MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DayZ https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885 |
Strona 12 z 99 |
Autor: | vivendi [ 11 maja 2012, 08:32 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
przebiegalem, owszem wolno chodza ale jak przejda to mnie dalej gonia, mimo ze jestem 1km dalej :| |
Autor: | Highlander [ 11 maja 2012, 09:06 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Nie mam jedzenia hehe, moze jak sie zrespie to cos znajde. Troche mnie denerwuje obecnie to odzczuwanie glodu i pragnienia offline. Wczoraj wlazlem na serwer na ktorym bylo totalnei pusto, ni cholery nie moglem nic znalezc na szybko.Zreszta pewnie jak sie zrespie w srodku miasta to dostane instant kule w łeb lub zabije mnie zombie Ja jak przebieglem przez budynek to zgubilem. |
Autor: | vivendi [ 11 maja 2012, 09:45 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
zawsze jak jestem w duzym miescie to upewniam sie ze mam 3 paczki magazynku i winchester i w razie niebezpieczenstwa, to kosciol najlepszy do obrony zabic szybko i spieprzac zeby bandyci nie przylecieli. |
Autor: | ShadorVD [ 11 maja 2012, 09:47 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Highlander napisał(a): Nie mam jedzenia hehe, moze jak sie zrespie to cos znajde. Troche mnie denerwuje obecnie to odzczuwanie glodu i pragnienia offline. Wczoraj wlazlem na serwer na ktorym bylo totalnei pusto, ni cholery nie moglem nic znalezc na szybko.Zreszta pewnie jak sie zrespie w srodku miasta to dostane instant kule w łeb lub zabije mnie zombie Ja jak przebieglem przez budynek to zgubilem. Pro-tip Jezeli na liczniku zombie jest 0 i nigdzie lootu nie widac to jest jakis bug na serwerze ktory sprawia, ze nic sie nie spawni. Funny fact: Jak znajdziecie zestrzelony helikopter to nie wsiadajcie do niego bo... umrzecie Wczoraj kumpel wsiadl i padl jak siedzial A zastanawialismy sie dlaczego kolo niego leza juz dwa ciala. Funny fact: Uważajcie na aWC, ten sam kolega miał niefart i zamknął drzwi jak był w środku które... go zgniotły. btw. Hello Redrum |
Autor: | Highlander [ 11 maja 2012, 10:06 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
noob question, jak zobaczyc nick kolesia, ktorego plecy ogladam? ;p |
Autor: | zajac129 [ 11 maja 2012, 10:42 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ktoś chce razem pośmigać? Dodajcie mnie na steam: zajac128 |
Autor: | redruM [ 11 maja 2012, 11:17 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Cytuj: Wow, 26k unique players so far. Going from expecting to only have 2 - 4 servers for capacity testing to 26k users, no wonder the main server is getting hammered gulp. wywiad z Rocketem http://gamersushi.com/2012/05/10/emerge ... interview/ |
Autor: | gufnowapnjasz [ 11 maja 2012, 11:24 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Cytuj: Have you had any response from Bohemia Interactive? Their game is now outselling Skyrim on Steam thanks to your mod |
Autor: | redruM [ 11 maja 2012, 11:52 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Cytuj: Day Z is absolutely superb. It provides a gaming experience which I’ve been after for a long time. The aim is just ‘survival’– something STALKER did semi-successfully, but the multiplayer aspect to this is just pure genius and injects a genuine sense of paranoia & fear into everything you do. Just the fact that it turns everyone who’s managed to survive longer than a few hours into distrusting paranoid nutcases should tell you what a special mod this is. The longer you survive, the more there is at stake Trust nobody. Cytuj: Stay away from the main coastal cities. The Bean Wars consume them. Cytuj: This game is sickeningly addicting. I bought OA just for this a few days ago, already clocked at 12 hours played, despite having died like a dozen times already. /signed nie dziwne ze przebija Skyrima, dla mnie to jest numer jeden tego roku, ciagle jestem oszolomiony, co za pomysl w ogole PS. jeden z fajniejszych filmikow z typowa dla dayz akcja, cos jak w the road (ufac/nie ufac/zabic/nie zabic) http://www.youtube.com/watch?v=PpisVPveIkc |
Autor: | Highlander [ 11 maja 2012, 11:56 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Gdyby bylo tylko troche na innym silniku i z innym sterowaniem i UI to bylby ideal ;] jak zobaczyc nick? da sie? ;d jak w arma 3 nei dadza Dayz to beda debilami ;p |
Autor: | redruM [ 11 maja 2012, 12:06 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
no teraz pozostalo im to tylko szlifowac bo maja gema, bohemia na pewno zauwazyla przyplyw gotowki~ ale jestem ciekaw czy branza tez to zauwazy Highlander napisał(a): jak zobaczyc nick? da sie? ;d zalezy od serwera, na veteran serwie bez celownika nie mozesz (zdradzaloby pozycje przy najechaniu i to z daleka) nick jest dla pussies, trzeba sie poznawac po wyrazie twarzy :> |
Autor: | ShadorVD [ 11 maja 2012, 12:38 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
roball napisał(a): Wczoraj w elektro mialem smieszna akcje. Noc, skradam sie miedzy budynkami i scavenguje co sie da. Wlaze do jednego budynku (ten ktory ma wyjscie i wejscie po 2 stronach korytarza) i widze jak pelza przed wejsciem typ po ulicy. pizd, pizd, pizd. Zlootowalem hunting knife, mape, kompas - i uznalem ze to byl znak. Polazlem na daleka polnoc, sam, w nocy. Dzis bede zwiedzal polnocne rejony bo tam jest spokojniej. -8k humanity.. Właśnie nie kumam o co chodzi z tym humanity, jedynym minusem to jest to, ze bedziesz mial skina bandit??? |
Autor: | KomaNczos [ 11 maja 2012, 12:41 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
I inni gracze beda Ciebie unikac/strzelac. Ja przed chwila pierwszy raz zobaczylem jak wyglada bandyta niestety. |
Autor: | candidoser [ 11 maja 2012, 12:53 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
A jak zginiesz, to tracisz wszystko? Z czym sie respawnujesz? W tej grze jest w ogole jakis rozwoj postaci, czy "tylko" biegasz i probujesz przezyc? |
Autor: | KomaNczos [ 11 maja 2012, 13:04 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Od zera . Wczoraj zginalem majac juz sporo gratow bo nagle znalazlem sie nad kladka i gdy tylko ruszylem sie "zeslizgnalem sie" na sam dol (nawet cialo nie zostalo). |
Autor: | gufnowapnjasz [ 11 maja 2012, 14:52 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
da sie wylaczyc/zmniejszyc bujanie sie przy bieganiu? az sie w glowie kreci |
Autor: | ShadorVD [ 11 maja 2012, 15:06 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
gufnowapnjasz napisał(a): da sie wylaczyc/zmniejszyc bujanie sie przy bieganiu? az sie w glowie kreci yhy, szukaj w opcjach headbobing or something. |
Autor: | redruM [ 11 maja 2012, 15:25 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
nie wiem czy bylo ale warte wrzucenia, naprawde dobry sajt, dobre mapy, tutoriale itd http://dayzmod.info/ + mesedż od devsa, ostatni post page61
Spoiler:
|
Autor: | gufnowapnjasz [ 11 maja 2012, 15:47 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
ogolnie to udalo mi sie juz umrzec trzy razy. raz spierdolilem sie z drabiny eksplorujac jakis dzwig - w sumie spoko, bo wyprulem sie z ammo na zombie, nic ciekawego nie znalazlem. prawie sie tez wczesniej wykrwawilem bo nie moglem ogarnac jak sie zbandazowac. za drugim razem bieglem za gosciem pare minut, ktory w koncu sie odwrocil. w sumie nie wiedzialem co zrobic, wiec zaczalem strzelac ale po chwili padlem. myslalem, ze juz mnie dojebal, ale to chyba bylo jakies zlamanie ;p zabilem go, zlootowalem (w chuj fajnych rzeczy), posklejalem sie, no i pobieglem ostroznie dalej. jakis czas pozniej zobaczylem biegnacego typka z nickiem I_KILL_U_ALL, ktory wczesniej puszczal jakies nazistowskie gowno na global voice channelu (chyba, o ile jest cos takiego). widzialem, ze gosc zdychal wczesniej kilka razy, no to z zamiarem dojebania poszedlem za nim. wbil sie do jakiejs stodoly, po chwili pare strzalow i info ze jakis gosc byl killed. chyba kogos dojebal. chcialem zaczaic na zewnatrz, ale gosc wybiegl akurat jak zmienialem miejsce - zaczelismy do siebie napierdalac. obaj padlismy. za trzecim razem znowu zrespilem sie w zupelnie innym miejscu. popierdolilem do jakiejs wsi, pusto. zagladam do stacji benzynowej - meh, jakies kola do samochodu i smieci. wychodze, rozgladam sie no i cos kurwa lezy na wzgorzu spory kawalek dalej. zoomuje i widze lezacego typka. po chwili slysze strzal i zdycham od 1shota;d gra sie fajnie so far |
Autor: | Enderhawk [ 11 maja 2012, 16:58 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Cd-key z cdaction do podstawki można użyć w każdej 'pirackiej' wersji? ew. którą wersję ściągać żeby działała jak oryginał? |
Strona 12 z 99 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |