Jedyne co mi się w miare spodobało, to to że za zabicie odpowiendika roshana można tego dużego creepa wezwać, który unieszkodliwia wieże, które uderzają z tą samą siłą co w LoLu.
Poza tym dla osób które nie oglądały całości, a chcą wiedzieć co tam jest
- mapa w miare standardowa, 3 linie, dżungla, jedna drużyna grała trilane na topie, druga 2x mid z tego co zauwazylem
- krzaczki z LoLa
- mechanika recall z LoLa
- zwierzątka przy każdym z bohaterów, jakiś personalny courier?
- zamiast wardów observation posts do aktywowania
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- wszystkie itemy
chyba passive, obserwowalem czy jakies cooldowny sie robia na tych zaznaczonych itemach, ale tylko na skillach sie pojawialy
- ze statystyk (lewy dolny rog filmiku) chyba jest tak, od góry:
*attack damage
*ability power
*armor | magic resist
*movement speed
- drugi objective na mapie - rycerzyk odpowiednik smoka w lolu dajacy golda i expa
No dla mnie to wyglada jak kolejny LoLek zwlaszcza biorac pod uwage te wszystkie centymetrowe dashe i skill shoty zalewajace teamfighty, no ale spoko w końcu cytując:
Cytuj:
Lore and story is key in Strife. Where MOBAs normally add updates with new characters and maps through a loose narrative, Strife counteracts that by creating an expansive lore that guides how new content will be added.
tworcy wiedza co jest najwazniejsze wiec sie nie ma co przejmowac