mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4478 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 224  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2014, 16:58 
Cytuj  
Nie czytać komentarzy, ja już sobie jednego bossa zaspoilowałem. ;d


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2014, 16:59 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
RufeN napisał(a):
Cytuj:
DARK SOULS II for PC and Steam is coming on 25th April 2014!
PC & STEAM version will benefit from PC capabilities with increased texture resolution and an enhanced frame rate option. On top of that, FromSoftware have been working to perfectly adapt the game for a mouse & keyboard combo.


niecala minute temu wrzucili info na fb.


Chujowa data, zawiodłem się. Zwłaszcza, że pisali o "tygodniach a nie miesiacach" po premierze konsolowej. No ale zawsze szybciej, niż w przypadku jedynki. No i gracze konsolowi przetestują ewentualne bugi & niedoróbki. Coś za coś.


Razoth, co ty pierdolisz. Na konsole wylazi 12.03, na PC 25.04 - cale 6 tyg roznicy, WOW! Jakie kurwa miesiace?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2014, 17:07 
Cytuj  
No takie, że 6 tygodni = 1.5 miesiąca. Więc opóźnienie wchodzi już na okres miesięczny a nie tygodniowy.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2014, 17:09 
Cytuj  
Ale pierdolisz smuty ;/


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 mar 2014, 18:06 
Cytuj  
kurwa, trzeba kupic :)
graficznie bieda, ale to nie ma znaczenia.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2014, 20:06 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Ale pierdolisz smuty ;/


Przepraszam, jeżeli uraziłem twoje uczucia. Obiecuję poprawę.


Anyway małe porównanie jakości grafiki (choć same screeny są raczej marnej jakości lul) z pierwszego dema zaprezentowanego publice i wersji retail na xboxa 360.

http://imgur.com/a/iCHZD

Spoilerów brak (pokazany jest właśnie tylko kawałek tego obszaru z pierwszego gameplay video z jakiegos E3 czy Gamesconu) chyba, że ktoś nie widział absolutnie żadnych materiałów z gry.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 mar 2014, 20:09 
Cytuj  
no na xboxie wyglada tak sobie, ale to naprawde nie ma zadnego znaczenia.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2014, 22:10 
Cytuj  
Czytam posty na Neogafie i pojawiają się głosy, że gra jest trudniejsza od Dark Souls 1. Jeżeli to prawda to fuck yes.

Hype level rośnie. :<


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 7 mar 2014, 13:07 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Czytam posty na Neogafie i pojawiają się głosy, że gra jest trudniejsza od Dark Souls 1. Jeżeli to prawda to fuck yes.


Ta jeszcze jakby sterowanie było dopracowane ... w DS1 nie zawsze był problem z trudnością co z chujową kontrolą postaci. Jak dla mnie PC-towca.
Może konsolowcy byli w 7niebie ja nie ;d


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 7 mar 2014, 13:11 
Cytuj  
Ja nigdy nie miałem problemów z kontrolą, postać zawsze w 100% robiła dokładnie to, co chciałem (a raczej to, co wklepywałem na klawie i myszce, bo czasem chciałem coś innego a robiłem co innego).

Co innego praca kamery, ta na niektórych bossach potrafiła wkurwić (Pikachu & Snorlax) ale to też bardzo sporadyczne przypadki.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 8 mar 2014, 11:06 
Cytuj  
Czytam neogafa i wersja konsolowa (przynajmniej na xbox360) została MASAKRYCZNIE wykastrowana pod względem graficznym. Bullshoty na poziomie Watch_Dogs.

Walka z Mirror Knightem w materiałach promocyjnych i wersji gry na pokazy (PS3):
Spoiler:


+ filmik: http://www.youtube.com/watch?v=TowEGaVreLM

A tutaj walka z Mirror Knightem w wersji retail na xbox360:

Spoiler:


Gra wygląda ponoć nieporównywalnie gorzej niż na pokazach czy nawet playable becie (network test), tak jak by w ostatniech chwili wycięto całkowicie dynamiczne oświetlenie + ambient occlusion. Płakałem, że wersja na PC dopiero pod koniec kwietnia, ale to już nieaktualne. Teraz z chęcią poczekam na niewybrakowany produkt. Możliwe tho, że na PS3 gra będzie wyglądała lepiej - zobaczymy.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 mar 2014, 11:41 
Cytuj  
Pytanie trochę z innej beczki :D Na PC do Dark Souls jakie mody graficzne polecacie?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 8 mar 2014, 11:43 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Pytanie trochę z innej beczki :D Na PC do Dark Souls jakie mody graficzne polecacie?


DSfix przede wszystkim + ewentualnie poprzeglądaj sobie:

http://www.nexusmods.com/darksouls/mods/top/?

Ja używałem tylko DSfixa jeżeli chodzi o grafę, inne mody jakoś mnie nie kręciły, trochę nienaturalnie wyglądały imo.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 mar 2014, 12:25 
Cytuj  
Dzięki Razoth.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 8 mar 2014, 12:28 
Cytuj  
W samym DSfixie masz dużo opcji do edycji i można grę uczynić na prawdę bardzo ładną, jeżeli posiadasz oczywiście odpowiedni sprzęt. :)

Istnieje nawet możliwość odblokowania klatek na sekundę, ale to już na własną odpowiedzialność, bo chyba były jakieś problemy z tym + ryzyko bana na GFWL.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 mar 2014, 14:51 
Cytuj  
Weight no longer affects run speed, and only affects the roll at around 70%+ capacity.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 8 mar 2014, 14:54 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
Weight no longer affects run speed


Dobra decyzja.

Mendol napisał(a):
and only affects the roll at around 70%+ capacity.


A to z kolei wygląda na głupie rozwiązanie, ale trzeba przetestować by ocenić.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 mar 2014, 14:56 
Cytuj  
no nie mam jeszcze heavy armora, ale jesli jest jak pisza, to fail w chuj.
zreszta z run speed tez.
wybor pomiedzy heavy armorem a light/medium byl wazny w poprzednich czesciach, a tutaj zjebali.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 8 mar 2014, 15:04 
Cytuj  
Running speed utrudniał niepotrzebnie PvP na niekorzyść Heavy Armora, ale od turlania to się powinni imo odjebać, bo ma to już bezpośrednie przełożenie na samą walkę.

Cały koncept polegał na tym, by Heavy dawał większy resist ale spowalniał a Light na odwrót. Może w grze zaimplementowano jeszcze jakieś dodatkowe mechaniki, które dają różnicę?


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 mar 2014, 15:10 
Cytuj  
no wedlug mnie potrzebnie, dokladnie tak jak napisales w drugim zdaniu :)

One new addition to Dark Souls II is Adaptability. Adaptability affects your character’s Movement Speed, Resistances, and more. Another addendum to the Dark Souls II mechanics is Attunement, granting increased casting speed for Spells, Miracles, and Hexes.


jak wroce z dzieciakami i wygonie je do zabawy klockami, to sprawdze troche wiecej :)
ale nawet na x360 jest fun w chuj, pomimo, ze pogralem tylko chwile.
na ps3 sa podobno problemy z frame rate wiec tez troche chujnia

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4478 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 224  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.