MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Tabula Rasa - Closed Beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=22990
Strona 13 z 15

Autor:  KromeR [ 8 paź 2007, 09:26 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Kromer w jakim Ty świecie żyjesz?:) Klucze do bety rozdają na lewo i prawo. Niemal co tydzień.


No zyje w swiecie w ktorym nie chce mi sie ostatnio siadac do kompa :P
Na mmorpg.com sprawdzalem to bylo release date: n/a

Autor:  dark_lord [ 8 paź 2007, 09:38 ]
Tytuł: 

Musze przyznać ze beta mnie miło zaskoczyła :) Jeśli szuka sie dynamicznej akcji odbiegającej od fantasy i lubi sie klimaty SF to polecam :P
pozdrawiam serdeczenie

Autor:  Viracept [ 8 paź 2007, 09:44 ]
Tytuł: 

Taaa dynamiczna akcja polegająca na podbiegnięciu do grupki mobów i waleniu z shotguna ( reszta broni jest generalnie do d. ) aż padną. Mniej więcej do max 10lvl może to i bawi.

V.

Autor:  Lil [ 8 paź 2007, 13:06 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Taaa dynamiczna akcja polegająca na podbiegnięciu do grupki mobów i waleniu z shotguna ( reszta broni jest generalnie do d. ) aż padną. Mniej więcej do max 10lvl może to i bawi.

V.


po 10lvl zaczynaja sie instancje i taktyczne ubijanie bossow, wiec nie jest zle.
jak rowniez mozna wchodzic do stref PvP i naparzac sie z innymi graczami, zdobywac miasta itp.

Autor:  Kassei [ 8 paź 2007, 14:26 ]
Tytuł: 

Trochę grałem w betę (postać zarówno z drzewka soldier jak i specialist na 25+ lvl) i mam bardzo mieszane uczucia. Początkowo byłem grą zauroczony - w końcu jakieś trzymające się kupy sci-fi mmo po kilku latach nieurodzaju w tej kwestii. Gra w początkowej fazie potrafi przykuć do monitora, ale z czasem staje się nudna jak flaki z olejem. Wiem, że to beta itd, więc nie czepiam się błędów w grafice, czy zabugowanych misji, ale jakoś brnąc przez te kolejne questy a co za tym idzie levele, nie potrafię stwierdzić co w tej grze ma zapewnić graczowi fun. Poza tym gra jest dość łatwa (pomimo tego że był nerf) i jedynie w grupie grałem kiedy komuś w czymś pomagałem. Taktyka się sprowadza to dobrania odpowiedniego typu dmg do moba/bossa i kitowaniu po planszy. Trudno w ogóle o jakiś podział ról w grupie bo taki strikte podział na klasy zaczyna się od 30lvl, a przetem to generalnie każdy napierdala czym tylko może. Nie wiem z autopsji jak wygląda gra na 50lvl i co jest wtedy do roboty, ale zbyt budujących opinii nie słyszałem. Wstrzymam się z całkowitym skreślaniem gry, bo to jeszcze beta, ale mam niepokojące przeczucie, że autorom w którymś momencie zabrakło weny/zdecydowania/pomysłu i wyjdzie chujnia. Pożyjemy zobaczymy ;)

Autor:  dark_lord [ 8 paź 2007, 14:36 ]
Tytuł: 

Na pewno mi bardziej sie spodobało nie SWG, które wcale klimatu nie posiada . Tu przynajmniej widać klimat wojny,chodzą patrole , świat tętni życiem, a tam wszyscy stoją jak kolki wbite w ziemie, nie obrażając fanów SWG. Ale widziałem różne mmorpgi i naprawdę wymagania rosną z upływem czasu, tu jak na razie jest to coś, czy to minie nie wiem, czas pokaże.
pozdrawiam wszystkich

Autor:  Viracept [ 8 paź 2007, 14:39 ]
Tytuł: 

A naparzanie się z innymi nadal wygląda tak, że jest sticky lock więc element zręcznościowy odpada oraz można walić do siebie paredziesiąt sekund i nadal obaj zawodnicy stoją ? Tak to wyglądało w sierpniu jak grałem.

V.

Autor:  konrador [ 8 paź 2007, 20:07 ]
Tytuł: 

Sticky locka na pewno nie zlikwidowali. Pytanie, dlaczego sie na niego zdecydowali. Albo stwierdzili, ze ich netcode jest zbyt ch.. slaby, zeby poradzic sobie ze sprawnym rejestrowaniem hitow itd., albo zalozyli, ze lwia czesc ich playerbase beda stanowily 'tarded carebearsiki. W kazdym razie, smierdzi mi to strasznie. Nawet gdyby reszta gry pozostala dokladnie taka sama, a PvE/PvP (a raczej jego szczatki) bylo bardziej skillowa, to gra mialaby u mnie naprawde duzego plusa, bo brakuje nam niestety prawdziwych twitch-based MMOG-ow. Nawet w pseudo-MMO DDO gralo sie z poczatku fajnie dzieki zastosowaniu dosc ciekawego combat systemu.

Autor:  ikona [ 8 paź 2007, 21:08 ]
Tytuł: 

Pomijajac auto-aima ktory faktycznie smierdzi na kilometr z zazenowaniem musze stwierdzic ze to jest chyba najmniej skomplikowany mmo ever.

Nawet ten system znakow ktory zapowiadal sie jak runy z ultimy okazal sie banalny na maksa.

Autor:  gabrielangel [ 9 paź 2007, 00:27 ]
Tytuł: 

mnie pierwsze dziesiec levelow sie podobalo, pozniej dobilem moze do 20 i jakos mi sie odechcialo. nie wiem co, ale cos mi nie pasuje w tej grze.

aczkolwiek ma potencjal i na pewno sc-fi fanboiom sie spodoba.

ja czegos wiecej sie spodziawalem po R. Garriocie

Autor:  Amadeo [ 11 paź 2007, 18:10 ]
Tytuł: 

Sporo poprawili przez te 4 tygodnie, odkąd grałem, jeśli grę nastawią na zbalansowane pvp, walki po między klanami, i rozbudowaną ekonomię to przyciągnie wielu graczy.

Nie chce nikogo urazić ale ocenianie gry po pierwszych 20 lev jest mało obiektywne, wiadomo że na max. lev. zaczyna się dopiero prawdziwa rozgrywka i wówczas można powiedzieć śmiało ile ten produkt jest wart.

Nie mniej grafika jak dla mnie ładna, bardzo dużo questów, i również duży + za sporo poprawek w ciągu tych 4 tygodni.

Chyba największe wrażenie na mnie wywarło jak spojrzałem w niebo a tam jakiś olbrzymi statek-matka i w około niego latają drobne stateczki ;)

Zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

Pozdrawiam.

Autor:  tomugeen [ 11 paź 2007, 18:54 ]
Tytuł: 

Amadeo napisał(a):
Nie chce nikogo urazić ale ocenianie gry po pierwszych 20 lev jest mało obiektywne, wiadomo że na max. lev. zaczyna się dopiero prawdziwa rozgrywka i wówczas można powiedzieć śmiało ile ten produkt jest wart.

To nie te czasy, teraz gra powinna byc rownie ciekawa juz od 1 lvlu. A nie jest.

Autor:  dark_lord [ 11 paź 2007, 22:13 ]
Tytuł: 

Ja uważam że w grach przyciągają znajomi, ja gram ponad miesiąc z przerwami w wowa ale chyba przestane bo wszędzie chcą high lvl postać
i Bóg wie jakie doświadczenie, normalnie jakbym szukał pracy . A granie samemu jest strasznie nudne. wiele gier nudzi no miesiącu. Mam tez konto w lotro i jestem w super gildii dlatego jeszcze nie skasowałem konta .
pozdrawiam serdecznie
Darek

Autor:  Strangerr [ 13 paź 2007, 11:20 ]
Tytuł: 

hmmm tak sie zastanawiam czy warto czy nie ... Ehh w sumie nie ma w co grac juz od dawna a do AoC jeszcze troche zostalo . W sumie od czasow AO brakuje mi jakiejs dobrej sci-fi ...

Autor:  Kassei [ 13 paź 2007, 16:05 ]
Tytuł: 

dark_lord napisał(a):
Ja uważam że w grach przyciągają znajomi
Ja kiedyś zwykłem mówić, że mogę grać nawet w Muminki Online bylebym miał z kim grać i byłem święcie przekonany, iż faktycnzie tak jest. Niestety to jest gówno prawda - sama gra musi coś sobą prezentować i dawać graczom mechanizmy zachęcające do wspołnej zabawy, bo jeśli jedyną rzeczą dająca poczucie jakiekolwiek więzi jest czat i wspólne bicie mobów to chuj a nie zabawa...

Autor:  Amadeo [ 16 paź 2007, 23:42 ]
Tytuł: 

Ja natomiast mam wielką prośbę czy ktoś posiada konto z closed bety, w która już nie gra, chciałem zobaczyć przez te parę ostatnich dni jakie zmiany zaszły, zanim wszystkie te konta pokasują.

Prosił bym o PM'a i z góry dziękuję.

Autor:  Viracept [ 17 paź 2007, 06:55 ]
Tytuł: 

www.fileplanet.com

V.

Autor:  Amadeo [ 17 paź 2007, 11:07 ]
Tytuł: 

nie ma już tam kluczy ... sprawdzone jak i inne...

Autor:  Lda [ 18 paź 2007, 09:04 ]
Tytuł: 

http://www.fileplanet.com/promotions/tabularasa/open/

sprawdziłem przed momentem, dostałem key'a

Autor:  Viracept [ 18 paź 2007, 09:22 ]
Tytuł: 

Sprawdzaj częściej :)

V.

Strona 13 z 15 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team