mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2933 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 147  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 811
Dołączył(a): 29.05.2006
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2013, 11:50 
Cytuj  
Yog-Sothoth napisał(a):
Z obrotową są dla cieniasów, wyższa szkoła jazdy to zwykłe właśnie :] Prosty przykład jak 3 HT nie potrafiły objechać mnie w T95 - http://www.youtube.com/watch?v=DUuRUGBC ... l1Kdrwrth2

Bo sie bali : P

Poza tym masz stockowe dzialo z T28/T28 Prot ktore czesto strzela, przy topowym by bylo ciezej.

EDIT: Ja proponuje kiedys zrobic forumowy pluton Hellcatow i pokarac troche.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2013, 11:51 
Cytuj  
obrotowe sa zajebiste i wymagaja troche wiecej niz czajenie sie w krzaczorach ;p

o yogi co to za mody masz na mini mapie? podrzuc linka :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2013, 11:55 
Cytuj  
e ten jest lepszy

http://mirtankov.net/crosshairs/10097-p ... s-087.html


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2013, 11:57 
Cytuj  
mi chodzi o mini mape, bo nigdy nie wiem kiedy widze a kiedy nie :) a ten czerwony kwadrat chyba to pokazuje.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2013, 12:01 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
mi chodzi o mini mape, bo nigdy nie wiem kiedy widze a kiedy nie :) a ten czerwony kwadrat chyba to pokazuje.

tam jest minimapa powiekszana na środek ekranu przyciskiem ctrl

kwadrat to jest dokąd możesz widzieć, kółko do dokąd możesz spotować, dużo modów to ma. jest częścią tego moda który dałem


_________________
psn

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2262
Dołączył(a): 18.01.2002
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2013, 12:04 
Cytuj  
Minimapa to locastans minimap do zassania z forum wot. Zakres rysowania jest bardzo przydatny, bo czasami wystarczy kawałek podjechać żeby móc strzelać w gościa. Odnośnie tego rysowania to jest to limit silnika czy co? Mam nadzieję że w końcu to zlikwidują..

Macie jeszcze rush bazy w T95 ;p - http://youtu.be/04hDiezKT4Q


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2013, 12:06 
Cytuj  
Yog-Sothoth napisał(a):
Minimapa to locastans minimap do zassania z forum wot. Zakres rysowania jest bardzo przydatny, bo czasami wystarczy kawałek podjechać żeby móc strzelać w gościa. Odnośnie tego rysowania to jest to limit silnika czy co? Mam nadzieję że w końcu to zlikwidują..

używałem locastans, ta jest ładniejsza jak jest duża

nie wiem, bo francuzem TD T4 strzelałem i trafiałem na 635 m

jakbyście mieli wybrać miedzy France Heavy lub TD to co byście wybrali ?
miotam się już ze 3 razy sprzedałem te 2 i Lighta (wszystko tier 5-6)


_________________
psn


Ostatnio edytowano 6 wrz 2013, 12:08 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 811
Dołączył(a): 29.05.2006
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2013, 12:07 
Cytuj  
Ja juz sam nie wiem jak jest z podsiwetlaniem czolgow na dalekich dystansach bo jakis czas temu udalo mi sie grajac T30 ustrzelic elc amx (stojace) z 720m, sam bylem w szoku. Nazwy mapy nie pamietam ale jedna z tych nowych osniezonych ze swiatynia na wzgorzu, ja bylem przy swiatyni a elc po przekatnej mapy na wzgorzach gdzie tez sie scieraja dwa fronty.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2013, 12:08 
Cytuj  
tzn ja potrzebuje cos co mi pomoze z zasiegiem, czesto mam problem z prawidlowym ustawieniem bo nie wiem jaki mam zasieg 'widzenia' :)

no wlasnie, ja mam wrazenie, ze zawsze max to 500m i dalej juz nic nie widze.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2013, 12:11 
Cytuj  
prawie każdy mod to robi on miał
http://www.curse.com/wot-mods/worldofta ... s-reticles

to obejmuje minimape

ale ten co ja wkleiłem jest lepszy, tamten miałem wcześniej.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2013, 12:15 
Cytuj  
ok przetestuje, dzieki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 811
Dołączył(a): 29.05.2006
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2013, 12:15 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
tzn ja potrzebuje cos co mi pomoze z zasiegiem, czesto mam problem z prawidlowym ustawieniem bo nie wiem jaki mam zasieg 'widzenia' :)

no wlasnie, ja mam wrazenie, ze zawsze max to 500m i dalej juz nic nie widze.

Teoretycznie tak daleko nie powinienem widziec bo T30 ma zasieg widzenia 380m + lorneta i perki dowodcy i radiooperatora to jakies 522 max ew jeszcze BiA cos dodaje. Wiec moze zasieg radiowy ma tu cos do rzeczy, bo szczerze powiedziawszy w mechanike az tak nie wnikalem i nie wiem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2013, 12:16 
Cytuj  
taki mod to podstawa, są różne ale ten jest dla mnie idealny . do tego używam np tego ale to już nie mus.

http://forum.worldoftanks.eu/index.php? ... -25082013/

on też ma to kółko i kwadrat ale ja nadpisuję to tamtym z celownikami.


_________________
psn


Ostatnio edytowano 6 wrz 2013, 12:17 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2262
Dołączył(a): 18.01.2002
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2013, 12:17 
Cytuj  
Gwoli ścisłości to kółko na minimapie to zasięg widzenia/wykrywania a kwadrat to zakres rysowania czołgów i tego się już nie przeskoczy.

Do zwiększenia zasięgu wykrywania masz moduły osłonięta optyka (+10% zawsze) i binokulary (+20% przy bezruchu).


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2013, 12:18 
Cytuj  
nie czytałeś :P

wszyscy z nas strzelali do czołgów powyżej 600 metrów (kwadrat jest ustawiony na 500m)


_________________
psn


Ostatnio edytowano 6 wrz 2013, 12:19 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2013, 12:18 
Cytuj  
no wykrywania, ale czesto na minimapie mam ikone przeciwnika ale nie widze go fizycznie.
a koles stojacy kolo mnie wali do niego bez problemu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2013, 12:20 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no wykrywania, ale czesto na minimapie mam ikone przeciwnika ale nie widze go fizycznie.
a koles stojacy kolo mnie wali do niego bez problemu.

to może nie być kwestia kwadratu tylko załogi, rodzaju czołgu i lornetek , masz przecież view range


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2013, 12:20 
Cytuj  
lornetka niewiele zmienia. czesto heavy widzi i wali a ja nie :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2013, 12:21 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
lornetka niewiele zmienia. czesto heavy widzi i wali a ja nie :)
dodaje 25% każdemu, to jest bardzo dużo. do tego kwestia jaki czołg.

400 a 500 to mega różnica


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 811
Dołączył(a): 29.05.2006
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2013, 12:22 
Cytuj  
Sie pogubilem, cytujac z opisu mechaniki:

Cytuj:
"Note that unlike what the in game description of the view range enhancing equipment indicates, there is no 500m limitation. View range is unlimited. The better your view range, the better your spotting range, at any range.

The maximum possible view range you can currently (v0.7.3) achieve in game is nearly 598.842m with a Patton and 100% Commander and crew having the Brothers in Arms perk, the Commander having 100% Recon skill, the Radio Operator having 100% Situational Awareness skill, the tank having Improved Ventilation and Binoculars equipment installed and using Case of Cola premium consumable. "


Wiec ok, view range nie ma limitu ale jednoczesnie podaja przyklad ze max to obecnie 598 m w konkretnym czolgu, wiec gdzie tu 720m?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2933 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 147  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.