MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Divinity: Original Sin
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44145
Strona 12 z 13

Autor:  yabaddi [ 16 lip 2014, 06:03 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

ghul napisał(a):
Uwazam ze "tank" sie przydaje... to fakt ze nie ma tauntow itp. ale jak sie nim dobrze posteruje do zbiera na siebie sporo lania. Jako ze Madora jest zbudowana czysto na ofensywe to jezeli wejdzie w gromadke wrogow to pada w 2 tury. A tak to "tank" dzielnie brnie pierwszy i zbiera wszystko co najgorsze na siebie.


To prawda, szczególnie im dalej tym więcej wrogów i więcej sytuacji, że nasze postacie zostają otoczone. Dobry tank plus summony potrafią odciągnąć uwagę przeciwnika i pozwolić reszcie na spokojne eliminowanie ich z dystansu.

Też myślałem nad tym czy 2 postaci nie zrobić maga fire/earth ale skończyło się na rangerze ze sneak/lockpick/telekinezis i nie żałuję. Zabawa z beczkami jest przednia, traktuję to niemal jak wyzwanie - aby za następnym razem zrobić jeszcze większą eksplozję i pożar :D (za dużo Mythbusters'ów się naoglądałem :P)

Autor:  Perrin [ 16 lip 2014, 06:50 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Wczoraj wyszedł "pierwszy oficjalny patch", który oprócz masy poprawek wprowadza dodatkowe, obiecywane osobowości dla naszych postaci.
Osobowości można ustawić podczas kreacji postaci albo za pomocą lustra w End of Time.

Patchnotes:
http://www.larian.com/forums/ubbthreads ... ber=519960

Autor:  Stobek [ 16 lip 2014, 07:23 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Perrin napisał(a):
Wczoraj wyszedł "pierwszy oficjalny patch", który oprócz masy poprawek wprowadza dodatkowe, obiecywane osobowości dla naszych postaci.
Osobowości można ustawić podczas kreacji postaci albo za pomocą lustra w End of Time.

Patchnotes:
http://www.larian.com/forums/ubbthreads ... ber=519960


Brzydko napisane patch notesy. Zakładka design to techniczny żargon, mogliby napisać "buffed multiply bosses and enemies" albo fixed bo jakoś do crafta napisali "fixed issues with crafting" i co niby naprawili? :]

Crasha nigdy w grze nie miałem, no ale fajnie i tak, że dużo fixów graficznych i sieciowych może płynność się z większy.

Autor:  Drusek [ 16 lip 2014, 07:58 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Fire shield + Explode = Win (oczywiście na wrogów, którzy nie mają ogromnej czy całkowitej odporności na ogień)
Czyli mając min 50% fire res, rzucamy najpierw shield (który daje kolejne 50%) a potem można spamować co turę explode i inne czary.

Autor:  Atherius [ 18 lip 2014, 20:29 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Nie będzie polskiej wersji..

http://blog.cdp.pl/2014/07/18/oswiadcze ... ginal-sin/

Spoiler:

Autor:  zaboleq [ 19 lip 2014, 13:33 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Hmm po 64zł na cdp.pl :E. Myślałem, że to znacznie droższe jest.

Autor:  TobiAlex [ 19 lip 2014, 13:35 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

zaboleq napisał(a):
Hmm po 64zł na cdp.pl :E. Myślałem, że to znacznie droższe jest.


58 w gram.pl

Autor:  Sobtainer [ 19 lip 2014, 14:07 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

bo zabol ma liczoną ratę miesięczną za kabel do cen gier

Autor:  vilhelm [ 19 lip 2014, 15:20 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Gierka daje radę, polecam !! 60PLN Polska cena

Autor:  Katoneo [ 19 lip 2014, 21:33 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Ale mnie wciągnęło. Dzisiaj rozwaliłem ghoula z przed latarni i do grobu posłałem orków pilnujących jaskini. Co prawda ta druga walka dopiero za 5-tym razem. Ile ja się namęczyłem, ile nakombinowałem z beczkami, to ja nie mam pytań. Przynajmniej radość z wygranej walki ogromna.

Gra ktoś może Shadowbladem? Jakieś rady? Robię śmiesznie niski dmg, a utility też ze mnie średni.

Autor:  Drusek [ 19 lip 2014, 22:04 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Sztyletami to backstab. No i nie używaj wtedy tarczy. Bez tarczy z samym sztyletem uderzasz 2x. Bronie też ostrz (raz wystarczy - zwiększy dmg na stałe) no i aplikuj dodatkowy dmg na nie - najtaniej truciznę - pusta flaszka na potionki + beczka z trucizną lub muchomorek i otrzymasz truciznę (również raz wystarczy i jest na stałe).
Witchcraft ma niskolevelowy czar który daje +50% dmg ogólnie - polecam zainwestować ten 1 punkt umiejętności.

Autor:  Katoneo [ 19 lip 2014, 23:05 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Drusek napisał(a):
Sztyletami to backstab. No i nie używaj wtedy tarczy. Bez tarczy z samym sztyletem uderzasz 2x. Bronie też ostrz (raz wystarczy - zwiększy dmg na stałe) no i aplikuj dodatkowy dmg na nie - najtaniej truciznę - pusta flaszka na potionki + beczka z trucizną lub muchomorek i otrzymasz truciznę (również raz wystarczy i jest na stałe).
Witchcraft ma niskolevelowy czar który daje +50% dmg ogólnie - polecam zainwestować ten 1 punkt umiejętności.

O truciźnie i tym spellu nie wiedziałem.

Orientuje się ktoś czy save'y z wersji zatoczkowej będą działać na steamie? :)

Autor:  Tidus [ 20 lip 2014, 17:03 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Da sie jakos ustawic wiecej niz jeden skillbar na ekranie? granie wizardem z ciaglym przelaczaniem paskow jest meczace, moze jakies mody czy cos?

Autor:  Drusek [ 20 lip 2014, 19:38 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Są jakieś fajne skile dla sztyletów? Jak na razie to zwykły backstab wg mnie wygrywa z każdym skilem ze względu na ilość zużywanego AP. Zwykle uderzenie 2x sztyletami kosztuje 2 AP a skile 4-8 AP...

Autor:  Drusek [ 20 lip 2014, 22:18 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Tidus napisał(a):
Da sie jakos ustawic wiecej niz jeden skillbar na ekranie? granie wizardem z ciaglym przelaczaniem paskow jest meczace, moze jakies mody czy cos?

'R' i 'F' zmieniają skillbary. Na razie nic lepszego chyba nie ma.

Autor:  yabaddi [ 21 lip 2014, 06:05 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Drusek napisał(a):
Są jakieś fajne skile dla sztyletów? Jak na razie to zwykły backstab wg mnie wygrywa z każdym skilem ze względu na ilość zużywanego AP. Zwykle uderzenie 2x sztyletami kosztuje 2 AP a skile 4-8 AP...


No nic dziwnego, że są tak tanie - musisz przecież wcześniej zajść wroga od tyłu, a to trochę AP zużywa (nawet przy dobrze rozbudowanym Speed i Movement). Nie gram Thiefem ale wydaje mi się, że widziałem jakieś skille Scoundrela na atak nożami. Swoją drogą jest fajny skill maga (niskopoziomowy magii powietrza), który powoduje atak seryjny kilku przeciwników i na koniec ustawia postać za ostatnim wrogiem. Muszę sprawdzić ile AP zużywa i na który jest poziom - to mógłby być dobry skill na start bo nie dość, że od razu przemieszcza na pole walki to i zadaje obrażenia i wystawia na kolejną pozycję do ataku.

Ps. Sprawdziłem - to Lightning Strike, atak ze stunem na 3 przeciwników po kolei, dystans 15m, koszt 8 AP.

Autor:  raggnarok [ 21 lip 2014, 09:32 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Drusek napisał(a):
Są jakieś fajne skile dla sztyletów? Jak na razie to zwykły backstab wg mnie wygrywa z każdym skilem ze względu na ilość zużywanego AP. Zwykle uderzenie 2x sztyletami kosztuje 2 AP a skile 4-8 AP...


Ja uzywalem w sumie tylko 3: self-haste, Blind oraz Trip. Okazjonalnie jeszcze stuna.

Autor:  Stobek [ 29 lip 2014, 11:34 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Niech ktoś mi wytłumaczy na grzyba w tej grze jedzenie? Milion składników milion recept a jak coś zjesz to i tak działa 3 tury i albo daje slowa albo prawie nic nie daje. Po za walką masz normalnego heala, a w trakcie walki.. też normalnego albo pota bo przynajmniej niema minusów. A jak jest dobre jedzenie to praktycznie hpków nie daje albo i tak działa 3 tury wtf. Na grzyba to?

Autor:  ShadorVD [ 29 lip 2014, 11:51 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Stobek napisał(a):
Niech ktoś mi wytłumaczy na grzyba w tej grze jedzenie? Milion składników milion recept a jak coś zjesz to i tak działa 3 tury i albo daje slowa albo prawie nic nie daje. Po za walką masz normalnego heala, a w trakcie walki.. też normalnego albo pota bo przynajmniej niema minusów. A jak jest dobre jedzenie to praktycznie hpków nie daje albo i tak działa 3 tury wtf. Na grzyba to?


Ot pomysł który nie wypalił.

Autor:  yabaddi [ 29 lip 2014, 12:21 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Albo otwarta ścieżka dla twórców modów ;)

Fakt, żarcie w podstawce to sztuka dla sztuki. Ale pizze sobie zrobić niby można :P

Strona 12 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team