MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Everquest II - nazwa kodowa NEXT
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37078
Strona 12 z 17

Autor:  TobiAlex [ 6 sie 2013, 07:16 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

iniside napisał(a):
Isengrim napisał(a):
Iniside'y będą grać. Grają w GW2, więc EQN się sprzeda.
A ten niedorobiony TSW znowu będzie na topie.
Bo dungeony są trudne.
A commuity zajebiste.
I to jest mmo, a nie jakieś nowe plansze i armory.

Ostatnio sie pytałeś dlaczego nikt w to nie gra :lol:


Bo co raz mniej jest graczy, którzy potrafią myśleć i rozwiązywać trudne zadania...

Autor:  gosugamer1 [ 6 sie 2013, 07:21 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Isengrim napisał(a):
Iniside'y będą grać. Grają w GW2, więc EQN się sprzeda.
A ten niedorobiony TSW znowu będzie na topie.
Bo dungeony są trudne.
A commuity zajebiste.
I to jest mmo, a nie jakieś nowe plansze i armory.


Dupa nie mmo, jak wszystko jest podzielone na instancje.

Autor:  TobiAlex [ 6 sie 2013, 07:31 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

gosugamer1 napisał(a):
Isengrim napisał(a):
Iniside'y będą grać. Grają w GW2, więc EQN się sprzeda.
A ten niedorobiony TSW znowu będzie na topie.
Bo dungeony są trudne.
A commuity zajebiste.
I to jest mmo, a nie jakieś nowe plansze i armory.


Dupa nie mmo, jak wszystko jest podzielone na instancje.


Gdzie tam WSZYSTKO jest podzielone na instancje???

Autor:  iniside [ 6 sie 2013, 07:33 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

TobiAlex napisał(a):
iniside napisał(a):
Isengrim napisał(a):
Iniside'y będą grać. Grają w GW2, więc EQN się sprzeda.
A ten niedorobiony TSW znowu będzie na topie.
Bo dungeony są trudne.
A commuity zajebiste.
I to jest mmo, a nie jakieś nowe plansze i armory.

Ostatnio sie pytałeś dlaczego nikt w to nie gra :lol:


Bo co raz mniej jest graczy, którzy potrafią myśleć i rozwiązywać trudne zadania...

Ehe. Faktycznie coraz mniej. A nie przyszlo ci do glowy, ze gdyby gra była naprawde dopracowana, to wiecej "starych" graczy by grało ?

Autor:  TobiAlex [ 6 sie 2013, 07:36 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

iniside napisał(a):
Ehe. Faktycznie coraz mniej. A nie przyszlo ci do glowy, ze gdyby gra była naprawde dopracowana, to wiecej "starych" graczy by grało ?


Nie, bo do dnia dzisiejszego widzę na czacie teksty (w luźnym tłumaczeniu) "jaki jest kod do ukrytej klawiatury niedaleko kościoła". A to jedna z najprostszych zagadek. To jeden z wielu przykładów. Tyle w temacie.

Autor:  zaboleq [ 7 sie 2013, 08:01 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Hmm tak oglądam filmiki z tego nowego EQ i kurde, combat wygląda naprawdę nice :0


http://www.cdaction.pl/news-33984/everq ... wideo.html

Widziałem, że kabra coś tam nadawał, że ja niby chwaliłem RMAh :0. Nie przypominam sobie tego... Fakt faktem trochę tam zarobiłem(kropla w porównaniu do większości bo aż tak dobrze nie exploitowałem etc) ale akurat RMAH zniszczyło ta grę (pomijając nieprzetestowane inferno i zjebaną itemizację).

Tak kurde jak czytam kabrę to dochodze do wniosku, że lepiej dla całego świata byłoby gdyby został jakimś projektantem gierek. Ja go w sumie postrzegam jak tego kolesia z Woodstocku co Miecugowa zaatakował(durny wykopowicz) ;).

Autor:  iniside [ 7 sie 2013, 08:14 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

TobiAlex napisał(a):
iniside napisał(a):
Ehe. Faktycznie coraz mniej. A nie przyszlo ci do glowy, ze gdyby gra była naprawde dopracowana, to wiecej "starych" graczy by grało ?


Nie, bo do dnia dzisiejszego widzę na czacie teksty (w luźnym tłumaczeniu) "jaki jest kod do ukrytej klawiatury niedaleko kościoła". A to jedna z najprostszych zagadek. To jeden z wielu przykładów. Tyle w temacie.


TobiAlex napisał(a):
Isengrim napisał(a):
A jak w ogóle wrażenia z TSW?
Tak naprawdę to mnie bardzo ciekawi jak to jest - GW2 ma na metacritic 90/7.9 a TSW 73/8.2. Ja nie jestem obiektywny, TSW to dla mnie najlepszy mmorpg ze wszystkich w które grałem, mimo wielu mniejszych i większych mankamentów. Rok pyknął, ja dalej mam co robić, na liczniku wiele tygodni /played. Zauważyłem że część ludzi odpada na pewnym etapie(Blue Mountain/Egipt), gra się robi za trudna? Z ciekawości pytam.


Nie trudna a nudna. Egipt jest bardzo nudny i klaustrofobiczny, niestety. Powinni to zmienić.



No to jak to wkoncu jest.

Autor:  TobiAlex [ 7 sie 2013, 08:55 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

To, że jeden teren w grze jest nudny, nie znaczy, że gra jest słaba tak?

Autor:  krzyk [ 7 sie 2013, 10:33 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Gra jest fajna - ma ciekawy klimat, inne troche podejscie i w końcu co innego niż generic fantasy. Fajny system rozwoju - dowolność dość duża (ale oczywiście czysto teoretyczna, mozna skonczyc z gównianym buildem).
Minus - na jedno przejscie. Z moim, grając namiętnie i dużo - w 2 tygodnie zrobilismy wszystko co było do zrobienia.
Oczywiście pomijając farmę końcową, która jest wymyślona wg mnie beznadziejnie. No i pvp nic nie wnoszace.

już.

PS. To nie topic o TSW. O EQN wiemy tak mało, że jak już ktoś napisał - większość żeczy to wróżenie z fusów.
Jak mi dadzą produkt bogaty lorem i światem jak eq/eq2 z fajnymi rozwiązaniami (nie wszystkimi) chapniętymi z gw2 i innych produkcji, to ja sie na to pisze.

Autor:  iniside [ 8 sie 2013, 06:35 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

http://www.youtube.com/user/MCeperoG/videos

Autor:  iniside [ 8 sie 2013, 07:15 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

http://procworld.blogspot.com/2013/08/e ... mment-form

Nie mozna edytowac.

Autor:  Goatus [ 8 sie 2013, 22:36 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Pozostaje mu pogratulować, wielka korporacja do swojego flagowego produktu licencjonuje silnik który robiła jedna osoba. To jest coś :)

Autor:  Falangista [ 10 sie 2013, 11:50 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Mam pytanie odnośnie pvp czy to będzie world open pvp czy taka kupa instancjonowana jak w przypadku wowa?

Autor:  Teo [ 10 sie 2013, 11:58 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Falangista napisał(a):
Mam pytanie odnośnie pvp czy to będzie world open pvp czy taka kupa instancjonowana jak w przypadku wowa?

jeśli celują w miliony to instancje, jeśli w tysiące graczy to open, proste i potwierdza się od wielu lat, a jeśli zrobią open mimo hypu jaki jest to szybko zderzą się z rzeczywistością i z tym co faktycznie gracze wolą, czyli instancje

Autor:  raas [ 10 sie 2013, 12:05 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Nic nie stoi na przeszkodzie by były serwery z różnymi zasadami(gdzieś wspominali o tym).

Autor:  Teo [ 10 sie 2013, 13:55 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Ale to by były dwie różne gry, nie da się połączyć open world pvp z instancjami bo gracze wybierają zawsze instancje, tak było w każdej grze.

Autor:  raas [ 10 sie 2013, 14:08 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Problem zmienić balans na tego typu serwerach? Np taki wow, jeśli chcieli by żeby było więcej world pvp wystarczy zwiększyć ilość honoru za kill gracza po za zonami pvp+Diminishing returns co by nie dało się tego zbytnio exploitować, dodaj do tego 1-2 conquest pointy za każdy unique kh i już. Kwestia to zmiana balansu pomiędzy instanced pvp a outdoor co nie jest specjalnie trudne i do tej pory się dziwie why nie postało coś podobnego w wowie.

Autor:  TobiAlex [ 10 sie 2013, 15:14 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Bo to się wydaje takie proste tylko na papierze.

Autor:  Niah [ 10 sie 2013, 15:35 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Wówik nie nadaje sie do mass open pvp

Autor:  TobiAlex [ 10 sie 2013, 16:14 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Niah napisał(a):
Wówik nie nadaje sie do mass open pvp


Bo? Po wprowadzeniu honoru przez Blizzard jakoś to mass open pvp istniało.

Strona 12 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team