MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Wars: The Old Republic
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30312
Strona 116 z 203

Autor:  Arturnik [ 13 wrz 2011, 13:43 ]
Tytuł: 

Bioware napisał(a):
"There will be no ganking of newbie players in The Old Republic as all Origin Worlds are sanctuaries that can not be invaded by the other faction. We have no interest in allowing high level players to choke off the supply of new players into the game by ganking them over and over before they have learned the ropes of their class.

To put it bluntly: If that is your fantasy, you will have to find another game, because The Old Republic will not cater to that. For every player who enjoys that particular fantasy, there are a lot of players that don't enjoy being on the receiving end of it. That's a fact, a business lesson learned from existing, still running MMOs.

We think we have plenty of great options for PvP in our game, from Warzones, to Open PvP Objective Areas to Open World PvP on Contested Planets, which will be dangerous territory outside the protective reach of guards and fair game for conflicts.

But if you are expecting something akin to the original Ultima Online or DAoC's Mordred server, you need to look elsewhere."

Autor:  Lorath [ 13 wrz 2011, 13:53 ]
Tytuł: 

Zaskakujace to nie jest.

Autor:  sula [ 13 wrz 2011, 13:56 ]
Tytuł: 

Ano , chyba nikt jeszcze nie roił sobie ,że będzie open pvp , albo loot czy coś w tym stylu w tej grze.

Nie ten adres.

Autor:  Templair [ 13 wrz 2011, 14:02 ]
Tytuł: 

Jakies tam PvP bedzie. Nie bedzie tylko napierdalania newbow w Westfall ;P ...

T.

Autor:  Huragan [ 13 wrz 2011, 14:09 ]
Tytuł: 

Cytuj:
"There will be no ganking of newbie players


Czyli to nie jest gra dla mnie :(

Autor:  Lorath [ 13 wrz 2011, 19:04 ]
Tytuł: 

Mi to wisi, zadnego rajcu nie widze w biciu przedszkolakow.

Autor:  Sathorn [ 13 wrz 2011, 19:11 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Czyli to nie jest gra dla mnie :(

Obrazek

Autor:  sula [ 13 wrz 2011, 19:25 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
Mi to wisi, zadnego rajcu nie widze w biciu przedszkolakow.

No akurat gankowanie noobów jest z dupy.

Ja bym chciał ,żeby nawet w full open pvp grach było niemożliwe / bardzo trudne gankowanie low-leveli. Np. high level player wchodzi do nisko lewelowego regionu to dostaje mega debuffa , albo /i , że po prostu się nie da zabić nikogo kto ma np. mniej o 10 leveli lub więcej od ciebie ,etc

Gankowanie noobów tylko ich odstrasza i gra ma mało ludzi i zaczyna śmierdzić chujem , community się robi skostniałe , same veteran ramole ,etc
bez sensu.

Jak walczyć to z kimś kto może oddać albo przyajmniej ma sporą szansę uciec.

A nie one-hittowanie w noob zonach :/

Autor:  Asmax [ 13 wrz 2011, 19:54 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Ja bym chciał ,żeby nawet w full open pvp grach było niemożliwe / bardzo trudne gankowanie low-leveli. Np. high level player wchodzi do nisko lewelowego regionu to dostaje mega debuffa , albo /i , że po prostu się nie da zabić nikogo kto ma np. mniej o 10 leveli lub więcej od ciebie ,etc
/


Albo skonczyc z jakimis sztucznymi ograniczeniami i wszystkimi ficzerami jakie narzuca LVL system.

Zrobic tak, ze 10 noobow bedzie moglo ubic jednego starszego gracza. Ale o czym ja marze, zlota era MMO minela dawno temu ;]

EDIT: Ale wracajac do tematu - zajebiscie wyglada ten smuggler

Autor:  sula [ 13 wrz 2011, 20:18 ]
Tytuł: 

Asmax napisał(a):

Albo skonczyc z jakimis sztucznymi ograniczeniami i wszystkimi ficzerami jakie narzuca LVL system.

Zrobic tak, ze 10 noobow bedzie moglo ubic jednego starszego gracza. Ale o czym ja marze, zlota era MMO minela dawno temu ;]

EDIT: Ale wracajac do tematu - zajebiscie wyglada ten smuggler

Nom rezygnacja z leweli jeszcze lepsza. Tylko ,że powiedział bym 3-4 a nie 10. Dziesięciu przestraszonych noobów się nie zbierze.

Autor:  Bloodleaf [ 14 wrz 2011, 10:25 ]
Tytuł: 

Asmax napisał(a):
Zrobic tak, ze 10 noobow bedzie moglo ubic jednego starszego gracza. Ale o czym ja marze, zlota era MMO minela dawno temu ;]


A jak przyjdzie z 3-4 starych graczy to już rajd trzeba będzie robić ^_^

Autor:  Piaskowy [ 14 wrz 2011, 10:42 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Due to the design constraints of a fully voiced MMO of this scale and size, many choices had to be made as to the launch and post-launch feature set. Same gender romances with companion characters in Star Wars: The Old Republic will be a post-launch feature. Because The Old Republic is an MMO, the game will live on through content expansions which allow us to include content and features that could not be included at launch, including the addition of more companion characters who will have additional romance options. (Emphasis ours.)

Autor:  raas [ 14 wrz 2011, 10:51 ]
Tytuł: 

Do tej pory nie pojmuje dla czego nikt nie wprowadzi po prostu blokady na atakowanie graczy gdy różnica w lvl wynosi np więcej niż 4, ot takie banalne rozwiązanie, jeszcze prostsze do wprowadzenia... ; >

Autor:  sula [ 14 wrz 2011, 11:20 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Asmax napisał(a):
Zrobic tak, ze 10 noobow bedzie moglo ubic jednego starszego gracza. Ale o czym ja marze, zlota era MMO minela dawno temu ;]


A jak przyjdzie z 3-4 starych graczy to już rajd trzeba będzie robić ^_^

Nom dlatego 10 vs 1 to grube przegiecie. 3 noobow na 1 high levelowego max.



raas napisał(a):
Do tej pory nie pojmuje dla czego nikt nie wprowadzi po prostu blokady na atakowanie graczy gdy różnica w lvl wynosi np więcej niż 4, ot takie banalne rozwiązanie, jeszcze prostsze do wprowadzenia... ; >

To.

Po prostu , jezeli ktos chce miec w miare duza ilosc graczy i open pvp , to trzeba chronic levelujacych i questujacych , bo malo osob lubi ucikekac / ginac na bedac na nizszym levelu i nie majac szans nic zrobic.

No mozna isc na full open pvp bez kompromisow jak Darkfall i spoko , ale wtedy gra nie ma szans na nic niz na bardzo gleboka nisze.


btw. jakies przecieki nt. wymagan sprzetowych Swtor?

Autor:  Templair [ 14 wrz 2011, 11:35 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
btw. jakies przecieki nt. wymagan sprzetowych Swtor?


Na betacake jest Beta Weekend Tester Review #2. Gosc pisze o kulawym performance ...

T.

Autor:  sula [ 14 wrz 2011, 11:39 ]
Tytuł: 

Templair napisał(a):
sula napisał(a):
btw. jakies przecieki nt. wymagan sprzetowych Swtor?


Na betacake jest Beta Weekend Tester Review #2. Gosc pisze o kulawym performance ...

T.

ty spojrze


btw. byłoby słabo jakby była źle zoptymalizowana , przecież pracują nad nią długo , kasy poszło multum , a nie widziałem tam póki co olbrzymich np. terenów , czy innych rzeczy ciężkich do ogarnięcia przez silnik gry , zresztą grafika jest ładna ale nie powalająca na kolana jakaś

No ,ale nic mają jeszcze trochę czasu ,żeby podpicować performance , albo w becie może być starszy build silnika teoretycznie

Autor:  mr.Henky [ 14 wrz 2011, 13:35 ]
Tytuł: 

z Q&A part 4

Cytuj:
Q: Will this system run SWTOR smoothly [in crowded places
like raids, warzones, open world PvP, etc] on high / ultra settings on
[1024x768] and [1280x1024] ?

Intel Core 2 duo 3 GHZ

4GB Ram

GeForce GTS 450 1GB DDR

Note: [Not GTX, its GTS]



A: Atm you would have some problems in certain areas of the game. I think
you’ll be fine at release. Not highest settings, but somewhere around medium.

Autor:  sula [ 14 wrz 2011, 13:45 ]
Tytuł: 

To oficjalny Q&A od bioware?


Hmm niby patrząc się na dzisiejsze standardy kompów to nie jest źle ,ale z drugiej strony grafika naprawdę (przynajmniej wd. filmików na jutube) mimo ,że przyjemna dla oka , to naprawdę nie jest żadną rewelacją i myślałem ,że taką zrobili ,żeby iść śladem Blizza robiąc grę ,żeby nawet ludzie ze starszymi kompami mogli sobie na luzie pograć.


Patrząc na to Q&A i informację z betacake gdzie o preformance ciepłych słów delikatnie mówiąc brak , to trochę słabo :/

No ,ale nic to , jeżeli wierzyć można typowi z betacake to ponoć sporo na forum betatesterów lekkiego QQ na temat wydajności to może przerzucą trochę "manforce" ,żeby trochę poprawić optymalizację.

Autor:  badziol [ 23 wrz 2011, 10:56 ]
Tytuł: 

http://www.gamespot.com/pc/rpg/star-war ... ve-video-1

jawa jako companion :lol:

Autor:  kapra L [ 24 wrz 2011, 11:58 ]
Tytuł: 

dostalem wiadomosc zw sklepu gdzie orderowalem SWTOR
There's been a change to the release date for your pre-ordered item.
The new release date is 12/20/2011. Your order details are listed below.

Strona 116 z 203 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team