MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Battlefield
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38431
Strona 13 z 295

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 16 kwi 2011, 18:44 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Ja tez źle napisałem w poście, chodzi oczywiście o 64 osoby na mapie czyli 2x więcej niż w bc2, przy zachowaniu poziomu jakości będę bardzo usatysfakcjonowany.

Ja osobiscie wole rozgrywke z BC2 niz z B2. 64v64 i ogromne mapy jakos mi sie nie widza. 32v32 z gameplay jak z BC2 i bedzie swietnie.

Autor:  Highlander [ 16 kwi 2011, 19:10 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
nie sadze zeby w koncu ktos zrobil 64/64 czy 128/128.
przeciez lepiej zrobic 16/16 na malych mapkach a i tak dzicz kupi.
a ile mniej roboty.

BF3 byl testowany na 256 nawet, ale pewnie zostawia 64. W BF2 calkiem fajnie mi sie gralo na serwerach 24 i 32 osobowych tez. Btw. male mapy i 5 vs 5 tez swoj smaczek maja ale to inny styl gry (CS style).

Ofkorz najlepiej miec wybor, czyli raz rozpierducha na 256 osob, raz kampienie na 16 osob ;] Wiec nie wiem nad czym debatujecie, w BF2 byla roznorodnosc serwerow i tyle, za duzo ludzi to sie idzie gdzie indziej.

Autor:  Highlander [ 29 kwi 2011, 05:59 ]
Tytuł: 

nie bedzie punkbustera w BF3, gre szacuja na sprzedaz 10 mln, przy takiej popularnosci bedzie czit na czicie ;]

kuzwa a RO2 ma byc chyba w listopadzie...

Autor:  Mendol [ 29 kwi 2011, 07:45 ]
Tytuł: 

Hihgus wlasnie dokladnie chodzi o to, zebysmy dostali wiecej niz 5-6 mapek.
chce z 6 map duzych w uj (na 128 graczy np.) ale zaplanowane pod taka ilosc.
pozniej mapy dla 64. 32, 16.
tak aby kazdy mogl sobie cos wybrac - i mialo to jednoczesnie rece i nogi.
upchniecie 128/64 graczy na kazdej mapie powoduje tylko i wylacznie chaos.

Autor:  Highlander [ 29 kwi 2011, 08:09 ]
Tytuł: 

ofkorz, ogolnie to mapa moze byc zajebiscie wielka, a starczy dostosowac spawny i bedzie sie przyjemnie gralo i w 32 os

Autor:  Bloodleaf [ 29 kwi 2011, 08:48 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
bedzie sie przyjemnie gralo i w 32 os


Szczególnie z hackami bez PB :P

Autor:  svr [ 29 kwi 2011, 09:12 ]
Tytuł: 

No ale zamierzają jakiś własny system zrobić? W sumie PB wcale taki zajebisty nie jest, odsiewa darmowe ścierwo ale już te płatne śmigają bez problemu.

Autor:  Teo [ 29 kwi 2011, 11:26 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
nie bedzie punkbustera w BF3, gre szacuja na sprzedaz 10 mln, przy takiej popularnosci bedzie czit na czicie ;]

kuzwa a RO2 ma byc chyba w listopadzie...


Punkbuster to gówno, lepiej niech zrobią coś swojego bo zewnętrzna firma podchodzi do tematu zajebiście głupio i stosuje metodę naszej policji że liczą się tylko statystyki.

Z tego co wiem cheaty w tego typu grach polegają nie tyle na zmienianiu plików w samej grze, co wprowadzaniu zmian na styku karta graficzna <> gra.
Tego nikt nigdy nie zablokuje, kwestia obija się tylko by skutecznie banować tych co to używają, a nie jak popadnie z nadzieja że przy okazji bana złapie cheater.

Autor:  Highlander [ 29 kwi 2011, 16:17 ]
Tytuł: 

PB to moze gowno ale z mojego doswiadczenia najlepsze gowno obecnie. VAC nie muli ale w takim MW2 czy BO to ludzie bez tekstur graja jak w quaku, wh czy aim to normalka. Stosowane sa tez zewnetrzne programy zabezpieczajace, ale stosowane tylko w ligach i wole grac przeciw czitom niz byc zlagowany i zwarpowany. Jak PB wykrywa darmowe czity to i tak dobrze, az tak wielu sie nie znadzie by za to placic.

Inna sprawa, ze w takim battlefieldzie czity az tak chyba nie irytuja jak w codach czy CS.

Zreszta wydawca gier raczej na reke sa czity, by ludzie kupowali nowe gry. Chetnie widzialbym jakis zapis prawny, ze haxy to psucie produktu albo cos i bedzie karane grzywna ;]

Autor:  Dana [ 29 kwi 2011, 21:11 ]
Tytuł: 

http://www.1up.com/news/need-for-speed-the-run-powered-battlefield-3-engine

Ciekawostka.

Autor:  Birthfail [ 30 kwi 2011, 16:08 ]
Tytuł: 

Na każdym serwerze BC2 , MW z wyłączonym PB prawie zawsze był jakiś gość z multihackiem , więc może PB nie jest idealny (jak wspomniana polska policja) ale i tak lepiej go mieć niż nie.

Autor:  Eshim [ 30 kwi 2011, 17:44 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
Zreszta wydawca gier raczej na reke sa czity, by ludzie kupowali nowe gry. Chetnie widzialbym jakis zapis prawny, ze haxy to psucie produktu albo cos i bedzie karane grzywna ;]


No tworzenie/korzystanie z haxow moze byc niezgodne z eula gry.
O ile pamietam blizzard chcial sie chyba sadzic z tworca cheatow do sc2.
O znalazlem - clickie

Autor:  Piaskowy [ 27 maja 2011, 12:25 ]
Tytuł: 

Battlefield 3 Special

http://www.youtube.com/watch?v=PXaFw7aC9GE

Autor:  WinterS [ 27 maja 2011, 14:44 ]
Tytuł: 

FAJNA DUPECZKA

Autor:  Keii [ 3 cze 2011, 18:46 ]
Tytuł: 

http://blogs.battlefield.ea.com/battlef ... to-e3.aspx
Cytuj:
E3 2011 in Los Angeles is only a few days away and there is a lot of excitement in the air. We are thrilled to be at the expo to show you Battlefield 3! We are currently putting the final touches on our demo - testing, tweaking, and in general, creating a game that’s looking amazing. I’m very happy and proud of what our DICE team has accomplished and what we’ll be unveiling to the world at E3.

Following our Battlefield 3 announcement earlier this spring, a lot of you have asked us for more info on multiplayer. Well, wait no further – we will be showing both single player and multiplayer gameplay at E3! You can expect new trailers and screenshots as well as in-depth press previews hitting next week. You can also watch the EA press conference live on EA.com on Monday.

So what can you expect from the Battlefield 3 multiplayer? Powered by the Frostbite 2 engine, Battlefield 3 features some of the biggest and most spectacular maps that we have built. At the same time, we are also able to create more intense close-quarter combat than ever before. The multiplayer map, “Operation Métro,” available for press to play on the show floor, combines both sides of the scale into one cohesive experience. Gamers will experience a physical battlefield and be able to temporarily disable vehicles, go prone, mount weapons, lay down suppressive fire and more. Under the hood, the brand-new engine ensures cutting-edge visuals and immersion. All things combined, big and small, add up to the best Battlefield game we have ever created!

Of course there are things we will not be showing at E3, including the game’s extensive co-op campaign, the introduction of Team Death Match mode and the Battlefield 3 Battlelog web destination – featuring powerful social tools, feeds and detailed player stats. Battlelog also lets you manage your friends lists, squad up, create platoons, use voice chat and follow your friends’ progress in real-time, and more. Battlelog will be available for the monthly fee of (drum roll)... zero dollars. We look forward to providing more information on these features in the near future!

Karl Magnus Troedsson
General Manager, DICE

Autor:  Nyx [ 5 cze 2011, 22:33 ]
Tytuł: 

Jutro 21.30 konferencja EA szykować wiadra przy kompach na srakę, która poleci po pokazie mp w bf3 :D

Autor:  Razoth [ 5 cze 2011, 22:42 ]
Tytuł: 

Tak, już nie mogę się doczekać na kolejny filmik z singla.

Bardziej mnie zaniepokoiło:

Nyx napisał(a):
sraka poleciala...


Nyx napisał(a):
Sraka poleciala i to mocno :o


Nyx napisał(a):
No i znowu sraka poleciala


Nyx napisał(a):
szykować wiadra przy kompach na srakę


Masz jakieś problemy zdrowotne?

Autor:  gufnowapnjasz [ 5 cze 2011, 23:28 ]
Tytuł: 

haha ;d

Autor:  Sou [ 5 cze 2011, 23:34 ]
Tytuł: 

x]]]]

Autor:  Nyx [ 6 cze 2011, 06:47 ]
Tytuł: 

Taunt missed.

Strona 13 z 295 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team