MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FPS'y
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=33061
Strona 13 z 162

Autor:  Highlander [ 2 mar 2013, 12:04 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

w quakelive pewnie nie, w cpma juz pewnie tak. Pewnie obejrze jeszcze raz ;d ale od razu sprawia, ze chce mi sie zagrac ;]

Autor:  Farin [ 2 mar 2013, 17:40 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Tak mnie natchneliście do oglądania innych wypasnych filmików gdzie siępopisują:
http://www.youtube.com/watch?v=YbnNpUv0DDo

Autor:  Xender [ 3 mar 2013, 04:29 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Ci ludzie o q3 CPM co tak cisną z rakiet muszą mieć jakieś mikrochipy w mózgu od liczenia trajektorii :P

Autor:  Highlander [ 3 mar 2013, 07:44 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Bez kitu, w ogole nie ma porownania odnosnie skilla miedzy quake a jakimis innymi fpsami. Ilosc rzeczy do ogarniecia jest znacznie wieksza.

Trzymam kciuki za projekt 2GD o nazwie Reborn, jak bedzie kickstarter to chyba 1 raz zaplace.

Autor:  Ravushimo [ 3 mar 2013, 08:42 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Highlander napisał(a):
Bez kitu, w ogole nie ma porownania odnosnie skilla miedzy quake a jakimis innymi fpsami. Ilosc rzeczy do ogarniecia jest znacznie wieksza.

UT > Q!

Tak, jestem fanbojem UT! :D

Autor:  Highlander [ 3 mar 2013, 21:58 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

jak jestes fanbojem UT to mam dla Ciebie newsa odnosnie Rise of the Triad:
"If we had to compare ROTT to another game it would be ROTT 95. If we HAD to compare it to another multiplayer game it would be Unreal Tournament."

duży plus leci. http://riseofthetriad.net/web/app.php/features/ gra ma byc fast paced + air control. ogolnie ambitnie imo. http://shootersmania.blogspot.com/2013/ ... triad.html

a jakby ktos chcial pograc w quakelive i nie bawic sie z lego quake configiem - plaskie tekstury, to polecam ten:
http://www.esreality.com/files/placeima ... -injx1.jpg
r_gamma 1.5
r_overBrightBits 1
r_mapOverBrightBits 1
r_lightmap 0
r_fullbright 0
r_picmip 0
r_vertexLight 0
r_contrast 1
r_enablePostProcess 1
r_enableColorCorrect 1
r_enableBloom 0
r_textureMode GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR

hud+config
http://www.funender.com/quake/files/injx/injxqlhud.zip

Ja akurat swoj przerobilem z rapha configu i dodalem powyzsze opcje.

haha, film motywacyjny ;D http://www.youtube.com/watch?v=7eSlxii7FpY

Autor:  candidoser [ 4 mar 2013, 07:25 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

ROTT to ostatnia nadzieja bialych;) Trzymam kciuki, tylko zeby nie bylo tak jak ostatnio z Painkillerem. Giera w multi od samego poczatku byla martwa.

Autor:  Highlander [ 4 mar 2013, 09:06 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Mozliwe, ze najpierw skupiaja sie na SP, multi bedzie ok ale chyba po premierze beda sporo poprawiac, mimo wszystko ma wyjsc stabilny, spoko MP, z old school trybami. Gra na pewno bedzie miala support dla LAN. W painkillerze byl w ogole problem z wyszukiwaniem serwerow nawet....

Sama gra ma prawie okolo 4 razy taka popularnosc jak Insurgency.

Prawdziwa nadzieja bialych to Reborn od 2GD.

Autor:  kluczmen [ 4 mar 2013, 14:29 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Koleś napisał(a):
Ci ludzie o q3 CPM co tak cisną z rakiet muszą mieć jakieś mikrochipy w mózgu od liczenia trajektorii :P


szczerze mówiąc w vq3/vql jednak trudniej trafić air rocket, ponieważ stosunek prędkości w stosunku do prędkości jest lepszy dla rakiet w cpma (czytaj : rakiety szybciej zapierdzielają w stosunku do graczy :D ), oraz mają silniejszy splash i odrzut, dmg to zależy czy mówimy o cpm 1.41 czy 1.43 itp ;)

tak czy siak filmiki ładne, a te rott to dla mnie spore zaskoczenie, chociaż dopóki nie zobaczę to nie uwierzę, przypomnę parę przykładów gier które miały być competetive a wyszło im to w ostatecznym rozrachunku miernie

ut3 (pamiętam że na początku nei można było nawet tworzyć zahasłowanych serwerów, a gra na publikach miała przez pierwsze dwa miesiące usterki typu nie można zacząć gry bo jakiś leszcz odszedł od komputera i nie wcisnął ready a opcje serwera nie pozwalają na zaczęcie gry z większością zamiast całości graczy, czy też na wyłączenie tej funkcji, brak możliwości modowania gry żeby ją doprowadzić do jakiegoś stanu gry)

pewnie pominąłem jakieś inne średniackie tytuły które powstawały poza głównymi franchise, ale one zazwyczaj miały 10 osób na serwerze w dniu premiery, z czego 6 to byli devsi, więc whatevs
quake 4 - gra była w miarę grywalna dopiero od wyjścia community moda na którym były rozgrywane turnieje nawet te sponsorowane na id, jednak to nie na wiele jej pomogło i zainteresowanie względnie mierne przez pierwsze 3 miesiące, a potem go już nei było i turnieje skończyły się niecały rok po premierze, tak samo z ladderami, jakimiś ligami etc.

quake wars - twórca et pro które uratowało oryginalne et, po zobaczeniu qw stwierdził że ta gra jest skazana na porażkę, miał racje

wolfenstein - wszyscy rzucili w kąt po zobaczeniu multiplayer dema, o ironio zainteresowanie oryginalnym rtcw eksplodowało tworząc z miejsca nową scene po wydaniu... również mp dema :D

brink - jakiś pi arowiec nawet udzielał się na forum crossfire żeby zjednać sobie community et, ale sama gra była tragiczna, z resztą dla mnie każdy fps z oskryptowanym częściowo movementem musi być tragiczny, koniec kropka

Autor:  Highlander [ 4 mar 2013, 15:51 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

A jest cos takiego jak zmodowany QL?
btw. teraz to ostatni bastion to chyba tylko QL?

jest jeszcze warsow, teraz jest na greenlight i chca dodac do steam. Jak to podsumowali na crossfire w stylu "50 players, 2000 votes" ;d gralem w to chwile i nie bylo tragiczne.

Masz nową shootmanie i troche graczy quake w to gra, ale ogolnie leją z tej gry ;p

na gamestv widac, ze ET nie jest tak martwe jakby sie wydawalo. Ale ET to juz jednak inna bajka niz full arcade quake. Ciekawe czy dirtybomb bedzie w miare dobre czy tragiczne.

Zaprawde powiadam Wam, ze jak puszcza kickstartera dla 2GD Reborn to zaplace 1 raz ;d

Autor:  candidoser [ 4 mar 2013, 16:55 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Dirty Bomb ma sie nijak do szybkich shooterow.

Autor:  Highlander [ 4 mar 2013, 18:46 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

odnosnie ql, to ja wiem tylko o pql http://www.quakelive.com/forum/showthre ... L-Movement

condziu- niby nie, ale wlasciwie o nowych szybkich szuterach wiele sie powiedziec nie da bo ich nie ma. A brink byl szybszy mimo wszystko. O dirty bomb sie wspomina, bo robia to tworcy ET... chyba bardziej z nostalgia, niz nadzieja...


jeszcze ROTT:
Q: "Being that the game is in the Unreal Engine, how easy will it be to mod the game and build custom levels? The same as any Unreal engine game? Would be nice to get, maybe, a tile-based editor like the original. Might be asking for too much though. :)"
A: "As easy as we can make it! The game will be fully moddable and we're streamlining UE3 with our assets as best we can for everyone!"

Q: "Hey, if you guys are releasing a playtest version for the beta testers, should we expect a pre-sale very, very soon?"
A: "Pretty soon, yes"

Autor:  Highlander [ 5 mar 2013, 21:49 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

ROTT:

Q: oh well that's what i am guessing when you said "fully moddable" but i am wondering what a full wolfenstein total conversion would look like for ROTT 2013
A: Sure, you can make your own assets if you wish. Do a Wolf Total Conversion if you like, just don't try to sell it and make ZeniMax mad! :P

shut up and take my money. ;d

Autor:  Highlander [ 19 mar 2013, 00:12 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

ROTT, rakietka:
http://www.youtube.com/watch?v=Jam-lXgo ... e=youtu.be

malo co widac, ale raczej powinno byc zywsze ;]

Autor:  candidoser [ 19 mar 2013, 07:19 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

ciekawe czy od 17 sekundy do 20tej filmik jest przyspieszony, czy to normalne tempo.
Anyway, rozwalilem monitor rzucajac w niego monetami.

Autor:  Highlander [ 19 mar 2013, 10:49 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Tez jestem ciekaw czy to przyspieszenie.

http://esreality.com/post/2397274/quake ... ents-leak/
heh, quakelive na steam?

acziwy w ROTT http://devinwatson.com/SteamSchema/217140.html

btw. klling floor 2 ? czyli kolejne zombiaki.
http://www.neogaf.com/forum/showpost.ph ... ostcount=1

Autor:  kluczmen [ 19 mar 2013, 17:58 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Highlander napisał(a):
A jest cos takiego jak zmodowany QL?
btw. teraz to ostatni bastion to chyba tylko QL?

jest jeszcze warsow, teraz jest na greenlight i chca dodac do steam. Jak to podsumowali na crossfire w stylu "50 players, 2000 votes" ;d gralem w to chwile i nie bylo tragiczne.

Masz nową shootmanie i troche graczy quake w to gra, ale ogolnie leją z tej gry ;p

na gamestv widac, ze ET nie jest tak martwe jakby sie wydawalo. Ale ET to juz jednak inna bajka niz full arcade quake. Ciekawe czy dirtybomb bedzie w miare dobre czy tragiczne.

Zaprawde powiadam Wam, ze jak puszcza kickstartera dla 2GD Reborn to zaplace 1 raz ;d



sory, że tak dawno nie pisałem ale ostatni post tutaj pisałem pod wpływem i odpowiedzi jakoś mi umknęły ;)

w każdym razie warsow to taki twór w który gra trochę ludzi ze sceny cpma albo clan areny któym nudzą się mapki w quake, różnica gameplayowa to trckjumping do którego ktoś ogarnięty w quake przyzwyczaja się dosyć łatwo (przez co w pewnym momencie różnica między graniem w warsow i cpm polega na tym na jakie mapki mamy ochote)
za to nowi mają się trochę gorzej niż w quake bo masz dwa różne rodzajów skoków i odbicie od ściany jak w ut, dla kogoś kto zjadł zęby na kwaku to po prostu parę nowości, ale dla kogoś z zewnątrz w połączeniu z resztą gameplaya a'la quake to już natłok i dostajesz mocniej w dupe niż w quake

a co do quake live to jedyna rzecz o jakiej wiem odnośnie modowania to fakt, że ktoś zrobił execa któy odpala gre z pominięciem otwierania przeglądarki, niby komuś to ułatwiało życie, ale nie jestem pewien (prism)

ten filmik z rott z rakietą spadającą do studni wygląda na fan - made, jest gdzieś dostępny klient? :D


et chyba też ściągnę :)

a dirtybomb = brink pod przeglądarkę, bo brink był klapą jako produkt retailowy, więc teraz popatchują to, dadzą jakieś inne mapki i puszczą z itemshopem, czyli fail

Autor:  Highlander [ 19 mar 2013, 18:56 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Nie ROTT nie wyszlo, jedynie co pisza o release czy beta to "SOON". Ale sledzac ten tytul wizje maja jasna, wyglada, ze chca po prostu zrobic klasyczny remake.
http://www.youtube.com/watch?v=CmCQKcbk7cA boom baby ;d rocket jump w 1:09!
Warsow niby ok ale brakuje mu jaj.
Ja w quakelive gram na Prism i sobie chwale, polecam.

http://dirtybombers.com/ - co jak co ale tu są swietne artykuly i jesli gra bedzie w 50% co koles tam opisuje to moze byc niezle, aczkolwiek duzo wolniejsze pewnie od ET.Ale to ma byc przez przegladarke? Z tego co widze to raczej nie bedzie to pay2win i obiecuja support dla competitive, spectatora itp. Jak wyjdzie, to sprawdze w koncu za free. Takie tribes przeciez jakos sobie dziala a ma jakiegos tam item shopa. Najwazniejsze, zeby movement nie byl oskryptowany.

super artykul o serwerach, ladderach itp. http://dirtybombers.com/gaming/servers- ... ers-oh-my/

Autor:  Highlander [ 19 mar 2013, 19:34 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

nie moge edytowac...

to bardzo wczesny gameplay z multi, mysle, ze wiele sie zmieni http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=bgm ... =endscreen

Autor:  candidoser [ 19 mar 2013, 20:59 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

strasznie dziwnie FOV ustawiony, chyba, ze nagrywali kamera ekran monitora i im sie caly nie zmiescil;)

Strona 13 z 162 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team