MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Wars: The Old Republic
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30312
Strona 111 z 203

Autor:  Pocieszny [ 25 sie 2011, 16:42 ]
Tytuł: 

nawet te dynamiczne eventy dzieja sie w kazdym miejscu takie same ... gosciu wpada do wioski i juz mowi "o tutaj na e3 byl event , beda sie bili na piesci , ale teraz nie ma , A NIE CZEKAJCIE WLASNIE SIE ZACZYNA TO SAMO CO NA e3!" strasznie random Dynamiczne Eventy :wtf:

Autor:  Lorath [ 25 sie 2011, 16:45 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Który to jest personal story.

Ja mówie o otwartym świecie i questach dla wszystkich a nie indywidalnych tylko dla gracza. Bo notabene misje personal story będą instancjowane..


Jest to nadal czesc GW2 i grajacy beda jej doswiadczali. A i w dynamic eventach sa zadania z kategorii 'zabij 10 mobow X', 'odnies 20 itemow w miejsce Y.' Owszem, nie trzeba questow pobierac i odnosic do NPCow, wykonuje sie je na spolke z innymi graczami w okolicy niemniej jednak widac ze tak do konca od klasyki uciec sie nie da :P

Pocieszny napisał(a):
nawet te dynamiczne eventy dzieja sie w kazdym miejscu takie same ... gosciu wpada do wioski i juz mowi "o tutaj na e3 byl event , beda sie bili na piesci , ale teraz nie ma , A NIE CZEKAJCIE WLASNIE SIE ZACZYNA TO SAMO CO NA e3!" strasznie random Dynamiczne Eventy :wtf:


Erm... co? Pisanie strumieniem swiadomosci niezbyt dobrze sie sprawdza w rozmowach na forum :P

Autor:  iniside [ 25 sie 2011, 16:52 ]
Tytuł: 

Pocieszny to kolejny alt huragana, radze zignorować.

Cytuj:
Jest to nadal czesc GW2 i grajacy beda jej doswiadczali. A i w dynamic eventach sa zadania z kategorii 'zabij 10 mobow X', 'odnies 20 itemow w miejsce Y.' Owszem, nie trzeba questow pobierac i odnosic do NPCow, wykonuje sie je na spolke z innymi graczami w okolicy niemniej jednak widac ze tak do konca od klasyki uciec sie nie da

A gdzie ja napisałem, że nie bedzie eventów typu idz i zarznij 30 krolkow zracych kapuste ? ;p Napisałem, że nie będzie żadnych tradycyjnych dla mmo questow typu pogadaj z npc i idz zbieraj kwiatki. I pod tym wzgledem mam racje.
Jedyne "questy" to sa personal story line w postaci misji. Tutaj nic wiecej niz w GW1 pewnie nie wymysla, ale to i tak lata swietlne przed innymi mmo ;p.
A z drugiej strony w open world mamy wylacznie eventy.

Autor:  Pocieszny [ 25 sie 2011, 16:53 ]
Tytuł: 

Athene i Swifty kladli łapy na TORze , na GamesComie :

http://www.youtube.com/watch?v=K7BEMgTO ... r_embedded

Autor:  Lorath [ 25 sie 2011, 16:58 ]
Tytuł: 

No dla mnie personal story jest taka sama czescia gry jak DE. Bedzie rownie waznym elementem mojego 'gaming experience' jak open world. Nie uwazam ze to zle, po prostu zaznaczam ze i taki content jest.

Autor:  Mendol [ 25 sie 2011, 17:07 ]
Tytuł: 

no to z dupy troche rozwiazanie.
chociaz moze to pomysl bioware na 200h rozgrywki.
albo gramy solo i robimy tak jak chcemy, albo gramy zeby grac.
szkoda troche.
jeszcze przy ograniczonym czasie ciezko bedzie cos ustalic ;/

Autor:  sula [ 25 sie 2011, 19:36 ]
Tytuł: 

No szybkie głosowanie lepiej by się imo sprawdziło. Np 5 s na oddanie głosu i już. No ,ale nic pozostaje się dogadać wcześniej albo grać na mumble,etc / in game voice chat

Autor:  Mendol [ 25 sie 2011, 19:41 ]
Tytuł: 

i myslisz, ze w przeciagu 20sec 5 osob dojdzie do porozumienia? ;p

Autor:  Niah [ 25 sie 2011, 19:44 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
i myslisz, ze w przeciagu 20sec 5 osob dojdzie do porozumienia? ;p


fumfle + dogadanie się przed grą

Autor:  Mendol [ 25 sie 2011, 19:50 ]
Tytuł: 

ale co przed gra chcesz dogadac? jak masz do wyboru np. 3-4 opcje?
nawet wybierajac jedna ze stron nadal masz do wyboru a.b.c

Autor:  Niah [ 25 sie 2011, 20:28 ]
Tytuł: 

dogadać się, że będziemy 'wiernymi sługami imperium' i wszyscy wybierają tą samą opcję dialogową

Autor:  Mendol [ 25 sie 2011, 20:41 ]
Tytuł: 

3. After a short talk with the girl, you realize that her father is abusive towards her and does not wish to come back to him.
*Drag her by force and get your reward
>The quest ends, you get Dark Side points. The father gives you info about his friend which needs "people like you" to help his business. You follow the info and get to a quest hub.
*Help her escape
>While escorting the girl, her father caughts up with you with several
mercenaries and demands to hand her over.
-You refuse. You kill the baddies and gain Light Side points. The girl
mentions a village where her friend lives. It's a quest hub, but it's
different than the one her father would
-You accept. The man refuses to pay you for your attempted
betrayal
>Kill him. The girl won't trust you anymore and runs away. You find
location of the next quest hub while checking his corpse.
>Let him be. He gives you half of the coins he promised you and the

co wybierasz? :)

Autor:  Niah [ 25 sie 2011, 21:02 ]
Tytuł: 

lol?
przecież - jeśli dobrze zrozumiałem - masz:
-dark side
-
--light side
--neutral
:wink:
dogadać się czy dark/light/neutral i jazda

Autor:  mr.Henky [ 25 sie 2011, 21:23 ]
Tytuł: 

Na odpowiedz masz 10sec i nie każdy chce tak jak ty poprowadzić dialog.. zwlaszcza gdy zbiera Light/Dark side punkty.

Autor:  wodny [ 25 sie 2011, 21:28 ]
Tytuł: 

To już wolę "GW2" gdzie w DE każdy ma gracz ma wspólne cele. W personal story gracz sobie wszystko sam robi i nawet jak kogoś zaprosi to tylko on podejmuje decyzje i kreuje swoją własną historię.

Autor:  Niah [ 25 sie 2011, 21:28 ]
Tytuł: 

mr.Henky napisał(a):
Na odpowiedz masz 10sec i nie każdy chce tak jak ty poprowadzić dialog.. zwlaszcza gdy zbiera Light/Dark side punkty.


nic tylko załamać ręce

Autor:  Gokulo [ 25 sie 2011, 21:31 ]
Tytuł: 

Taaa, wiec lepiej bedzie takie cos "LFG "Random Quest #354566 Dark Side" itp... bo nie rozumiem frajdy z calego systemu i robienia questow jezeli nie moge akurat zrobic tak jak mi pasuje, bo jakis Franek wybierze inaczej i wygra roll.

Autor:  wodny [ 25 sie 2011, 21:39 ]
Tytuł: 

Questy górą!!! :D

Autor:  Lorath [ 25 sie 2011, 22:22 ]
Tytuł: 

Punkty dark/light side dostajesz zgodnie ze SWOIM wyborem, nie z wyborem goscia ktory wygral roll.

Autor:  Gokulo [ 25 sie 2011, 22:27 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
Punkty dark/light side dostajesz zgodnie ze SWOIM wyborem, nie z wyborem goscia ktory wygral roll.


Wiem, sam o tym pisalem pare postow wczesniej, chodzi o to jak i rezultat obserwujesz na ekranie.

Strona 111 z 203 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team