MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Elite: Dangerous
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44371
Strona 12 z 28

Autor:  Mendol [ 4 gru 2014, 15:43 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

wylacz sobie wspomaganie latania :)

Autor:  tiomor [ 4 gru 2014, 16:02 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Jak jest z trudnością tej gry? Chodzi mi bardziej o załapanie podstaw, nie bycie pr0. Są dobre tutoriale? Czy tylko to co znajde w necie? :p
Dosyć opornie przychodzi mi ogarnanie takich gier, więc wole się upewnić :<

Autor:  Oyci3C [ 4 gru 2014, 16:06 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

It's ok to suck ... *gently pats*

Autor:  ShadorVD [ 4 gru 2014, 16:12 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Jest wbudowany tutorial w którym jest nieco wyjaśnione a w sieci jest sporo youtubowych tutków jak robić dobrze pewpew i manewrować odpowiednio silnikami wspomagającymi.

Autor:  Lowell [ 4 gru 2014, 16:47 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Cytuj:
Zna ktoś jakiś fajny model TYLKO przepustnicy? Mój MS Sidewinder jest nie do zdarcia i bardzo go lubię, brakuje mi tylko czegoś po lewej stronie, żebym nie musiał dotykać tak często klawiatury ;)


Z tego co pamiętam to MS Sidewinder ma przecież przepustnice.

Autor:  Aludan [ 4 gru 2014, 17:01 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Lowell napisał(a):
Cytuj:
Zna ktoś jakiś fajny model TYLKO przepustnicy? Mój MS Sidewinder jest nie do zdarcia i bardzo go lubię, brakuje mi tylko czegoś po lewej stronie, żebym nie musiał dotykać tak często klawiatury ;)


Z tego co pamiętam to MS Sidewinder ma przecież przepustnice.

Ma, ale trzeba wtedy trzymać obie dłonie na joyu, a klawiszy za dużo to nie ma - może jakoś uda mi się skonfigurować potem tak, że wystarczy sam joy, ale wątpie...

Mendol napisał(a):
wylacz sobie wspomaganie latania :)

Latałem i tak, pomiędzy asteroidami - w sumie ciekawa zabawa, choć łatwo wtedy się rozbić np. bokiem o asteroidę ;) Za to w otwartej przestrzeni jest to przydatne.

tiomor napisał(a):
Jak jest z trudnością tej gry? Chodzi mi bardziej o załapanie podstaw, nie bycie pr0. Są dobre tutoriale? Czy tylko to co znajde w necie? :p
Dosyć opornie przychodzi mi ogarnanie takich gier, więc wole się upewnić :<

Tak jak Shador von Dal napisał, dodam tylko, że w grze jest jeszcze Help wyjaśniający ogólnie np. dystrybucje energii itd.

Qrde przelazłem już wszystko co się dało w offline demo, łącznie z ostatnim Icursion gdzie przeżyłem 8 wave (vs Viper - nie miałem już ammo do m-cannon w sidewinderze i musiałem go jechać 1 laserkiem ... "trochę" to trwało, ale AI nie jest jakieś super genialne, także wygrałem :P), a w 9 wave zginałem vs chyba 3 sidewindery ... generalnie to już nie bardzo jest tam więcej co robić, a te 12 dni do premiery wydaje się jak wieczność :)

Autor:  ShadorVD [ 5 gru 2014, 10:29 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

@up

AI jest szczerze mówiąc kiepskie w Tutku :) natomiast to które spotkasz w dalszych systemach... mam wrażenie, że to nieco inna bajka + nie wspominając o graczach piratach!

Autor:  Aludan [ 5 gru 2014, 20:34 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Shador von Dal napisał(a):
(...)nie wspominając o graczach piratach!

No właśnie tego nie mogę się doczekać ;) Jeszcze 11 dni ;/

Autor:  ankuman [ 7 gru 2014, 01:36 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Aludan napisał(a):
Shador von Dal napisał(a):
(...)nie wspominając o graczach piratach!

No właśnie tego nie mogę się doczekać ;) Jeszcze 11 dni ;/

To zdziwisz się bardzo, przy takiej wielkości świata ciężko spotkać innych żywych pilotów, chyba, że się przykleisz do układu słonecznego.

Autor:  Highlander [ 7 gru 2014, 10:36 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

hmm... to to ma byc MMO czy tez nie?

Autor:  Oyci3C [ 7 gru 2014, 11:34 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

No co Ty, to jest większy multiplayer, na tej podstawie to i D3 jest MMO.

Autor:  Aludan [ 7 gru 2014, 18:19 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

W zasadzie to takie coś pomiędzy MMO, a multiplayer znanym z innych gier...
Nie mamy możliwości bitew jak w EVE Online na setki graczy, ale też nie jest tak jak w innych grach mp, że łączysz się na serwer tylko z np. 32 graczami.
Teoretycznie online są wszyscy więc im więcej ludzi będzie grać tym większa szansa spotkania kogoś.

Jak gdzieś czytałem to instancje tworzą się po wyjściu z hyperspace, czyli jak np. toczy się jakaś bitwa NPC to każdy w okolicy, kto zobaczy ją na skanerze, może tam dołączyć i trafi to instancji z innymi graczami w max 32 osoby? Jeżeli mam rację, to w takim przypadku szanse spotkania kogoś przy okazji takich "eventów" są dość spore? ;)

Autor:  Lowell [ 8 gru 2014, 14:39 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Może jednak nie bedzie wipe 16 grudnia.

https://forums.frontier.co.uk/showthrea ... ost1172609

Autor:  Aludan [ 8 gru 2014, 15:42 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Lowell napisał(a):
Może jednak nie bedzie wipe 16 grudnia.

https://forums.frontier.co.uk/showthrea ... ost1172609

Ale tam napieprz*** z postami :D
Ledwo skończę czytać ostatnią stronę to pojawiają się dwie następne ;)

Za to co do samej kwestii to mnie oczywiście średnio się to podoba, jako nowemu graczowi...
W ten sposób będę daleko w tyle jeśli kiedyś będzie szansa pobawić się w pvp (odpowiednia ilość graczy, żeby kogoś spotkać), ale rozumiem też naciski graczy z gamma ;)

Mam tylko nadzieję, że brak wipe teraz, nie zaowocuje późniejszymi problemami (np. w ekonomii) już po 16-tym grudnia :)

Ps. A tak na marginesie to jak to w końcu jest - tą samą postacią można grac w singla (online solo) i w multi zależnie od kaprysu, czy już na początku trzeba wybrać?

Autor:  zaboleq [ 9 gru 2014, 09:45 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Dla mnie to spory minus. I tak w sumie oleje ED do stycznia bo mam w co grać a przeczuwam problemy na premierę. Pogram sobie jak już wszystko będzie działało stabilnie:).

Autor:  Kruzer [ 9 gru 2014, 09:57 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Mógłby ktoś sprawdzić czy da się bindowanić shift lub alt + grzybek do trusterkow ? Buduje panel i pomyślałem żeby podpiąć shifta na przełącznikiu on-off którym by działal jako tryb dokowania. A grzybek na wyłączonym do zarządzania energią.

Autor:  Mendol [ 9 gru 2014, 10:00 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

jaki panel?

Autor:  Kruzer [ 9 gru 2014, 11:39 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

youtube.com/watch?v=0KTkF_YFzgc coś na tej zasadzie. W thrustmaster hotas x jakoś mało klawiszy jest.

Autor:  Mendol [ 9 gru 2014, 12:59 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

haha nice :)

Autor:  Aludan [ 9 gru 2014, 16:17 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

zaboleq napisał(a):
Dla mnie to spory minus. I tak w sumie oleje ED do stycznia bo mam w co grać a przeczuwam problemy na premierę. Pogram sobie jak już wszystko będzie działało stabilnie:).

No ja zapłaciłem za pre-order myśląc (tak jak i wielu), że płacąc niemałą sumkę otrzymam przynajmniej sprawiedliwy start na równi z innymi... no trudno, nie będę ze tego powodu płakał, tym bardziej, że pamiętam, że wipe w gamma był sprawą otwartą.

Kruzer napisał(a):
youtube.com/watch?v=0KTkF_YFzgc coś na tej zasadzie. W thrustmaster hotas x jakoś mało klawiszy jest.

Wow, fajne ;)

Choć szczerze mówiąc liczę na oculusa - w porównaniu z nim 3 monitory to już przeżytek ;P
(a efekt, że dużo osób ma problemy przy dłuższym graniu z oculusem, może wyjść na dobre - i tak za długo siedzę przy kompie ;P)

Strona 12 z 28 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team