielu, a wiekszość potencjalnych pvp'erów najchętniej walczy jedynie na forach.

W przypadku AoC nigdy nie bylo mowy o "brutalnym" PvP - byla mowa o brutalnym PvP, czyli takim, w ktorym mamy fatalities, obcinanie glow i konczyn oraz sikajaca krew. Odkad pamietam, byla mowa o PvP w border kingdoms, blood coins (ale czy tak to sie dokladnie nazywalo, nie dam sobie reki uciac) dropowanych przez graczy i mozliwosci kupowania za nie lepszego equipmentu. Takze daleko takiemu systemowi do "brutalnego", hardcore'owego PvP.

Co do PvP-erow, to znakomita ich wiekszosc niestety stanowia ludzie, ktorzy lubia sobie pykac w consesual, gear based, rock-paper-scissor type (czyli takie jak ma "najlepszy obecnie PvP MMO na rynku") PvP.

najlepszym obecnie pvp MMO na rynku - EVE

Otwartosc systemu i mozliwosc przypierdolenia kazdemu wszedzie i o kazdej godzinie nie czyni z tej gry najlepsza gra PvP, bo na jakosc systemu PvP sklada sie jeszcze pare innych elementow, jak np. ciekawy, wymagajacy od gracza umiejetnosci combat system, ktorego niestety w EVE prozno szukac.

A co do FFA+loot...gra z takim systemem nie może być gear centric bo sorry nie każdy ma czas i chęć grindować godzinami/dniami na jakiś item i go stracić w 5 sec.

SB bylo semi-gear-centric i przyjemnie gralo sie z backpack lootem. Nie ma nic na przeszkodzie, zeby postawic jeden serwer z innym rulesetem.

BTW, jak juz jestesmy w temacie alternatywnych rulesetow, to dlaczego przykladowo Blizzard nie zdecyduje sie na ustawienie paru.....dziesieciu? serwerow z open PvP/mixed frakcjami. afair kiedys byla mowa o lore? Ale jakos w koncu na PvP- serwerkach horde/alliance stykaja sie peenzorkami i jest ok.

Autor:  Aenima [ 17 sty 2008, 09:47 ]
Tytuł: 

też to mnie zastanawiało kiedyś, ile jest serverów do wow? 40-50? CZemu nie moga zrobic jednego z full dropem i open pvp wszedzie?

Autor:  iniside [ 17 sty 2008, 10:56 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
też to mnie zastanawiało kiedyś, ile jest serverów do wow? 40-50? CZemu nie moga zrobic jednego z full dropem i open pvp wszedzie?

Bo im sie niechce ?
Albo server jest tak zaprojektowany, ze bez powaznych zmian w kodzie zrodlowym, nic sie nie da zrobic :E

Autor:  mrynar [ 17 sty 2008, 13:01 ]
Tytuł: 

RufeN napisał(a):
martwe podforum? co w tym złego? teraz w sumie WSZYSTKIE poza WOWem są martwe, a praktycznie jedyne posty tam się pojawiające są w stylu "czy ktoś jeszcze gra?". imho po tym jak założono podforum do Vanguarda i LOTRO to dla AoC też się należy - szczególnie, że jest zainteresowanie ;)


Zapominasz o FFXI kolego. To forum ciagle zyje i zyc bedzie pewnie nastepne 5 lat. L2, EvE tez sa w miare aktywne.
Tez jestem przeciwny podforom, gdzie nowy post pojawia sie raz na tydzien. Vanguarda, LOTRO, SB itp moznaby wrzucic do jednego podforum INNE MMORPG.

Autor:  konrador [ 17 sty 2008, 13:46 ]
Tytuł: 

Do innych MMORPG sa wlasnie Ogolne - taki dzial zbiorczy. Szkoda, ze niektorzy o tym zapominaja i juz pare topicow o MMO musialem przenosic z... Pogawedek.

Autor:  Kajek [ 17 sty 2008, 14:47 ]
Tytuł: 

Ja tam już teraz wiem, że na pewno zakupie. Montonność WoWa strasznie irtyuje już mnie. Oby tylko przynajmniej dotrzymali obietnicy i dali jakieś fajny questy, nowosci (aka drunken brawling czy cos takiego o.O), raidy ^^. I żeby to nie była tylko gra dla chińskich farmerów, pvp to już na 2 plan, ale miło by było jakby do3mali terminu i dali nam rzeczywiście wszystko co obiecali. Kupię AoC, kupię Warrhamera, zobaczymy co lepsze. Osobiscie mam nadzieje i 3mam kciuki, że zwycięzcą okaże sie AoC, bo z tego co piszecie gry wydają sie być serio podobne.

Autor:  zax [ 17 sty 2008, 15:11 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
W przypadku AoC nigdy nie bylo mowy o "brutalnym" PvP - byla mowa o brutalnym PvP, czyli takim, w ktorym mamy fatalities, obcinanie glow i konczyn oraz sikajaca krew. Odkad pamietam, byla mowa o PvP w border kingdoms, blood coins (ale czy tak to sie dokladnie nazywalo, nie dam sobie reki uciac) dropowanych przez graczy i mozliwosci kupowania za nie lepszego equipmentu. Takze daleko takiemu systemowi do "brutalnego", hardcore'owego PvP.


To co piszesz o AoC to oczywiście prawda. Nie przeczy to jednak w żadnym stopniu temu, że na hardcorowe pvp popyt jest bardzo ograniczony, a ludzie co innego piszą, a co innego robią.

konrador napisał(a):
Co do PvP-erow, to znakomita ich wiekszosc niestety stanowia ludzie, ktorzy lubia sobie pykac w consesual, gear based, rock-paper-scissor type (czyli takie jak ma "najlepszy obecnie PvP MMO na rynku") PvP.


WOW? On nawet na półce koło "pvp MMO" nie leżał. Trudno nawet nazwać grę, której pvp stanowi 10%, pvp MMO.

konrador napisał(a):
Otwartosc systemu i mozliwosc przypierdolenia kazdemu wszedzie i o kazdej godzinie nie czyni z tej gry najlepsza gra PvP, bo na jakosc systemu PvP sklada sie jeszcze pare innych elementow, jak np. ciekawy, wymagajacy od gracza umiejetnosci combat system, ktorego niestety w EVE prozno szukac.


Na jakość systemu PVP wpływa przede wszystkim swoboda, oraz jak najmniejsza ilość sztucznych ograniczeń w postaci safe spotów, battlegroundów etc. Drugim czynnikiem jest, jak napisałeś, combat system, który niekoniecznie *musi* polegać na wprowadzeniu zręcznościowych elementów FPP/bijatyk. Kto powiedział, że combat system polegający głównie na strategii i taktyce nie może być równie ciekawy i wymagający? Wymagający myślenia zamiast klikania.

Autor:  Kajek [ 17 sty 2008, 15:23 ]
Tytuł: 

Czy cały świat AoC będzie ''instancjowany'' tak jak np. w Guild Wars?. I czy nie będę mógł spotkać graczy w tych instancjach? Tylko moja i mojego party prywatna kopia mapy?

Przykałd (czy tak to bedzie wygladalo?) Wychodze z miasta, wchodze w portal... loading (sam, lub z pt) i pojawiam sie w lasku poza miastem i jestem tam sam, lub z moim pt? Dalej ide ide dochodze do plaży. Niestety, zeby tam wejsc musze przejsc przez kolejny portal tym razem instancji wybrzeża i morza. I również jestem tam sam.

Tak ta gra będzie wyglądać :<?

2) I jak to jest? Zeby zaczac grac Necromancerem, lub Demonologistą skąd będę musiał zaczynać gre? Z Aquilonii, Cymerii czy Stygii?

Autor:  Razoth [ 17 sty 2008, 15:44 ]
Tytuł: 

Mylisz zonowanie z instancjowaniem.

Autor:  Varenthin [ 17 sty 2008, 15:48 ]
Tytuł: 

Kajek napisał(a):
2) I jak to jest? Zeby zaczac grac Necromancerem, lub Demonologistą skąd będę musiał zaczynać gre? Z Aquilonii, Cymerii czy Stygii?

każdy zaczyna w tym samym miejscu

Autor:  Teo [ 17 sty 2008, 16:07 ]
Tytuł: 

No wlasnie to zaczynanie w jednym miejscu ma byc podobno zmienione ale co to za problem jesli poczatek gry to kreowanie postaci na statku niewolnikow i po ucieczce z niego ladujesz na brzegu, to jest najmniejszy problem.

Instancjonowanie i zonowanie to spora roznica, WoW teoretycznie dzieki temu ze ma setki serwerow nie ma zon bo limit cap na serwerze to te 2,5k graczy, wiec jesli zrobia zonowanie gdzie moze byc podobno 800 graczy to na serwerach mozn apomiescic teoretycznie tysiace ale nie ma pojecia jak to bedzie w tej grze bo na becie jest calkowicie inaczej.

Pvp w Conanie to tez narazie spora zagadka bo na becie maja serwery pve, jesli potwierdza sie informacje ze beda rozne typy serwerow czyli typowe pve, typowe pvp i ffa pvp to juz jest dobrze.

Viracept jak mozesz rozwiej moje watpliwosci i popraw moje domysly :)

----------------------------------------
Przydalby sie osobny dzial dla Conana, jesli gra bedzie crapem to trudno, a jesli bedzie osobny dzial to sie zrobi tematy o klasach i inne ciekawostki.
----------------------------------------

Autor:  RufeN [ 17 sty 2008, 16:15 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
No wlasnie to zaczynanie w jednym miejscu ma byc podobno zmienione ale co to za problem jesli poczatek gry to kreowanie postaci na statku niewolnikow i po ucieczce z niego ladujesz na brzegu, to jest najmniejszy problem.

Instancjonowanie i zonowanie to spora roznica, WoW teoretycznie dzieki temu ze ma setki serwerow nie ma zon bo limit cap na serwerze to te 2,5k graczy, wiec jesli zrobia zonowanie gdzie moze byc podobno 800 graczy to na serwerach mozn apomiescic teoretycznie tysiace ale nie ma pojecia jak to bedzie w tej grze bo na becie jest calkowicie inaczej.

Pvp w Conanie to tez narazie spora zagadka bo na becie maja serwery pve, jesli potwierdza sie informacje ze beda rozne typy serwerow czyli typowe pve, typowe pvp i ffa pvp to juz jest dobrze.

Viracept jak mozesz rozwiej moje watpliwosci i popraw moje domysly :)

----------------------------------------
Przydalby sie osobny dzial dla Conana, jesli gra bedzie crapem to trudno, a jesli bedzie osobny dzial to sie zrobi tematy o klasach i inne ciekawostki.
----------------------------------------

admini zaczną grać to zrobią ;)
ffa pvp to by było w końcu coś przez duże "ś"! :)

Autor:  Varenthin [ 17 sty 2008, 16:17 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Pvp w Conanie to tez narazie spora zagadka bo na becie maja serwery pve, jesli potwierdza sie informacje ze beda rozne typy serwerow czyli typowe pve, typowe pvp i ffa pvp to juz jest dobrze.

podaję już chyba 4 raz
Cytuj:
Is the world designed for FFA PvP? Nope
Will plenty of people still want it? Yep.
Enough to fill one or more servers? Most likely

In my own personal experience of these kinds of servers (Mostly Mordred in DAoC, some on AC's Darktide), players don't really need the world to be specifically designed for PvP to enjoy it, as long as there's a few safe zones and zoning safeguards.

But again, our plans for this (server rulesets in general) isn't something that's finalized and not something I can really discuss .

Strona 12 z 18 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team