MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Tanks
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38819
Strona 120 z 147

Autor:  Damien [ 6 wrz 2013, 11:50 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Yog-Sothoth napisał(a):
Z obrotową są dla cieniasów, wyższa szkoła jazdy to zwykłe właśnie :] Prosty przykład jak 3 HT nie potrafiły objechać mnie w T95 - http://www.youtube.com/watch?v=DUuRUGBC ... l1Kdrwrth2

Bo sie bali : P

Poza tym masz stockowe dzialo z T28/T28 Prot ktore czesto strzela, przy topowym by bylo ciezej.

EDIT: Ja proponuje kiedys zrobic forumowy pluton Hellcatow i pokarac troche.

Autor:  Mendol [ 6 wrz 2013, 11:51 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

obrotowe sa zajebiste i wymagaja troche wiecej niz czajenie sie w krzaczorach ;p

o yogi co to za mody masz na mini mapie? podrzuc linka :)

Autor:  Deshroom [ 6 wrz 2013, 11:55 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

e ten jest lepszy

http://mirtankov.net/crosshairs/10097-p ... s-087.html

Autor:  Mendol [ 6 wrz 2013, 11:57 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

mi chodzi o mini mape, bo nigdy nie wiem kiedy widze a kiedy nie :) a ten czerwony kwadrat chyba to pokazuje.

Autor:  Deshroom [ 6 wrz 2013, 12:01 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Mendol napisał(a):
mi chodzi o mini mape, bo nigdy nie wiem kiedy widze a kiedy nie :) a ten czerwony kwadrat chyba to pokazuje.

tam jest minimapa powiekszana na środek ekranu przyciskiem ctrl

kwadrat to jest dokąd możesz widzieć, kółko do dokąd możesz spotować, dużo modów to ma. jest częścią tego moda który dałem

Autor:  Yog-Sothoth [ 6 wrz 2013, 12:04 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Minimapa to locastans minimap do zassania z forum wot. Zakres rysowania jest bardzo przydatny, bo czasami wystarczy kawałek podjechać żeby móc strzelać w gościa. Odnośnie tego rysowania to jest to limit silnika czy co? Mam nadzieję że w końcu to zlikwidują..

Macie jeszcze rush bazy w T95 ;p - http://youtu.be/04hDiezKT4Q

Autor:  Deshroom [ 6 wrz 2013, 12:06 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Yog-Sothoth napisał(a):
Minimapa to locastans minimap do zassania z forum wot. Zakres rysowania jest bardzo przydatny, bo czasami wystarczy kawałek podjechać żeby móc strzelać w gościa. Odnośnie tego rysowania to jest to limit silnika czy co? Mam nadzieję że w końcu to zlikwidują..

używałem locastans, ta jest ładniejsza jak jest duża

nie wiem, bo francuzem TD T4 strzelałem i trafiałem na 635 m

jakbyście mieli wybrać miedzy France Heavy lub TD to co byście wybrali ?
miotam się już ze 3 razy sprzedałem te 2 i Lighta (wszystko tier 5-6)

Autor:  Damien [ 6 wrz 2013, 12:07 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Ja juz sam nie wiem jak jest z podsiwetlaniem czolgow na dalekich dystansach bo jakis czas temu udalo mi sie grajac T30 ustrzelic elc amx (stojace) z 720m, sam bylem w szoku. Nazwy mapy nie pamietam ale jedna z tych nowych osniezonych ze swiatynia na wzgorzu, ja bylem przy swiatyni a elc po przekatnej mapy na wzgorzach gdzie tez sie scieraja dwa fronty.

Autor:  Mendol [ 6 wrz 2013, 12:08 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

tzn ja potrzebuje cos co mi pomoze z zasiegiem, czesto mam problem z prawidlowym ustawieniem bo nie wiem jaki mam zasieg 'widzenia' :)

no wlasnie, ja mam wrazenie, ze zawsze max to 500m i dalej juz nic nie widze.

Autor:  Deshroom [ 6 wrz 2013, 12:11 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

prawie każdy mod to robi on miał
http://www.curse.com/wot-mods/worldofta ... s-reticles

to obejmuje minimape

ale ten co ja wkleiłem jest lepszy, tamten miałem wcześniej.

Autor:  Mendol [ 6 wrz 2013, 12:15 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

ok przetestuje, dzieki.

Autor:  Damien [ 6 wrz 2013, 12:15 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Mendol napisał(a):
tzn ja potrzebuje cos co mi pomoze z zasiegiem, czesto mam problem z prawidlowym ustawieniem bo nie wiem jaki mam zasieg 'widzenia' :)

no wlasnie, ja mam wrazenie, ze zawsze max to 500m i dalej juz nic nie widze.

Teoretycznie tak daleko nie powinienem widziec bo T30 ma zasieg widzenia 380m + lorneta i perki dowodcy i radiooperatora to jakies 522 max ew jeszcze BiA cos dodaje. Wiec moze zasieg radiowy ma tu cos do rzeczy, bo szczerze powiedziawszy w mechanike az tak nie wnikalem i nie wiem.

Autor:  Deshroom [ 6 wrz 2013, 12:16 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

taki mod to podstawa, są różne ale ten jest dla mnie idealny . do tego używam np tego ale to już nie mus.

http://forum.worldoftanks.eu/index.php? ... -25082013/

on też ma to kółko i kwadrat ale ja nadpisuję to tamtym z celownikami.

Autor:  Yog-Sothoth [ 6 wrz 2013, 12:17 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Gwoli ścisłości to kółko na minimapie to zasięg widzenia/wykrywania a kwadrat to zakres rysowania czołgów i tego się już nie przeskoczy.

Do zwiększenia zasięgu wykrywania masz moduły osłonięta optyka (+10% zawsze) i binokulary (+20% przy bezruchu).

Autor:  Deshroom [ 6 wrz 2013, 12:18 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

nie czytałeś :P

wszyscy z nas strzelali do czołgów powyżej 600 metrów (kwadrat jest ustawiony na 500m)

Autor:  Mendol [ 6 wrz 2013, 12:18 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

no wykrywania, ale czesto na minimapie mam ikone przeciwnika ale nie widze go fizycznie.
a koles stojacy kolo mnie wali do niego bez problemu.

Autor:  Deshroom [ 6 wrz 2013, 12:20 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Mendol napisał(a):
no wykrywania, ale czesto na minimapie mam ikone przeciwnika ale nie widze go fizycznie.
a koles stojacy kolo mnie wali do niego bez problemu.

to może nie być kwestia kwadratu tylko załogi, rodzaju czołgu i lornetek , masz przecież view range

Autor:  Mendol [ 6 wrz 2013, 12:20 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

lornetka niewiele zmienia. czesto heavy widzi i wali a ja nie :)

Autor:  Deshroom [ 6 wrz 2013, 12:21 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Mendol napisał(a):
lornetka niewiele zmienia. czesto heavy widzi i wali a ja nie :)
dodaje 25% każdemu, to jest bardzo dużo. do tego kwestia jaki czołg.

400 a 500 to mega różnica

Autor:  Damien [ 6 wrz 2013, 12:22 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Sie pogubilem, cytujac z opisu mechaniki:

Cytuj:
"Note that unlike what the in game description of the view range enhancing equipment indicates, there is no 500m limitation. View range is unlimited. The better your view range, the better your spotting range, at any range.

The maximum possible view range you can currently (v0.7.3) achieve in game is nearly 598.842m with a Patton and 100% Commander and crew having the Brothers in Arms perk, the Commander having 100% Recon skill, the Radio Operator having 100% Situational Awareness skill, the tank having Improved Ventilation and Binoculars equipment installed and using Case of Cola premium consumable. "


Wiec ok, view range nie ma limitu ale jednoczesnie podaja przyklad ze max to obecnie 598 m w konkretnym czolgu, wiec gdzie tu 720m?

Strona 120 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team