MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Camelot Unchained
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42470
Strona 12 z 22

Autor:  Morfidon [ 1 maja 2013, 10:15 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

lamoon napisał(a):
Poczytałem i...nie widzę tutaj powodu tego waszego hypu na tą produkcję.

Prochu devsi nie odkryli na nowo. Wszystko to już było.

No chyba, że coś "rewolucyjnego" ominąłem, to mnie oświećcie.


really?

- specjalna klasa crafter w MMO mająca możliwości budowania jak w minecraft?
- only PvP game bez PvE progresji w świecie camelotu z dobrym combatem
- innowacyjny system dot. stealherów i tzw. veils
- system kamer, tower defense w MMO w depths
- system bubbles
- stabilizery
- nowe rasy
- html 5 layout interfejsu
- system dusz dot. śmierci, gdy ktoś Cię zabije to będzie się dla Ciebie bardziej świecił - będziesz chciał odzyskać swoją duszę, będzie z tym związana jakaś strata nie jakaś znacząca - jeszcze niedopracowane. Buduje to community i chęć zemsty. HAte - emocje!

A teraz to co robi gry mmorpg dobre i będzie w CU:
- 3 realms
- no mirrored class
- large number of classes (nie na początku, ale z czasem coraz więcej)
- unlimited progression (horizontal, very slow)
- support all playstyles including stealth, solo, duo, group, zerg
- fight the same enemies in a neverending conflict where you learn their names and guilds with no artificial resets when one side "wins"
- make realm lose some kind of bonuses / resources when they lose keeps so it makes people want to actually defend
- hard interrupty (z małymi wyjątkami) w zamian za co casterzy będą mieli większy DPS. Walki w zergach nie będą wyglądać jak walki skaczących królików. - wymuszenie myślenia podczas walki
- depths (DF z daoca o wiele ulepszone)
- death spam!
- realm pride!
- brak instancji!
- positional / reactive combos!
- archery jako archery a nie kolejni magowie!
- unikalny teren dla każdego realmu!
- special healer class - nie każdy może siebie leczyć przez co nikt nikogo nie potrzebuje
- brak AH - wymuszone rozmowy między graczami
- brak fast travel - wymuszone myślenie podczas walki - śmierć coś znaczy
- no cross realm chat
- one realm per server
- no GCD!
- Multiple hot bars and lots of skills to freely choose from. Skills are not tied to weapons nor limited in the number that are equipable at one time
- CC will play important role in CU!
- no buffbots like in daoc!
- stand to cast!
- no CASH SHOP


jak można nie widzieć w tym potencjału?????

Autor:  grey_cinnamon [ 1 maja 2013, 10:16 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Wydaje mi się, że chodzi o marketing szeptany.
Innymi słowy, ludzie którzy dali się uwieść, wiedzą z jakiego powodu, a reszcie chyba dziękujemy.

Osobiście nie grałem w DAoC, jednak grałem w WAR, i jest to dla mnie największy zawód, jednocześnie zaprzepaszczenie ogromnego potencjału jaki, ta gra wg mnie miała.
Przyczyn upatruję w wydawcy.
Teraz ktoś odpowiedzialny za potencjał WAR robi grę na własną rękę, bez nacisku wydawcy, bo sam wyda grę.

Tak pokrótce.

Autor:  lamoon [ 1 maja 2013, 11:26 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Cytuj:
- specjalna klasa crafter w MMO mająca możliwości budowania jak w minecraft?

Ultima, Dfo, Vanguard
Cytuj:
- only PvP game bez PvE progresji w świecie camelotu z dobrym combatem

Ultima
Cytuj:
- innowacyjny system dot. stealherów i tzw. veils

Nie rozumiem co oznacza "innowacyjny", ale raczej niczego nowego w tym względzie nie wymyślą
Cytuj:
- system kamer, tower defense w MMO w depths

System kamer? Co tutaj jest innowacyjnego?
Cytuj:
- system bubbles

Ultima, Wurm
Cytuj:
- stabilizery

A co to?
Cytuj:
- nowe rasy

Każda nowe mmo ma jakieś tam rasy. Mistrzami w wymyślaniu ras są koreńcy (od chomików po czarodziejkę z księżyca)
Cytuj:
- html 5 layout interfejsu

Layout oparty na hmtlcu5? Super. Będzie przełom jak nic.
Cytuj:
- system dusz dot. śmierci, gdy ktoś Cię zabije to będzie się dla Ciebie bardziej świecił - będziesz chciał odzyskać swoją duszę, będzie z tym związana jakaś strata nie jakaś znacząca - jeszcze niedopracowane. Buduje to community i chęć zemsty. HAte - emocje!

Ultima, Mortal, Diablo 2

A teraz to co robi gry mmorpg dobre i będzie w CU:
Cytuj:
- 3 realms

Tylko 3? Zawiodłem się.
Cytuj:
- no mirrored class

Nie za bardzo wiem o co tutaj chodzi.
Cytuj:
- large number of classes (nie na początku, ale z czasem coraz więcej)

Duża ilość klas? Od ginekologa po dziwkę? Myślę, że prochu tutaj na nowo nie wymyślą mimo wszystko.
Cytuj:
- unlimited progression (horizontal, very slow)

A co chodzi?
Cytuj:
- support all playstyles including stealth, solo, duo, group, zerg

Byyyyło (a właściwie to nadal jest w wielu produkcjach)
Cytuj:
- fight the same enemies in a neverending conflict where you learn their names and guilds with no artificial resets when one side "wins"

Konflikt to mogę mieć z każdym w każdej grze i nie potrzebuję tego jako featsa w grze.
Cytuj:
- make realm lose some kind of bonuses / resources when they lose keeps so it makes people want to actually defend

Było.
Cytuj:
- hard interrupty (z małymi wyjątkami) w zamian za co casterzy będą mieli większy DPS. Walki w zergach nie będą wyglądać jak walki skaczących królików. - wymuszenie myślenia podczas walki

Jak trafisz na zgraję nerdów to i tak będzie to wyglądało jak zgraja skaczących królików.
Cytuj:
- depths (DF z daoca o wiele ulepszone)

A co można jeszcze ulepszyć?
Cytuj:
- death spam!

Nie rozumiem tego.
Cytuj:
- realm pride!

...tego też.
Cytuj:
- brak instancji!

Na to czekałem! Brak instancji! W końcu!
Cytuj:
- positional / reactive combos!

Combosy będą - super:)
Cytuj:
- archery jako archery a nie kolejni magowie!
\
A archery było kiedyś jako nie archery? Widziałem kiedyś porno bajkę gdzie Lucky Luck strzelał plemnikami. Ale chyba nie o to chodzi ;)
Cytuj:
- unikalny teren dla każdego realmu!

Może w końcu w grach na pustyni będzie piasek, a w lesie będą rosły drzewa ;)
Cytuj:
- special healer class - nie każdy może siebie leczyć przez co nikt nikogo nie potrzebuje

Będzie klasa healera?! A to nowość! :D
Cytuj:
- brak AH - wymuszone rozmowy między graczami

Alledrogo da radę ;)
Cytuj:
- brak fast travel - wymuszone myślenie podczas walki - śmierć coś znaczy

Było w UO.
Cytuj:
- no cross realm chat

Brak czatu...kurde :/
Cytuj:
- one realm per server

Rewolucja jak nie wiem co!
Cytuj:
- no GCD!

Co to?
Cytuj:
- Multiple hot bars and lots of skills to freely choose from. Skills are not tied to weapons nor limited in the number that are equipable at one time

Multiple hotbars! W końcu!
Cytuj:
- CC will play important role in CU!
- no buffbots like in daoc!
- stand to cast!
- no CASH SHOP

Ehh..zmęczyłem się.

Cytuj:
jak można nie widzieć w tym potencjału?????

Można. I powiem więcej, dużo z tego co wymieniłeś to nie ficzersy gry, a po prostu możliwości jakie da Tobie gra. Takich założeń można w każdej grze znaleźć miliony. "Załóż gildię i wraz z kolegami najedź sąsiednią wioskę, grab i plądruj. A jak zostaniesz niechcący zabity, zapamiętaj gracza i mścij się aż nie spierdoli z serwera na dobre!" :D

Rewolucji nie widzę kolego.

Autor:  iniside [ 1 maja 2013, 11:32 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Cytuj:
- Multiple hot bars and lots of skills to freely choose from. Skills are not tied to weapons nor limited in the number that are equipable at one time

Akurat to bym podciagnal pod wade a nie zalete.

Cytuj:
- no mirrored class

To też. Z tym, ze tutaj wada jest ze klasy sa wogole ;p.

Autor:  tomugeen [ 1 maja 2013, 11:35 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Japierdolelamoon... smietnik zrobiłes, a do tego połowy informacji nie przetrawiłeś nawet.


Chodz na piwo czy cos dzisiaj to ci wyjasnie dlaczego masz dać pieniądze na Camelota ;]

Autor:  lamoon [ 1 maja 2013, 11:36 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Piwo, chętnie :) Ale dzisiaj zwala mi się rodzinka obejrzeć potomka co mi się w niedzielę 21.04 ulęgł ;)

Autor:  Mendol [ 1 maja 2013, 11:41 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

na starosc robisz sie bardziej zrzedliwy i menda niz ja lamoon.
jak mozna takie glupoty pieprzyc :)
wiadomo, ze to nie rewolucja, ale szansa na cos fajnego.
ale jak widac wolisz napierdalac w nwn mobki, niz przyjac na klate prawdziwe wyzwanie :)

syn czy corka? :)

Autor:  Highlander [ 1 maja 2013, 11:50 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

lamoon ogarnij sie bo Cie znajde na osiedlu i walne z bajsepsa :p
a ta gra imo nie ma byc innowacyjna, raczej do tych co "pamietaja stare dobre czasy", skierowana do pewnej niszy. A sam marnujesz czas na NWN Online...

iniside napisał(a):
Cytuj:
- Multiple hot bars and lots of skills to freely choose from. Skills are not tied to weapons nor limited in the number that are equipable at one time

Akurat to bym podciagnal pod wade a nie zalete.

wole to niz 4 skille na krzyz.

Autor:  lamoon [ 1 maja 2013, 12:03 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Mendol napisał(a):
na starosc robisz sie bardziej zrzedliwy i menda niz ja lamoon.
jak mozna takie glupoty pieprzyc :)
wiadomo, ze to nie rewolucja, ale szansa na cos fajnego.
ale jak widac wolisz napierdalac w nwn mobki, niz przyjac na klate prawdziwe wyzwanie :)

syn czy corka? :)


Syn :]

Słodziak jak nie wiem co :]

Skoro mówicie, że DU może mieć potencjał to z pewnością obczaję kiedy tylko ujrzy światło dzienne.

A tak btw. właśnie looknąłem i brakuje z 200 koła do targetu na kicku. Jak nie uzbierają to co? Projekt jebnie, a moja kasa pójdzie w błoto?

Autor:  Isengrim [ 1 maja 2013, 12:13 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

iniside napisał(a):
Cytuj:
- Multiple hot bars and lots of skills to freely choose from. Skills are not tied to weapons nor limited in the number that are equipable at one time

Akurat to bym podciagnal pod wade a nie zalete.

Cytuj:
- no mirrored class

To też. Z tym, ze tutaj wada jest ze klasy sa wogole ;p.

Nie tak szybko, klasy mają być bardziej archetypami z dużą wolnością wyboru skillsetu/gearu, a nie typowymi klasami z typowego mmorpg.

Autor:  iniside [ 1 maja 2013, 12:15 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Highlander napisał(a):
wole to niz 4 skille na krzyz.

Mozesz miec i 200 skili. Chodzi o to zebys musial zdecydować których możesz używać w nadchodzącym starciu.

Autor:  Niah [ 1 maja 2013, 12:24 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Highlander napisał(a):
lamoon ogarnij sie bo Cie znajde na osiedlu i walne z bajsepsa :p
a ta gra imo nie ma byc innowacyjna, raczej do tych co "pamietaja stare dobre czasy", skierowana do pewnej niszy. A sam marnujesz czas na NWN Online...


ty i stare dobre czasy :lol:

Autor:  Highlander [ 1 maja 2013, 12:28 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

nic takiego nie powiedzialem. ale takie wrazenie po prostu odnosze. sam pewnie i tak nie bede gral.

Autor:  Morfidon [ 1 maja 2013, 12:51 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

oj panie lamonie, jak powiedziałeś, że crafting w UO był jak w minecraft i nie wiesz co to znaczy mirrored class to już mogę spokojnie stwierdzić, że nic nie wiesz ;)

A, że nie wiesz co daje death spam i realm pride to również nie wiesz dlaczego właśnie tego typu gry są dobre.

Archery w prawie każdej grze wygląda tak jakby się castowało strzały, a nie strzelało. Grałeś Ty w ogóle w daoca?

Co więcej innowacje wymieniłem tylko na początku i zaznaczyłem, że wymieniam innowacje, a później pokazywałem co było w różnych grach niekoniecznie w tych samych co będzie w CU i sprawi, że gra będzie perfect, a Ty popisując się czytaniem ze zrozumieniem piszesz: "było, było!"...

Autor:  Morfidon [ 1 maja 2013, 13:09 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

iniside napisał(a):
Cytuj:
- Multiple hot bars and lots of skills to freely choose from. Skills are not tied to weapons nor limited in the number that are equipable at one time

Akurat to bym podciagnal pod wade a nie zalete.

Cytuj:
- no mirrored class

To też. Z tym, ze tutaj wada jest ze klasy sa wogole ;p.


Co do skilli - jeśli masz z góry od razu wszystko i wiesz co będzie i nie masz możliwości wyboru to gra kończy jak d3.

Zobacz jak bardzo lubią ludzie Path of Exile ze wzg. na drzewko i kombinowanie. Trzeba dać ludziom popełniać błędy i tworzyć własne spece.

Ja byłem w daocu earth wizardem chociaż wszyscy byli fire i bardzo mi się to podobało, że mogłem wszystkie punkty dać w dps.

Agu acu 4, wp5, mom5, aug dex 4 i napierdalać jak mały samochodzik, a nie mieć to co wszyscy czyli purge, moc etc.

Możliwość wyboru - to jest coś co mi się podoba, a nie z góry nałożone coś co mówi za Ciebie do dobre a co złe.

Mając również horizontal progression, który dodaje powoli nowości sprawia, że chcesz dalej grać, bo cały czas się rozwijasz, cały czas chcesz zobaczyć co będzie zaraz, jaki będzie ta następna umiejętność. Czy będę mocniejszy, czy teraz będę wygrywał, czy też dalej będę padał etc. Jesteś niepewny tego co zaraz się stanie i to jest kwintesencja gry!

--------------------------------------------------------

Co do mirrored class.

Jeśli jest tak, że każdy może sobie wyskillować co mu się podoba to każdy jest każdym. Nie czujesz tego kim jesteś. Nie czujesz roli swojej postaci. Nie wiesz z kim walczysz. Dzięki temu, że klasy nie są mirrored w przeciwnym realmie masz os., które różnią się od Ciebie. Musisz pod nich specjalną taktykę zastosować. Tworzy to różne akcje / możliwości. Czujesz swoją postać, zaczynasz nienawidzieć niektórych klas, uważasz, że są oped. Zżywasz się dzięki temu z grą. Gdy wszystko jest podobne nie ma żadnych emocji.

Patrzmy się na to z obiektywnego punktu widzenia ;)

Autor:  iniside [ 1 maja 2013, 13:16 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Ale o czym ty mowisz ? Ja mowie, ze niefajne jest jak mozesz wszystkie swoje moce wylozyc na hotbar i potem ich uzywac jak ci sie podoba.
IMO ogranicznie tego ile naraz mozesz miec wyekwipowane mocy jest duzo lepsze.

Tl:dr Guild Wars 1 mialo to najlepiej rozwiazane.

Cytuj:
Jeśli jest tak, że każdy może sobie wyskillować co mu się podoba to każdy jest każdym. Nie czujesz tego kim jesteś. Nie czujesz roli swojej postaci. Nie wiesz z kim walczysz. Dzięki temu, że klasy nie są mirrored w przeciwnym realmie masz os., które różnią się od Ciebie. Musisz pod nich specjalną taktykę zastosować. Tworzy to różne akcje / możliwości. Czujesz swoją postać, zaczynasz nienawidzieć niektórych klas, uważasz, że są oped. Zżywasz się dzięki temu z grą. Gdy wszystko jest podobne nie ma żadnych emocji.

Nie prawda. W porzadnie zaprojekowanym bezklasowym systemie nie mozesz byc wszystkim. To ze wiekszosc takich system jest chujowa to juz inna sprawa.

Autor:  Morfidon [ 1 maja 2013, 13:21 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

iniside napisał(a):
Ale o czym ty mowisz ? Ja mowie, ze niefajne jest jak mozesz wszystkie swoje moce wylozyc na hotbar i potem ich uzywac jak ci sie podoba.
IMO ogranicznie tego ile naraz mozesz miec wyekwipowane mocy jest duzo lepsze.

Tl:dr Guild Wars 1 mialo to najlepiej rozwiazane.

Cytuj:
Jeśli jest tak, że każdy może sobie wyskillować co mu się podoba to każdy jest każdym. Nie czujesz tego kim jesteś. Nie czujesz roli swojej postaci. Nie wiesz z kim walczysz. Dzięki temu, że klasy nie są mirrored w przeciwnym realmie masz os., które różnią się od Ciebie. Musisz pod nich specjalną taktykę zastosować. Tworzy to różne akcje / możliwości. Czujesz swoją postać, zaczynasz nienawidzieć niektórych klas, uważasz, że są oped. Zżywasz się dzięki temu z grą. Gdy wszystko jest podobne nie ma żadnych emocji.

Nie prawda. W porzadnie zaprojekowanym bezklasowym systemie nie mozesz byc wszystkim. To ze wiekszosc takich system jest chujowa to juz inna sprawa.


Mnie to osobiście bardzo wkurzało. Lubię móc wybierać skille nawet te najrzadziej używane. Nie lubię również jak dostanę jakiegoś skilla i nie mogę z niego korzystać tylko dlatego, że ktoś mi dał limit na ilość na barze. Czuje się jakby mi ktoś dał cukierka i zaraz go zabrał. Jeśli mam coś takiego jak specjalizacja w pewną linie nie mam takiego odczucia, że mi ktoś coś zabrał.

Zgoda w UO nie mogłeś być wszystkim. Anyway nie odniosłeś się do emocji, które są odnośnie klas które lubisz lub też nie. W systemie bezklasowym nie masz do czego te emocje odnieść. Ja np. do dzisiaj pamiętam jak nienawidziłem warlocków, aż specjalnie na lamorak zrobiłem sobie sorca + bota na drugim kompie by im uprzykrzyć życie.

Autor:  iniside [ 1 maja 2013, 13:29 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Bo emocja dla mnie sa bez znaczenia kiedy gram w gre.
Dla mnie sie liczy tylko ze zebym mial jak najwieksza swobode w tym jak bede tworzył postać.

Autor:  Morfidon [ 1 maja 2013, 13:32 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

iniside napisał(a):
Bo emocja dla mnie sa bez znaczenia kiedy gram w gre.
Dla mnie sie liczy tylko ze zebym mial jak najwieksza swobode w tym jak bede tworzył postać.


Jesteś kłębkiem chemii, emocje i bodźce które wywodzą się z czegokolwiek nie są bez znaczenia dla nikogo. Możesz sobie wmawiać, że emocje się nie liczą. Może akurat w Tobie swobodne budowanie postaci budzi właśnie bodźce, które budują w Tobie odpowiednią dawkę np. dopaminy.

Swoją drogą dlaczego w takim razie nie grasz np. w Rift? tam tyle możliwości budowania postaci? Ja osobiście dlatego właśnie, że czułem się tam taki jak każdy inny pomimo tego, że możliwości było bardzo dużo, a PvP wyglądało strasznie sztucznie i było nudne. PvE bardzo fajne. Tworzenie drzewek - więcej spędziłem czasu na planowaniu różnych postaci niżeli samym graniu.

Autor:  iniside [ 1 maja 2013, 13:35 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Jak na moje oko to za bardzo sie starasz i zaczynasz za bardzo kombinowac ;>

Strona 12 z 22 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team