MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Torment: Tides of Numenera
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42577
Strona 12 z 20

Autor:  warhameron [ 23 gru 2016, 22:45 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

https://www.gamershoes.com/products/torment

Trampki z edycji kolekcjonerskiej za 250$:P

Autor:  zaboleq [ 23 gru 2016, 22:56 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Ciekawy wywiad:

http://polygamia.pl/nie-popelnimy-bledu ... -numenera/

Autor:  TobiAlex [ 24 gru 2016, 03:36 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

zaboleq napisał(a):


Może i ciekawy, ale osobiście bawi mnie już to o tym wszystkim, jak teraz robi się gry hardkorowe / oldschoolowe, bez znaczników itp. itd. Tylko czy tu tylko i wyłącznie chodzi o graczy? Podam taki przykład. Jakiś czas temu pogrywałem w Dragon Quest VIII na PCSX2. Gra świetna. A jaki hardkor - brak mapy (a tym samym wszelkich znaczników), brak dziennika, brak wrogów na mapie (nie wiem jak taki system się nazywa, ale w niektórych FF też występuje - biegniemy i nagle znikąd zaczyna się walka), walka turowa. Zajebiście każdy by powiedział. Ok, w porządku. Ja TobiAlex zabieram się do tworzenia gry. Ogłaszam światu jaką to robię zajebistą grę - nie będzie dziennika, nie będzie mapy, walka turowa. Hardkor i oldschool pełną gębą. Jest jedno ale - dla mnie jako osoby, która chce szybko wydać grę, jak najmniejszym kosztem - wszystko to, co napisałem, tak naprawdę oznacza o wiele mniej pracy, mniej ludzi potrzebnych do produkcji (sorry, ale wiem ile zajmuje stworzenie mapy ze znacznikami itp. czy też dziennika, który to wszystko śledzi, w dużych studiach od tego są specjalne działy!), mniejsze koszty. I taka to jest prawda. Kiedyś to wszystko mnie bawiło, a dziś? Odbijam się od takich gry ew. skorzystam z jakiegoś poradnika, mapy (ktoś pamięta jak kiedyś było w WoWie - nic na mapie itp., a prawda taka, że większa połowa graczy i tak korzystała z wszelkiego rodzaju thotbotów itp., dziś jak to zaimplementowali w WoWie, to jest płacz, że gra zrobiła się casualowa, gówno prawda, nie w tym rzecz). Jak już goście rozmawiali o tym jak jest we Wieśku, to również i tu mogli zastosować ten sam myk - możliwość włączenia bądź wyłączenia wszelkich udogodnień. Tylko jestem pewien, że wtedy gra nie wychodziła by w lutym 2017 a gdzieś pod koniec 2017 (jakby team miał liczyć tą samą ilość osób).

Autor:  zaboleq [ 24 gru 2016, 16:21 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Myślę, że trochę za bardzo popłynąłeś z tym, że brak niektórych rozwiązań to lennistwo/brak zasobów u devów. Po prostu nowy torment byl zapowiadany jako staroszkolny cRPG i dlatego mamy niektóre rozwiązania a nie inne. Akurat Dragon Quest to przykład zjebanego japońskiego crpga i te walki z dupy w sensie idziesz i jeb nagle mamy walkę to było ok jak moc urządzeń była niewystarczająca i mieliśmy 2d grafike(wiem, niektorzy kochają tą grę ale ja się poddałem jak musiałem stoczyć walkę ze... sklepem!).

Autor:  Mark24 [ 24 gru 2016, 21:24 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

nie zrozumiałeś sedna wypowiedzi Tobiego. Chodziło mu o to, że stworzenie staroszkolnego cRPG jest mniejszym wyzwaniem niż stworzenie cRPG lepiej wpisującego się w aktualne trendy.
Jak dla mnie to identyczna sytuacja jak z grafiką retro - robisz gównografikę złożoną z kilku pixeli na krzyż ze znikomą animacją, reklamujesz to jako retro i oldschool i masz klientelę która to chapnie nawet za pełną cenę.

Autor:  TobiAlex [ 24 gru 2016, 21:37 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Mark24 napisał(a):
nie zrozumiałeś sedna wypowiedzi Tobiego. Chodziło mu o to, że stworzenie staroszkolnego cRPG jest mniejszym wyzwaniem niż stworzenie cRPG lepiej wpisującego się w aktualne trendy.
Jak dla mnie to identyczna sytuacja jak z grafiką retro - robisz gównografikę złożoną z kilku pixeli na krzyż ze znikomą animacją, reklamujesz to jako retro i oldschool i masz klientelę która to chapnie nawet za pełną cenę.


Dokładnie tak jak piszesz, o to mi właśnie chodziło. Co do reszty to także masz w 100% rację!

Co do Twojej wypowiedzi zaboleq, to nie do końca się z Tobą zgodzę, że to przez ograniczenia sprzętu (odnośnie walki), bo w Lost Oddysey na XBOX 360 masz to samo, przypuszczam że znalazłbym więcej takich gierek a znając Japończyków to pewnie i dziś takie gry będą powstawać. Kurcze, ale ile tam odchodzi roboty - o wiele mniej animacji mobów (bo przecież nie chodzą po mapie) a już o AI to nie wspomnę, bo na mapie nic nie ma, więc nie muszę martwić się o zachowania typu, co będzie jak się gracz zbliży. Podobnie z taką metodą walki, ile odchodzi roboty.

Autor:  Kelebglin [ 10 sty 2017, 22:49 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

warhameron, masz jeszcze możliwość sprzedania tormenta w "lepszej cenie " ? 2 szt. potrzebne :)

Autor:  warhameron [ 11 sty 2017, 21:41 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Kelebglin napisał(a):
warhameron, masz jeszcze możliwość sprzedania tormenta w "lepszej cenie " ? 2 szt. potrzebne :)


Da radę, wysłałem info.

Autor:  WinterS [ 14 sty 2017, 18:09 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

w polskiej wersji Fronczewski jako narrator :)

Autor:  TobiAlex [ 14 sty 2017, 18:43 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

WinterS napisał(a):
w polskiej wersji Fronczewski jako narrator :)


Od miesiąca o tym wiadomo :]

Autor:  warhameron [ 15 sty 2017, 16:36 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Jak ktoś chce kupić poprzez moją osobę (22$ backer ed. klucz steam w parę min, 27$ klucz steam + dodatki http://polygamia.pl/wp-content/uploads/ ... dycja2.jpg) to ma czas do 27 stycznia. Po tym terminie prawdopodobnie zamkną sklep dla backerów.

Autor:  Farin [ 29 sty 2017, 22:25 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Ciekawe co na to ludzie, którzy dali kasę :]
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=102264

Autor:  warhameron [ 29 sty 2017, 22:44 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Farin napisał(a):
Ciekawe co na to ludzie, którzy dali kasę :]
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=102264



Ludzie, którzy dali kasę są raczej zadowoleni, w końcu "nasza wersja" będzie ubber, a plebs dostanie obciętą grę :D
Do Backer ed. wycięte postacie, lokacja jak nie na premierę to póżniej będzie za friko tak samo z Codexem. Oom to w założeniu ikoniczny npc/pet odpowiednik czachy z Planescape a. Mi to wygląda na wycięcie częśći contentu , którego nie dostaną edycje rozpowszechniane przez Techland (PC Xbox, PS4). Ten content jako dlc będzie trzeba zakupić (chyba, że się ma backer ed). Dlaczego wycieli? Ano dlatego, że nie szło się dogadać z Techlandem w sprawie bonusów edycji pudełkowych. (które też chcą dostać backerzy). W zeszłym tygodniu zapodali info, że backerzy dostaną digital stuff z edycji Techlandu. Prawdopodobnie inXile musiało dopłacić i aby wyrównać wycieli najciekawszą postać. Zrobią z tego 1-3 dlc. trochę nie fajne zagranie, ale ja jako backer jestem zadowolony (bo zgarnę wszystko za friko).

Jedyny minus to, że wyciete postacie mogą nie mieć voice actingu w naszym języku, bo dogranie takiego materiału będzie nie opłacalne (chyba, że nagrali, ale dziwne, że nie reklamowali aktora odgrywającego Oom a).

Autor:  warhameron [ 4 lut 2017, 15:10 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

TORMENT: TIDES OF NUMENERA
https://www.gog.com/game/torment_tides_of_numenera

TORMENT: TIDES OF NUMENERA - IMMORTAL EDITION
https://www.gog.com/game/torment_tides_ ... al_edition

Od 198 do prawie 400zł na GOGu

U mnie taniej i oferuję dużo więcej dodatków. (klucz steam, a na premierę możliwość wymiany na klucz GOG)

Autor:  Goatus [ 4 lut 2017, 15:37 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

warhameron napisał(a):
TORMENT: TIDES OF NUMENERA
https://www.gog.com/game/torment_tides_of_numenera

TORMENT: TIDES OF NUMENERA - IMMORTAL EDITION
https://www.gog.com/game/torment_tides_ ... al_edition

Od 198 do prawie 400zł na GOGu

U mnie taniej i oferuję dużo więcej dodatków. (klucz steam, a na premierę możliwość wymiany na klucz GOG)


Popłynęli z ta ceną, już widzę z czego będą finansować ten wycięty content który ma być jako darmowe dlc dla backerów na które zabrakło im czasu i kasy.
Warhameron, tak z ciekawości, do kiedy jest czas żeby od ciebie klucz GOG zamówić

Autor:  warhameron [ 4 lut 2017, 16:12 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Wysłałem ci pm z info :D

Autor:  warhameron [ 7 lut 2017, 22:49 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Bards Tale 4
https://www.youtube.com/watch?v=tdOlts5 ... ture=share

Autor:  Highlander [ 7 lut 2017, 23:12 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Bardstale, Wasteland 3, Torment 1 i 2, van buren / fallout i wiedzmin 4 by Brian fargo w ciagu 1 roku!

Autor:  yabaddi [ 7 lut 2017, 23:39 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

warhameron napisał(a):


Wygląda ciekawie, chętnie obejrzę gameplay po premierze. Jak opinie będą dobre to może się skuszę.

Autor:  zaboleq [ 8 lut 2017, 10:15 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Ej no wygląda zajebiście ale premiera w tym roku? Raczej wątpie...

Strona 12 z 20 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team