MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Elder Scrolls V: Skyrim
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38006
Strona 12 z 39

Autor:  raggnarok [ 8 cze 2011, 14:04 ]
Tytuł: 

Zobacz sobie kalendarz. Na wyjscie Skyrima zlozy sie jeszcze pierdyliard innych zajebistych gier :)

Autor:  Aldatha [ 8 cze 2011, 14:15 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a ja sobie popykam na konsoli.
jakos nigdy nie mialem ochoty instalowania mod'ow.


ja tez , nie ma sensu wkladac nowych bebechow do PC , skoro 99% devsow ma na niego wyjebane

psp vita bedzie lepszym posunieciem niz upgrade

Autor:  zaboleq [ 8 cze 2011, 14:58 ]
Tytuł: 

Jak komp dzwiga spokojnie wieska 2 to ja nie widze problemu, zeby skyrima nie pociagnal na sensownych detalach...


Chcieliśmy, by stała się naprawdę przystępna. Wciąż gdzieś tam nadal czai się złożoność, ale pragnęliśmy sprawić, byście mogli chwycić kontroler i grać łatwo i przyjemnie, by przeciętna osoba była w stanie to opanować

Oby tylko to ich pierdolenie, ze chcą dotrzeć do szerszej grupy odbiorców nie skończy się tak jak w Arcanii...

Autor:  Razoth [ 8 cze 2011, 15:09 ]
Tytuł: 

Nie porównuj mistrzów z Bethesdy do panów ze Spellbounda którzy w tworzeniu gier RPG mieli zerowe doświadczenie.

Autor:  Robo [ 8 cze 2011, 16:01 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Mam tylko nadzieję, że Bethesda nie zjebie optymalizacji.


Mój laptop bardzo o to prosi.

Autor:  Dana [ 8 cze 2011, 16:02 ]
Tytuł: 

Ani Morrowind ani Oblivion szału nie robiły pod tym względem w momencie premiery. Pamietam że musiałem pykać w Oldbliviona :d

Autor:  Razoth [ 8 cze 2011, 16:07 ]
Tytuł: 

Ano, miały duże wymagania. Ale tym razem powinno być lepiej skoro domyślnie gra jest robiona na przestarzałe maszynki zwane konsolami!

Autor:  Highlander [ 8 cze 2011, 16:27 ]
Tytuł: 

najwazniejsze by ograniczyli wszelka ilosc loading screenow co mnie w elder scrollsach zawsze wkurzala ;]

generalnie gry bethedy bez zadnych modow są lekko be, same w sobie.

Autor:  iniside [ 8 cze 2011, 16:48 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Ano, miały duże wymagania. Ale tym razem powinno być lepiej skoro domyślnie gra jest robiona na przestarzałe maszynki zwane konsolami!


huehuehue.
No Rockstar też robi przestrzałe gry na przestarzałe konsole :D.

Autor:  raggnarok [ 8 cze 2011, 16:53 ]
Tytuł: 

W Vanille zagra sie ostatecznie na konsoli, jak bedzie zjebany framerate, a potem w podhajcowana i zoptymalizowana wersje z modami :)

Autor:  Razoth [ 8 cze 2011, 23:10 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):

huehuehue.
No Rockstar też robi przestrzałe gry na przestarzałe konsole :D.


Rockstar w GTA4 pokazał, że chuja wie o optymalizacji pod PC, przez co już nie wydaje na tą platformę.

Jeżeli Bethesda wypnie się na PC to... Cóż, nie powiem, że podpiszą na siebie wyrok, ale stracą cholernie dużo (kasy, żeby nie było).

Gracze PC i mody sprawiają, że ich gry są jeszcze długo popularne po premierze, a na tym im powinno zależeć, bo zbyt często ich nie wydają.

Dlatego w ich dobrym interesie leży odpowiednia optymalizacja na PC i sorry, ŻADNA gra która chodzi dobrze na konsoli nie ma prawa się zająknąć na dobrym PC (jeżeli jest podrasowana graficznie w stosunku do wersji na konsole, jeżeli nie to średni blaszak powinien starczyć).

Pewne "skonsolowienie" uproszczenie itp. podobne zabiegi - są zrozumiałe. Niedopracowanie techniczne - absolutnie nie.

Autor:  Mendol [ 9 cze 2011, 08:38 ]
Tytuł: 

no ale jak widac rockstar jakos bardzo nie narzeka, mimo, ze olali pc.
co wiecej - wydaja takie tytuly, ze ludzie kupuja konsole po to zeby pograc.

Autor:  Aldatha [ 9 cze 2011, 09:43 ]
Tytuł: 

z PC jest kupa pierdolenia , a ludzie raczej wola sobie ulatwiac zycie a nie utrudniac , nawet przy nowych konsolach zwraca sie uwage zeby cykl developerski byl mozliwie jak najkrotszy , bo niby dlaczego gracze maja czekac pare lat az tworcy sie naucza architektury i wykorzystaja 100% mocy
(ps2 , ps3)

Autor:  Mendol [ 9 cze 2011, 10:36 ]
Tytuł: 

tym bardziej, ze wystarczy popatrzec na takie uncharted jak ladnie sie zmienia w kolejnych czesciach.

Autor:  Drusek [ 9 cze 2011, 15:33 ]
Tytuł: 

Spokojnie, Fallout 3 i NV były tez na konsolki i na PCtach dobrze śmigały także ze Skyrim pewnie będzie tak samo.
Nie dziwię się, że robią gry na konsole głównie gdyż sprzedaż ilości gier jest tam gdzieś 2x większa niż na PC. (2*PC = PS3 + X360)

Autor:  Dana [ 9 cze 2011, 15:40 ]
Tytuł: 

6 letni silnik Obliviona, jak miałby nie śmigać.

Autor:  raggnarok [ 9 cze 2011, 16:11 ]
Tytuł: 

Ma byc kurwina dobry stosunek jakosc-wydajnosc. Jak gra bedzie troche brzydsza, a bedzie smigac super plynnie to sie nie zmartwie, bo wyjda mody, ktore podciagne grafe do opdowiedniej jakosci dla osob z mocnymi komputerami.

Autor:  Marti [ 9 cze 2011, 19:45 ]
Tytuł: 

jakos nigdy nie bylem zwolennikiem gier z serii The elder scrolls,ale gdy zobaczylem zapowiedz skyrim ,serce mi zamarlo, do takiego stopnia ze sie szarpnolem na Obliviona w saturnie :)
Tak z ciekawosci sie spytam polecicie jakies dobre mody do Obliviona ,z dodatkowymi jaskiniami ,questami , jakimis uleprzeniami grafiki ,wszystko co sie przyda laikowi tego tytulu.

Autor:  Dana [ 9 cze 2011, 19:47 ]
Tytuł: 

oj gupcze, właśnie wyszedł 5th year Anniversary edition :D

Autor:  Marti [ 9 cze 2011, 19:49 ]
Tytuł: 

no kupilem gierke + jakies dodatki za chyba 60zl ,cos wtopilem? ;>

Strona 12 z 39 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team