MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wildstar
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42798
Strona 12 z 51

Autor:  Oyci3C [ 14 lut 2014, 10:48 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Dzieki gosugamer za wyjasnienie wszystkim czym sa gry pve jak rowniez kazda gra solo posiadajaca story i progress + itemki.

Autor:  Piszpan [ 14 lut 2014, 11:20 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

mam nadzieje ze zobacze wildstara w ten weekend ale serio co do grafy to wlasnie rust i teso mi sie najbardziej podobaja.

Autor:  Turbot [ 14 lut 2014, 12:10 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

mówiąc o królikach co chrząkaja jak crittery mialem na mysli tych

Obrazek

Autor:  raggnarok [ 14 lut 2014, 14:47 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Ciekawe czy serwery pekna o 16.00 :)

Autor:  Perrin [ 14 lut 2014, 15:21 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Myślę, że będzie dużo gorzej niż w ESO. Na ostatnim stress teście udało mi się cudem zalogować po dobie prób ;) Ale i tak padło chwilę później.

Autor:  Ultr4 [ 14 lut 2014, 16:04 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

gosugamer1 napisał(a):
Jakby ktoś zapomniał, to prawilnie przypominam, że PvE themeparki są dla pedałów.


Szkoda, że nie mieliśmy tylu hardcorów na tym forum jak DFO było w wersji 1.0 i nie było safe zone a na servie zostali tylko Ci co potrafili grać (czyli w chuj mało).
Ehhh dobre czasy jak można było zgnębić takiego leszcza ... Dzisiejsze gry to już nie to samo.

Autor:  Mendol [ 14 lut 2014, 16:06 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

w dfo gralo w uj ludzi z tego forum, ale niestety wieczna wersja alpha zniechecila wiekszosc.

Autor:  Nyx [ 14 lut 2014, 16:07 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Stress test juz dziala.

Autor:  raggnarok [ 14 lut 2014, 16:54 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Wurwiajace troche te watermarki na ekranie :E

Autor:  Piszpan [ 14 lut 2014, 17:03 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

raggnarok napisał(a):
Wurwiajace troche te watermarki na ekranie :E


czyli co gra kijowa czy jak?

Autor:  raggnarok [ 14 lut 2014, 17:16 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Nie, sa cyferki na ekranie w stylu znaku wodnego zeby nie dawac screenow, streamow :)

Autor:  Nyx [ 14 lut 2014, 17:30 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Ok, pogralem, narazie nie wiem co powiedziec musze to przetrawic;/. Z miejsca moge pocieszyc inisidea: tak tu tez jest phasing:>

Autor:  raggnarok [ 14 lut 2014, 18:06 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Do jutra nie bede mial jak grac. Jak ktos chce konto pozyczyc do jutra do wieczora to PM me.

Autor:  Piszpan [ 14 lut 2014, 18:32 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

jak komus sie juz znudzilo niech zapoda obczje sam.

Autor:  Piszpan [ 15 lut 2014, 00:07 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

jezu, kurde no serio chcialbym w to pograc obczaic pvp czy cos ale kurwa prosze ;/

1. grafa i arty, no dobra jest chujowa oczojebna, na ekranie nic nie widac poza tecza ale ok mozna sie byloby przyzwyczaic (max zoom i juz tak nie widac) na plus laska ma duze cycki.
2. questy, jezu, szkoda klawiatury ale sam tracker itp koszmarny.
3. itemy niby ok tak samo skille, duzo aoe.
4. combat, no kurwa wszystko wyzej bym przebolal gdyby pvp np. bylo fajne czy cos ale walka w kwadracikach i koleczkach? co to dzisas jest. oni nad tym siedza te pol roku czy rok na becie? ;/ serio combat totalnie koszmarny totalnie. ja rozumiem non target ale kwadraciki? po co sie pytam po prostu je wywalic i byloby ok. zostalby non targte jak w terze byoloby o niebo lepiej o niebo, szkoda.
5. ogolnie zyglem tecza i wylaczylem gre. moze stary jestem, moze nie trafia do mnie tecza, nie wiem. ale grajc w wildstara meczylem sie strasznie. normalnie brr. kuzwa juz marvel heroes ma lepszy combat o grafie nie wspominajac.

jakby ktos dotrwal do pvp i opisal swoje odczucia, moze moze bym sprobowal po paru drinkach wymieszanych z browcem ale od wiekow zadna beta zadna gra mnie tak totalnie nie odrzucila. czy tak wyglada wow? bo mialem jakies dziwne pcozatkowe skojarzenia z swotor, ale swotor przy wildstarze to pro.

no nic moze ta gra ma cos fajnego do zaoferowania to z checia poczytam ale dla mnie jest to totalnie unplayable pozycja na ten moment.

o kurwa na koniec wlaczylem sobie na youtube filmik angry joe z teso z pvp to tak jakby ci ktos piznal lopata w leb i przestajesz widziec tecze i ogladasz swiat normalnie i wszystko wraca do normy ufff.

Autor:  Nyx [ 15 lut 2014, 00:18 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Wrazenia takie, jak by sie najadl cukierkami i zamulil;c

Autor:  Goatus [ 15 lut 2014, 00:52 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Piszpan napisał(a):

4. combat, no kurwa wszystko wyzej bym przebolal gdyby pvp np. bylo fajne czy cos ale walka w kwadracikach i koleczkach? co to dzisas jest. oni nad tym siedza te pol roku czy rok na becie? ;/ serio combat totalnie koszmarny totalnie. ja rozumiem non target ale kwadraciki? po co sie pytam po prostu je wywalic i byloby ok. zostalby non targte jak w terze byoloby o niebo lepiej o niebo, szkoda.


Akurat combat to jest jedna z lepszych rzeczy w tej grze. Click To chyba pierwszy boss w pierwszej instancji. Powiedz że byś tych ataków był w stanie uniknąć bez telegrafów na glebie (mowa o tym co robi później a nie kuleczkach). Ludziom się wydaje że jak na 3 lvlu są powolne telegrafy, to już do końca tak samo będzie co jest bzdurą. A gwarantuje ci że w pierwszej instancji będzie płacz że za mało czasu na "wyjście z ognia" itp itd.

Zresztą o czym my gadamy, telegrafy można wyłączyć jak ktoś się czuje na siłach.

Autor:  Ultr4 [ 15 lut 2014, 01:20 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Kupiłem se keya do stres testu (1,5 euro na ebayu ^^)

Osobiście mi się podoba, do telegrafów się przyzwyczaiłem z TSW, zrobiłem tam wszystkie dungi z master planem i nie było to takie proste.
Wiadomo, że na lvl 1-49 nic trudnego nie zobaczysz, ale gwarantuje że jak wejdziesz na jakiś dung hard mode to tak zajebie Ci ziemie że nie będziesz wiedział gdzie spierdalać ;]

Jedyna rzecz która mnie niepokoi to zjebany performance, kolega na całkiem nowym lapku ma 15 fps na ultra low detalach.
Mi na max detalach potrafi spaść do 20fps przy pół rocznym sprzęcie (gtx770, i5-4670k).

Autor:  Nyx [ 15 lut 2014, 01:25 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

To juz nie chodzi o telegraphy, tego combatu wogole nie czuć, takie napierdlanie od ktorego nic nie staje.

Autor:  Goatus [ 15 lut 2014, 01:43 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Ultr4 napisał(a):

Jedyna rzecz która mnie niepokoi to zjebany performance, kolega na całkiem nowym lapku ma 15 fps na ultra low detalach.
Mi na max detalach potrafi spaść do 20fps przy pół rocznym sprzęcie (gtx770, i5-4670k).


Performance jest jeszcze nie tknięty, i to devsi pisali już kilka razy. Więc jest 95% szansy, że będzie dużo lepiej.

Strona 12 z 51 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team