MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Xbox 360
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=31593
Strona 13 z 147

Autor:  Mark24 [ 19 gru 2008, 17:11 ]
Tytuł: 

uncharted w sumie masz rację jest dużo podobnych tytułów, ale przy innych padałem z nudów, a w uncharted jestem na 92%. Sam się dziwię ;)
Motorstorm graficznie zrywa czapkę z głowy, tak dynamicznych i pięknych graficznie wyścigów jeszcze nie widziałem. Najgorsze, że gram tylko na 21' calowym monitorku i malych głośniczkach. Podobnie Resistance 2.

Na XBOX-a 360 grałem z 10 tytułów i absolutnie żadnym nie byłem zachwycony, ot taki PC-et bez upierdliwego windowsa, sterowników i półgodzinnego instalowania.

Autor:  Xanth [ 19 gru 2008, 17:24 ]
Tytuł: 

Tak naprawde X360 jest glowne dla tych, ktorzy nie chca rozbudowywac PCta w nieskonczonosc za bog wie jaka kase, a chca grac w najnowsze gry, ktore pojawiaja sie na PC. Na PS3 raczej z tym ciezko, na Xboxie duzo lepiej ;)

Ja tam jestem z Xboxa cholernie zadowolony :)

X.

PS. Aenima, jak masz mozliwosc do podlacz po HDMI, niby roznicy zadnej, ale jednak co cyfrowo, to nie analogowo. Ale nie kupuj kabla tanszego niz 50 zet, bo to sa gowna ch wie jak robione i mozesz miec "troszke" gorsze odwzorowanie kolorow.
A jesli nie masz wolnego HDMI w telewizorze (bo dekoder, bo komputer), to wtedy podlacz po componencie. Dzwiek oczywiscie po HDMI idzie, nie idzie po DVI-HDMI.

Autor:  Yog-Sothoth [ 19 gru 2008, 17:28 ]
Tytuł: 

A co ma cyfrowy przesyl w kablu HDMI do odwzorowania kolorow? :) Przeciez tam dane ida zerojedynkowo, wiec obraz jest albo go nie ma, ewentualnie moga byc zaklocenia wynikajace z uszkodzonego kabla, ale wyprane kolory sa niemozliwe przy kablach w rozsadnych dlugosciach.

Autor:  Xanth [ 19 gru 2008, 17:30 ]
Tytuł: 

Yog-Sothoth napisał(a):
ale wyprane kolory sa niemozliwe przy kablach w rozsadnych dlugosciach.

...lub dobrze ekranowanych. W przeciwienstwie do kabli za 10 zet :)

X.

Autor:  Mark24 [ 19 gru 2008, 17:32 ]
Tytuł: 

nie jest ciężko, chociaż w sumie też tak myślałem dopóki nie kupiłem PS3 ;)
no i jeżeli chcesz pograć w gry w prawdziwym full HD to też tylko PS3 - na XBOX360 do tej pory ze ~3 tytuły obsługują 1080p bez upscalingu (to jakiś 1%), na PS3 - ze 30 gier (jakieś 20%). dzisiaj przeglądałem listę, fakt że tytuły mniej wymagające graficznie (czyli sportówki etc.) ale różnica w ilości daje do myślenia o możliwościach konsol.

Zresztą taka dyskusja nie ma sensu. Sam narzekałem na PS3 z powodu małej ilości gier i tego, że nie ma w co grać, dopóki konsoli nie kupiłem i nie zobaczyłem, że to nie jest jednak ten sam shit co PC-et/X360 ;)

Autor:  GucioSS [ 19 gru 2008, 18:51 ]
Tytuł: 

wiem co mówicie o grafice bo mój kolega ma.Wiem tylko że wadą są podczas gry przez neta lagi np. podczas pojedynku w Burst Limit

Autor:  Xanth [ 19 gru 2008, 19:31 ]
Tytuł: 

Zaraz, przeciez to X360 ma lepszy procesor graficzny niz PS3, szybsza szyne pomiedzy grafika a prockiem i wiecej pamieci na grafike. Co zreszta widac w wielu grach.
Parametry techniczne nie klamia, technologicznie i wydajnosciowo PS3 jest slabsze od Xboxa (lacznie z pseudocorowym Cellem). O czym zreszta byla wielokrotnie dyskusja tutaj:
viewtopic.php?t=26991
I proponowalbym przeniesc sie tam z advocacy.

X.

Autor:  Aenima [ 19 gru 2008, 19:48 ]
Tytuł: 

dodaj mnie x do friendow moze w cos kiedys zagramy.
aenimka, narazie mam tylko roballa ale jego nigdy nie ma :<

Autor:  Mark24 [ 19 gru 2008, 19:48 ]
Tytuł: 

wiesz Xanth ja mam dual core, 4GB RAM-u, ponad 2TB HDD i potrafi mi przyciąc jak gram w sapera a system wstaje 3min. Tak wygląda mój PC-et z windowsem microsoftu. Widziałeś kiedyś jak chodzi Mac na 5 razy mniej wydajnym procku, 1GB RAM i starym HDD? Ja widziałem, inaczej bym nie uwierzył. Porównaj sobie funkcjonalność tego samego photoshopa na Macu i PC-cie ;) Więc pozostawmy dyskusje o teoriach sprzętowych a pogadajmy o faktach.

dla twojej wiadomości:

Oto lista gier w Full HD, prawdziwym Full HD.

X360:

Boogie Bunnies = 1920×1080 (4xAA)
Fifa Street 3 = 1920×1080 (4xAA)
NBA Street Home court = 1920×1080 (4xAA)
Virtua Tennis 3 = 1920×1080 (2xAA)

PS3:

1942: Joint Strike = 1920×1080 (2xAA)
Blast Factor = 1920×1080 (no AA)
Calling All Cars (screenshot) = 1920×1080 (4x AA)
Commando 3 = 1920×1080 (2xAA)
Echochrome = 1920×1080 (2xAA)
Elefunk = 1920×1080 (4xAA)
Fifa Street 3 = 1920×1080 (no AA)
Full Auto 2 (demo) = 1920×1080 (4x AA)
High Velocity Bowling = 1920×1080 (no AA)
Locoroco Cocoreccho = 1920×1080 (2x AA)
Marvel: Ultimate Alliance (screenshot) = 1920×1080 (no AA)
NBA07 (demo) = 1920×1080 (no AA)
NBA08 (demo) = 1920×1080 (no AA)
NBA09 (demo) = 1920×1080 (no AA)
NBA Street Home court (screenshot) = 1920×1080 (no AA)
Pixel Junk Eden = 1920×1080
Pixel Junk Monsters = 1920×1080
Pixel Junk Racers = 1920×1080
Ridge Racer 7 (demo) = 1920×1080 (no AA)
Rocketmen = 1920×1080 (2xAA)
Tekken 5 Dark Ressurection (screenshot) = 1920×1080 (no AA)
Virtua Tennis 3 (demo) = 1920×1080 (2x AA)
Wolf of the Battlefield: Commando 3 = 1920×1080 (2xAA)
World Series Of Poker 2008 = 1920×1080 (2xAA)

Autor:  Xanth [ 19 gru 2008, 20:19 ]
Tytuł: 

Jeszcze raz Marek: go to viewtopic.php?t=26991
bo znow zaczynasz trolowac.

X.

Autor:  Zychoo [ 19 gru 2008, 22:58 ]
Tytuł: 

X.
No to z tematu ktory wkleiles.
Trzeci, moze czwarty post:

Cytuj:
PS3 dojdzie jeszcze do tego poziomu i go przewyższy, o to się nie martw - sprzętowo jest potężniejszy od X pudła.

Autor:  Zap [ 19 gru 2008, 23:20 ]
Tytuł: 

xbox ma chip dedykowany upscalingowi, o!

Autor:  Xanth [ 19 gru 2008, 23:22 ]
Tytuł: 

Zychoo napisał(a):
No to z tematu ktory wkleiles.
Trzeci, moze czwarty post:


Zgadza sie, wtedy tak sie myślało. Rzeczywistosc okazala sie brutalniejsza ;)
http://forum.programosy.pl/xbox-360-vs- ... 12102.html

X.

PS. Ja naprawde prosze, gadajmy tu o Xboxie, a advocacy przeniesmy tam, gdzie bylo od poczatku :)

Autor:  Yog-Sothoth [ 19 gru 2008, 23:37 ]
Tytuł: 

C'mon Xanth art z 2005, nawet zdjecie PS3 jest nieaktualne.. (pad). Do tego owszem moze i X360 ma wifi, ale trzeba modul sobie dokupic za niemala kase. Linkniete porownanie trche chybione, nie nazwalbym tego rzetelnym tekstem, zwlaszcza ze to jeszcze z okresu wejscia konsol na rynek.
Najlepiej niech mod wydzieli posty nt 'wojny konsol' do odpowiedniego tematu w Tech Board.

Autor:  Xanth [ 19 gru 2008, 23:50 ]
Tytuł: 

Zreszta, po ch ta dyskusja, i tak kazdy wybierze to, co bedzie chcial, a nie co mu na forum napisza. Przypomina mi to stara wojne Spectrum v. Commodore czy Amiga v. Atari (bylem spectrumowcem/amigowcem hehe).

A gdy juz jestesmy w watku dotyczacym Xboxa 360, to podzielcie sie wreszcie swoimi gamertagami, a nie sie kurna ukrywacie :)

X.

Autor:  Mark24 [ 20 gru 2008, 00:09 ]
Tytuł: 

ta Xanth zawsze znajdzie jakąś przeterminowaną bzdurkę w otchłani internetu której potem kurczowo się trzyma.
Zresztą imho sprzęt nieważny, microsoft swoim stylem programowania zarżnie wszystko i wszędzie, nieważne ile te 10MB pamięci na grafice ATI będzie miało przepustowości (co tam się zmieści jedna teksturka?)

Autor:  Enhu [ 20 gru 2008, 00:18 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
podzielcie sie wreszcie swoimi gamertagami, a nie sie kurna ukrywacie :)


EchuuX

ale w friendsach juz cie mam :wink:




tak btw po holere sie mark klucisz, skoro jak x360 tak ps3 sa pecetami z padem a jedyna normalna konsola na rynku jest wii

Autor:  Xanth [ 20 gru 2008, 00:20 ]
Tytuł: 

Przeterminowana? Parametry techniczne przeciez sie nie zmienily, nadal sa takie same (no, moze nie do konca, X360 ma juz 4, poprawiona technologicznie edycje w drodze (premierowa, falcon, jasper i w drodze valhalla z nowymi, lepszymi chipsetami), PS3 od tej premierowej rozni sie tylko wielkoscia dysku, ucietymi portami i wycieta kompatybilnoscia wsteczna). Pozatym nie doczytales: wspoldzielonej pamieci, w przeciwienstwie do ustalonej na sztywno w PS3.
Dobra, EOT.

X.

Autor:  Kabraxis [ 20 gru 2008, 00:28 ]
Tytuł: 

Porownujac specyfikacje techniczne obu konsol lepszy konstrukcyjnie jest XBOX360 (wspoldzielony RAM przede wszytkim oraz zdecydowanie wydajniejszy naped).

Wydajnosciowo oba sprzety stoja mniej wiecej na takim samym poziomie co widac w grach ktore wygladaja wlasciwie identycznie.

"microsoft swoim stylem programowania zarżnie wszystko i wszędzie, nieważne ile te 10MB pamięci na grafice ATI będzie miało przepustowości (co tam się zmieści jedna teksturka?)"

Co ma do tego styl programowania Microsoftu bo nie czaje to raz.
Dwa to jest RAM wbudowany w RZDZEN GPU cos jak cache w prockach i on daje wlasnie XBOXowi dosc duzego kopa, dzieki temu moze konkurowac z CELLEM ktory jak wiadomo ma tyle ukrytej mocy ze za 2-3 lata bedzie leczyl raka. :-)

Autor:  Mark24 [ 20 gru 2008, 01:34 ]
Tytuł: 

jak to co ma? system operacyjny już miały spectrumny/atari, Xbox360 też ma, pisali go ci sami spece od windowsów.

zresztą ważne jak to wszystko działa w praktyce. Obie konsole działają, jedna jak duży fiat jedna jak mercedes, pokażcie mi chociaż jedną osobą która przesiadła się z PS3 na XBOX360 i pieje z zachwytu :D

Strona 13 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team