mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1747 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 88  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 mar 2012, 09:45 
Cytuj  
wczoraj w koncu
Obrazek
od poczatku gry prowadzilem w pkt frakcji, wiec wiedzialem,ze dobrze mi idzie. hero penetrowal okolice robiac q i bijac moby,miasta sie budowaly (wpierw none a potem low podatki), research szedl, i jak najechalem mojego teoretycznie najsilniejszego przeciwnika, to jedna armia zakutych w zbroje jezdzcow wraz z hero lvl9 rozjechala go po prostu - powialo nuda i skonczylem gre, czas chyba na kolejny poziom trudnosci (gralem normal).

bardzo mi sie podoba :)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 3 mar 2012, 10:59 
Cytuj  
No właśnie jak poczyniać z podatkami? Są różne ich poziomy None - low , medium i high. Czy opłaca sie medium lub high?

Według mnie
None lub low - przydaje się przez większośc czasu w grze.
normal i high - chyba tylko jak np potrzebujesz szybko wybudować armie.

Czy coś jezcze?

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 3 mar 2012, 15:47 
Cytuj  
Challenging is the Best AI without the AI getting bonuses.

Dopiero na Challenge u jest zabawa + minimum 6 przeciwników na tej samej trudności + można dodać jakies ofiary losu. Zauważyłem, że jeśli dodamy koksów zrobionych przez siebie to przeciwnikowi takiemu idzie jeszcze lepiej. Generalnie AI w FE jeszcze jest w powijakach(nie owijając w bawelnę jest za prosto na wet na hardzie czy radiculus, computerowe AI posyła po prostu, więcej wosjka głównie niestety peaonów ot i cała trudność. Wiekszym problemem są neutral bandy, które nie są już takie neutral), dopiero coś się zmienie w becie 3 or 4(AI).




Głosujcie !
http://www.elementalgame.com/journals
osobiście dla mnie ważniejsze , są róznice pomiędzy frakcjami, next Ai i tac bitwy. Mam nadzieje ,że i tak zajma się wszystkim na tej liście. City Management > to, akurat mi sie nie podoba bo są gracze , ktorzy z FE zrobiliby fantasy sim city.


@Caviez, spox możesz używać tego co jest w public albumach. Fear o który pytasz to mass fear walony przez bosa(aby, go zaatakować jednostka musi wykonać udany pass na strach-jak nie to i tak po 2 turach schodzi) Podatki rzecz gustu, ale czym niższe tym miasta lepiej prosperuja. Cena pre orderu 85 zl byla dla ciebie ze znizka. Dla normalnych śmiertelników jest z upustem 10%(kod SURVEY2011) w okolicach 100zł. Dodaj może ten link http://www.youtube.com/playlist?list=PL248CEA4F9E5F3EE3

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 3 mar 2012, 16:30 
Cytuj  
4 razy już zaczynałem :P
kilka razy crash ale nie jest źle jak na betę.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 3 mar 2012, 16:59 
Cytuj  
Farin napisał(a):
4 razy już zaczynałem :P
kilka razy crash ale nie jest źle jak na betę.


Sejwuj często i będzie dobrze :). Mi się tylko wieszało w tutorialu.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 21:43 
Cytuj  
Juz wiem co mi crashowalo (praktycznie w kazdej nowej grze w pewnym momencie dostawalem crashe) - chcac nauczyc sie gralem na "Novice" i po ok. 30-50 turach dostawalem crash ni stad ni zowad. Np. na beginnerze juz tego nie ma.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 21:46 
Cytuj  
lol, ja wlasnie winde reinstaluje ;d chuj mnie strzeli jak bedzie to samo ;d a jak zmienie poziom trudnosci i zadziala to wtf ;d


_________________
.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 21:47 
Cytuj  
Nie ma sensu grać poniżej normal, tak mi sie wydaje(sorki ja juz troche w to gralem, wy zaczynacie i poznajecie gre). Czym trudniej i
wiecej opcji tym ciekawiej. Możliwe ze tych niskich poziomow nikt nie testowal i dlatego crashowalo. Z drugiej strony fajnie ,że ci chcialo sie stestowac, nizsze tiery trudnosci. Ja testowałem tylko normal, chellenge hard i rad. Crashe jeśli wystepowały to głównie przy zapisywaniu nowo tworzonych jednostek. (nie żebym byl jakiś pro i sie wywyzszał, ale w wom wszystko ponizej normal nie stanowilo zadnego wyzwania, a zbyt łatwa gra zniechęca przynajmniej mnie)

Ktoś tez pisal ,ze tutorial crashuje- lepiej nie odpalac go.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 23:08 
Cytuj  
Działa KURWAU! :D


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 23:17 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
Ktoś tez pisal ,ze tutorial crashuje- lepiej nie odpalac go.


tutorial, mimo ze taki po ch jest, dzialal mi spokojnie,
novice na 100% powoduje crashe, beginner i wyzej dziala bez problemu
wreszcie moge zagrac wiecej niz 50 tur wiec pora poznawac reszte gry, ale ogolnie jestem pod wrazeniem tego jak duzo rzeczy w tej grze jest.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 23:24 
Cytuj  
Ja osobiście licze na 10 razy tyle contentu w porównaniu do tego co jest w wersji finalnej :D (minimum) +100% dzięki mega modom. A jak zaczną robić takie mody jak Alfa Centauri, WHF Battle, WH 40k Epic itp (te 50$ zaiwestowane w te grę beda najlepsza inwestycja w gre ever:P )


Ostatnio edytowano 5 mar 2012, 00:34 przez warhameron, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2012, 23:58 
Cytuj  
Noo, teraz widze, ze gra jest sliczna. Choc nie wiem do konca jakie opcje daja najlepsza grafe ;]


_________________
.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 00:19 
Cytuj  
Nie wiem czy wiecie ,ale w grze są też eventy ! Aczkolwiek żadnego nie uświadczyłem. Np: tzęsienie ziemi, tornado, więcej narodzin(brak prądu :D), magiczny kataklizm, przyłączenie się jednostki, czampa itp w next becie to maja poprawić i może być zonk co krok :lol:

We’ve got N resources and M things to work on. Based on your experiences with beta 2, where would you like N to go the most?Vote here:

http://www.elementalgame.com/journals

Troszkę martwi mnie te zdanie.

@High cięszę się twoją radością i życzę wielu nieprzespanych nocy :D (ja ten tydzien musze odespać :D)

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 20:26 
Cytuj  
uważajcie też na crash w sytuacji kiedy np. Nie idzie wam kompletnie gra i w pewnym momencie stwierdzicie, że czas na nową grę z nowym bohaterem - jak zrobicie wtedy nowego ludka to przy save gra wywala. Lepiej wyjść z gry i wejść :]


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 20:37 
Cytuj  
By Frogboy on March 5, 2012 11:49:54 AM from Elemental Forums Elemental Forums

Just wanted to let you know that there won't be a new beta this week. We're in progress with quite a few additions that won't be baked in in time for the beta.

Some of this involves the diplomacy area to support new types of treaties as well as some coding to make it easier for us to do faction differentiation (for instance, we can't easily make a tech that is only available for Tarth and we can't exclude a particular race from using a particular weapon easily).

Plus, there's all the generous bug reports we've been getting in from the beta group that just take time to work through and address.

We'll be keeping you up to date with what we're working on.

W next czwartek najwczesniej patch or beta 3.


Fallen Enchantress - BETA FAQ
By Frogboy on March 5, 2012 6:49:32 PM from JoeUser Forums JoeUser Forums

Greetings! We haven’t done a FAQ in awhile so here we go:

S_DestinysGift_PaintingQ: Is Elemental: Fallen Enchantress an expansion pack to Elemental: War of Magic?

A: No. Elemental: Fallen Enchantress is a stand-alone game. It exists in the same world and is a 4X strategy game, but beyond that, they are very different.

Q: How much does Elemental: Fallen Enchantress cost?

A: It’s $39.95. You can pre-order it now and join the BETA. We plan to provide some additional goodies for those who own a copy of it prior to release.
Q: What kind of goodies?

A: Additional quests, monsters, and items.

Q: I have Elemental: War of Magic already, is there a discount for Fallen Enchantress?

A: Yes, if you registered War of Magic in 2010, you get Fallen Enchantress for free. If you bought it in 2011, there is a discount.

Q: When will Fallen Enchantress be released?

A: When it’s done.

Q: No, seriously, I hate when people say that. Do you have any sort of time line?

A: This Spring we plan to release a BETA 3, in Summer we expect to release BETA 4. During Beta 4 we’ll evaluate where things stand. But we still view the game as being in a good place but still months away from release.

Q: How much will the final game be different from the current game?

A: Probably quite a bit. We get into a lot of debates on this subject with beta testers because there is often a disconnect between what is part of Fallen Enchantress’s design principles versus what a user thinks “needs” to be in the game.

Q: Ok, that was pretty vague. What do you mean by design principles?

A: This would require a separate journal entry but broadly speaking, we mean that Derek Paxton (Kael) has a specific vision for Elemental: Fallen Enchantress which falls under a number of broad design principles. A common request is that the tactical battles be much more complex than they currently are. But one of the design principles of FE is that tactical battles should not decide the outcome of the strategic game. That is, no matter how good someone has mastered the tactical part of the game, it shouldn’t enable them to turn what would normally be a loss strategically into a win. This is an intentionally vague concept since we want tactical battles to be meaningful but we don’t want someone to be able to win against 10 to 1 odds because they’ve mastered that aspect of the game.

Q: Does this mean tactical battles won’t be changing?

A: We have a number of changes planned. We just can’t commit to anything specific until we’ve had time to play through it via iteration.

Q: What areas of the game do you consider furthest along?

A: The general flow of the game is fairly far along in terms of having a solid core. It’s not any particular feature. We are in BETA 2 presently, Beta 1 was to make sure the game was compatible (hardware wise). Beta 2 is designed to allow us to create a very tight core from which we can expand upon.

S_Domination_PaintingQ: What areas should we expect to see the game expand on?

A: Our recent poll confirmed that our beta group seems to be on the same page as us. Making each faction be very different matters a lot to us. Secondly, the city management is an area with a great deal of work ahead for it. Not on the poll but diplomacy is an area we want to expand on.

Q: What is the future of multiplayer and why isn’t it planned for initial release?

A: 90% of the multiplayer features are in. The issue is that we don’t want to split our resources between supporting multiplayer (from a bug testing / stability point of view) while also trying to do the same for the single player game.

Q: What can you tell us about the campaign?

A: It’s been designed and created by Jon Shafer (designer of Civilization V as well as the Beyond the Sword expansion for Civilization IV) and written by fantasy author, Dave Stern. Voice overs are being done by some of the people involved with Fall From Heaven and music provided by a team up musicians who worked on Civilization V and Galactic Civilizations II.

Q: I have heard that Fallen Enchantress is a different development team than War of Magic?

A: Yes. After the sale of Impulse, developers who had previously worked on Galactic Civilizations II were brought back from the Impulse team to the Games group to work on Fallen Enchantress. It is led by Derek Paxton (Kael) who had previously worked on the Civilization IV mod, Fall from Heaven and as previously mentioned the campaign was designed by Jon Shafer formerly of Civilization V fame.

Q: What is your role on Fallen Enchantress vs. War of Magic?

A: On both projects I am the Executive Producer. I wrote some of the strategic AI for War of Magic. In Fallen Enchantress I am the lead developer and am writing both the strategic and tactical AI. This is only possible because we sold Impulse so I have more time to devote to our individual projects. Kael has the final word on design. It’s his baby.

Q: When will we see a trailer?

A: It’s being worked on. Since Sins of a Solar Empire: Rebellion is coming out sooner, its trailer got the art team’s attention first. Now they’re onto the Elemental related work.
http://forums.elementalgame.com/419478

Derek Paxton (Kael)has the final word on design. It’s his baby.
No to spore szanse ,aby FE było lepsze od Fall from Heaven !

Other players have observed how much better the AI suddenly becomes when it has more units to choose from to train -- i.e. the AI gets smarter the more you play the game because it makes use of what you make. Each update we ourselves add more and more units to the game but we also want to encourage players to make the game theirs too.

Dobrze zrozumiałem ,że czym więcej w naszych grach natrzaskamy nowych jednostek, tym AI będzie "lepsze" ponieważ wykorzysta te nasze stworzone oddziały przeciwko nam?

Q: When is the next beta?

A: We expect to release Beta 2-B this month.


Zaczełem nową rozgrywke (8 przeciwników na chellengu) tym razem jako dobry. Idzie mi jak po grudzie(czary heal regen przydatne, ale grając ciemną strona mocy jest, chyba łatwiej)

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 9 mar 2012, 16:18 
Cytuj  
Ja narazie nie gram bo kurcze zmarła mi bliska osoba i zjebane mam dni ;/ Wróce do gry jak wróce do siebie (psychicznie) Pewnie będzie Beta 3 :)

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 9 mar 2012, 18:07 
Cytuj  
To w tej grze jest podział między dobrych, a złych ?
Ja gram od początku na "challengu" - w tej chwili jest nawet nawet, mój główny hero mimo, że rozwijam go pod wojownika to ma ładny wachlarz czarów(głównie ze szkoły śmierci), mając 8 poziom bez problemu 1v1 rozwala earth elemental :]


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 9 mar 2012, 19:12 
Cytuj  
Frakcje Empire to są ci źli (dostęp do magii śmierci), frakcje Kingdoms to ci dobrzy (magia życia). W przyszły czwartek powinniśmy dostać Bete 2B.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 mar 2012, 18:22 
Cytuj  
jak sie robi nowe miasto? ;d

dobra giera, ale malo czasu :/


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 mar 2012, 19:14 
Cytuj  
kupiles high?

kurde 40 euro za bete to troche duzo.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1747 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 88  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.