MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 12 z 99

Autor:  vivendi [ 11 maja 2012, 08:32 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

przebiegalem, owszem wolno chodza ale jak przejda to mnie dalej gonia, mimo ze jestem 1km dalej :|

Autor:  Highlander [ 11 maja 2012, 09:06 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nie mam jedzenia hehe, moze jak sie zrespie to cos znajde. Troche mnie denerwuje obecnie to odzczuwanie glodu i pragnienia offline. Wczoraj wlazlem na serwer na ktorym bylo totalnei pusto, ni cholery nie moglem nic znalezc na szybko.Zreszta pewnie jak sie zrespie w srodku miasta to dostane instant kule w łeb lub zabije mnie zombie ;)

Ja jak przebieglem przez budynek to zgubilem.

Autor:  vivendi [ 11 maja 2012, 09:45 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

zawsze jak jestem w duzym miescie to upewniam sie ze mam 3 paczki magazynku i winchester i w razie niebezpieczenstwa, to kosciol najlepszy do obrony zabic szybko i spieprzac zeby bandyci nie przylecieli.

Autor:  ShadorVD [ 11 maja 2012, 09:47 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
Nie mam jedzenia hehe, moze jak sie zrespie to cos znajde. Troche mnie denerwuje obecnie to odzczuwanie glodu i pragnienia offline. Wczoraj wlazlem na serwer na ktorym bylo totalnei pusto, ni cholery nie moglem nic znalezc na szybko.Zreszta pewnie jak sie zrespie w srodku miasta to dostane instant kule w łeb lub zabije mnie zombie ;)

Ja jak przebieglem przez budynek to zgubilem.


Pro-tip :)

Jezeli na liczniku zombie jest 0 i nigdzie lootu nie widac to jest jakis bug na serwerze ktory sprawia, ze nic sie nie spawni.

Funny fact:

Jak znajdziecie zestrzelony helikopter to nie wsiadajcie do niego bo... umrzecie :) Wczoraj kumpel wsiadl i padl jak siedzial ;) A zastanawialismy sie dlaczego kolo niego leza juz dwa ciala.

Funny fact:

Uważajcie na aWC, ten sam kolega miał niefart i zamknął drzwi jak był w środku które... go zgniotły.

btw.

Hello Redrum :)

Autor:  Highlander [ 11 maja 2012, 10:06 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

noob question, jak zobaczyc nick kolesia, ktorego plecy ogladam? ;p

Autor:  zajac129 [ 11 maja 2012, 10:42 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ktoś chce razem pośmigać?
Dodajcie mnie na steam: zajac128

Autor:  redruM [ 11 maja 2012, 11:17 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Cytuj:
Wow, 26k unique players so far. Going from expecting to only have 2 - 4 servers for capacity testing to 26k users, no wonder the main server is getting hammered


gulp.

wywiad z Rocketem

http://gamersushi.com/2012/05/10/emerge ... interview/

Autor:  gufnowapnjasz [ 11 maja 2012, 11:24 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Cytuj:
Have you had any response from Bohemia Interactive? Their game is now outselling Skyrim on Steam thanks to your mod

:D

Autor:  redruM [ 11 maja 2012, 11:52 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Cytuj:
Day Z is absolutely superb.

It provides a gaming experience which I’ve been after for a long time. The aim is just ‘survival’– something STALKER did semi-successfully, but the multiplayer aspect to this is just pure genius and injects a genuine sense of paranoia & fear into everything you do.

Just the fact that it turns everyone who’s managed to survive longer than a few hours into distrusting paranoid nutcases should tell you what a special mod this is. The longer you survive, the more there is at stake Trust nobody.


Cytuj:
Stay away from the main coastal cities. The Bean Wars consume them.


Cytuj:
This game is sickeningly addicting. I bought OA just for this a few days ago, already clocked at 12 hours played, despite having died like a dozen times already.


/signed

nie dziwne ze przebija Skyrima, dla mnie to jest numer jeden tego roku, ciagle jestem oszolomiony, co za pomysl w ogole

PS. jeden z fajniejszych filmikow z typowa dla dayz akcja, cos jak w the road (ufac/nie ufac/zabic/nie zabic)

http://www.youtube.com/watch?v=PpisVPveIkc

Autor:  Highlander [ 11 maja 2012, 11:56 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Gdyby bylo tylko troche na innym silniku i z innym sterowaniem i UI to bylby ideal ;]

jak zobaczyc nick? da sie? ;d

jak w arma 3 nei dadza Dayz to beda debilami ;p

Autor:  redruM [ 11 maja 2012, 12:06 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

no teraz pozostalo im to tylko szlifowac bo maja gema, bohemia na pewno zauwazyla przyplyw gotowki~ ale jestem ciekaw czy branza tez to zauwazy

Highlander napisał(a):
jak zobaczyc nick? da sie? ;d


zalezy od serwera, na veteran serwie bez celownika nie mozesz (zdradzaloby pozycje przy najechaniu i to z daleka)

nick jest dla pussies, trzeba sie poznawac po wyrazie twarzy :>

Autor:  ShadorVD [ 11 maja 2012, 12:38 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

roball napisał(a):
Wczoraj w elektro mialem smieszna akcje. Noc, skradam sie miedzy budynkami i scavenguje co sie da. Wlaze do jednego budynku (ten ktory ma wyjscie i wejscie po 2 stronach korytarza) i widze jak pelza przed wejsciem typ po ulicy.

pizd, pizd, pizd.

Zlootowalem hunting knife, mape, kompas - i uznalem ze to byl znak. Polazlem na daleka polnoc, sam, w nocy. Dzis bede zwiedzal polnocne rejony bo tam jest spokojniej.

-8k humanity.. :D


Właśnie nie kumam o co chodzi z tym humanity, jedynym minusem to jest to, ze bedziesz mial skina bandit???

Autor:  KomaNczos [ 11 maja 2012, 12:41 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

I inni gracze beda Ciebie unikac/strzelac. Ja przed chwila pierwszy raz zobaczylem jak wyglada bandyta :-) niestety.

Autor:  candidoser [ 11 maja 2012, 12:53 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

A jak zginiesz, to tracisz wszystko? Z czym sie respawnujesz?
W tej grze jest w ogole jakis rozwoj postaci, czy "tylko" biegasz i probujesz przezyc?

Autor:  KomaNczos [ 11 maja 2012, 13:04 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Od zera :-). Wczoraj zginalem majac juz sporo gratow bo nagle znalazlem sie nad kladka i gdy tylko ruszylem sie "zeslizgnalem sie" na sam dol :-) (nawet cialo nie zostalo).

Autor:  gufnowapnjasz [ 11 maja 2012, 14:52 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

da sie wylaczyc/zmniejszyc bujanie sie przy bieganiu? az sie w glowie kreci

Autor:  ShadorVD [ 11 maja 2012, 15:06 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

gufnowapnjasz napisał(a):
da sie wylaczyc/zmniejszyc bujanie sie przy bieganiu? az sie w glowie kreci


yhy, szukaj w opcjach headbobing or something.

Autor:  redruM [ 11 maja 2012, 15:25 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

nie wiem czy bylo ale warte wrzucenia, naprawde dobry sajt, dobre mapy, tutoriale itd

http://dayzmod.info/

+ mesedż od devsa, ostatni post page61

Spoiler:

Autor:  gufnowapnjasz [ 11 maja 2012, 15:47 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

ogolnie to udalo mi sie juz umrzec trzy razy.

raz spierdolilem sie z drabiny eksplorujac jakis dzwig - w sumie spoko, bo wyprulem sie z ammo na zombie, nic ciekawego nie znalazlem. prawie sie tez wczesniej wykrwawilem bo nie moglem ogarnac jak sie zbandazowac.

za drugim razem bieglem za gosciem pare minut, ktory w koncu sie odwrocil. w sumie nie wiedzialem co zrobic, wiec zaczalem strzelac :D ale po chwili padlem. myslalem, ze juz mnie dojebal, ale to chyba bylo jakies zlamanie ;p zabilem go, zlootowalem (w chuj fajnych rzeczy), posklejalem sie, no i pobieglem ostroznie dalej. jakis czas pozniej zobaczylem biegnacego typka z nickiem I_KILL_U_ALL, ktory wczesniej puszczal jakies nazistowskie gowno na global voice channelu (chyba, o ile jest cos takiego). widzialem, ze gosc zdychal wczesniej kilka razy, no to z zamiarem dojebania poszedlem za nim. wbil sie do jakiejs stodoly, po chwili pare strzalow i info ze jakis gosc byl killed. chyba kogos dojebal. chcialem zaczaic na zewnatrz, ale gosc wybiegl akurat jak zmienialem miejsce - zaczelismy do siebie napierdalac. obaj padlismy. :(

za trzecim razem znowu zrespilem sie w zupelnie innym miejscu. popierdolilem do jakiejs wsi, pusto. zagladam do stacji benzynowej - meh, jakies kola do samochodu i smieci. wychodze, rozgladam sie no i cos kurwa lezy na wzgorzu spory kawalek dalej. zoomuje i widze lezacego typka. po chwili slysze strzal i zdycham od 1shota;d


gra sie fajnie so far 8)

Autor:  Enderhawk [ 11 maja 2012, 16:58 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Cd-key z cdaction do podstawki można użyć w każdej 'pirackiej' wersji?
ew. którą wersję ściągać żeby działała jak oryginał?

Strona 12 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team