MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

cRPG
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=33711
Strona 12 z 31

Autor:  ShadorVD [ 28 lip 2010, 08:07 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Sparth2 napisał(a):
W Tibii jest full loot?

ehe. Nawet czary castujesz wpisujac inkantacje.

nie obiektywnie rzecz biorac tibia nie bylaby zla (jesli ktos ma w dupie grafike), ale totalnie zjebane community, to raczej nie jest cos co mozna przemilczec w grze mmo.


E tam, kiedys wykupilem sobie pacca (platna tibie) i powiem Ci, ze tak zle nie bylo. Ludzie pomagali, pokazywali co gdzie jest... ogolnie sam bylem niezle zaskoczony :)

Autor:  Sparth2 [ 28 lip 2010, 17:45 ]
Tytuł: 

Shador von Dal napisał(a):
E tam, kiedys wykupilem sobie pacca (platna tibie) i powiem Ci, ze tak zle nie bylo. Ludzie pomagali, pokazywali co gdzie jest... ogolnie sam bylem niezle zaskoczony :)


Pogral bys dluzej to kontaktowal bys sie z rodzina za pomoca krzesla :p

Autor:  Dana [ 28 lip 2010, 18:00 ]
Tytuł: 

yabaddi napisał(a):
Highlander napisał(a):
w ogole to jak to ma graficznie wygladac jak taka tibia/eschalon (izometryczny) czy jak dagerfall (fpp) czy cos?


Z tego co opowiadał kumpel to był rzut izometryczny. Sam gry nie widziałem ale z tego co mówił wyglądało to analogicznie do ultimy. Ci co w to grali dociągali z netu jakieś patche więc projekt musi być albo nowy albo nadal aktywny co w przypadku przeróbek jest rzadkością.

Acha, kumpel dodał jeszcze, że pieszo postać przemieszcza się jedynie pod ziemią, w dungeonach - na powierzchni podróżuje się po mapce (coś jak w dawnym daggerfallu).

Podsumowując:
- jest to singleplayer,
- jednoosobowy (nie drużynowy),
- dungeon crawler,
- z rzutem izometrycznym,
- elementami sandboxa (nie levelówka),
- walka tylko 1vs1 (nie walczy się z kilkoma mobami na raz),
- walka jest pół-automatyczna (udział gracza jest ograniczony),
- to nie jest Tibia :P


Nie ma takiej gry :o

Autor:  Goatus [ 28 lip 2010, 18:48 ]
Tytuł: 

Może to jakaś strategia z elementami rpg w której przy wejściu do dungeona na mapie strategicznej gra przełącza się na semi crpg?

Było parę takich gierek ale teraz tytułów nie pamiętam

Autor:  Highlander [ 28 lip 2010, 19:02 ]
Tytuł: 

to mnie najbardziej rozwala:
"- walka tylko 1vs1 (nie walczy się z kilkoma mobami na raz),"

dzwon do irlandii.

Autor:  yabaddi [ 28 lip 2010, 20:02 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
to mnie najbardziej rozwala:
"- walka tylko 1vs1 (nie walczy się z kilkoma mobami na raz),"

dzwon do irlandii.


Ba, gdyby to było takie proste. Goście zjechali do roboty na 3 miesiące, skończyli i się rozjechali do domów i śledź ich teraz. Kumpel jest guła do kwadratu, że głupiego tytułu gierki nie zapamiętał ale nie mogę go winić - on z gatunku tych nie grających.

@Dana
Przecież kumpla do wariografu nie podłączę czy mi kitu nie sprzedaje ;P
Ale za to, że tytułu nie zapamiętał to mam ochotę do 220V go podłączyć bez przejściówki :]

Autor:  Highlander [ 28 lip 2010, 22:29 ]
Tytuł: 

przez Ciebie znalazlem jakies:

Empires & Dungeons

Vulture's Eye czy tez to jest jakas naklada na hmm NetHack (nie wiem co to) -> http://gnuwin.epfl.ch/apps/nethack/en/index.html
http://www.nethack.org/

http://www.lofigames.com/ -lolz

przypomina sie ADOM w ktorego nie gralem ;p

-walka półautomatyczna - nie turówka?

Autor:  yabaddi [ 29 lip 2010, 06:47 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
-walka półautomatyczna - nie turówka?


Kumpel napisał mi na skypie, że wygląda to tak (powycinane fragmenty):
Cytuj:
jak nauczysz go rzucania nozami albo jak ma jeszcze ten nauke ze szybko bron chwyta czy cos to w walce co jakis czas rzuca w stwora

jak je ma oczywiscie mozesz znalezc albo kupic ale drogie sa wszystko bylo drogie jak skurwysyn

tak samo z innymi broniami majcher kosa

o z ta no palka jest tak ze jak macha to tez co jakis czas moze wyskoczyc ze ogluszyl i ten drugi przez chwile nic nie robi

nie nic nie robisz w sumie walcza sami

mozesz tylko kazac mu bardziej atakowac lub bardziej sie bronic albo spierdalac

ale nie zawsze sie udaje tak fifty-fifty

a no i czar jak masz to tez raz na jakis czas mozna rzucic ale w walce to bylo ciezko bo ci moga przerwac no i jeszcze dostaniesz


Generalnie jak na te jego opisy patrzę to mam wrażenie, że to może być coś takiego jak w Anarchy Online, że po rozpoczęciu walki postacie same wyprowadzały podstawowe ataki. Różnica byłaby tylko w tym, że w AO gracz sam odpalał specjale, a tu widocznie postać sama korzysta z tych umiejętności, które ją nauczono (no i jak ma odpowiedni sprzęt).

Autor:  Kabraxis [ 29 lip 2010, 15:24 ]
Tytuł: 

Gram sobie w to Din's Curse (na "trialu" hehe) mam cos ok. 30 lvl i gierka jest naprawde zacna. Spokojnie postawilbym ja na podium HnS zaraz kolo D1/D2 i TQ. Jestem coraz blizej odzalowania tych 25$ aby pobawic sie multi i moc patchowac.

Plus zassalem sobie Eschelon book 2 i tez jest calkiem fajne.

Kurwa lepiej sie bawie przy tych gierkach niz przy "superprodukcjach" typu Starcraft 2. :)

Autor:  Dana [ 29 lip 2010, 17:50 ]
Tytuł: 

yabaddi to chyba byłoby lepiej by kolega sam się zarejestrował na forum i szczegółowo opisał tą grę. Wygodniej dla Ciebie i dla nas :o

Autor:  yabaddi [ 29 lip 2010, 19:04 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
yabaddi to chyba byłoby lepiej by kolega sam się zarejestrował na forum i szczegółowo opisał tą grę. Wygodniej dla Ciebie i dla nas :o


Niby tak, tylko że ja wiem, że on tego nie zrobi bo mu na tym nie zależy. To gość który z grami nie ma w ogóle styczności tzn. ma jak ktoś w jego obecności gra i to tyle. Wiec gadanie z kimś kto się zna jak osioł na malarstwie to byłaby męka - dla was. Po jego powrocie gadaliśmy co tam ciekawego, on wspomniał przy okazji mojej uwagi odnośnie jakiejś gierki, że koledzy z pokoju grali w takie i takie coś. I tyle, reszta to moje wyciąganie z niego info jak na przesłuchaniu, mam wrażenie, że już ma dosyć i się zastanawia po cholerę go męczę :P

Ps. Wcześniej napisałem, że z kumplem szukamy ale to było trochę na wyrost - w sensie ja szukam, a on pomaga - może stąd zamieszanie, sorry.

@Kabraxis
Zgadzam się, bardzo fajna gierka. Sprawdź jeszcze Depths of Peril - ten sam typ (w sumie to samo tylko inaczej ;P) ale trudniejsze.

Autor:  italios1 [ 29 lip 2010, 19:21 ]
Tytuł: 

yabaddi napisał(a):
Kumpel napisał mi na skypie, że wygląda to tak (powycinane fragmenty):
Cytuj:
jak nauczysz go rzucania nozami albo jak ma jeszcze ten nauke ze szybko bron chwyta czy cos to w walce co jakis czas rzuca w stwora

jak je ma oczywiscie mozesz znalezc albo kupic ale drogie sa wszystko bylo drogie jak skurwysyn

tak samo z innymi broniami majcher kosa

o z ta no palka jest tak ze jak macha to tez co jakis czas moze wyskoczyc ze ogluszyl i ten drugi przez chwile nic nie robi

nie nic nie robisz w sumie walcza sami

mozesz tylko kazac mu bardziej atakowac lub bardziej sie bronic albo spierdalac

ale nie zawsze sie udaje tak fifty-fifty

a no i czar jak masz to tez raz na jakis czas mozna rzucic ale w walce to bylo ciezko bo ci moga przerwac no i jeszcze dostaniesz



PReciez to jest MY BRUTE !!!

Autor:  yabaddi [ 29 lip 2010, 21:28 ]
Tytuł: 

italios1 napisał(a):
PReciez to jest MY BRUTE !!!


Żarcik przedni, jeszcze jakieś pomysły? :roll:

Autor:  Quel [ 30 lip 2010, 00:23 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
yabaddi napisał(a):
Highlander napisał(a):
w ogole to jak to ma graficznie wygladac jak taka tibia/eschalon (izometryczny) czy jak dagerfall (fpp) czy cos?


Z tego co opowiadał kumpel to był rzut izometryczny. Sam gry nie widziałem ale z tego co mówił wyglądało to analogicznie do ultimy. Ci co w to grali dociągali z netu jakieś patche więc projekt musi być albo nowy albo nadal aktywny co w przypadku przeróbek jest rzadkością.

Acha, kumpel dodał jeszcze, że pieszo postać przemieszcza się jedynie pod ziemią, w dungeonach - na powierzchni podróżuje się po mapce (coś jak w dawnym daggerfallu).

Podsumowując:
- jest to singleplayer,
- jednoosobowy (nie drużynowy),
- dungeon crawler,
- z rzutem izometrycznym,
- elementami sandboxa (nie levelówka),
- walka tylko 1vs1 (nie walczy się z kilkoma mobami na raz),
- walka jest pół-automatyczna (udział gracza jest ograniczony),
- to nie jest Tibia :P


Nie ma takiej gry :o


Proponuję starocia o nazwie Dispel :)
Trochę starawa bo ma 11 lat, ale wymagania spełnia jak najbardziej te :)

Autor:  warhameron [ 30 lip 2010, 19:35 ]
Tytuł: 

http://www.shrapnelgames.com/Chronic_Re ... _page.html

Autor:  Highlander [ 10 sie 2012, 14:42 ]
Tytuł:  Re:

yabaddi napisał(a):
Od pewnego czasu bezskutecznie szukamy razem z kumplem gierki, którą ten miał kiedyś okazję obejrzeć podczas pobytu w Irlandii. Gałgan zapomniał tytułu i przez to odnalezienie jest "nieco" utrudnione. Domyślamy się, że jest to raczej jakaś niskobudżetowa produkcja typu shareware/freeware lub mikro-opłata rzędu 5 euro. Jest to skrzyżowanie RPG z symulatorem dungeon crawlera. Kumpel widział to parę miesięcy temu u jednego z kilku współlokatorów, zagrywali się tym na laptopie.

Gierka jest z gatunku sandbox'ów, po wybraniu rasy, płci postaci zostajemy wrzuceni do losowego miasta gdzieś na mapie tamtejszego świata. Mamy początkową (niewielką) ilość złota, za którą można wykupić naukę paru umiejętności wpisywanych do księgi "wiedza". Generalnie wygląda to tak, że postać odwiedza kolejne dungeony i je eksploruje zbierając sprzęt i zwiększając umiejętności (poprzez używanie ich). Całość zalatuje mocno Ultimą choć jest z pewnością dużo prostsze graficznie (nie widziałem, bazuję jedynie na opisie słownym kolegi). Atrybuty postaci wzrastają również w miarę używania konkretnych umiejętności. Liczba umiejętności głównych jest ograniczona bodajże do 5 (sami je wybieramy gadając z określonym trenerem) i ma po 4 podklasy do każdej umiejętności (coś jak specjalizacje - też zdobywane przez trening u ncp'a). Ciekawostką jest przebieg walki, który jest dosyć zautomatyzowany - tzn. rola gracza ogranicza się do wybierania trybu walki (agresywny, zrównoważony, defensywny), aktywowania czarów (jeżeli posiadamy) oraz ewentualnego aktywowania ucieczki w przypadku gdy życie bohatera jest zagrożone. Postać walczy samodzielnie używając wyuczonych umiejętności (rolę odgrywają %, generalnie gierka pełna jest liczb i wskaźników). Pojedynki są losowe i zawsze 1 na 1 (jeśli bohater spotka grupę to walczy kolejno od najsłabszego moba do najcięższego). Dungeony raz odwiedzone i wyczyszczone znikają z mapy, jeśli po wyjściu nie znika to znaczy, że czegoś nie odkryliśmy/ubiliśmy i można wrócić później.

Czy ktoś z was grał w coś takiego i kojarzy tytuł? Może nie jest to 8 cud świata ale z opowiadań kolegi wynikało, że gierka nieźle wciąga.


ta nieodgadniona zagadka mmorpg.pl nie daje mi spokoju do dzis ;d

Autor:  Highlander [ 3 lip 2014, 20:28 ]
Tytuł:  Re: cRPG

http://www.pcgamer.com/2014/07/03/pixel ... -at-1440p/
Pixel Boost: Planescape: Torment at 1440p

czyli jak odpalic ladnego tormenta

http://dl.pcgamer.com/LPC/pixelboost/pl ... ent-03.png

ogolnie chyba nadchodzi dobry okres dla crpg.

Autor:  Goatus [ 4 lip 2014, 09:37 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Highlander napisał(a):
http://www.pcgamer.com/2014/07/03/pixel-boost-planescape-torment-at-1440p/
Pixel Boost: Planescape: Torment at 1440p

czyli jak odpalic ladnego tormenta


Witaj w zeszłym dziesięcioleciu ;)

Ten mod był wymieniany już tu na forum kilka razy (widescreen mod) i działa ze wszystkimi grami na Infinity Engine, ale w sumie warto przypomnieć, może ktoś przegapił

Autor:  Highlander [ 4 lip 2014, 09:43 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Ja widze, ze nieco więcej polecili ;)

•Bigg's Widescreen mod: Lets you run Planescape at whatever resolution you desire. Warning: If you have existing save files, this will invalidate them, but it does offer an option to update save files to be compatible. Back them up, just in case.
•Ghostdog's UI mod: Turns out, when you run a low-res 2D game at high resolution, the font becomes tiny and unreadable! While the UI as a whole is going to be small and hard to see, with Ghostdog's mod, you can choose to scale the text size up 20% - 120% larger than its normal size. At 1440p, I chose 80%, and the font is readable, but still fairly small.
•Ultimate WeiDU Fixpack: Bugfixes, bugfixes, bugfixes.
•Qwinn's Unfinished Business patch: Adds content that was cut from the original release.
•Qwinn's PS:T Tweak Pack: some tweaks that make the game a bit more user-friendly with tons of options, like stacking items, making stats easier to understand, adding quicksave, and more. Some options, like disabling battle music or adding rest anywhere, will significantly alter the game experience.


Swoja droga... Divinity, Wiesiek 3, Wasteland 2, Pillars of Eternity... tylko mieć czas by sobie posiadowe zrobić, chyba urlopy bym musial brac, bo tak to jakos usiasc nie mogę ;]

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 4 lip 2014, 09:52 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Jeszcze Risen 3 może być niezły, jak zrobią w stylu Gothica.

Strona 12 z 31 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team