MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

TES V: Skyrim
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39858
Strona 12 z 109

Autor:  iniside [ 11 lis 2011, 12:20 ]
Tytuł: 

1) Nie ma. Chyba, ze za ograniczeni weziesz, ze mozesz uzywac tylko dwoch rąk.
2) Niezauwazylem.
3) Nie. Wyzsze poziomy trudnosci roznia sie tylko tym, ze moby maja wiecej HP. Czyli smiech.

Edit.
Steam nie bylby zly, tylko ze swiadomosc koncumencka jest rowna zeru. Jak ludzie placa to i ceny sa z dupy. Nikt mnie nie przekona ze sprzedaz gry w wersji elektorniczej jest drozsza albo tak samo kosztowna jak pudelkowa, kiedy magicznie odadaja praktycznie wszyscy posrednicy..

Autor:  Bahamut [ 11 lis 2011, 12:23 ]
Tytuł: 

Mam problem, głównie podczas dalszych podróży co kilkadziesiąt kroków dostaje laga sprzętowego, najczęsciej się to dzieje zaraz przed tym jak sie jakiś NPC pojawia. Czy ktoś jeszcze ma taki problem? Wie ktoś jak to naprawić

Autor:  zaboleq [ 11 lis 2011, 12:26 ]
Tytuł: 

A mi spolszczenie napisów nie działa. Wszystko skopiowałem jak trzeba i nic :E.

Autor:  Niah [ 11 lis 2011, 12:30 ]
Tytuł: 

u mnie działa, sprawdź gg

Autor:  Deshroom [ 11 lis 2011, 12:30 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
A mi spolszczenie napisów nie działa. Wszystko skopiowałem jak trzeba i nic :E.
wolfgang działa bez problemu bo koleś nazwał english... polskie pliki dałem dwa , użyj drugiego linku

spolszczenie samych napisów jest dla mnie idealną opcją

Autor:  raggnarok [ 11 lis 2011, 12:31 ]
Tytuł: 

Ciekawe, w piracie mialem troszke inny prolog od tego niz w oryginale :) Inna lokacja po wejsciu do wiezy, inna metoda zdobycia 1go sprzetu. Hm hm hm :)

Autor:  Havok [ 11 lis 2011, 12:33 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
1) Nie ma. Chyba, ze za ograniczeni weziesz, ze mozesz uzywac tylko dwoch rąk.
2) Niezauwazylem.
3) Nie. Wyzsze poziomy trudnosci roznia sie tylko tym, ze moby maja wiecej HP. Czyli smiech.

LOL. To jak ta gra dostała opinie 10/10...
Wygląda na to, że oczekując rpg dostanę h&s w 3D :/. Cholera nawet gorzej, bo w takim diablo były chociaż 3 klasy postaci.

Autor:  Sobtainer [ 11 lis 2011, 12:38 ]
Tytuł: 

Wczoraj zassałem w ciągu niecałych 4h 60% gry, bo leciał download 1/4 mojej prędkości łącza.
Teraz odpalam, żeby dociągnąć te 40% i się okazuje, że downloaduje znowu całe 100%. Nosz kurwa mać. I w dodatku, dalej zapierdala ze śmiesznymi 300kb/s - no ja pierdole, czy ktoś sobie z tym poradził albo może mi wytłumaczyć dlaczego tak wolno to idzie?

Autor:  Highlander [ 11 lis 2011, 12:40 ]
Tytuł: 

I nie wiem co takiego chcecie od malee combat, nie jest zle, na expert az tak latwo juz nie jest, na master ciężko, dla mnie przynajmniej.

Prydaloby sie wiecej opcji troche, jak kopniak, jak sie wali tarczą? to jakos z automatu czy jak to jest?

bleak falls barrow - super dungeon

Autor:  iniside [ 11 lis 2011, 12:42 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
iniside napisał(a):
1) Nie ma. Chyba, ze za ograniczeni weziesz, ze mozesz uzywac tylko dwoch rąk.
2) Niezauwazylem.
3) Nie. Wyzsze poziomy trudnosci roznia sie tylko tym, ze moby maja wiecej HP. Czyli smiech.

LOL. To jak ta gra dostała opinie 10/10...
Wygląda na to, że oczekując rpg dostanę h&s w 3D :/. Cholera nawet gorzej, bo w takim diablo były chociaż 3 klasy postaci.

Powinien dopisać że:
1) Magicka regeneruje sie dosc wolno (duzo wolniej niz w Obku albo Morku).
2) Plate armor etc defaultowo nie ma +magicka regen i -koszt czarów
3) Ogólnie pod względem magii i rozowju postaci Skyrim jest IMO krokiem w bok. Dodanie perków vs usuniecie attrybutów. Wolabym zeby atrybuty zostaly..

Aha. Dlaczego w tej grze nie ma unikow ? Turlania sie albo cos.. ?

Autor:  Deshroom [ 11 lis 2011, 12:44 ]
Tytuł: 

czy poziom trudności wpływa na ilość expa ? trudniej = wiecej ?

Autor:  goatguy [ 11 lis 2011, 12:47 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Powinien dopisać że:
1) Magicka regeneruje sie dosc wolno (duzo wolniej niz w Obku albo Morku).
2) Plate armor etc defaultowo nie ma +magicka regen i -koszt czarów
3) Ogólnie pod względem magii i rozowju postaci Skyrim jest IMO krokiem w bok. Dodanie perków vs usuniecie attrybutów. Wolabym zeby atrybuty zostaly..

Aha. Dlaczego w tej grze nie ma unikow ? Turlania sie albo cos.. ?


Ja znalazłem jakiś chest co daje +50% regenu do Magicka, ale ma 0 armoru i czapkę co daje +30 punktów do Mag., ale też 0 armoru. Z takim zestawem regen jest błyskawiczny.

Autor:  Eshim [ 11 lis 2011, 12:50 ]
Tytuł: 

ktos wie gdzie mozna dzisiaj w krk skyrima kupic?

Autor:  iniside [ 11 lis 2011, 12:56 ]
Tytuł: 

goatguy napisał(a):
iniside napisał(a):
Powinien dopisać że:
1) Magicka regeneruje sie dosc wolno (duzo wolniej niz w Obku albo Morku).
2) Plate armor etc defaultowo nie ma +magicka regen i -koszt czarów
3) Ogólnie pod względem magii i rozowju postaci Skyrim jest IMO krokiem w bok. Dodanie perków vs usuniecie attrybutów. Wolabym zeby atrybuty zostaly..

Aha. Dlaczego w tej grze nie ma unikow ? Turlania sie albo cos.. ?


Ja znalazłem jakiś chest co daje +50% regenu do Magicka, ale ma 0 armoru i czapkę co daje +30 punktów do Mag., ale też 0 armoru. Z takim zestawem regen jest błyskawiczny.
Szaty necromantów dajow +75%.
Ale to i tak jest wolniej niz Obku ;p.
Kwestia przyzwyczajenia według mnie system z Obkabył bardziej dynamiczny.

Autor:  Mendol [ 11 lis 2011, 12:58 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
I nie wiem co takiego chcecie od malee combat, nie jest zle, na expert az tak latwo juz nie jest, na master ciężko, dla mnie przynajmniej.

Prydaloby sie wiecej opcji troche, jak kopniak, jak sie wali tarczą? to jakos z automatu czy jak to jest?


high - jak juz robili melee combat to mogli sie przylozyc.
ja w ogole 'nie czuje' tego niestety. pewnie to w duzej mierze wina ds'a gdzie jest to dobrze rozwiazane.
tu sobie klepie, blokuje i tyle. miecz leci przed siebie, krew sie leje ale ogolny feeling z dupy.

ciezko = moby maja wiecej hp i tyle. niestety ten element tez jest zjebany imo.


Eshim: dzisiaj to polecam sciagnac :)

Autor:  goatguy [ 11 lis 2011, 13:01 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
goatguy napisał(a):
iniside napisał(a):
Powinien dopisać że:
1) Magicka regeneruje sie dosc wolno (duzo wolniej niz w Obku albo Morku).
2) Plate armor etc defaultowo nie ma +magicka regen i -koszt czarów
3) Ogólnie pod względem magii i rozowju postaci Skyrim jest IMO krokiem w bok. Dodanie perków vs usuniecie attrybutów. Wolabym zeby atrybuty zostaly..

Aha. Dlaczego w tej grze nie ma unikow ? Turlania sie albo cos.. ?


Ja znalazłem jakiś chest co daje +50% regenu do Magicka, ale ma 0 armoru i czapkę co daje +30 punktów do Mag., ale też 0 armoru. Z takim zestawem regen jest błyskawiczny.
Szaty necromantów dajow +75%.
Ale to i tak jest wolniej niz Obku ;p.
Kwestia przyzwyczajenia według mnie system z Obkabył bardziej dynamiczny.


Nie grałem w Obliviona, więc pewnie dlatego wydaje mi się, że jest ok. :)

Autor:  Highlander [ 11 lis 2011, 13:19 ]
Tytuł: 

gdzie w whiterun znajde vendora ktoremu sprzedam swoj szajs ? ;d

pizganie tarcza, przytrzymujemy prawy przicisk myszy i lewy click pozniej.

Autor:  Eshim [ 11 lis 2011, 13:27 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
Eshim: dzisiaj to polecam sciagnac :)


sciagnalbym , ale steam ma regionlocka w sklepie, a w keye.pl chwilowo nie ma keyow -_-'

Autor:  Piszpan [ 11 lis 2011, 13:31 ]
Tytuł: 

jest masa itemow do magica nawet z armorem. do tego masz perki redukujace koszt skilli i do tego itemki redukujaca koszt skilli itd. Ja walki wrecz tez jakos nie czulem specjalnie machniesz koles lezy itd. magia przynajmniej moge pobiegac uzyc jednego czy 2 czaru schowac sie za drzewo czy cos:) Inna bajka ze najciezej mi sie walczy przeciw innemu magowi.

Autor:  iniside [ 11 lis 2011, 13:35 ]
Tytuł: 

Do walk z innymi magami trzeba uzywac wardow. Albo szczuc ich summonami.

Strona 12 z 109 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team