MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Starcraft 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24833 |
Strona 115 z 305 |
Autor: | Keii [ 16 lip 2010, 15:31 ] |
Tytuł: | |
Z tego czytałem na stronie Blizza, podczas instalacji pyta o klucz, ale można dać skip i dodać grę przez "Add game" na stronie. A przynajmniej tak będzie po premierze. Edit: Z tego co pisze Ultima na facebooku zastanawiają się nad nocną premierą SC2, odbiór osobisty w Warszawie na Chłodnej. |
Autor: | iniside [ 16 lip 2010, 16:14 ] |
Tytuł: | |
Obstawiam ze w tydzien po premierze juzz bedzie crack ;e. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 16 lip 2010, 17:54 ] |
Tytuł: | |
Keii napisał(a): Z tego czytałem na stronie Blizza, podczas instalacji pyta o klucz, ale można dać skip i dodać grę przez "Add game" na stronie. A przynajmniej tak będzie po premierze.
Edit: Z tego co pisze Ultima na facebooku zastanawiają się nad nocną premierą SC2, odbiór osobisty w Warszawie na Chłodnej. Po co ta nocna premiera jak sam piseles, ze serwery startuja od 10 CET? Nie rozumiem po co ultima chce to zrobic. |
Autor: | raggnarok [ 16 lip 2010, 17:57 ] |
Tytuł: | |
O 10CET bedzie mozna kupic wersje Digital Downloand. Wersje pudelkowe beda odblokowane od polnocy. |
Autor: | Ravushimo [ 17 lip 2010, 15:10 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Obstawiam ze w tydzien po premierze juzz bedzie crack ;e.
no i? w multi i tak nie pograsz ;] |
Autor: | shp [ 17 lip 2010, 15:14 ] |
Tytuł: | |
Jakieś gareny czy priv hosty na pewno powstaną. |
Autor: | iniside [ 17 lip 2010, 15:26 ] |
Tytuł: | |
Ravushimo napisał(a): iniside napisał(a): Obstawiam ze w tydzien po premierze juzz bedzie crack ;e. no i? w multi i tak nie pograsz ;] W multi i tak sie da grac najwczesniej za rok, jak beda porzadne custom mapy. No chyba ze za rok ten system rankingowy map przetrwa no w tedy to multi dla mnie moze nie istniec. |
Autor: | Razoth [ 17 lip 2010, 15:31 ] |
Tytuł: | |
Ja osobiście oglądając tą fajną serię "Map makerzy ruszają do boju" na starcraft2.net.pl i widząc co potrafią zrobić ludzie w tym edytorze coraz mniej jestem zainteresowany "zwykłym" Sc 2. Strzelanki / RPG / Zręcznościówki / chgw co jeszcze aż strach pomyśleć co to się będzie działo jak dojdą dwa dodatki i masa nowych modeli (mam nadzieję że masa...). |
Autor: | Highlander [ 17 lip 2010, 15:36 ] |
Tytuł: | |
tia, powstanie SC: Ghost, i cholera wie moze nowy kultowy mod jak to sie stalo z Dotą. |
Autor: | iniside [ 17 lip 2010, 15:46 ] |
Tytuł: | |
SC2 nie nadaje sie do robienia strzelanek TPP/FPP Top-down tak, wszelkie inne odpadaja. Probowalem w to grac i ten silnik po prostu zupelnie sie nie nadaje do tego typu gier. Kwestia takich modow jest czysto akademicka. Zreszta to wszystko nie ma znaczenia. Bo wiele doskonalych modow ginie w mrokach dziejow ze wzgledu na brak normalnej listy custom map jak w innych grach. Jest tylko lista ktora pozycjnuje mapy na podstawie ilosci gier jakie byly utworzone w przeciagu kilku ostatnich godzin. Nie wiem kto wpadl na taki pomysl ale powinni go zywcem skalpowac.. |
Autor: | Razoth [ 17 lip 2010, 15:55 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): SC2 nie nadaje sie do robienia strzelanek TPP/FPP
To ciekawe, bo z tego co widzę to SC2 nadaje się znakomicie do robienia strzelanek TPP. http://www.youtube.com/watch?v=FYQTFq4N9rs |
Autor: | iniside [ 17 lip 2010, 16:25 ] |
Tytuł: | |
Razoth napisał(a): iniside napisał(a): SC2 nie nadaje sie do robienia strzelanek TPP/FPP To ciekawe, bo z tego co widzę to SC2 nadaje się znakomicie do robienia strzelanek TPP. http://www.youtube.com/watch?v=FYQTFq4N9rs Grales czy tylko ogldasz filmik na youtube ? Bo ja probowalem grac i autoratywnie stwierdzam ze sie nie nadaje. EDIT: Zreszta z tego co widze to tenfilmik został dość mocno post processem pojechany, wyglada to calkiem ladnie, ale nie wiem jakiego sprzetu trzeba zeby miec tu co najmniej 30fps -;-. |
Autor: | Razoth [ 17 lip 2010, 16:34 ] |
Tytuł: | |
Nie grałem bo autor nie umieścił jeszcze nigdzie tej mapy. Ja też nie wiem jakiego potrzeba sprzętu. Co nie zmienia faktu, że ten filmik jasno pokazuje, że jak najbardziej da się robić TPP w edytorze SC2. |
Autor: | iniside [ 17 lip 2010, 16:36 ] |
Tytuł: | |
Razoth napisał(a): Nie grałem bo autor nie umieścił jeszcze nigdzie tej mapy. Ja też nie wiem jakiego potrzeba sprzętu.
Co nie zmienia faktu, że ten filmik jasno pokazuje, że jak najbardziej da się robić TPP w edytorze SC2. No tpp do flexowania na youtube. Napewno nie do grania pozatym sa inne tpp mapy sciagnij i sam zobacz jakie on sa "cool" http://www.sc2mapster.com/maps/apbullet-map-test/ http://www.sc2mapster.com/maps/world-starcraft/ |
Autor: | Razoth [ 17 lip 2010, 16:46 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): No tpp do flexowania na youtube. Napewno nie do grania
pozatym sa inne tpp mapy sciagnij i sam zobacz jakie on sa "cool" A co mnie obchodzą inne mapy? Skoro ktoś nie umie zrobić tego poprawnie to niech nie robi wcale. Koleś od AC130K się nie śpieszy i robi powolutku wszystko, biorąc pod uwagę, że gra nawet jeszcze nie wyszła i wszystko jest w fazie bety to i tak jest nieźle. Koleś jest zainteresowany wpakowaniem nowych animacji/modeli w swojego moda i podchodzi do sprawy poważnie. Na filmiku wszystko wygląda super i nie widzę powodu dla którego w grze miałoby być inaczej, zwłaszcza - że z reguły gry na filmikach wyglądają gorzej niż w rl. |
Autor: | iniside [ 17 lip 2010, 16:58 ] |
Tytuł: | |
Nie dogadamy sie i nie zrozumiemy najwyrazniej ;p. |
Autor: | Razoth [ 17 lip 2010, 17:10 ] |
Tytuł: | |
No najwidoczniej. |
Autor: | Dana [ 17 lip 2010, 17:10 ] |
Tytuł: | |
Razoth napisał(a): iniside napisał(a): SC2 nie nadaje sie do robienia strzelanek TPP/FPP To ciekawe, bo z tego co widzę to SC2 nadaje się znakomicie do robienia strzelanek TPP. http://www.youtube.com/watch?v=FYQTFq4N9rs Ale tragicznie to wygląda. |
Autor: | Archer [ 17 lip 2010, 17:44 ] |
Tytuł: | |
Ja gralem w jakas mapke custom tpp, calkiem fajnie sie gralo, ale ze mam stary komp to musialem wylaczyc shadery-nie wygladalo az tak fajnie jak na filmiku, ale nie odpychalo, a pojechanie wlasnorecznie marine zerglingow bylo priceless |
Autor: | raggnarok [ 17 lip 2010, 17:49 ] |
Tytuł: | |
Moze byc se milion mapek custom, wystarczy ze powstanie jedna o takiej jakosci jak dota i juz bedzie win |
Strona 115 z 305 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |