mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 387 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 23 gru 2016, 22:45 
Cytuj  
https://www.gamershoes.com/products/torment

Trampki z edycji kolekcjonerskiej za 250$:P

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 gru 2016, 22:56 
Cytuj  
Ciekawy wywiad:

http://polygamia.pl/nie-popelnimy-bledu ... -numenera/


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2016, 03:36 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):


Może i ciekawy, ale osobiście bawi mnie już to o tym wszystkim, jak teraz robi się gry hardkorowe / oldschoolowe, bez znaczników itp. itd. Tylko czy tu tylko i wyłącznie chodzi o graczy? Podam taki przykład. Jakiś czas temu pogrywałem w Dragon Quest VIII na PCSX2. Gra świetna. A jaki hardkor - brak mapy (a tym samym wszelkich znaczników), brak dziennika, brak wrogów na mapie (nie wiem jak taki system się nazywa, ale w niektórych FF też występuje - biegniemy i nagle znikąd zaczyna się walka), walka turowa. Zajebiście każdy by powiedział. Ok, w porządku. Ja TobiAlex zabieram się do tworzenia gry. Ogłaszam światu jaką to robię zajebistą grę - nie będzie dziennika, nie będzie mapy, walka turowa. Hardkor i oldschool pełną gębą. Jest jedno ale - dla mnie jako osoby, która chce szybko wydać grę, jak najmniejszym kosztem - wszystko to, co napisałem, tak naprawdę oznacza o wiele mniej pracy, mniej ludzi potrzebnych do produkcji (sorry, ale wiem ile zajmuje stworzenie mapy ze znacznikami itp. czy też dziennika, który to wszystko śledzi, w dużych studiach od tego są specjalne działy!), mniejsze koszty. I taka to jest prawda. Kiedyś to wszystko mnie bawiło, a dziś? Odbijam się od takich gry ew. skorzystam z jakiegoś poradnika, mapy (ktoś pamięta jak kiedyś było w WoWie - nic na mapie itp., a prawda taka, że większa połowa graczy i tak korzystała z wszelkiego rodzaju thotbotów itp., dziś jak to zaimplementowali w WoWie, to jest płacz, że gra zrobiła się casualowa, gówno prawda, nie w tym rzecz). Jak już goście rozmawiali o tym jak jest we Wieśku, to również i tu mogli zastosować ten sam myk - możliwość włączenia bądź wyłączenia wszelkich udogodnień. Tylko jestem pewien, że wtedy gra nie wychodziła by w lutym 2017 a gdzieś pod koniec 2017 (jakby team miał liczyć tą samą ilość osób).


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 gru 2016, 16:21 
Cytuj  
Myślę, że trochę za bardzo popłynąłeś z tym, że brak niektórych rozwiązań to lennistwo/brak zasobów u devów. Po prostu nowy torment byl zapowiadany jako staroszkolny cRPG i dlatego mamy niektóre rozwiązania a nie inne. Akurat Dragon Quest to przykład zjebanego japońskiego crpga i te walki z dupy w sensie idziesz i jeb nagle mamy walkę to było ok jak moc urządzeń była niewystarczająca i mieliśmy 2d grafike(wiem, niektorzy kochają tą grę ale ja się poddałem jak musiałem stoczyć walkę ze... sklepem!).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 24 gru 2016, 21:24 
Cytuj  
nie zrozumiałeś sedna wypowiedzi Tobiego. Chodziło mu o to, że stworzenie staroszkolnego cRPG jest mniejszym wyzwaniem niż stworzenie cRPG lepiej wpisującego się w aktualne trendy.
Jak dla mnie to identyczna sytuacja jak z grafiką retro - robisz gównografikę złożoną z kilku pixeli na krzyż ze znikomą animacją, reklamujesz to jako retro i oldschool i masz klientelę która to chapnie nawet za pełną cenę.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2016, 21:37 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
nie zrozumiałeś sedna wypowiedzi Tobiego. Chodziło mu o to, że stworzenie staroszkolnego cRPG jest mniejszym wyzwaniem niż stworzenie cRPG lepiej wpisującego się w aktualne trendy.
Jak dla mnie to identyczna sytuacja jak z grafiką retro - robisz gównografikę złożoną z kilku pixeli na krzyż ze znikomą animacją, reklamujesz to jako retro i oldschool i masz klientelę która to chapnie nawet za pełną cenę.


Dokładnie tak jak piszesz, o to mi właśnie chodziło. Co do reszty to także masz w 100% rację!

Co do Twojej wypowiedzi zaboleq, to nie do końca się z Tobą zgodzę, że to przez ograniczenia sprzętu (odnośnie walki), bo w Lost Oddysey na XBOX 360 masz to samo, przypuszczam że znalazłbym więcej takich gierek a znając Japończyków to pewnie i dziś takie gry będą powstawać. Kurcze, ale ile tam odchodzi roboty - o wiele mniej animacji mobów (bo przecież nie chodzą po mapie) a już o AI to nie wspomnę, bo na mapie nic nie ma, więc nie muszę martwić się o zachowania typu, co będzie jak się gracz zbliży. Podobnie z taką metodą walki, ile odchodzi roboty.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***

Posty: 908
Dołączył(a): 11.10.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2017, 22:49 
Cytuj  
warhameron, masz jeszcze możliwość sprzedania tormenta w "lepszej cenie " ? 2 szt. potrzebne :)

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 11 sty 2017, 21:41 
Cytuj  
Kelebglin napisał(a):
warhameron, masz jeszcze możliwość sprzedania tormenta w "lepszej cenie " ? 2 szt. potrzebne :)


Da radę, wysłałem info.

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 14 sty 2017, 18:09 
Cytuj  
w polskiej wersji Fronczewski jako narrator :)

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 sty 2017, 18:43 
Cytuj  
WinterS napisał(a):
w polskiej wersji Fronczewski jako narrator :)


Od miesiąca o tym wiadomo :]


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 15 sty 2017, 16:36 
Cytuj  
Jak ktoś chce kupić poprzez moją osobę (22$ backer ed. klucz steam w parę min, 27$ klucz steam + dodatki http://polygamia.pl/wp-content/uploads/ ... dycja2.jpg) to ma czas do 27 stycznia. Po tym terminie prawdopodobnie zamkną sklep dla backerów.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 29 sty 2017, 22:25 
Cytuj  
Ciekawe co na to ludzie, którzy dali kasę :]
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=102264


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 29 sty 2017, 22:44 
Cytuj  
Farin napisał(a):
Ciekawe co na to ludzie, którzy dali kasę :]
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=102264



Ludzie, którzy dali kasę są raczej zadowoleni, w końcu "nasza wersja" będzie ubber, a plebs dostanie obciętą grę :D
Do Backer ed. wycięte postacie, lokacja jak nie na premierę to póżniej będzie za friko tak samo z Codexem. Oom to w założeniu ikoniczny npc/pet odpowiednik czachy z Planescape a. Mi to wygląda na wycięcie częśći contentu , którego nie dostaną edycje rozpowszechniane przez Techland (PC Xbox, PS4). Ten content jako dlc będzie trzeba zakupić (chyba, że się ma backer ed). Dlaczego wycieli? Ano dlatego, że nie szło się dogadać z Techlandem w sprawie bonusów edycji pudełkowych. (które też chcą dostać backerzy). W zeszłym tygodniu zapodali info, że backerzy dostaną digital stuff z edycji Techlandu. Prawdopodobnie inXile musiało dopłacić i aby wyrównać wycieli najciekawszą postać. Zrobią z tego 1-3 dlc. trochę nie fajne zagranie, ale ja jako backer jestem zadowolony (bo zgarnę wszystko za friko).

Jedyny minus to, że wyciete postacie mogą nie mieć voice actingu w naszym języku, bo dogranie takiego materiału będzie nie opłacalne (chyba, że nagrali, ale dziwne, że nie reklamowali aktora odgrywającego Oom a).

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 4 lut 2017, 15:10 
Cytuj  
TORMENT: TIDES OF NUMENERA
https://www.gog.com/game/torment_tides_of_numenera

TORMENT: TIDES OF NUMENERA - IMMORTAL EDITION
https://www.gog.com/game/torment_tides_ ... al_edition

Od 198 do prawie 400zł na GOGu

U mnie taniej i oferuję dużo więcej dodatków. (klucz steam, a na premierę możliwość wymiany na klucz GOG)

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 4 lut 2017, 15:37 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
TORMENT: TIDES OF NUMENERA
https://www.gog.com/game/torment_tides_of_numenera

TORMENT: TIDES OF NUMENERA - IMMORTAL EDITION
https://www.gog.com/game/torment_tides_ ... al_edition

Od 198 do prawie 400zł na GOGu

U mnie taniej i oferuję dużo więcej dodatków. (klucz steam, a na premierę możliwość wymiany na klucz GOG)


Popłynęli z ta ceną, już widzę z czego będą finansować ten wycięty content który ma być jako darmowe dlc dla backerów na które zabrakło im czasu i kasy.
Warhameron, tak z ciekawości, do kiedy jest czas żeby od ciebie klucz GOG zamówić

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 4 lut 2017, 16:12 
Cytuj  
Wysłałem ci pm z info :D

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 7 lut 2017, 22:49 
Cytuj  
Bards Tale 4
https://www.youtube.com/watch?v=tdOlts5 ... ture=share

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2017, 23:12 
Cytuj  
Bardstale, Wasteland 3, Torment 1 i 2, van buren / fallout i wiedzmin 4 by Brian fargo w ciagu 1 roku!


_________________
.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 7 lut 2017, 23:39 
Cytuj  
warhameron napisał(a):


Wygląda ciekawie, chętnie obejrzę gameplay po premierze. Jak opinie będą dobre to może się skuszę.


_________________
For the pony!

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 lut 2017, 10:15 
Cytuj  
Ej no wygląda zajebiście ale premiera w tym roku? Raczej wątpie...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 387 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.