MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dungeons & Dragons Online - Beta Test
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=17554
Strona 13 z 30

Autor:  Sou [ 21 sty 2006, 15:08 ]
Tytuł: 

Najwiekszy - tej gry to... ODPOCZYNEK:/ W BG np dawales spij i jeb juz pospane bylo ;) A tutaj? Rzucisz pare czarow i musisz wracac do tawerny :/ Nawet przy 5 osobowej ekipie wszyscy wysiadaja po jakims czasie a rest shrinka nigdy nie ma jak potrzeba;) Butle sa cholernie drogie a kaplanowi mana konczy sie po paru leczeniach ;)

Wkur...ajace poprostu ;d Bo bieganie tam i spowrotem nie jest "spoko" :-?

Do tego granie z graczami ktorych sie nie zna moze byc denerwujace:/ Ja rozumiem "klimacik" ale jak mi typ wyskakiwal z "search" co pare krokow zeby go pulapka nie walnela to wymieklem o_O

W ta gre nie ma co grac bez teamu ;/ Za zrobienie questa samemu dostanie sie np 1k expa a za zrobienie go w 6 osob ... 1k o_O To mnie chyba bardziej denerwuje niz umieranie :wink:

Autor:  Strangerr [ 21 sty 2006, 15:20 ]
Tytuł: 

Mam aktualnie prawie lv 3 tak wiec zrobilem dosc duzo questow i nie mialem jeszcze ani razu problemow z restem a gram wizardem . Fakt ze czasami trzeba oszczedzac czary ale tym lepiej przynajmniej trzeba pomyslec i rozplanowac :) Pozatym dobrze jest uzywac broni poza czarami . Co do rest shrine zauwazylem ze sa rozplanowane calkiem niezle (zawsze jest conajmniej jedna ukryta ) zawsze docieralismy do RS z minimalna iloscia mp u magow i nie duza iloscia hp u tankow :) Fakt gra bez teamu nie ma duzego sensu chociaz da sie np takim barbarianem , tyle ze z bolem. A co do random party to hmm , tak jak w kazdej grze mmorpg heh.

Autor:  krzyk [ 22 sty 2006, 01:17 ]
Tytuł: 

Pogralem troche dluzej i gra wg mnie jest zajebista. Nie w kategoriach zajebisty mmorpg ale zajebista gra :>. Swietnie sie bawilem przez dwa dni i na pewno retaila kupie zeby sobie od czasu do czasu popykac :>

juz.

Autor:  Strangerr [ 22 sty 2006, 02:45 ]
Tytuł: 

krzyk napisał(a):
Pogralem troche dluzej i gra wg mnie jest zajebista. Nie w kategoriach zajebisty mmorpg ale zajebista gra :>. Swietnie sie bawilem przez dwa dni i na pewno retaila kupie zeby sobie od czasu do czasu popykac :>



Popieram w calosci , gierka moze nie jest nowa generacja mmorpg ale jako online crpg jest rewelacja :)

Autor:  Atherius [ 22 sty 2006, 03:10 ]
Tytuł: 

Nadal masa bledow, niektore poprawili (np. znikanie oreza), ale przybylo nowych, moby biegaja po scianach, suficie, nieraz npc z questow sie blokuja wchodzac w sciany... wrazenia jak z prealphy. Juz wole sobie pograc z grupa os. w nwn, wieksza roznorodnosc, a tutaj tylko ciagle powtarzajace sie motywy ze sciekami... z deka nudne, poza tym za malo klas. Na tym etapie koncze przygode z ta gra.

Autor:  Serhaud [ 22 sty 2006, 03:32 ]
Tytuł: 

zgadzam sie gierka ma jeszcze duzo bugow (np. nie dalo sie wejsc do sklepu po porionki :o ), ale jest interesujaca i warto sie zastanowic czy ja kupic.
sadze, ze wielkim plusem DDO sa questy, zroznicowane, ciekawe az chce sie je wykonywac (takie jest moje odczucie).
co do racdom party to moze ja na normalnych ludzi trafialem :P bo przyjemnie mi sie gralo z randomami.

Autor:  Strangerr [ 22 sty 2006, 04:08 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Nadal masa bledow, niektore poprawili (np. znikanie oreza), ale przybylo nowych, moby biegaja po scianach, suficie, nieraz npc z questow sie blokuja wchodzac w sciany... wrazenia jak z prealphy. Juz wole sobie pograc z grupa os. w nwn, wieksza roznorodnosc, a tutaj tylko ciagle powtarzajace sie motywy ze sciekami... z deka nudne, poza tym za malo klas. Na tym etapie koncze przygode z ta gra.


1 ) Hmm chyba nigdy w zyciu nie widziales gry w wersji Alpha
2) Zgadzam sie ze na poczatku troche duzo sciekow ale tylko kilka pierwszych questow
3) Co do nudy to zalezy z kim sie gra , imo.
4) Hmm malo klas , z tego co widze to jest tyle samo/wiecej klas niz w ktorejkolwiek mmorpg :)

Ale fakt ze gierka nie jest dla kazdego , trzeba lubic specyficzny klimat tak wiec sadze ze wiele fanow nawet DND moze sie obrazic na ten tytul niestety . Mi przypadla do gustu dosc mocno chociaz widzialbym tam troche rzeczy do zmiany :)

Autor:  SwenG [ 22 sty 2006, 04:47 ]
Tytuł: 

Dla mnie to ona jest po prostu za droga. Są pewne granice ile mogę zapłacić za grę crpg (bo mmo to nie jest). A x-naście eu za miesiąc za nwn online płacić mi się nie uśmiecha. Inna sprawa, gdyby było tak jak z GW, wtedy grę bym na 90% kupił. Poza tym jest jeszcze parę ciekawych tytułów crpg one player, gdzie pogram sobie na podobnym poziomie sam. I wyjdzie mi znacznie taniej.

Autor:  krzyk [ 22 sty 2006, 09:03 ]
Tytuł: 

"Poza tym jest jeszcze parę ciekawych tytułów crpg one player"

Niewatpliwie, i niewatpliwie je pewnie kupie rowniez :>
Co nie zmienia faktu ze fajniej bedzie ograc z nowymi ludzmi, poodgrywac postac, niz szlajac sie samotnie :>.
W tej konwencji jaka DnD prezentuje wole zaplacic i pograc w dnd niz nie placic i grac w GW :>.
A co do abonamentu to przeciez jeszcze nie wiadomo jaki bedzie?
A nawet jesli bedzie podobny do aktualnych morpg to tez sie skusze :>.

PS. Mialem wrazenie ze dzieciaki odpadaja juz po tutorialu, nie spotkalem jak sobie gralem nikogo ponizej 18nastki; specyfika testow? gry? czy mialem farta? :>

juz.

Autor:  Astaniel [ 22 sty 2006, 10:16 ]
Tytuł: 

Zgadzam się w pełni ze SwenG-iem. Nigdy nie płaciłbym za tą grę 13 euro miesięcznie. Jest ona po prostu NWN w 3d. Moim zdaniem lepiej poczekać z kupnem DDO do premiery NWN2 ponieważ multi pewnie będzie dawało tyle samo ozrywki, a nie będzie płatne.

Autor:  SniperX [ 22 sty 2006, 11:02 ]
Tytuł: 

Ja tez ja kupie, mimo ze w nia nie gralem, zrobie to ze wzgledu na sama nazwe :) kocham Dungeons & Dragons. ;] Pozatym musze ja sprawdzic ;] Co do bugow to ja sie ciesze ze Beta EU dopiero sie zaczela :) po miesiacu od wydani US napewno znajda jakies bugi i odrazu je zaimportuja do EU :P ciekawi mnie tylko czy beda jedne serwery dla US/EU czy tak jak w WoW-ie. W kazdym badz razie ja czekam na EU.

Autor:  Xanth [ 22 sty 2006, 11:06 ]
Tytuł: 

Astaniel napisał(a):
Jest ona po prostu NWN w 3d.

:o
Mozesz rozwinac? NWN nie bylo 3d?

X.

Autor:  MagPS [ 22 sty 2006, 11:15 ]
Tytuł: 

wprawda jest taka ze ta gra to kolejny klon gier PvE jak EQII, pomimo swego wieku w UO bylo wiecej mozliwosci. :evil:

Autor:  Astaniel [ 22 sty 2006, 11:33 ]
Tytuł: 

@ Xanth

Sorry troche źle się wyraziłem. Powiniem powiedzieć że to NWN w TPP.

Autor:  yogurt [ 22 sty 2006, 11:45 ]
Tytuł: 

Dobra gierka. Wystarczy skompletowac odpowiednich ludzi i wykonywanie questow nie jest ani monotonne ani nudne. Pozatym nalezy poczuc klimat. Np. czyhajaca na nas pułapka moze byc 'przeszkoczona' (liczac na udane rzuty obronne), ale po co - kiedy mozemy zatrzymac sie na 30sec i dac sie wykazac rogue :)

Autor:  Oyci3C [ 22 sty 2006, 11:49 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
wprawda jest taka ze ta gra to kolejny klon gier PvE jak EQII, pomimo swego wieku w UO bylo wiecej mozliwosci. :evil:


Nie, to sie nawet mmo nie powinno nazywac. I nie jest to mmo. To po prostu online crpg. Jak zrobisz postac do konca to co najwyzej mozesz zrobic kolejna... do konca :<
Co tu do EQ2, ktore schodzi na dobra droge wprowadzajac PVP :<

Autor:  yogurt [ 22 sty 2006, 13:43 ]
Tytuł: 

ktos wie gdzie sa zapisywane screeny z gry? Nie moge znalezc :/

PS. Game over?

Autor:  Strangerr [ 22 sty 2006, 14:03 ]
Tytuł: 

Astaniel napisał(a):
Zgadzam się w pełni ze SwenG-iem. Nigdy nie płaciłbym za tą grę 13 euro miesięcznie. Jest ona po prostu NWN w 3d. Moim zdaniem lepiej poczekać z kupnem DDO do premiery NWN2 ponieważ multi pewnie będzie dawało tyle samo ozrywki, a nie będzie płatne.


Jak wyjdzie NWN2 i okaze sie niezle to zawsze mozna przestac placic abonament i zaczac grac w nwn2 , a do tego czasu bede mial przyjemne online crp do popykania :)

Autor:  Astaniel [ 22 sty 2006, 14:09 ]
Tytuł: 

@ Strangerr
No cóż, racja. Muszę jednak powiedzieć że nie urzekła mnie ta gra tak więc nie spodziewajcie się mnie zobaczyć w niej. Szkoda bo już myślałem że znajdę alternatywę dla WoW-a.

Autor:  Sou [ 23 sty 2006, 00:01 ]
Tytuł: 

Strangerr napisał(a):
Mam aktualnie prawie lv 3 tak wiec zrobilem dosc duzo questow i nie mialem jeszcze ani razu problemow z restem a gram wizardem . Fakt ze czasami trzeba oszczedzac czary ale tym lepiej przynajmniej trzeba pomyslec i rozplanowac :) Pozatym dobrze jest uzywac broni poza czarami . Co do rest shrine zauwazylem ze sa rozplanowane calkiem niezle (zawsze jest conajmniej jedna ukryta ) zawsze docieralismy do RS z minimalna iloscia mp u magow i nie duza iloscia hp u tankow :) Fakt gra bez teamu nie ma duzego sensu chociaz da sie np takim barbarianem , tyle ze z bolem. A co do random party to hmm , tak jak w kazdej grze mmorpg heh.


No widzisz ;) To pograj sobie 2 osobowa ekipa ;)


Co do bugow to dziwne sa;) Np zeby wejsc do alchemika trzeba zmienic ten no.. instcostam ;) Poprostu jak sie jest na mapie 5 a w alchemiku 5 jest przepelnienie to nas nie wpusci :D

Ja np umarlem i wrocilem do tawerny duchem... na szczeszcie restart pomogl :) ( nawet GM odpowiedzial na moje zawolanie!) .

NPC raz sie zablokowal ale na szczescioe po 2 minutach doszedl do celu :P

Z grafa jest cos nie tak bo slizganie sie pod drabinie albo slizganie sie mobow po ziemi to czesty widok; ) Tak samo stanie ich na scianach :P

Niezle tez rozwiazali system zbierania ludzi do party :) Bez tego nie ma mowy o szybkim zebraniu ekipy:D Szkoda ze zauwazylem to w ostatni dzien grania :-?

Strona 13 z 30 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team